"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
12 uur later begon hetquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef RickJamez het volgende:
Is die dubbel xp al bezig ?
Iemand beweerde dat t 7 uur zou komen ..?
dat van die kogels merk ik ook ja, echt frustrerend als je dan ziet in de killcam dat die ander er maar 4 afvuurtquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Alovenac het volgende:
Ik moet echt wennen aan dit spel joh. Kan amper positief draaien, in de klote maps.. Tering veel kogels nodig om iemand te killen..
Dat is nog nooit zo geweest. Weet ook echt niet welk wapen ik nu het fijnst moet vinden, level 24 atm.
Hoelaat dan? Er is geen double XP, 10 seconde geleden nog gespeeld.quote:
heb je nuketown? heb nog niet gekeken dus weet het zelf nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Hoelaat dan? Er is geen double XP, 10 seconde geleden nog gespeeld.
Is het alleen op nuketown dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb je nuketown? heb nog niet gekeken dus weet het zelf niet
anders je playlist ff updaten
Heb je al de connection settings op Best gezet? Hielp bij mij vanmiddag echt heel erg. Nu helaas weer wat minder..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat van die kogels merk ik ook ja, echt frustrerend als je dan ziet in de killcam dat die ander er maar 4 afvuurt
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben ik de enige die niet kan connecten op de PS3?
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef TidusX het volgende:
[..]
Heb je al de connection settings op Best gezet? Hielp bij mij vanmiddag echt heel erg. Nu helaas weer wat minder..
Kwartiertje geleden getweet, dus hij moet het nu doen.twitter:CallofDuty twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 19:19:44Double XP Launch Weekend starts NOW! Pre-ordered #BlackOps2? Download Nuketown 2025 to get 2XP on all playlists. RT if you're Prestiging! reageer retweet
Krijg je double op einde van de game dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kwartiertje geleden getweet, dus hij moet het nu doen.twitter:CallofDuty twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 19:19:44Double XP Launch Weekend starts NOW! Pre-ordered #BlackOps2? Download Nuketown 2025 to get 2XP on all playlists. RT if you're Prestiging! reageer retweet
Nee tijdens het spelen, bv een kill krijg je +200 ipv +100.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Krijg je double op einde van de game dan?
Hmm, kreeg het net nog niet. Jullie allemaal wel?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee tijdens het spelen, bv een kill krijg je +200 ipv +100.
neequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben ik de enige die niet kan connecten op de PS3?
Heb je Nuketown al?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Hmm, kreeg het net nog niet. Jullie allemaal wel?
Ok, ben zelf niet aan het spelen dus weet het ook nier hoor. Zag allen die tweet voorbij komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Hmm, kreeg het net nog niet. Jullie allemaal wel?
En nu ook niet. Nja, ik kijk morgen wel weer. Preordered, krijg je niet eens XP weekendquote:
net echt 4 bazenpotjes achter elkaar, 2.00+ K/Dquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat van die kogels merk ik ook ja, echt frustrerend als je dan ziet in de killcam dat die ander er maar 4 afvuurt
KD in een game zegt niet veel. Ik kan ook een game joinen en met 2-0 eindigen, lang leven 2.00 K/D danquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
net echt 4 bazenpotjes achter elkaar, 2.00+ K/D
Klopt, maar ging ook meer om het feit hoe ik deze games speelde. Echt heerlijk aan het rushenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Blester het volgende:
[..]
KD in een game zegt niet veel. Ik kan ook een game joinen en met 2-0 eindigen, lang leven 2.00 K/D dan
Jaa ik ben ook echt heel slecht bezig, maar na een paar uur spelen zie je progressie en dat is altijd wel leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vermaak me wel met dit spel tot nu toe. Ik ben alleen vrij slecht, is al lang geleden sinds ik voor het laatst CoD gespeeld heb.
jaquote:
oh best episch dan dat ik zonder de match bonus al 2 keer was geleveldquote:
Speel dan ook met vrienden/fokkers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt ben er ineens klaar mee. Wat een kinderachtige mensen spelen dit spel eigenlijk. Speel je zombies en telkens van die kut mensen die de deur van die bus dicht doen. Zodat jij niet meer erin kan en dood gaatOf mensen gaan midden in een potje weg etc.
Merk toch dat ik er steeds meer klaar mee ben met dat hele online gebeuren.
Speel je op pc?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef garriej het volgende:
[..]
Speel dan ook met vrienden/fokkers.
Nee, op allesquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is dubbel xp alleen op nuketown?
Jaa, maar zombies is niet echt mijn ding, maar voel je vrij om me te adden: garriej is het volgens mij ook op steam.quote:
Kan je volgens mij wel al..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Double XP dus in je match bonus? Is ook wel logisch aangezien je anders binnen 2 kills al een UAV kan hebben bijvoorbeeld.
dan kijk je gewoon niet goed want het is toch echt begonnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:53 schreef RickJamez het volgende:
Dubbel xp is nog steeds niet begonnen ik zie geen enkele verschil in de match bonus of wat dan ook.
Bij cod zie je dat altijd direct .quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dan kijk je gewoon niet goed want het is toch echt begonnen
Denk dat het verwerkt zit in de match bonus, niet dat de match bonus verdubbeld is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef RickJamez het volgende:
[..]
Bij cod zie je dat altijd direct .
Stel je maakt n kill zie je 200 inplaats van 100.
Wat is dat nou voor onzin van die match bonus .
Ik haal dubbel meer xp dan die match bonus .
Dan klopt iets niet
Dan heb je tog geen dubbel xp.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Denk dat het verwerkt zit in de match bonus, niet dat de match bonus verdubbeld is.
quote:Geachte heer/mevrouw,
U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat u bij uw bestelling met bestelnummer 8060818010 een verkeerde versie van 'Call of Duty: Black Ops 2' heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is.
Wegens een fout op onze website heeft u per abuis een verkeerde versie van deze game ontvangen. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan
Wij verzoeken u vriendelijk de verkeerde versie van 'Call of Duty: Black Ops 2' artikel kosteloos naar ons retourneren. Onder ‘Bestellingen’ vindt u bij de betreffende bestelling een retourbutton. Als u op deze button klikt, ontvangt u het retouradres en de instructies voor verzending. Na de verwerking van uw retourzending wordt het betaalde bedrag aan u teruggestort of komt de openstaande factuur te vervallen.
Wij hebben helaas niet de mogelijkheid de juiste versie alsnog naar u op te sturen. Hieronder treft u een link aan waarmee u een nieuwe bestelling kunt plaatsen voor de juiste versie van de game. Als u voor 22.30 uw bestelling plaatst heeft u de volgende dag de juiste versie in uw bezit.
http://www.bol.com/nl/p/CallofDutyBlackOps2/1004004013233973/
Omdat dit niet de service is die u van ons gewend bent, bieden wij u een cadeaubon aan van euro 5,00. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en deze kunt u direct gebruiken.
De cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
Raadpleeg voor gebruik de cadeaubonvoorwaarden. Deze vindt u onderaan onze site via de link ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Soonquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
Is er een fokparty bo2 aan het doen op xbox?
Ik speel nu mercenary mosh pit. 15-1 eerste rond ctfquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soon![]()
Ik wil eigenlijk wel even potje spelen maar half acht gaat de wekker ook alweer
Ctfquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel nu mercenary mosh pit. 15-1 eerste rond ctf
Crisis togquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef rickyszz het volgende:
[..]
¤5,- wat een stelletje hoeren krenten
Ctf is ook kut, maar was ook geen keuze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ctfpaupergamemode. Domination, kill confirmed zijn wel chill.
Ghostquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef Timmos het volgende:
Hmm, prestiged, 1 unlock token.. Wat is verstandig
Donequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Ghost inderdaad en al die gasten fucken die denken dat je het toch niet hebt.
Zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Pre-orders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef diedjuh het volgende:
Is de double XP alleen voor pre-orders of voor iedereen?
Enkel voor pre-orders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef diedjuh het volgende:
Is de double XP alleen voor pre-orders of voor iedereen?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, jammer. Wat een onzin trouwens, iedereen die het spel koopt heeft daar toch recht op.
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, jammer. Wat een onzin trouwens, iedereen die het spel koopt heeft daar toch recht op.
Precies, dat ga ik als eerste unlocken. In dit tempo ben ik voor morgenmiddag wel prestigequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Nou best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Voel je je speciaal omdat je hem had gepre-orderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dragonfire is aids. Ik doe enkel lage streaks nu om snel te levelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Timmos het volgende:
Dragonfire, Assaultdinges, allemaal nog lekker bugged..
Gewoon UAV gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dragonfire is aids. Ik doe enkel lage streaks nu om snel te levelen.
Gast.. Gewoon recht omhoog gooien dat ding, dan komt hij bij een enemy naar beneden en heb je 19 van de 20 keer één of meerdere kills.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:44 schreef duncannn het volgende:
En ik vind die Hunter Killer Drone heel vaag
Krijg je ook punten dan als mensen gekilled worden wanneer je counter in de lucht is dan? Zelf nog nooit gehad of gebruikt dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:44 schreef duncannn het volgende:
Ik gebruik UAV, counter UAV en lightning strike.
Van die 1e 2 krijg je toch veel punten zeg
Nu 1e prestige lv 30
En ik vind die Hunter Killer Drone heel vaag
Ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je ook punten dan als mensen gekilled worden wanneer je counter in de lucht is dan? Zelf nog nooit gehad of gebruikt dus.
is juist goed dan gaan mensen meer voor het objective spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:42 schreef Neejman het volgende:
lvl 41 en k/d 2.14 gaat redelijk, alleen vind het dom met point streaks ipv killstreaks dat verpest het beetje voor mij. voor de rest tof spel!
Snap ik maar het is gewoon een bonus die ze zo hadden aangekondigd e pre-orders krijgen nu eenmaal extra dingen, maar de volgende 2xp's krijg je welquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee zou dlc erbij moeten krijgen, maar kreeg de gewone versie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:15 schreef stoereboii het volgende:
Bol.com ?
En hebben ze voor een verkeerde console gestuurd?
Alleen pre-orders krijgen dubbel XP.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef vinnieboy het volgende:
Nog meer mensen die geen dubbele xp krijgen?
Je ziet het niet in-game maa krijgt het wel. Gisteren van lvl 36 naar 38 in 1 gamequote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef vinnieboy het volgende:
Nog meer mensen die geen dubbele xp krijgen?
Wordt alleen je match bonus verdubbeld dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je ziet het niet in-game maa krijgt het wel. Gisteren van lvl 36 naar 38 in 1 game
Volgens mij zie je het niet. Maar je krijgt het iig welquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wordt alleen je match bonus verdubbeld dan?
Ik heb de Zombies mode nooit leuk gevonden, veel te veel frustratie naarmate je verder komt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Vinden er meer mensen die zombie mode echt tegen vallen na bijvoorbeeld die moon map van de vorige black ops?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:28 schreef maurisioo het volgende:
Maar trouwens heb het spel allang gespeeld. Dus als ik hem terug zou sturen kan ik hem toch nog gewoon spelen? Wat moet ik doen?
Gisteren tot morgenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:15 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer tot wanneer is die Double XP van de pre-order?
Serieus? Dat vond ik juist wel leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef duncannn het volgende:
Trouwens super chill dat je wapens niet gereset worden als je prestiget
Ze kunnen dat niet in game doen want dan krijg je ook veel meer punten per kill richting je pointstreaks daarom krijg je het pas na het potjequote:Op zaterdag 17 november 2012 10:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wordt alleen je match bonus verdubbeld dan?
Echt waar? Dus ik hou al mijn wapens en attachments?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef duncannn het volgende:
Je hebt dus dan nog al je wapens?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef duncannn het volgende:
Volgens mij behoud je je wapen level (en dus ook attachments), maar je moet wapen wel unlocken op de gegeven level.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:40 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Echt waar? Dus ik hou al mijn wapens en attachments?
Ah nice, goed gedaan treyarchquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:57 schreef duncannn het volgende:
[..]
Volgens mij behoud je je wapen level (en dus ook attachments), maar je moet wapen wel unlocken op de gegeven level.
Dus stel je MSMC is level 15 en je prestiget, dan kan je em pas gebruiken als je level 28 bent maar je MSMC blijft level 15.
me no likequote:Op zaterdag 17 november 2012 13:57 schreef duncannn het volgende:
[..]
Volgens mij behoud je je wapen level (en dus ook attachments), maar je moet wapen wel unlocken op de gegeven level.
Dus stel je MSMC is level 15 en je prestiget, dan kan je em pas gebruiken als je level 28 bent maar je MSMC blijft level 15.
Waar kan je nuketown kopen danquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:52 schreef hoenselman het volgende:
Ik heb dus (nog) geen nuketown... toch maar even kopen zo dadelijk bij steam
De upgrade naar Digital Deluxe edition kopen (10 euro). Heb zelf besloten om die upgrade niet te doen (voor nuketown zombies, heb nuketown zelf al).quote:
Waar dan ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
De upgrade naar Digital Deluxe edition kopen (10 euro). Heb zelf besloten om die upgrade niet te doen (voor nuketown zombies, heb nuketown zelf al).
Alleen voor pc gebruikers via Steamquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar dan ?
Gewoon in de playstation store ?
ja toen speelde ik nog fifa haha.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:37 schreef Timmos het volgende:
Is toch lang genoeg aangegeven dat nuketown bij preorder zit? Misschien komt ie nog wel bij een DLC..
Maar je kon het niet winnen dus terwijl jij heul veul skills hebt en de rest niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:53 schreef LelijKnap het volgende:
Simpele gameplay: alles behalve skillbased mp. Verder bagger graphics. Spel voor casual gamers I guess... ?
Jaa die NAT doet bij mij ook raar, alle porten opengegooid die ik kon viden op internet voor blops2/steam maar nog steeds moderate/strict.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:46 schreef Djeetje het volgende:
hoe kan het dat mijn nat type 2 is maar bij black ops 2 blijft hij op strict staan
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef garriej het volgende:
[..]
Jaa die NAT doet bij mij ook raar, alle porten opengegooid die ik kon viden op internet voor blops2/steam maar nog steeds moderate/strict.
Moet je ook nog excluden van je firewall.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef garriej het volgende:
[..]
Jaa die NAT doet bij mij ook raar, alle porten opengegooid die ik kon viden op internet voor blops2/steam maar nog steeds moderate/strict.
hoe moet je dat doen dan ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Moet je ook nog excluden van je firewall.
ja op me computer hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:08 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Gebruik je windows firewall? Of iets anders?
Owja shit helemaal niet overna gedacht, eerste keer dat ik COD op pc speel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Moet je ook nog excluden van je firewall.
Dan is het wel wat lastig.quote:
ik speel ps3 =$quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dan is het wel wat lastig.
1. Je gaat naar start > configuratiescherm.
2. Je zet de weergave op kleine of grote pictogrammen.
3. Kies Windows Firewall.
4. links zie je: "geavanceerde instellingen". klik daar op.
5. links zie je "Regels voor binnenkomende verbindingen" klik daar 1 maal op.
6. Rechts zie je "nieuwe regel" klik die aan
7. Kies hier voor Programma, en in het volgende venster moet je op bladeren drukken en zoek je naar de plek waar de multiplayer exe van Black Ops 2 staat. (Dit zal wel C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops 2 zijn)
8. Kies vervolgens "De verbinding toestaan", in het volgende venster alle 3 aanvinken, en in het laatste venster Black Ops 2 MP als naam geven. En klik als laatst nog op voltooien.
9. Begin bij stap 5 maar kies nu voor "Regels voor uitgaande verbindingen". en loop stappen 6 tm 8 weer door.
Dat idee heb ik ook.. De eerste dag ging zwaar bagger, hele magazijnen geschoten, en dan in de killcam gewoon een paar shots zien.. Na die dag dat je geen games kon zoeken gaat t veel beter.. Sta nu op 1.91 KD op 3460 kills..quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vraag me af of ze al wat shit hebben getweaked want het gaat de laatste dagen stukken beter
Oh kak ik dacht steamquote:
Tja dat heb je met grote handen, dat gaat niet samen met kleine japanse handjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Grootste fout die ik heb kunnen makenBO2 voor de PS3 kopen
Wat een kutcontroller zeg.
Maar meteen BO2 voor de X360 gekocht en PS3 versie gaat in de verkoop
Of je koopt zo'n speciale xbox controller voor de ps3quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Grootste fout die ik heb kunnen makenBO2 voor de PS3 kopen
Wat een kutcontroller zeg.
Maar meteen BO2 voor de X360 gekocht en PS3 versie gaat in de verkoop
Omdat veel vrienden op de PS3 zitten met BF3 en BO en BO2 dus wilde eigenlijk wel met hun spelen maar dit irriteert me mateloos, kleine controller, veel te licht en ligt niet lekker in de handquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Tja dat heb je met grote handen, dat gaat niet samen met kleine japanse handjes
Waarom heb je hem eigenlijk PS3 gekocht dan?
Zonder party spelen is nog veel kutterquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat veel vrienden op de PS3 zitten met BF3 en BO en BO2 dus wilde eigenlijk wel met hun spelen maar dit irriteert me mateloos, kleine controller, veel te licht en ligt niet lekker in de hand
mijn PC versie is nog niet 1x vastgelopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef rickyszz het volgende:
Godver vandaag voor het eerst weer ff online direct weer een vastloper bij 'Awaiting textures'
Echt serieus, 3arch doe er wat aan.
Ik heb ook nog geen problemen gehad, op de NAT na maar dat zit aan mijn kant.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef rickyszz het volgende:
Godver vandaag voor het eerst weer ff online direct weer een vastloper bij 'Awaiting textures'
Echt serieus, 3arch doe er wat aan.
ach mijn laatste 5 potjes hadden een gemiddeld k/d van 0.2 assault shield voor de winquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef vinnieboy het volgende:
Wat is iedereen goed met zijn kills. Ik zit op 0.50 k/d
Laatste tijd veel cod op Xbox 360 gespeeld, moest ook weer erg wennen aan PC.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben echt vreselijk slecht in CoD geworden.Toen ik nog MW2 speelde was ik wel een bovengemiddelde speler, maar de feeling is er echt totaal uit. Ik kan echt net aan een KD van 1.0 komen.
Iemand nog wat tips oid? Ik kan ook geen lekkere sensitivity vinden, waar spelen jullie op?
MSMC! en ik speel op 14quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben echt vreselijk slecht in CoD geworden.Toen ik nog MW2 speelde was ik wel een bovengemiddelde speler, maar de feeling is er echt totaal uit. Ik kan echt net aan een KD van 1.0 komen.
Iemand nog wat tips qua goede wapens/perks oid? Ik kan ook geen lekkere sensitivity vinden, waar spelen jullie op?
14quote:
Bugfixes denk ik. Morgen even kijken op pc. Ben nu level 11 eerste prestige.quote:
ik speel al sinds cod4 op het maximum, vind ik gewoon het lekkerst spelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
14
Accuracy zal bij jou wel 12% zijn dan. Gewoon rond de 7/8 en misschien 9 en dan zit je perfect
Bijna 2e prestige hier.. Waar kan je zien wat er geupdate is? Al eens vaker naar gezocht maar nooit kunnen vinden..quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Bugfixes denk ik. Morgen even kijken op pc. Ben nu level 11 eerste prestige.
Ik heb geen zin om nolife te spelen. Ik speel als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bijna 2e prestige hier.. Waar kan je zien wat er geupdate is? Al eens vaker naar gezocht maar nooit kunnen vinden..
welke dubbel XP? Of wil je zeggen dat je normaal maar 25 punter voor een kill krijgt in kill confirmed?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Blester het volgende:
Net de prestige ingegaan, ik heb nog gewoon alle attachments e.d. voor mijn wapens. Na 2 potjes alweer level 12... Met die dubbel XP ben je binnen een uurtje alweer level 30
Double XP weekend..quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
welke dubbel XP? Of wil je zeggen dat je normaal maar 25 punter voor een kill krijgt in kill confirmed?
Dat bedoel ik, ik merk er niks van of is alles anders dan zo verschrikkelijk veel minder waard? Krijg je serieus maar 25 punten voor een kill in kill conformed? En 50 punten voor een kill in TDM?quote:
nee het wordt gewoon niet verdubbeld in de score.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik merk er niks van of is alles anders dan zo verschrikkelijk veel minder waard? Krijg je serieus maar 25 punten voor een kill in kill conformed? En 50 punten voor een kill in TDM?
Dat dus idd, prima potje tot de host er vandoor gaat, daarna lag tot en metquote:Op zondag 18 november 2012 01:50 schreef Catkiller het volgende:
Wat een drama momenteel online. Als het zo kut gaat zoals nu dan mis je servers wel heel hard. Niet zo erg als je net een kutgame hebt, maar vaak heb je juist een goede game wanneer die host hem weer eens peert.
Dat is dus lag compensation. Jij als host, of mensen met een relatief goede verbinding, krijgen wat extra vertraging opgelegd. Dat doen ze om het "eerlijker" te maken voor mensen met een kutverbinding.quote:Op zondag 18 november 2012 02:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus idd, prima potje tot de host er vandoor gaat, daarna lag tot en met![]()
Meestal als ik het dan ook maar voor gezien hou omdat er niet te speken valt blijkt dat ik op dat moment host ben
Ik weet wat het is, ik heb er alleen teveel last van, dus weer ragequitten als een dolle in dit spel.quote:Op zondag 18 november 2012 04:02 schreef KoningStoma het volgende:
Minpuntjes die ik gevonden heb:
-UAV te aanwezig
-Lag compensation vaak oneerlijk (minder dan mw3)
-SMG's te sterk in vrijwel elke map
[..]
Dat is dus lag compensation. Jij als host, of mensen met een relatief goede verbinding, krijgen wat extra vertraging opgelegd. Dat doen ze om het "eerlijker" te maken voor mensen met een kutverbinding.
Dan krijg je dus dingen als:
-doodgaan door één kogel
-geen tijd om te reageren
-kogels die niets lijken te doen
En in de killcam blijkt dan dat jijzelf niet eens geschoten hebt. Je krijgt dus een verdraging van een aantal frames, waardoor je soms onmogelijk kan winnen.
wat boeit dat?quote:Op zondag 18 november 2012 14:40 schreef Djeetje het volgende:
het is toch niet leuk als je vrienden hoger zijn dan jij.
wat voor class heb jij ?quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef Timmos het volgende:
2.04 KD op 4708 kills.. Gaat abnormaal snel met 30/40 kills + 15+ defends games op hardpoint.. 5/6 levels per keer in het begin, 3/4 iets verder, en aan het eind tot level 50 ofzo 2 ranks per game..
Zal wel weer tot maandagavond zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 15:19 schreef Catkiller het volgende:
Prestige gegaan.En haast heb ik niet maar ik speel wel liever wat extra met dubbel XP als ik het toch naar mijn zin heb. Ik kom er sowieso wel maar als het dubbel zo snel kan dan laat ik het niet aan mij voorbij gaan.
Tot wanneer duurt dubbel XP precies? Ga nu weg en te lui om het op te zoeken dus.
Had op MW3 iets van 1.85 op 96.000 kills ofzo..quote:Op zondag 18 november 2012 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat voor class heb jij ?
en hoe speel je gewoon er op af rennen ofzo ?
ik kwam in mw3 niet verder dan 1.80 ratio.
Met moderate kun je toch gewoon goed spelen met strict niet of zit ik foutquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef garriej het volgende:
[..]
Jaa alleen partys joinen gaat soms moeilijk.quote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Met moderate kun je toch gewoon goed spelen met strict niet of zit ik fout
Bij mij begon het te brommen als een dolle, geluid maar uitgezet en na het potje de playstation maar uit gezet. Kijken of straks alles weer normaal is, eerst maar eens boodschappen doen.quote:Op zondag 18 november 2012 15:57 schreef Djeetje het volgende:
hebben meerdere mensen er last van dat hun geluid het niet doet op black ops 2 op de ps3
laat maar heb het al
quote:Op zondag 18 november 2012 16:31 schreef duncannn het volgende:
10 headshots en die mongool schiet mij 1x met een 3 round burst in mn voet en ik ga dood flikker toch op...
dit heb ik nu dus ookquote:Op zondag 18 november 2012 16:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij begon het te brommen als een dolle, geluid maar uitgezet en na het potje de playstation maar uit gezet. Kijken of straks alles weer normaal is, eerst maar eens boodschappen doen.
Helemaal als je er selectfire op zet, wat een BEEST!!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef truedestiny het volgende:
FAL gewoon weer één van de beste wapens.
Unlock je bij de FAL volgens bij level 10.... Kan je je wapen op single fire of full auto zetten...quote:
Onthoud het volgende: voor elke speler met een 2.00 K/D ratio is er een met een 0.5 K/D ratio. Als je alle spelers met elkaar vergelijkt is het gemiddelde namelijk 1.0. Spelers die boven 1.0 zitten hebben de behoefte dat te melden, de meesten die er onder zitten houden hun mond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef vinnieboy het volgende:
Wat is iedereen goed met zijn kills. Ik zit op 0.50 k/d
Moet je dat niet in theater doen?quote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Timmos het volgende:
Iemand enig idee hoe je een Profileshot maakt? Iets met printscreen maar geen idee hoe je dat doet op PS..
Ik ga me even in een hoekje zitten schamenquote:Op zondag 18 november 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet je dat niet in theater doen?
Nee. Je vergeet mensen die zelfmoord plegen, geteamkilled worden, disconnecten, boosten en mensen die cheaten.quote:Op zondag 18 november 2012 17:43 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Onthoud het volgende: voor elke speler met een 2.00 K/D ratio is er een met een 0.5 K/D ratio. Als je alle spelers met elkaar vergelijkt is het gemiddelde namelijk 1.0.
Welcome to my world. Als er een host migration is kan ik net zo goed ophouden, zeker 7 van de 10 keer ben ik dan host en kan ik geen kill meer maken tenzij ik iemand in de rug schiet.quote:
in de meeste gevallen als ik host ben heb ik ontzetten last van lag. Word ik neergeschoten als ik al 3 stappen om de hoek ben, of ik ben dood voordat ik de tegenstander uberhaupt om de hoek heb zien komen. 1 tegen 1 situaties zijn niet te winnen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef Timmos het volgende:
Is dat standaard zo? Diegene waarmee ik speel is ook altijd host, maar haalt net zulke scores als ik..
Door te ragequitten vanwege de lag en dan zien dat er een host--migration is omdat jij de lobby verlaatquote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe herken je de host eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef rickyszz het volgende:
komen er bij de singleplayer ook nog missies waar je een beetje sneaky bezig moet en niet continu met tientallen mensen aan het vechten bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
komen er bij de singleplayer ook nog missies waar je een beetje sneaky bezig moet en niet continu met tientallen mensen aan het vechten bent?
no life..quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef stoereboii het volgende:
Zo, toch weer eerste prestige level 41. Is wel weer genoeg geweest. Morgenochtend voor ik naar school ga ook nog ff knallen
Ik 2 uur spelen en level 21 :Squote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb toch niks beters te doen 's ochtends
Of bedoel je mn level? Heb er pas 12 uur opzitten
Join dan zometeenquote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik zo maar even een potje spelen, heb gisteren en vrijdag niet aan tijd gehad maar moet nog wel even kunnen profiteren van XP bonus
haha nee niet je lvl.quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb toch niks beters te doen 's ochtends
Of bedoel je mn level? Heb er pas 12 uur opzitten
Ik twijfelquote:
Dit dus. Als ik geen host ben haal ik gewoon chopper gunner (weet niet hoe dat ding hier heetquote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
in de meeste gevallen als ik host ben heb ik ontzetten last van lag. Word ik neergeschoten als ik al 3 stappen om de hoek ben, of ik ben dood voordat ik de tegenstander uberhaupt om de hoek heb zien komen. 1 tegen 1 situaties zijn niet te winnen.
Als ik geen host heb ik soms die problemen, maar gaat het meestal aardig goed tot prima, dan heb ik veel minder last van die onzindingen.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:56 schreef Catkiller het volgende:
Net een VTOL Warship in mijn care package, dat was wel fijn.
Waarom een wapen zonder suppressor eigenlijk als je ghost gebruikt? Lopen mij te veel mensen bij elkaar om dat te doen. Oke, nu doe ik het ook nog maar dat is omdat ik geen suppressor heb op het wapen wat ik gebruik.quote:Op zondag 18 november 2012 15:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Had op MW3 iets van 1.85 op 96.000 kills ofzo..
Speel voornamelijk met:
M27 met Fore Grip en FMJ, RPG (nog 1 challenge en dan is ie gold).. Perks: Hardline + Ghost / Toughness of Fast Hands / Engineer en C4..
quote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef rickyszz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik google dan krijg ik een link waar ik lees dat dat over een maand pas komt voor PS3 en PC net zoals dat de DLC later komen voor die twee vergeleken met de Xbox, of dat waar is weet ik niet. DLC komt toch pas in 2013 en Nuketown Zombies in december ergens dus geen haast.quote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef Djeetje het volgende:
waar kan ik die season pass kopen voor ps3 ?
B23R inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Geen primary en dan dat burstpistool met Reflex en Extended Mags.
En ook 2x black ops kopen zeker? Als iemand zich daarmee bezig houdt ben je wel heel triest. Zo heb je er toch ook geen plezier inquote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Djeetje het volgende:
volgens mij zijn er echt van die mensen die 2 PS3's hebben en dan gaan boosten op BO
MSMCquote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef Droathoah het volgende:
Wat is t beste submachine met minste recoil? Vector?
goddelijk wapen is dat.quote:
Met Laser en Extended Mags.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Geen primary en dan dat burstpistool met Reflex en Extended Mags.
ik zou mijn zorgverzekering van betalenquote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Haantje_pappie het volgende:
Ik ga deze spel morgen of overmorgen kopen wanneer mijn zorgtoeslag binnen komt .bevalt deze spel jullie ?
Ik heb black ops geregeld voor 15 euro dus geen stressquote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
ik zou mijn zorgverzekering van betalen
Als ik schiet mogen ze me best zien.. Pak ze meestal toch welquote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef Catkiller het volgende:
Meh, Guardian is wel tof maar als ik er 1 heb is die vaak zo weg, als de vijand er 1 heeft staat het er de halve game.Honden ben ik wel benieuwd naar, hoeveel kills leverden ze op? Die Dragonfire is best wel zinloos vergeleken met die AGR, tering wat is dat ding sterk. Of mijn wapen gewoon zwak.
[..]
Waarom een wapen zonder suppressor eigenlijk als je ghost gebruikt? Lopen mij te veel mensen bij elkaar om dat te doen. Oke, nu doe ik het ook nog maar dat is omdat ik geen suppressor heb op het wapen wat ik gebruik.
Geen points cappen, killwhorequote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als ik schiet mogen ze me best zien.. Pak ze meestal toch wel.. Is meer tegen het UAV gespam, als ik zelf schiet weet ik wat ik ongeveer kan verwachten van waar..
Gister na mn prestige die class gebruikt met Dragonfire erin.. Ging wel lekker..
[ afbeelding ]
Ja. Maar met je permanent unlock token kan je één wapen/perk houden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef Jiang153 het volgende:
Als ik lvl 55 wordt en dan eindelijk ghost unlock en ik ga prestige verlies ik die dan gelijk weer of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |