quote:
Ja deze zou ik wel willen hebben in een box. Dit is echt mooi voor duiken ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is nog best een leuk dingetje voor in een box toch?
* bambino opent lolly voor Melleynquote:
Nee nog nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:55 schreef tralalala het volgende:
Ik was de hele hunt alweer vergeten.![]()
Karina al een box?
quote:
Bambino heeft er 2quote:
quote:
Nee ik was op tijd, maar ik kreeg weer een database error vanmiddagquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:55 schreef tralalala het volgende:
Ik was de hele hunt alweer vergeten.![]()
Karina al een box?
Maakt niet uitquote:
Leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:03 schreef Melleyn het volgende:
Morgen is sinterklaas weer in het land
Meestal lig ik dan nog in bed en word ik net op tijd wakker voor het eindequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukOh die SC volg ik ook altijd, de intocht van Sinterklaas
Oh is dat morgen? Vind het ook altijd wel leuk om naar te kijken. Maar ik denk dat ik morgen nog in bed lig danquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukOh die SC volg ik ook altijd, de intocht van Sinterklaas
Ik ben altijd redelijk vroeg op, ik vind het altijd zonde om te lang in bed te blijven liggen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Meestal lig ik dan nog in bed en word ik net op tijd wakker voor het einde
Wat had je willen hebben dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef The_Dean het volgende:
Fuck! Eindelijk iets leuks, mis ik hem omdat ik zat te eten. Fuck you, sushi!
Maglite denk ikquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef bambino het volgende:
Melleyn weet jij hoeveel posts je vandaag al hebt?
Die camo maglite!quote:
hahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Sorry niet gezien
Zou het niet weten eigenlijk. Vast al richting 500
Ja dat krijg je ervan als je de hele nacht tot middag wegblijftquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:09 schreef bambino het volgende:
[..]
haha
Ik zit nu bijna op 300moet je ff inhalen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan als je de hele nacht tot middag wegblijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KUT verkeerde datumovernieuw
Wel goede kabels en retehandige adapters.quote:
Oh dat is balen zeg... paypal proberen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef bambino het volgende:
2e account:
Helaas, je betaling is niet geslaagd.
Transaction failed [SO1000]
Error message: Failure in system
Details: System generating error: acquirer. Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.
WTF
Volgens mij had ik begin van de middag ook al zoveel postsquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef bambino het volgende:
2e account:
Details: System generating error: acquirer. Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.
WTF
Ik zal die van mij maar niet laten zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef tralalala het volgende:
aantal posts: 38695 (gemiddeld 15 per dag)
Komt door Rob Geus, Alberto, Koooooooos en Peter r de Vries
Ik zag Rob Geus vorig weekend in de Media Marktquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef tralalala het volgende:
aantal posts: 38695 (gemiddeld 15 per dag)
Komt door Rob Geus, Alberto, Koooooooos en Peter r de Vries
Bij mij staan er 3, dat is van vanmorgen toen ik hier 3x gepost had even tussendoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij had ik begin van de middag ook al zoveel posts
Wat raar..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef bambino het volgende:
2e account:
WTF
succes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef Karina het volgende:
Glazen, ik gok het erop en ga heeeel snel douchen.
Ik denk het wel, aangezien de nieuwe bestelling pas nu beschikbaar is?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:15 schreef bambino het volgende:
Zit nu in paypal
Ff snel bellen of het deze zijn
zie nergens hdmi 1.5
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef bambino het volgende:
K het waren deze niet
Die ander waren 9,95 en 12,90 met verzending. Chatlog ff teruggelezen.
Scheelt weer
Jup, alles is klaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Welkom terug. Heb je de inkopen en je pakje klaar?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, alles is klaarZometeen eten koken
Schnell!quote:
Had vorig jaar ruim 1200quote:
Toen postte ik nog niet zo veelquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Had vorig jaar ruim 1200
1 december 2011
Hup ga nou maar, dan komt er een boxquote:
Je voelt het aan je bevroren water?quote:
Jup!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je voelt het aan je bevroren water?
Ook moeite met plassen? Want mijn plas kon wel bevroren zijn! Het lab zal maandag de uitslag hebben.quote:
Maar dan is het toch allang al weer ontdooid?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ook moeite met plassen? Want mijn plas kon wel bevroren zijn! Het lab zal maandag de uitslag hebben.
Het staat in de vriezer heh.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is het toch allang al weer ontdooid?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Het staat in de vriezer heh.
Uh, neequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ook moeite met plassen? Want mijn plas kon wel bevroren zijn! Het lab zal maandag de uitslag hebben.
Gek formaat voor een piemel maar niet voor een tvquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan ben ik de enige!![]()
En deze tv komt me bekend voor.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Gek formaat voor een piemel maar niet voor een tv
Senz?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik wil nog wel een senz scoren.. Oh, en een box natuurlijk
Zo'n stormparapluquote:
Ja maar dan liever een gewone en geen mini, en een normale kleurquote:
Welkom terug.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
En terug, die handdoeken kwamen wel van pas na het douchenToevallig.
Haha mijn ouders keken me gek aan toen ik met de laptop aan tafel ging. Maar gelukkig kwamen er bijna alleen maar slome deals.quote:
Hehe. Zo vaak stormt het hier niet!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef essnhills het volgende:
Met handdoeken wordt je weer droog, ik zoek juist iets om droog te blijven!!
Jup, héél af en toe een nieuw product tussendoor..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef HuubTuub het volgende:
het is wel allemaal heel erg deja vu...
Waar ik woon zit precies zo'n hoek waar ik bijna iedere dag loop waar je altijd zo'n rukwind hebt.. M'n paraplu gaat altijd stuk daar..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hehe. Zo vaak stormt het hier niet!
Oneindig veel variatie in het aanbod:Pquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef HuubTuub het volgende:
ja, HDMI kabels waren nieuw. Althans in die kleur...
Wel een beetje leuk, maar te duur voor zomaar even te kopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef Nooxx het volgende:
Pff nog steeds niks leuks langsgekomen wat ik heb gezien
Oh dat is vervelend ja, en om grote gebouwen daar gaat de wind omheen in een cirkel dus het is logisch dat op z'n hoek de wind je plu kapot maakt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar ik woon zit precies zo'n hoek waar ik bijna iedere dag loop waar je altijd zo'n rukwind hebt.. M'n paraplu gaat altijd stuk daar..En op de fiets waait ie ook stuk..
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef Melleyn het volgende:
Binnen blijven werkt over het algemeen het best
Klopt als het wat goedkoper is had ik nu tig lichtslangen en lampjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje leuk, maar te duur voor zomaar even te kopen.
Als ze nou ff 2 uur blijven staan, dan ben ik ook wel weer thuisquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef Melleyn het volgende:
Als die handdoeken nou ekkes een halfuurtje blijven staan ben ik op tijd weer terug
Ja maar adviesprijs 127 euro, dat kan toch nooit!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
Deze badlakens zijn eigenlijk niet duur, 1 badlaken kost meestal wel een tientje minstens.
Nee dat is gewoon onzinquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar adviesprijs 127 euro, dat kan toch nooit!
OK was me niet opgevallen, die dopjes boeien me nietquote:
70quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat kost black ops in deze hunt?
Bedankt! Heb er in ieder geval 1.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef bambino het volgende:
Nou na deze moet ik echt gaan.
Ben er met een 1,5 uur ofzo wel weer
Succes als er een box komt!!!
Misschien tot later!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef bambino het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef bambino het volgende:
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef bambino het volgende:
quote:
quote:
Jij snapt hem!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:45 schreef Karina het volgende:
Jullie zijn makkelijk zeg. Je gaat toch niet posten box, je moet dan op die knop zitten te drukken om hem in de wacht te slepen.
Dan ga ik wel voor de boxquote:
Jij wil hem niet?quote:
Nee, hoewel ik gisterenavond wel een poging wou doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wil hem niet?
Ik merk trouwens dat refreshen op de ibood pagina zelf af en toe fout gaat... dan komt het oude item heel even weer terug. Ik ga wel vanaf de 1dk site proberen als hij komt.
Aan de andere kant zie je het product bij Ibood zelf wel sneller als je daar refresht, dan dat ie op 1dk is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wil hem niet?
Ik merk trouwens dat refreshen op de ibood pagina zelf af en toe fout gaat... dan komt het oude item heel even weer terug. Ik ga wel vanaf de 1dk site proberen als hij komt.
Dat is ook wel zo... ik krijg al stress nuquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan de andere kant zie je het product bij Ibood zelf wel sneller als je daar refresht, dan dat ie op 1dk is.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo... ik krijg al stress nu
Zware tijden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo... ik krijg al stress nu
Met al die kaartjes, lijkt me niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
Lijkt me een tof spel.... Die tijd is wel tof.
Soort monopoly!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Met al die kaartjes, lijkt me niet zo eigenlijk.
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga chillen met m'n maaten, succes met de BOX
En iedereen was boos toen ik het met vrienden speelde en ik een huisje aan hem gaf ter vriendenprijs zodat hij de duurste straat kreeg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok Monopoly vond ik altijd wel leuk. Als ik won dan
Je tv omtoveren tot een smartphone tv.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat je met dit moet eigenlijk.
ZOiets dacht ik al ja, wat een onzinquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Je tv omtoveren tot een smartphone tv.
Ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOiets dacht ik al ja, wat een onzinKoop dan een goedkope desktop.
Ja nu is de bel sneller omdat het voor geen meter lukt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zie je, dat had ik dus ook. Ik hoor nu de bel en doe dan refresh op de ibood pagina.
Klopt dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik doe refresh, zie ik heel snel die Onkyo en dan weer de slaapzak en dan weer de Onkyoniet handig.
Dat zijn klote dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:03 schreef Melleyn het volgende:
Yay, pizza onderweg. En weer een receiver
Ja ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
ALS die box komt dan ga ik hem never nooit krijgen met dit stomme gedoe met de refresh.
Ik hopelijk wel! Zit via de iphone te hunten haha.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
ALS die box komt dan ga ik hem never nooit krijgen met dit stomme gedoe met de refresh.
Ik ben bang dat het je dan sowieso niet zal lukken, sorryquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Ik hopelijk wel! Zit via de iphone te hunten haha.
Naja het is gewoon steeds dezelfdequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Nizno het volgende:
wat is dat met iBood dat ze niet meer vermelden welke maat het dekbed heeft?
Ik heb er gelukkig al 1, maar toch wel vreemd. Valt me al vaker op tijdens deze hunt.
Onhandig ja! Ik dacht het zal wel in de omschrijving staan maar daar staat het ook niket.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Nizno het volgende:
wat is dat met iBood dat ze niet meer vermelden welke maat het dekbed heeft?
Ik heb er gelukkig al 1, maar toch wel vreemd. Valt me al vaker op tijdens deze hunt.
Enkel staat hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Naja het is gewoon steeds dezelfdeBij het andere Cinderella dekbed stond wel afmetingen
Beetje vage omschrijving toch? Enkel kan ook betekenen dat het niet zo een dubbele is, zomer/winter ding.quote:
enkel lees ik als niet 4seizoen oftewel 1 dekbed.....quote:
Gewoon proberen haha. Laptop heb ik niet bij me.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het je dan sowieso niet zal lukken, sorry
Oh ja.. Dat is wel zo ik haat die dingen, die gaan altijd los. Altijd die klote dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje vage omschrijving toch? Enkel kan ook betekenen dat het niet zo een dubbele is, zomer/winter ding.
Tuurlijk proberenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Gewoon proberen haha. Laptop heb ik niet bij me.
de 4seizoenen dekbedden van cinderella zitten met een mooie rits aan elkaar.. dus gaan niet los.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh ja.. Dat is wel zo ik haat die dingen, die gaan altijd los. Altijd die klote dingen.
Mini-heart attackquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]ja
Poeh ik zat net te typen toen die bel ging
Heel vaak als een gek achter elkaar refreshen helpt nog wel eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Karina het volgende:
Leuk die refresh die nog steeds niet goed werkt
Ga ik dat maar doen, zul je zien, komt er helemaal geen box meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Heel vaak als een gek achter elkaar refreshen helpt nog wel eens.
Nou voor in een box is het niet gek toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef HuubTuub het volgende:
die gaan straks allemaal in een box.
Lukte voor mij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik dat maar doen, zul je zien, komt er helemaal geen box meer
Ja ik had hem voor de bel geladen want was als een gek aan f5'n.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Weer zo een toetsenbord zonder numeriek deel, niet handig.
Maar deze heeft wel een muisquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Weer zo een toetsenbord zonder numeriek deel, niet handig.
Ik kijk zometeen DWDD, met een item over de goal van Zlatan. Enige leuke item trouwens denk ik...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Godver kijken mijn ouders RTL boulevard.
Voor iemand met rsi of iets is een trackball een redding.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef Nizno het volgende:
een trackball is geen muis, das gewoon ruk
Oh dat dingetje, nee niet handig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef Nizno het volgende:
een trackball is geen muis, das gewoon ruk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk zometeen DWDD, met een item over de goal van Zlatan. Enige leuke item trouwens denk ik...
Dat is al eens bij Editie NL geweest.. Te schaamtelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Dat ze eens een discussie gaan voeren over de IBOOD doos.
Ik wil een draadloze waarbij ik niet dat gekloot heb met kabels. Nu doet mijn kabel steeds klotequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Nizno het volgende:
ik wil nog wel een keybord met muispad ding zoals in een laptop... net als op mn laptop zit...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat is al eens bij Editie NL geweest.. Te schaamtelijk
Die bestaan toch wel denk ik? Voor op mijn laptop vind ik het prima, maar op mijn pc wil een eengoede muis en een goed toetsenbord.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Nizno het volgende:
ik wil nog wel een keybord met muispad ding zoals in een laptop... net als op mn laptop zit...
Logitech k400 ofzo is er zo een.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Nizno het volgende:
ja die uitzending was erg lachwekkend..... dat waren geen fokkers toch die in beeld waren he???quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat is al eens bij Editie NL geweest.. Te schaamtelijk
ja maar dan de muispad onder de spatiebalk... zodat ik het makkelijker kan gebruiken.quote:
Hmm ja dat zou wel makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan de muispad onder de spatiebalk... zodat ik het makkelijker kan gebruiken.
quote:Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
ging je vanaf ibood zelf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Er stat nog steeds niet uitverkocht... kut ik kreeg echt METEEN error
raarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |