Gefeliciteerd.quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef Vrieskist het volgende:
Aangezien ik geslaagd ben doe ik ook alsof ik bij de motorclub hoor hiero
Nee inderdaad, echt hatelijk was datquote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmjaom de 20 seconden weer vegen. Geen fuck hielp man, en dat met een pinlock vizier.
heb ik nou nooit last vanquote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Super dit. Sta weer met dichtgevroren carbs bij de pomp
Nice zal wel een hele opluchting zijnquote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef Vrieskist het volgende:
Iedereen bedankt!
Het ging wel lekker, alleen was de examinator halverwege in Blaricum de weg kwijt. Ik ben drie keer langs hetzelfde kerkje gereden tot ik moest stoppen. Tot mijn grote verbazing werd de tom-tom erbij gehaald en toen konden we onze reis voortzetten naar LarenVanaf daar weer de snelweg op en bij het CBR werd ik meteen gefeliciteerd
Het vriest niet eensquote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Super dit. Sta weer met dichtgevroren carbs bij de pomp
o is dat hetquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zonder carbs gaat dat lastig, ja
In de venturibuizen van de carbs wel. Vanaf een graad of 7 kan dat gebeuren als het mistig is. Als het vriest is het vaak weer over want dan zit het vocht niet meer in de lucht.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nice zal wel een hele opluchting zijn
[..]
Het vriest niet eens![]()
Nou, vond het vooral vreemd dat we zo lang in hetzelfde gebied blevenquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nice zal wel een hele opluchting zijn
huh?quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Yreal het volgende:
Ik had vandaag mijn zonnebril ingevet met dreft, niks aan het handje
Dreft is toch ontvettend, hoe wil je daar iets mee invetten? Is het niet 'ingezeept met dreft'?quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Yreal het volgende:
Dat trucje heb ik ook wel eens gehoord ja.quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Yreal het volgende:
Normale tijd toch?quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef BlackLining het volgende:
Net pas uit mijn warme bed gekomen
Geen last van gehad. Wilde eigenlijk vanavond terug rijden naar Leiden (160 km) maar ik ga denk ik zo maar vast. Geen zin in dat vanavond weer die kut mist terug komt en ik dood zit te vriezen op een motor die door bevroren carbs niet meer fatsoenlijk wil rijden.
Ik vond het maar wat vroeg anders.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vond het maar wat vroeg anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |