Ik woon vlakbij de eerste hulp, ik ga wel even infomeren daar.. laat het nog wel even weten als ik terug ben... thanks voor de reacties iig!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef Winterman het volgende:
[..]
Ja man. Je loopt echt zwaar gevaar. Je maag verteerd dit echt niet zo maar, dus je kan langere tijd besmet raken. Ik zou echt geen tijd verspillen door hier op reacties te wachten!
Bel gewoon even de huisartsenpost dan als je je zorgen maaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de eerste hulp, ik ga wel even infomeren daar.. laat het nog wel even weten als ik terug ben... thanks voor de reacties iig!!
Te laat!. Hij is al onderweg. Ik hoop dat ze hem echt kunnen helpen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bel gewoon even de huisartsenpost dan als je je zorgen maakt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef WhatTheHeckRichardSpeck het volgende:
Je hebt nog maar 24 uur te leven!!1!11!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Psy-freak het volgende:
Toxische effecten voor nicotine kunnen na ingestie verwacht worden vanaf een dosis van 0,2-0,4 mg/kg...
Na ingestie treden symptomen over het algemeen binnen 4 uur op....
Een ernstige ademhalingsdepressie treedt zelden op. Overlijden ten gevolge van apnoe kan binnen 1 uur optreden.
Het optreden van temperatuurverhoging, prikkelhoest en/of kortademigheid na expositie wijst op een mogelijk (aspiratie)pneomonitis waarvoor ziekenhuisopname gewenst is.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:26 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hij kon zo genieten van het leven
Het was een dappere jongen, zo zullen zijn 'vrienden' beamen
Op zijn tijd wat drinken was hem niet vreemd, hoewel vreemd in deze een rare uitspraak is
We gaan je missen Westside1993
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe dat water er uit zag maar misschien had ik het ook nog wel gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |