PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Gelukkig maar. Ik werd al bijna bezorgd. Ernstige oorlog of valt het mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren , ik leef nog hoor! Veel avonddiensten en oorlogje spelen met mijn ex. Weinig fifa op dit moment
Mwoah, het is nu enigszins onder controlequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik werd al bijna bezorgd. Ernstige oorlog of valt het mee?
Ik kan nu wel meedoenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we nog clubsen trouwens? :$
Daar kom je nu meequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we nog clubsen trouwens? :$
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
VIDat gaat helemaal nergens over joh
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwoah, het is nu enigszins onder controleGewoon haar ouders gebeld
dm?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die naaktfoto's van Nena zijn ook pittig lekker
Sarcasmequote:
huh?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sarcasme
Is van de leeftijd nu ze oma is geloof ik
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Dan gaan we dus dat mooie record weer verneuqen.
Je hebt de verkeerde Nenaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sarcasme
Is van de leeftijd nu ze oma is geloof ik
My badquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde Nena
Het is niet deze
Ging over Nena van de gouden kooi natuurlijk..stond zelfs een foto bij
Tot nu toe alleen Lindgren. en ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
OH zijn jullie echt aan het clubben? WACHT OP MIJ
Niet zo denigrerend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen Lindgren. en ik.
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soepquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
OH zijn jullie echt aan het clubben? WACHT OP MIJ
Divisie twee vind ik nog wel te doen als ANY, maar 1 gaat me te ver.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soep
Ey flikker wazmetjij wij helemaal wachten.quote:
Krijgen ze een uitdagingquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soep
je doet echt alleen maar silveren he,quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik tijd krijg om op te nemen ga ik dat doen want mijn TP zit weer bijna helemaal vol. Ik heb nog 2 kaarten van de vorige aflevering die niet zijn verkocht, 18 kaarten zijn wel verkocht en 18 kaarten heb ik net opgepikt
Als ik dat zou zeggen dan zou ik minder op kunnen pikkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je doet echt alleen maar silveren he,
zo te zien valt daar dus wel echt in te handelen,
mijn respect voor dat, ik heb niet zoveel geduld helaas, vroeger wel maar tegenwoordig moet ik weer tijd maken voor het dealen,
Jammer genoeg wat ik al eerder melde is het zoeken gewoon brak en daarom moet je meer gefilterd zoeken,
wat zijn jou zoekopdrachten ?
Dan kon je dus gewoon hard genaaid worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Dat auction systeem bij de eerste FUT was zo geniaal he..dan werd de klok niet op 15sec teruggezet bij een late bid, dus iedereen wachtte tot de laatste seconde met een bod en dan moest je maar hopen dat je de hoogste had![]()
Dat was echt tof, de spelers stonden ook niet op volgorde op de markt van 1 uur naar 0, soms zaten ze echt door elkaar heen en je had geen webapp, toen vond ik het ook echt leuk om te zoekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Dat auction systeem bij de eerste FUT was zo geniaal he..dan werd de klok niet op 15sec teruggezet bij een late bid, dus iedereen wachtte tot de laatste seconde met een bod en dan moest je maar hopen dat je de hoogste had![]()
werkt nietquote:
Wie spät?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Ciao Lindje
Morgen Arsenal - Spurs als early match in Engeland
Kwart voor 2quote:
Topwedstrijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Ciao Lindje
Morgen Arsenal - Spurs als early match in Engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |