abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119305588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 09:50 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Epic fail dit.
Misschien gewoon eens een tegenargument proberen i.p.v deze oneliner?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_119305609
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:38 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Het plaatje lijkt me eerder onvolledig. Klein overzichtje van Palestijnse aanvallen op Israel in 2012 (!).

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)acks_on_Israel,_2012
Laat ik het plaatje van de afgelopen 60 jaar neerzetten :')

Bezetting
Bezetting
Bezetting
Bezetting

10 minuten later

Bezetting.
youtube --> iamclanhq :')
pi_119305620
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 09:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Misschien gewoon eens een tegenargument proberen i.p.v deze oneliner?
Ik ben al in twee topics actief geweest met argumenten ;) Bijdrage van sommigen hier zijn nu eenmaal epic fail. Ik houd het daarbij.
pi_119305631
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 09:54 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Ik ben al in twee topics actief geweest met argumenten ;) Bijdrage van sommigen hier zijn nu eenmaal epic fail. Ik houd het daarbij.
Dan mod ik het weg de volgende keer :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_119305639
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 09:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, ik kan ook wel wat roepen. Het is niet voor het eerst dat hier wel eens wat geroepen wordt terwijl er bewust geen bron wordt gegeven (zowel als voor of tegenstander van Hamas/Israëlische regering). Of een gewone mening van een blog als waarheid neergezet gaat worden.
Ik ben daar nu gewoon even te lui voor. World Wide Web is groot en voor iedereen. Toets wat trefwoorden in en je krijgt tientallen video's moderator.
pi_119305704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 09:56 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Ik ben daar nu gewoon even te lui voor. World Wide Web is groot en voor iedereen. Toets wat trefwoorden in en je krijgt tientallen video's moderator.
Gedaan en op eenzame opsluiting van kinderen na, verder niets gevonden dus...
pi_119305705
@ mod. Wat stukjes uit 2007.
http://www.guardian.co.uk/world/2007/mar/09/israel

"Israelis soldiers were filmed using Sameh Amira, 24, as a human shield on February 25, during a week-long raid into the West Bank city of Nablus."

"Mr Amira's cousin, 15-year-old Amid Amira, told B'Tselem that soldiers also forced him to search three houses, making him enter rooms, empty cupboards and open windows."

"Yesh Din, another Israeli human rights group, has reported that the Israeli army used peaceful Palestinian villages to carry out training exercises. "

Vanaf 0.30 sec

Veel plezier :')
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:02:10 #183
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119305713
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 01:48 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

To-taal irrelevant met betrekking tot de term "vrijheidsstrijders" waar terroristen bedoeld wordt.
Volgens de Duitse Nazi in de jaren 40 waren het Nederlandse verzet ook terroristen. :{
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119305715
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Gedaan en op eenzame opsluiting van kinderen verder niets gevonden dus...
Lol.... Ik weet niet wat ik hiervan moet denken :') Ik kom anders op heel veel bronnen :')

Zie m'n ander bijdrage
pi_119305781
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef deVerdeler het volgende:
@ mod. Wat stukjes uit 2007.
http://www.guardian.co.uk/world/2007/mar/09/israel

"Israelis soldiers were filmed using Sameh Amira, 24, as a human shield on February 25, during a week-long raid into the West Bank city of Nablus."

"Mr Amira's cousin, 15-year-old Amid Amira, told B'Tselem that soldiers also forced him to search three houses, making him enter rooms, empty cupboards and open windows."

"Yesh Din, another Israeli human rights group, has reported that the Israeli army used peaceful Palestinian villages to carry out training exercises. "

Vanaf 0.30 sec

Veel plezier :')
Ga achter geluid aan. Zag een jonge volwassene maar ze melden vast meer dus wil het wel even luisteren.

Heb wel deze gelezen
quote:
Twee Israëlische soldaten die schuldig werden bevonden aan het gebruiken van een Palestijns kind als menselijk schild tijdens de oorlog in Gaza, hebben een gevangenisstraf met uitstel gekregen. Ze worden ook gedegradeerd. Dat meldt de radiozender van het Israëlische leger vandaag.[lees verder in bron
http://www.demorgen.be/dm(...)nselijk-schild.dhtml
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Lol.... Ik weet niet wat ik hiervan moet denken :') Ik kom anders op heel veel bronnen :')

Zie m'n ander bijdrage
Trefwoorden waren blijkbaar niet genoeg dus hele zin gemaakt
pi_119305794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Ga achter geluid aan. Zag een jonge volwassene maar ze melden vast meer dus wil het wel even luisteren.

Heb wel deze gelezen

[..]

http://www.demorgen.be/dm(...)nselijk-schild.dhtml
Is geen jong volwassenen. Als je geluid had, kon je ook luisteren ja...:p
pi_119305848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:08 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Is geen jong volwassenen. Als je geluid had, kon je ook luisteren ja...:p
Ja, dat geluid komt goed. boxen zijn blijkbaar voor iets anders gebruikt. Kom er op terug.

Twee militairen zijn er trouwens voor bestraft (zie bron). Het verschil is dus wel dat het strafbaar is in Israël blijkbaar.
pi_119305916
@mod

Israelische soldaten weten goed om te gaan met kinderen :')

Kinderen slaan is vaderlands liefde ofzo

"Sabri (14) was forced to walk in front of Israeli soldiers while stones were being hurled at them, during protests on the Palestinian Prisoner’s Day: "They were hiding behind me so I could cover them from the stones." :')

:')

"Two Israeli soldiers were today convicted of using a nine-year-old Palestinian boy as a human shield during the three-week Gaza war in 2008-9 and could face a prison sentence of up to three years." :')

Wat video's :')

http://alethonews.wordpre(...)man-shields-in-2010/
pi_119305918
Maak me nu trouwens meer zorgen om wat er nu speelt, dan het geval van de soldaten die volgens het hooggerechtshof schuldig zijn verklaard om de jongen als menselijk schild te gebruiken.

Wanneer de omliggende landen (en iets zegt me dat dit echt wel gaat gebeuren) zich er in gaan mengen hebben de burgers het pas echt zwaar.

Egypte heeft hun grenzen toch geopend voor Gaza? Of is dat ondertussen alweer gewijzigd?
pi_119305938
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef deVerdeler het volgende:
@mod

"Sabri (14) was forced to walk in front of Israeli soldiers while stones were being hurled at them, during protests on the Palestinian Prisoner’s Day: "They were hiding behind me so I could cover them from the stones." :')

[ afbeelding ] :')

"Two Israeli soldiers were today convicted of using a nine-year-old Palestinian boy as a human shield during the three-week Gaza war in 2008-9 and could face a prison sentence of up to three years." :')

Idd verschrikkelijk walgelijk, maar wel strafbaar daar zoals je eigen bron ook aangeeft
pi_119305939
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 03:59 schreef Senor__Chang het volgende:
Voor degenen die willen meegenieten Egyptische Revolutie-style.

http://www.ustream.tv/channel/teleport4

http://www.ustream.tv/occupiedair
Liggen eruit
pi_119305944
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:12 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, dat geluid komt goed. boxen zijn blijkbaar voor iets anders gebruikt. Kom er op terug.

Twee militairen zijn er trouwens voor bestraft (zie bron). Het verschil is dus wel dat het strafbaar is in Israël blijkbaar.
Nee... Ze worden voor bestraft omdat deze zaak voor internationaal verontwaardiging zorgde. Er zijn genoeg andere videos van kindermishandeling, vernedering en menselijk schild die niet hebben geleid tot dergelijke zaken.
pi_119305957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef paddy het volgende:
Maak me nu trouwens meer zorgen om wat er nu speelt, dan het geval van de soldaten die volgens het hooggerechtshof schuldig zijn verklaard om de jongen als menselijk schild te gebruiken.

Wanneer de omliggende landen (en iets zegt me dat dit echt wel gaat gebeuren) zich er in gaan mengen hebben de burgers het pas echt zwaar.

Egypte heeft hun grenzen toch geopend voor Gaza? Of is dat ondertussen alweer gewijzigd?
Grenzen waren volgens mij geopend ja voor de gewonden en dergelijke.
pi_119306007
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Grenzen waren volgens mij geopend ja voor de gewonden en dergelijke.
Die waren toch überhaupt geopend? Sinds de overwinning in Egypte? Dat Israël de grenzen sluit. Is tenslotte hun gehate land, maakt dan toch niets uit? Landen in oorlog die hun grenzen sluiten voor het land waarmee ze in oorlog zijn is toch niet nieuw?
pi_119306096
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:18 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Nee... Ze worden voor bestraft omdat deze zaak voor internationaal verontwaardiging zorgde.
Denk het ook. Niemand reageert totdat het in het nieuws komt. In dit filmpje gebeurt ook zoiets.

pi_119306279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Die waren toch überhaupt geopend? Sinds de overwinning in Egypte? Dat Israël de grenzen sluit. Is tenslotte hun gehate land, maakt dan toch niets uit? Landen in oorlog die hun grenzen sluiten voor het land waarmee ze in oorlog zijn is toch niet nieuw?
Ja. Gaza-Egypte is sowieso open.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)met-Gazastrook.dhtml
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zaterdag 17 november 2012 @ 10:55:33 #197
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119306478
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 02:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het gaat me niet om religie. Het ging me om de denigrerende term pallies. Die is beledigend bedoeld, en dan krijg je lik op stuk van mij.
En volledig volgens verwachting richt je woede zich dan niet tot de vergelijkbare partij aan de andere kant (de Israëliërs) maar tot de joden. :') Hoe verrassend.

Waarop ik dus voortaan zal reageren met Geitenneukers. Ja, lik op stuk, Kees!
quote:
Overigens heeft het neuken van geiten niks met religie te maken. Geiten zijn gewoon beter bereikbaar dan koeien of paarden.
Iets met horens maar daar weet ik verder niets van. :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:00:26 #198
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119306552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:02 schreef rakotto het volgende:

[..]

Volgens de Duitse Nazi in de jaren 40 waren het Nederlandse verzet ook terroristen. :{
Wat kan mij de Duitse Nazi, die een verderfelijke en uiterst dodelijke ideologie aanhing, schelen?
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:02:23 #199
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119306597
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:18 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Nee... Ze worden voor bestraft omdat deze zaak voor internationaal verontwaardiging zorgde. Er zijn genoeg andere videos van kindermishandeling, vernedering en menselijk schild die niet hebben geleid tot dergelijke zaken.
Waarom heeft dat niet geleid tot andere zaken dan? Wat is dat voor selectief proces? En als die video's je bekend zijn, maak je ze toch aanhangig?
pi_119306657
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef deVerdeler het volgende:
@mod

[ afbeelding ] :')

Zucht..

Als een Jood in Gaza zou belanden omdat hij de weg kwijt is wordt die wel vriendelijk geholpen denk jij? :')

Triest en éénzijdig is je bijdrage..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')