Hoelang duurt dat nou nog dan, zie er regelmatig een trein over rijdenquote:Op zondag 18 november 2012 03:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, met de taxi nog welHier hebben we dat niet in het Oosten
Wie weet straks met de Hanzelijn.
Volgens Wikipedia is de oficiele opening op 6 december en in gebruik name op 9 december. Nog 3 weken dus ongeveerquote:Op zondag 18 november 2012 11:04 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat nou nog dan, zie er regelmatig een trein over rijden
wat dacht je van de NS reisplanner? als je een dag na 9-12 pakt krijg je automagisch de tijdens van de nieuwe dienstregeling en dus ook de route via de hanzelijn als dat snelst is.quote:Op zondag 18 november 2012 11:09 schreef weerstandje het volgende:
Nice, ik werk in zwolle, ff kijken of het rendabel is om straks met de trein te gaan.
Kan alleen nergens vinden wat de reistijd is
Nice dan ben ik ongv even lang bezig als met de auto plus dat ik kan slapenquote:Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat dacht je van de NS reisplanner? als je een dag na 9-12 pakt krijg je automagisch de tijdens van de nieuwe dienstregeling en dus ook de route via de hanzelijn als dat snelst is.
26 minuten vanaf lelystad met de intercity dus
Heb ik hier nietquote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef Salatrel het volgende:
Over 20 minuten verslag van dakar pre proloog op rtl7
damn gemistquote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef Salatrel het volgende:
Over 20 minuten verslag van dakar pre proloog op rtl7
Je hebt ze meen ik ook met batterijen, misschien makkelijker?quote:Op zondag 18 november 2012 17:26 schreef Geerd het volgende:
Van de week is kijken naar van die handschoenen die je kunt aansluiten op de accu.
Is dat erg omslachtig? Of hoe werken die dingen,
Batterijen hek het niet zo op, moeten die draden vanaf de accu niet door de mouwen van de jas?quote:Op zondag 18 november 2012 19:27 schreef JK het volgende:
[..]
Je hebt ze meen ik ook met batterijen, misschien makkelijker?
Alleen moeten het dan wel AA batterijen ofzo zijn, anders betaal je je weer scheel aan die rare modellen (helemaal als je ze oplaadbaar wilt hebben).
Uhmzz ja idd, naja ik zal is horen van de week, handschoenen zijn een klein beetje opquote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef JK het volgende:
Nee, dan zal je wel een connector in de buurt van je stuur hebben, waar je de handschoenen op kan aansluiten. Beetje onhandig als je van je motor af valt, dat je dan mee moet glijden met de motor mee, als de kabel door je jas gaat.
Lijkt me niet dat dat gezekerde connectoren zijn die niet losschieten als er iets mis gaat. Zal wel een breakaway connector zijn en is dat niet het geval is het een kwestie van even omsolderen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef JK het volgende:
Nee, dan zal je wel een connector in de buurt van je stuur hebben, waar je de handschoenen op kan aansluiten. Beetje onhandig als je van je motor af valt, dat je dan mee moet glijden met de motor mee, als de kabel door je jas gaat.
En ik!quote:Op maandag 19 november 2012 08:12 schreef whY... het volgende:
Wie is er op de tweewieler? Dikke mist hoor hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |