"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
12 uur later begon hetquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef RickJamez het volgende:
Is die dubbel xp al bezig ?
Iemand beweerde dat t 7 uur zou komen ..?
dat van die kogels merk ik ook ja, echt frustrerend als je dan ziet in de killcam dat die ander er maar 4 afvuurtquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Alovenac het volgende:
Ik moet echt wennen aan dit spel joh. Kan amper positief draaien, in de klote maps.. Tering veel kogels nodig om iemand te killen..
Dat is nog nooit zo geweest. Weet ook echt niet welk wapen ik nu het fijnst moet vinden, level 24 atm.
Hoelaat dan? Er is geen double XP, 10 seconde geleden nog gespeeld.quote:
heb je nuketown? heb nog niet gekeken dus weet het zelf nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Hoelaat dan? Er is geen double XP, 10 seconde geleden nog gespeeld.
Is het alleen op nuketown dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb je nuketown? heb nog niet gekeken dus weet het zelf niet
anders je playlist ff updaten
Heb je al de connection settings op Best gezet? Hielp bij mij vanmiddag echt heel erg. Nu helaas weer wat minder..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat van die kogels merk ik ook ja, echt frustrerend als je dan ziet in de killcam dat die ander er maar 4 afvuurt
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben ik de enige die niet kan connecten op de PS3?
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef TidusX het volgende:
[..]
Heb je al de connection settings op Best gezet? Hielp bij mij vanmiddag echt heel erg. Nu helaas weer wat minder..
Kwartiertje geleden getweet, dus hij moet het nu doen.twitter:CallofDuty twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 19:19:44Double XP Launch Weekend starts NOW! Pre-ordered #BlackOps2? Download Nuketown 2025 to get 2XP on all playlists. RT if you're Prestiging! reageer retweet
Krijg je double op einde van de game dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kwartiertje geleden getweet, dus hij moet het nu doen.twitter:CallofDuty twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 19:19:44Double XP Launch Weekend starts NOW! Pre-ordered #BlackOps2? Download Nuketown 2025 to get 2XP on all playlists. RT if you're Prestiging! reageer retweet
Nee tijdens het spelen, bv een kill krijg je +200 ipv +100.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Krijg je double op einde van de game dan?
Hmm, kreeg het net nog niet. Jullie allemaal wel?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee tijdens het spelen, bv een kill krijg je +200 ipv +100.
neequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben ik de enige die niet kan connecten op de PS3?
Heb je Nuketown al?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Hmm, kreeg het net nog niet. Jullie allemaal wel?
Ok, ben zelf niet aan het spelen dus weet het ook nier hoor. Zag allen die tweet voorbij komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Hmm, kreeg het net nog niet. Jullie allemaal wel?
En nu ook niet. Nja, ik kijk morgen wel weer. Preordered, krijg je niet eens XP weekendquote:
net echt 4 bazenpotjes achter elkaar, 2.00+ K/Dquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat van die kogels merk ik ook ja, echt frustrerend als je dan ziet in de killcam dat die ander er maar 4 afvuurt
KD in een game zegt niet veel. Ik kan ook een game joinen en met 2-0 eindigen, lang leven 2.00 K/D danquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
net echt 4 bazenpotjes achter elkaar, 2.00+ K/D
Klopt, maar ging ook meer om het feit hoe ik deze games speelde. Echt heerlijk aan het rushenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Blester het volgende:
[..]
KD in een game zegt niet veel. Ik kan ook een game joinen en met 2-0 eindigen, lang leven 2.00 K/D dan
Jaa ik ben ook echt heel slecht bezig, maar na een paar uur spelen zie je progressie en dat is altijd wel leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vermaak me wel met dit spel tot nu toe. Ik ben alleen vrij slecht, is al lang geleden sinds ik voor het laatst CoD gespeeld heb.
jaquote:
oh best episch dan dat ik zonder de match bonus al 2 keer was geleveldquote:
Speel dan ook met vrienden/fokkers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt ben er ineens klaar mee. Wat een kinderachtige mensen spelen dit spel eigenlijk. Speel je zombies en telkens van die kut mensen die de deur van die bus dicht doen. Zodat jij niet meer erin kan en dood gaatOf mensen gaan midden in een potje weg etc.
Merk toch dat ik er steeds meer klaar mee ben met dat hele online gebeuren.
Speel je op pc?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef garriej het volgende:
[..]
Speel dan ook met vrienden/fokkers.
Nee, op allesquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is dubbel xp alleen op nuketown?
Jaa, maar zombies is niet echt mijn ding, maar voel je vrij om me te adden: garriej is het volgens mij ook op steam.quote:
Kan je volgens mij wel al..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Double XP dus in je match bonus? Is ook wel logisch aangezien je anders binnen 2 kills al een UAV kan hebben bijvoorbeeld.
dan kijk je gewoon niet goed want het is toch echt begonnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:53 schreef RickJamez het volgende:
Dubbel xp is nog steeds niet begonnen ik zie geen enkele verschil in de match bonus of wat dan ook.
Bij cod zie je dat altijd direct .quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dan kijk je gewoon niet goed want het is toch echt begonnen
Denk dat het verwerkt zit in de match bonus, niet dat de match bonus verdubbeld is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef RickJamez het volgende:
[..]
Bij cod zie je dat altijd direct .
Stel je maakt n kill zie je 200 inplaats van 100.
Wat is dat nou voor onzin van die match bonus .
Ik haal dubbel meer xp dan die match bonus .
Dan klopt iets niet
Dan heb je tog geen dubbel xp.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Denk dat het verwerkt zit in de match bonus, niet dat de match bonus verdubbeld is.
quote:Geachte heer/mevrouw,
U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat u bij uw bestelling met bestelnummer 8060818010 een verkeerde versie van 'Call of Duty: Black Ops 2' heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is.
Wegens een fout op onze website heeft u per abuis een verkeerde versie van deze game ontvangen. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan
Wij verzoeken u vriendelijk de verkeerde versie van 'Call of Duty: Black Ops 2' artikel kosteloos naar ons retourneren. Onder ‘Bestellingen’ vindt u bij de betreffende bestelling een retourbutton. Als u op deze button klikt, ontvangt u het retouradres en de instructies voor verzending. Na de verwerking van uw retourzending wordt het betaalde bedrag aan u teruggestort of komt de openstaande factuur te vervallen.
Wij hebben helaas niet de mogelijkheid de juiste versie alsnog naar u op te sturen. Hieronder treft u een link aan waarmee u een nieuwe bestelling kunt plaatsen voor de juiste versie van de game. Als u voor 22.30 uw bestelling plaatst heeft u de volgende dag de juiste versie in uw bezit.
http://www.bol.com/nl/p/CallofDutyBlackOps2/1004004013233973/
Omdat dit niet de service is die u van ons gewend bent, bieden wij u een cadeaubon aan van euro 5,00. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en deze kunt u direct gebruiken.
De cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
Raadpleeg voor gebruik de cadeaubonvoorwaarden. Deze vindt u onderaan onze site via de link ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Soonquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
Is er een fokparty bo2 aan het doen op xbox?
Ik speel nu mercenary mosh pit. 15-1 eerste rond ctfquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soon![]()
Ik wil eigenlijk wel even potje spelen maar half acht gaat de wekker ook alweer
Ctfquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel nu mercenary mosh pit. 15-1 eerste rond ctf
Crisis togquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef rickyszz het volgende:
[..]
¤5,- wat een stelletje hoeren krenten
Ctf is ook kut, maar was ook geen keuze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ctfpaupergamemode. Domination, kill confirmed zijn wel chill.
Ghostquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef Timmos het volgende:
Hmm, prestiged, 1 unlock token.. Wat is verstandig
Donequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Ghost inderdaad en al die gasten fucken die denken dat je het toch niet hebt.
Zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Pre-orders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef diedjuh het volgende:
Is de double XP alleen voor pre-orders of voor iedereen?
Enkel voor pre-orders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef diedjuh het volgende:
Is de double XP alleen voor pre-orders of voor iedereen?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, jammer. Wat een onzin trouwens, iedereen die het spel koopt heeft daar toch recht op.
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, jammer. Wat een onzin trouwens, iedereen die het spel koopt heeft daar toch recht op.
Precies, dat ga ik als eerste unlocken. In dit tempo ben ik voor morgenmiddag wel prestigequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Nou best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Voel je je speciaal omdat je hem had gepre-orderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dragonfire is aids. Ik doe enkel lage streaks nu om snel te levelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Timmos het volgende:
Dragonfire, Assaultdinges, allemaal nog lekker bugged..
Gewoon UAV gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dragonfire is aids. Ik doe enkel lage streaks nu om snel te levelen.
Gast.. Gewoon recht omhoog gooien dat ding, dan komt hij bij een enemy naar beneden en heb je 19 van de 20 keer één of meerdere kills.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:44 schreef duncannn het volgende:
En ik vind die Hunter Killer Drone heel vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |