PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Gelukkig maar. Ik werd al bijna bezorgd. Ernstige oorlog of valt het mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren , ik leef nog hoor! Veel avonddiensten en oorlogje spelen met mijn ex. Weinig fifa op dit moment
Mwoah, het is nu enigszins onder controlequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik werd al bijna bezorgd. Ernstige oorlog of valt het mee?
Ik kan nu wel meedoenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we nog clubsen trouwens? :$
Daar kom je nu meequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we nog clubsen trouwens? :$
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
VIDat gaat helemaal nergens over joh
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwoah, het is nu enigszins onder controleGewoon haar ouders gebeld
dm?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die naaktfoto's van Nena zijn ook pittig lekker
Sarcasmequote:
huh?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sarcasme
Is van de leeftijd nu ze oma is geloof ik
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Dan gaan we dus dat mooie record weer verneuqen.
Je hebt de verkeerde Nenaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sarcasme
Is van de leeftijd nu ze oma is geloof ik
My badquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde Nena
Het is niet deze
Ging over Nena van de gouden kooi natuurlijk..stond zelfs een foto bij
Tot nu toe alleen Lindgren. en ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
OH zijn jullie echt aan het clubben? WACHT OP MIJ
Niet zo denigrerend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen Lindgren. en ik.
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soepquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
OH zijn jullie echt aan het clubben? WACHT OP MIJ
Divisie twee vind ik nog wel te doen als ANY, maar 1 gaat me te ver.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soep
Ey flikker wazmetjij wij helemaal wachten.quote:
Krijgen ze een uitdagingquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soep
je doet echt alleen maar silveren he,quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik tijd krijg om op te nemen ga ik dat doen want mijn TP zit weer bijna helemaal vol. Ik heb nog 2 kaarten van de vorige aflevering die niet zijn verkocht, 18 kaarten zijn wel verkocht en 18 kaarten heb ik net opgepikt
Als ik dat zou zeggen dan zou ik minder op kunnen pikkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je doet echt alleen maar silveren he,
zo te zien valt daar dus wel echt in te handelen,
mijn respect voor dat, ik heb niet zoveel geduld helaas, vroeger wel maar tegenwoordig moet ik weer tijd maken voor het dealen,
Jammer genoeg wat ik al eerder melde is het zoeken gewoon brak en daarom moet je meer gefilterd zoeken,
wat zijn jou zoekopdrachten ?
Dan kon je dus gewoon hard genaaid worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Dat auction systeem bij de eerste FUT was zo geniaal he..dan werd de klok niet op 15sec teruggezet bij een late bid, dus iedereen wachtte tot de laatste seconde met een bod en dan moest je maar hopen dat je de hoogste had![]()
Dat was echt tof, de spelers stonden ook niet op volgorde op de markt van 1 uur naar 0, soms zaten ze echt door elkaar heen en je had geen webapp, toen vond ik het ook echt leuk om te zoekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Dat auction systeem bij de eerste FUT was zo geniaal he..dan werd de klok niet op 15sec teruggezet bij een late bid, dus iedereen wachtte tot de laatste seconde met een bod en dan moest je maar hopen dat je de hoogste had![]()
werkt nietquote:
Wie spät?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Ciao Lindje
Morgen Arsenal - Spurs als early match in Engeland
Kwart voor 2quote:
Topwedstrijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Ciao Lindje
Morgen Arsenal - Spurs als early match in Engeland
Prima voetbaldag morgen hoor. In de Serie A heb je Napoli - Milan en Juve - Lazio en in de Eredivisie PSV en Ajax die moeten spelen en Spanje ook nog Real - Bilbao en Barca - Zaragoza. Lekker zappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Topwedstrijd.![]()
Daarna nog New'Utd - Swansea
Formatie?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
Die Lex net ROnaldo gekocht wilt daar een ziek team om heen bouwen. Iemand tips?
IF Messi heeft hij al in een ander teamdus het liefst iets anders, wel zo goed mogelijk verder
Waarom propt hij ze niet in 1 teamquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
Die Lex net ROnaldo gekocht wilt daar een ziek team om heen bouwen. Iemand tips?
IF Messi heeft hij al in een ander teamdus het liefst iets anders, wel zo goed mogelijk verder
Twijfel.. Eigenlijk 352 maar 41212 of iets misschien beter?quote:
Moet hij z'n huidge team om gaan gooien en die bevalt met Silva-Ramos-IF Pepe achterinquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Waarom propt hij ze niet in 1 team
Erg handig om niet te vragen van me idd. Laat het je zo wetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Oh dus hij wil een team met Ronaldo en Ramos en IF Pepe mogen er ook niet in? Wel zonde om hem niet op de vleugel voorin te zetten..
Koop een goeie console en ik had je gesloopt. Maar ja...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef seeewpaall het volgende:
Nee niemand interesse in een verlies :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder Ramos en Pepe kan je het echt vergetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Erg handig om niet te vragen van me idd. Laat het je zo weten
En ja precies, alleen 352 speelt weer veel beter =[
Vierinha dan Bundesliga zou ook kunnen mja die is 77quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Like a baws
[ afbeelding ]
Maar die Colombianen hebben toch een te lage rating voor hem
Tegen wie praat je überhaupt, de muur?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef seeewpaall het volgende:
Oh ja gaat er 1 stoer doen op een topic ? Gesloopt haha ach
Wat is dezequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
Samenvatting voor de nieuwe lezers
TS leert online een man van 46 kennen uit Engeland. De man betaalt een vliegticket voor TS om naar Engeland te vliegen. Google leert dat de man eerder een meisje heeft misbruikt, maar TS wil desalniettemin morgenochtend naar Engeland vliegen.
R&P / Daten overzee, hier verder
Wacht jij bent die ene van laatst.. hoe het hij.. BAJE!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:21 schreef seeewpaall het volgende:
Haha als jij toch niet zon internet held was ach ach
Dat is hem nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wacht jij bent die ene van laatst.. hoe het hij.. BAJE!
vet team welquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Like a baws
[ afbeelding ]
in, ik doneer 5¤. mits hij pics maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is deze
Paar posts gelezen, laten we Crook erop afsturen om te kijken of ze gaat
Ah nu kan het wel met iedereenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Like a baws
[ afbeelding ]
ff kiekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah nu kan het wel met iedereenROnaldo en IF Messi dus sowieso in 1 team
en de rest zo goed mogelijk. Gewoon het ziekste team mogelijk moet het maar gaan worden dus, misschien Messi maar als spits ofzo.
quote:Maak er ook 1 van de afstandsbediening als je toch maar besloten hebt toch ff bij hem thuis wat te gaan drinken
Prima filmpjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel tevreden over aflevering 5Met een best wel grappig moment omdat ik ergens om moet lachen in de video. Die geluiden op de achtergrond moet ik er wel uit zien te halen, vooral door mijn stoel die kraakt
21 dacht ik. En die man 46 ofzo.quote:
linkkkquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel tevreden over aflevering 5Met een best wel grappig moment omdat ik ergens om moet lachen in de video. Die geluiden op de achtergrond moet ik er wel uit zien te halen, vooral door mijn stoel die kraakt
thxquote:
Ibra + Messi + Ronaldoquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
21 dacht ik. En die man 46 ofzo.
[..]
linkkk
[..]
thx
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibra + Messi + Ronaldo
[ afbeelding ]
Hij wilde 41212 of beter nog: 352quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit middenveld en de keeper maken alles goed
Met dat middenveld is niks misquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit middenveld en de keeper maken alles goed
quote:
thx, vet teamquote:
Knal je Gundogan erinquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
thx, vet teamZal dat wel een beetje chill spelen, 2 trage cdms? Zelf nooit gedaan.
dan speel je elk potje 8-6 of 6-8quote:
ah ook nicequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Of dit (RM kan iedere EPL RM zijn en Xabi Alonso kan ook CDM):
[ afbeelding ]
Doe jij 'r niet naquote:
Goh, al die Puskas goals zijn hier nog niet voorbij gekomenquote:
Dan heb ik een grotere kans dat de speler verkoopt. Ik let er nu wel meer op. En nee, ik moest niet lachen om het hoofd van Blind maar gewoon dat hij tussen die deals staatquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Moest je lachen om het hoofd van Blind?
Waarom doe je zo'n groot verschil tussen de startprijs en de bin eigenlijk?
waar is Ibra's goalquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goh, al die Puskas goals zijn hier nog niet voorbij gekomen
Geen nominatie gehadquote:
Geen last van met Applequote:
Grotere kans wel, maar op langere termijn vind ik het zelf fijner om gewoon start en bin vlakbij elkaar te hebben om altijd te krijgen wat ik ervoor wil krijgen..dan maar een keertje extra op de trade. Maar goed, niet dat ik jou tradingadvies hoef te geven, je weet heel goed wat je doetquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik een grotere kans dat de speler verkoopt. Ik let er nu wel meer op. En nee, ik moest niet lachen om het hoofd van Blind maar gewoon dat hij tussen die deals staat
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen last van met Apple
[ afbeelding ]
Mongolenbandje is echt debielquote:
COD halen en FIFA verkopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Anonymous61 het volgende:
offtopic
bo2 halen en bf3 links laten liggen? hmm of medal of honor halen..
heb wel zin in schietspellen laatste tijd..
fifa 13 en realiteit pff pasen etc lukt nooit bij mij..quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en geen spijt van gekregen.
Gewoon verkopen knul. Iedereen die hier post wil je toch weg hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:32 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
fifa 13 en realiteit pff pasen etc lukt nooit bij mij..
profclubs lijkt me leuk dus het is wel beter dan pes...
noob =[quote:
Ja dat wilde ik ook eigenlijk maar die pakt Futhead alleen als LM LF LWquote:
Xavi op CAM..quote:
waarom niet benzemmel in de spitsquote:
Ja allicht, maar het lijkt me dat ik dat er niet nog bij hoef te zeggen.quote:
iF's zijn koelquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
waarom niet benzemmel in de spits
Hij is ook geen CAM dit jaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook eigenlijk maar die pakt Futhead alleen als LM LF LW
Vandaar dat ik Xavi heb gekozenquote:
klopt maar soms kun je beter 1 normale in de hand hebben dan 10 ifs in de luchtquote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
klopt maar soms kun je beter 1 normale in de hand hebben dan 10 ifs in de lucht
hahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Oh wacht ik ben echt fucking dom. Ik dacht dat hij nog bij Arsenal speelde
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
lolquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende: