herropen? whut?quote:
Ja. Het is echt vechten tegen de bierkaai en geluk hebben.Vaak word ik na 10 aanbiedingen niet meer zo geconcentreerd en dan gaat de 100 doos me voorbij. Na de 100 was ik weer alert en wist ik de 50 te pakken. Maar lastig is het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Wat een tijdsverspilling eigenlijk dit
Heb je er nu ook 2?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja. Het is echt vechten tegen de bierkaai en geluk hebben.Vaak word ik na 10 aanbiedingen niet meer zo geconcentreerd en dan gaat de 100 doos me voorbij. Na de 100 was ik weer alert en wist ik de 50 te pakken. Maar lastig is het.
Herroepen. De box die ik had betaald, maar geen bestelbevestiging van gekregen stond wel in het systeem. Omdat de boxen echter 'op' waren hebben ze de bestelling verwijderd en mijn geld teruggegeven. -Sorry voor het ongemak.quote:
We zouden ze een linkje naar dit topic moeten sturen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ricardotjuh
User
# Bericht: 16-11-2012 20:34
@admin
IK zat op mijn tablet online ik druk gelijk doet niks en ren naar pc ik denk jesss ik heb heb kan ik niet inloggen systeem fout ik heb hier en printscreen van dit slaat nergers op ben je hier al bijna 30 uur voor wakker voor de box
mag ik hier reactie op ?.
Nicequote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
We zouden ze een linkje naar dit topic moeten sturen...
Ja die van 100 was echter niet te grijpen!quote:
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef bambino het volgende:
Ik vrees dat er nu geen boxen meer komen
heb je die candygrabber niet gezien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
En weer een stofzuiger... waar zijn de leuke stomme dingen gebleven? De sponge bob en Dora zooi.
Candy grabbers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
En weer een stofzuiger... waar zijn de leuke stomme dingen gebleven? De sponge bob en Dora zooi.
Een uur lang naar een Dora MP3-speler kijken was inderdaad heel fijn de vorige keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
ja dat het enige, maar dat was nog een stom cheap plastic ding.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
heb je die candygrabber niet gezien?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een uur lang naar een Dora MP3-speler kijken was inderdaad heel fijn de vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |