quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Smakelijksexy leatherboy op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat dit woon/werk verkeer is ?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef lipjes het volgende:
KUT MOVIE MAKER.
Als ik nu mijn filmpje kwijt ben eh!
En nieuw filmpje:
Yep, maar dat is maar een klein deel van wat ik moet rijdenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit woon/werk verkeer is ?
Wat een kut wegen
Het was inderdaad heerlijk rijweer. Ook echt genoten, maar...quote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij was het vandaag echt lekker weer om te rijden. Totaal niet koud, strak blauwe lucht, zonnetje erbij
Tijd voor een Festini perenijsje
De spits heeft constant van dat soort situaties, ja. Ik zorg dat ik bij drukte altijd aan 1 van de kanten van m'n rijstrook rij, dat kan ik sneller erlangs in het geval van snel remmende auto's.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Het was inderdaad heerlijk rijweer. Ook echt genoten, maar...
wel m'n eerste 'aanrijding' gehad. In de spits op een oprit naar de A10. Goed druk en elke auto natuurlijk bumperkleven. Twee auto's voor me werd er opeens flink hard geremd waardoor de auto voor me ook direct op z'n rem trapte (en alsnog de andere auto raakte met lichte schade). Ikzelf hield wel wat afstand, dus ik had tijd om te stoppen, maar terwijl ik m'n (toch wel nood-)stop inzette keek ik in m'n spiegels en zag ik m'n persoonlijke bumperklever achter me steeds harder op me afkomen. Gas dus open gegooid en geprobeerd links van de auto's voor me uit te komen. De motor raakte niets, maar m'n knie heeft een barst vlak boven de bumper van de auto voor me gecreëerd.
Veilig tot stilstand gekomen, maar natuurlijk behoorlijk geschrokken. Daarna met beide automobilisten die voor me reden natuurlijk ff wat gegevens uitgewisseld en wat dingen gechecked op de vluchtstrook. Aardige gasten gelukkig. Ik was echter niet blij met de automobilist die achter me zat, maar toen ik een beetje doorhad wat ik nou allemaal deed in die paar seconden (en vooral waarom) was die natuurlijk al met de noorderzon vertrokken.
Het leuke is dat binnen 5 minuten we nog een zelfde aanrijding zagen gebeuren 30 meter verder op dezelfde invoegstrook. Stonden we dus met z'n 5en daar.
Pfft, ben je goed mee weggekomenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
wel m'n eerste 'aanrijding' gehad. In de spits op een oprit naar de A10. Goed druk en elke auto natuurlijk bumperkleven.[...]
Het leuke is dat binnen 5 minuten we nog een zelfde aanrijding zagen gebeuren 30 meter verder op dezelfde invoegstrook. Stonden we dus met z'n 5en daar.
Damn, gelukkig heb je zelf niets opgelopen. Heb je een signalement van die auto achter je?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
wel m'n eerste 'aanrijding' gehad. In de spits op een oprit naar de A10. Goed druk en elke auto natuurlijk bumperkleven. Twee auto's voor me werd er opeens flink hard geremd waardoor de auto voor me ook direct op z'n rem trapte (en alsnog de andere auto raakte met lichte schade). Ikzelf hield wel wat afstand, dus ik had tijd om te stoppen, maar terwijl ik m'n (toch wel nood-)stop inzette keek ik in m'n spiegels en zag ik m'n persoonlijke bumperklever achter me steeds harder op me afkomen. Gas dus open gegooid en geprobeerd links van de auto's voor me uit te komen. De motor raakte niets, maar m'n knie heeft een barst vlak boven de bumper van de auto voor me gecreëerd.
Veilig tot stilstand gekomen, maar natuurlijk behoorlijk geschrokken. Daarna met beide automobilisten die voor me reden natuurlijk ff wat gegevens uitgewisseld en wat dingen gechecked op de vluchtstrook. Aardige gasten gelukkig. Ik was echter niet blij met de automobilist die achter me zat, maar toen ik een beetje doorhad wat ik nou allemaal deed in die paar seconden (en vooral waarom) was die natuurlijk al met de noorderzon vertrokken.
Precies, je hebt echt ogen overal nodig. Vooral in de spits zijn het een stel mongolen soms.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Pfft, ben je goed mee weggekomen
Ik heb ook tijdens de lessen gemerkt dat het afstand houden en krijgen soms heel lastig is. Auto's duiken in het gat tussen jou en je voorganger en wat ze achter je doen heb je helemaal niet in de hand. De wegen lijken soms te vol om voldoende ruimte te kunnen houden.
Lijkt me ook wel tof, zo'n oude ragbak erbijquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Geerd het volgende:
http://www.motorplaza.net/yamaha-xt-600-e
Mooie rag bak
Zuurquote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Foei! Bij 1:15 (tot het stuk waar je voor de auto staat voor rechtdoor) krijg je van oom agent een boete als ie het ziet.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef lipjes het volgende:
KUT MOVIE MAKER.
Als ik nu mijn filmpje kwijt ben eh!
En nieuw filmpje:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |