Ja zal krap gaan worden voor vriendinliefquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef Vrieskist het volgende:
Deze winter wordt interessant voor alle mensen die nog AVD moeten afleggen.
En daarom ben ik gisteravond lekker thuis gebleven.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Yreal het volgende:
Gister 120 km op de snelweg gezeten, kenker wat een wind zeg![]()
Wel blij met het hema thermo ondergoed, Ik was gewoon nat van het zweet
bijzonder leerzaam college op woensdag avond. En ik wilde nog naar de makro. En ik had geen zin in het ovquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daarom ben ik gisteravond lekker thuis gebleven.
Dat is waar, vaak valt het mee. Toch blijft het spannend voor sommigen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Vorig jaar is er ook een aantal keer genoemd dat de winterperiode 'er nu toch echt aan kwam!'. Toen was het ook pas eind januari/begin februari?
Dus ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat!
Hopelijk komt het allemaal goed en een lichte motor kunnen jullie ook nog samen rijden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zal krap gaan worden voor vriendinlief
Als backup heb ik de auto van paquote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
bijzonder leerzaam college op woensdag avond. En ik wilde nog naar de makro. En ik had geen zin in het ov
Sowieso wil ik dat zij volgend jaar mee gaat VRO volgen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hopelijk komt het allemaal goed en een lichte motor kunnen jullie ook nog samen rijden natuurlijk.
probeer maar eens een auto te parkeren op de wallenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als backup heb ik de auto van pa
[..]
Sowieso wil ik dat zij volgend jaar mee gaat VRO volgen.
En als ze dan geen motor heeft, koop ik er wel 1 voor dr.
Hoeft niet duur de zijn, een 25KW tour
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
probeer maar eens een auto te parkeren op de wallen
Fiets ik ook zo'n beetje elke dag langs richting mijn werk (CS -> kerkstraat).quote:Op donderdag 22 november 2012 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar ligt mijn faculteitop 3 minuten lopen van ramen
Wat studeer je ook alweer?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar ligt mijn faculteitop 3 minuten lopen van ramen
Ah okequote:Op donderdag 22 november 2012 12:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rechten
https://maps.google.nl/ma(...)&photoid=po-48226489
![]()
![]()
![]()
Ook eens gehad waar ik vorig jaar woonde. Midden in een parkeervak gezet. Duurde 3 dagen voor de buurman met hangende pootjes terug kwam of ik hem toch weer op de stoep kon zetten.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:54 schreef lipjes het volgende:
Zit er een ouwe vent te zeiken dat ik mijn motor op de stoep parkeerde.
Ruimte zat om nog de winkelwagentjes langs te laten, maar volgens hem staat die in de weg.
Moest hem van hem maar in een parkeervak zetten....
Ik had er grote moeite mee om hem binnen de lijnen te houden. En inkantelen op rotondes gaat ook niet zo lekker als zo'n windstoot je probeert te helpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 06:56 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Ik vond 't wel meevallen aan de kust in NH, maar dan zal 't wat zuidelijker wel ernstig zijn geweest.
Vandaag ook maar weer 's rijden sinds een hele week. Temperatuur en wind behoren mee te vallen vandaag
Waarom zou het niet kunnen? Ik had vorig jaar mijn eerste motor eind septemberquote:Op donderdag 22 november 2012 14:20 schreef lipjes het volgende:
Ja blijft altijd leuk
Maar ik ga dit jaar niet de winter doorrijden.
Vind ik zelf dat ik sowieso nog iets te weinig ervaring mee heb.
Volgend jaar wel, 2e motor en VRO op zak dan.
Overbuurman kwam 2 jaar terug klagen dat ik 'm op de stoep parkeerde "omdat daar best nog een auto kan staan, dus je neem eigenlijk een parkeervak in beslag"quote:Op donderdag 22 november 2012 12:54 schreef lipjes het volgende:
Zit er een ouwe vent te zeiken dat ik mijn motor op de stoep parkeerde.
Ruimte zat om nog de winkelwagentjes langs te laten, maar volgens hem staat die in de weg.
Moest hem van hem maar in een parkeervak zetten....
Waag het er nog even niet op, zeker niet nu ik in het donker aardig slecht door de bochten heen ga (iets met die MPR3 banden)quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen? Ik had vorig jaar mijn eerste motor eind september
thuis kunnen ze gelukkig gewoon in de achtertuinquote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Overbuurman kwam 2 jaar terug klagen dat ik 'm op de stoep parkeerde "omdat daar best nog een auto kan staan, dus je neem eigenlijk een parkeervak in beslag"
Smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |