abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119509658
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Smakelijk :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Dank je :D
pi_119511296
Weekend!
There's a frood who really knows where his towel is.
  donderdag 22 november 2012 @ 20:11:51 #253
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119514391
Dit zie je ook niet elke dag.
Auto die bijna ene politiemotor meepakt.

Ging wel goed gelukkig :P
Video is net geupload, dus kwaliteit is nog niet op HD

pi_119516358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Smakelijk :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sexy leatherboy op de achtergrond
  donderdag 22 november 2012 @ 21:26:39 #255
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119518009
KUT MOVIE MAKER.
Als ik nu mijn filmpje kwijt ben eh! :(

En nieuw filmpje:

[ Bericht 60% gewijzigd door lipjes op 22-11-2012 21:59:26 ]
pi_119519799
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef lipjes het volgende:
KUT MOVIE MAKER.

En nieuw filmpje:

Ik neem aan dat dit woon/werk verkeer is ?
Wat een kut wegen :X
  donderdag 22 november 2012 @ 22:03:29 #257
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119519844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit woon/werk verkeer is ?
Wat een kut wegen :X
Yep, maar dat is maar een klein deel van wat ik moet rijden :P
Snap je nu waarom ik zoveel ruzie met auto's heb
pi_119524215
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij was het vandaag echt lekker weer om te rijden :D. Totaal niet koud, strak blauwe lucht, zonnetje erbij :9

Tijd voor een Festini perenijsje :9
Het was inderdaad heerlijk rijweer. Ook echt genoten, maar...

wel m'n eerste 'aanrijding' gehad. In de spits op een oprit naar de A10. Goed druk en elke auto natuurlijk bumperkleven. Twee auto's voor me werd er opeens flink hard geremd waardoor de auto voor me ook direct op z'n rem trapte (en alsnog de andere auto raakte met lichte schade). Ikzelf hield wel wat afstand, dus ik had tijd om te stoppen, maar terwijl ik m'n (toch wel nood-)stop inzette keek ik in m'n spiegels en zag ik m'n persoonlijke bumperklever achter me steeds harder op me afkomen. Gas dus open gegooid en geprobeerd links van de auto's voor me uit te komen. De motor raakte niets, maar m'n knie heeft een barst vlak boven de bumper van de auto voor me gecreëerd.
Veilig tot stilstand gekomen, maar natuurlijk behoorlijk geschrokken. Daarna met beide automobilisten die voor me reden natuurlijk ff wat gegevens uitgewisseld en wat dingen gechecked op de vluchtstrook. Aardige gasten gelukkig. Ik was echter niet blij met de automobilist die achter me zat, maar toen ik een beetje doorhad wat ik nou allemaal deed in die paar seconden (en vooral waarom) was die natuurlijk al met de noorderzon vertrokken.

Het leuke is dat binnen 5 minuten we nog een zelfde aanrijding zagen gebeuren 30 meter verder op dezelfde invoegstrook. Stonden we dus met z'n 5en daar.
pi_119527222
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Vrieskist het volgende:
Weekend! [ afbeelding ]

Of ze moeten vanmiddag nog bellen voor een dienstje.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:13:14 #260
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119529187
Vandaag maar met het blik. ;(
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:06:38 #261
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119530246
quote:
11s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef MarchingHome het volgende:

[..]

wel m'n eerste 'aanrijding' gehad. In de spits op een oprit naar de A10. Goed druk en elke auto natuurlijk bumperkleven. Twee auto's voor me werd er opeens flink hard geremd waardoor de auto voor me ook direct op z'n rem trapte (en alsnog de andere auto raakte met lichte schade). Ikzelf hield wel wat afstand, dus ik had tijd om te stoppen, maar terwijl ik m'n (toch wel nood-)stop inzette keek ik in m'n spiegels en zag ik m'n persoonlijke bumperklever achter me steeds harder op me afkomen. Gas dus open gegooid en geprobeerd links van de auto's voor me uit te komen. De motor raakte niets, maar m'n knie heeft een barst vlak boven de bumper van de auto voor me gecreëerd.
Veilig tot stilstand gekomen, maar natuurlijk behoorlijk geschrokken. Daarna met beide automobilisten die voor me reden natuurlijk ff wat gegevens uitgewisseld en wat dingen gechecked op de vluchtstrook. Aardige gasten gelukkig. Ik was echter niet blij met de automobilist die achter me zat, maar toen ik een beetje doorhad wat ik nou allemaal deed in die paar seconden (en vooral waarom) was die natuurlijk al met de noorderzon vertrokken.

Het leuke is dat binnen 5 minuten we nog een zelfde aanrijding zagen gebeuren 30 meter verder op dezelfde invoegstrook. Stonden we dus met z'n 5en daar.
De spits heeft constant van dat soort situaties, ja. Ik zorg dat ik bij drukte altijd aan 1 van de kanten van m'n rijstrook rij, dat kan ik sneller erlangs in het geval van snel remmende auto's.
pi_119530752
quote:

[..]

wel m'n eerste 'aanrijding' gehad. In de spits op een oprit naar de A10. Goed druk en elke auto natuurlijk bumperkleven.[...]

Pfft, ben je goed mee weggekomen :)

Ik heb ook tijdens de lessen gemerkt dat het afstand houden en krijgen soms heel lastig is. Auto's duiken in het gat tussen jou en je voorganger en wat ze achter je doen heb je helemaal niet in de hand. De wegen lijken soms te vol om voldoende ruimte te kunnen houden.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_119531508
Afstand houden helpt niet want dan duikt er gewoon 1 in het gat. Gelukkig rij ik zelden in de spits en als het wel gebeurd rij ik tegen de drukte in
pi_119539398
Wat een trieste bedoeling buiten.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 november 2012 @ 15:17:49 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119539908
quote:

[..]

Damn, gelukkig heb je zelf niets opgelopen. Heb je een signalement van die auto achter je?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 november 2012 @ 15:18:31 #266
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119539928
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Pfft, ben je goed mee weggekomen :)

Ik heb ook tijdens de lessen gemerkt dat het afstand houden en krijgen soms heel lastig is. Auto's duiken in het gat tussen jou en je voorganger en wat ze achter je doen heb je helemaal niet in de hand. De wegen lijken soms te vol om voldoende ruimte te kunnen houden.
Precies, je hebt echt ogen overal nodig. Vooral in de spits zijn het een stel mongolen soms.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:32:51 #267
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119540461
Iets aanvallender rijden. Ik heb nooit (nou ja, 1 keer per jaar of) dat er een ertussen kruipt als ik dat niet wil. Positie of de weg, verkeer naast je "lezen", meestal zie je al of ze opzij willen en dan is het snel gat beetje dichten. Scheelt dat ik ook op een bakbeest rijd natuurlijk waardoor ik wel gezien en gehoord word :)

Maar goed weggekomen idd :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:03:04 #268
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119541565
Morgen nieuwe helm *O*

Eens kijken wat voor goeds ik kan vinden waarmee ik de winter weer door kan!
pi_119543349
quote:
Lijkt me ook wel tof, zo'n oude ragbak erbij :D
Maar dan zou ik niet bij een dealer kopen, veel te duur voor zo'n oude motor. Daarnaast is Motorplaza sowieso redelijk duur, BMW dealer :+
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:35:18 #272
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_119544741
avond
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_119545026
quote:

[..]

Zuur :{ Maar gelukkig heeft je motor niets dan. Heb je nog last van je knie door die klap? Lijkt me nog vrij pijnlijk als je net het gas open getrokken hebt.

Moet trouwens nu dus echt die koppelingsplaten gaan vervangen. Volgens mij zijn ze nogal naar de klote geraakt vanwege verkeerde olie. Had verwacht dat er wel nieuwe platen in zouden zitten die tegen volsynteet olie zouden kunnen. Dus niet. :r Slippen bij het leven..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:58:12 #274
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119545415
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef lipjes het volgende:
KUT MOVIE MAKER.

En nieuw filmpje:

Foei! Bij 1:15 (tot het stuk waar je voor de auto staat voor rechtdoor) krijg je van oom agent een boete als ie het ziet. :+
pi_119549737
Een boete krijgen :')

Echte mannen geven de poltie een boete voor het verspillen van hun tijd. :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')