"Ik zat na werk te blowen met twee collega's."quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef westside1993 het volgende:
Na het werk was ik even een joint aan het roken met een afrikaans en antilliaanse medewerker van het bedrijf waar we werkzaam voor zijn.
quote:Tabak bevat nicotine. Eén sigaret, light zowel als gewoon, bevat voldoende nicotine om bij een klein kind een zware vergiftiging te veroorzaken. Ook het oppeuzelen van enkele peuken kan gevaarlijk zijn. Dit geldt eveneens voor nicotinepleisters en voor de nicotinekauwgom die gebruikt worden als hulpmiddel bij rookstop.
Verwijder met een nat washandje alle tabaksresten uit de mond en geef het kind iets te drinken. Als het kind één sigaret of drie peuken of meer heeft ingeslikt moet het voor enkele uren naar het ziekenhuis voor observatie en hartbewaking. Ook als de ingenomen hoeveelheid niet te schatten is moet het kind in het ziekenhuis opgenomen worden.
Heeft het kind minder dan één sigaret of minder dan drie peuken gegeten dan kunt u het thuis in de gaten houden. Symptomen waar u op moet letten zijn: bleek worden, transpireren, overgeven en hartkloppingen. Doet één van deze tekens zich voor, dan brengt u het kind naar het ziekenhuis. Treden er geen symptomen op gedurende de eerst vier uur na de inname, dan kunt u verder gerust zijn.
Ik weet het man... ik sloeg echt door, en ik heb alleen mezelf ermee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef The_stranger het volgende:
Eet jij ook poep voor een tientje? Hoe laag kun je zijn om hier in te trappen? Heb je dat helemaal geen greintje stijl en eer?
Dat is je eigen schuld, als jij zo dom bent om een onbekende vloeistof te drinken voor een magere dertig euro, dan verdien je het om het hele weekend kotsend op bed te liggen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef westside1993 het volgende:
Hij zit in de schuldsanering dus of ik sowieso 30 euro krijg is de vraag, maar een paar biertjes bij hem op kosten van hem gebeurd sowieso wel. maar als ik dit eerder wist dat ik me echt zo kut voel, dan had ik dat natuurlijk never gedaan, straks is heel mijn weekend door deze grap verpest
Ik heb totaal niks tegen joden, maar ik ben zelf geen jood. Moeder komt van indonesie en mijn vader is turks, ben een halfbloedje dus.quote:
Ehm, hoe kun je dat oplopen, en bedoel je dit sirieus of...?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:28 schreef Winterman het volgende:
Ik zou voor de zekerheid even naar de Eerste Hulp gaan en mijn maag leeg laten pompen. Je hebt een grote kans op hepatitis hierdoor. Ik zou niet te lang wachten.
Ja man. Je loopt echt zwaar gevaar. Je maag verteerd dit echt niet zo maar, dus je kan langere tijd besmet raken. Ik zou echt geen tijd verspillen door hier op reacties te wachten!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Ehm, hoe kun je dat oplopen, en bedoel je dit sirieus of...?
Ik woon vlakbij de eerste hulp, ik ga wel even infomeren daar.. laat het nog wel even weten als ik terug ben... thanks voor de reacties iig!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef Winterman het volgende:
[..]
Ja man. Je loopt echt zwaar gevaar. Je maag verteerd dit echt niet zo maar, dus je kan langere tijd besmet raken. Ik zou echt geen tijd verspillen door hier op reacties te wachten!
Bel gewoon even de huisartsenpost dan als je je zorgen maaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de eerste hulp, ik ga wel even infomeren daar.. laat het nog wel even weten als ik terug ben... thanks voor de reacties iig!!
Te laat!. Hij is al onderweg. Ik hoop dat ze hem echt kunnen helpen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bel gewoon even de huisartsenpost dan als je je zorgen maakt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef WhatTheHeckRichardSpeck het volgende:
Je hebt nog maar 24 uur te leven!!1!11!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Psy-freak het volgende:
Toxische effecten voor nicotine kunnen na ingestie verwacht worden vanaf een dosis van 0,2-0,4 mg/kg...
Na ingestie treden symptomen over het algemeen binnen 4 uur op....
Een ernstige ademhalingsdepressie treedt zelden op. Overlijden ten gevolge van apnoe kan binnen 1 uur optreden.
Het optreden van temperatuurverhoging, prikkelhoest en/of kortademigheid na expositie wijst op een mogelijk (aspiratie)pneomonitis waarvoor ziekenhuisopname gewenst is.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:26 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hij kon zo genieten van het leven
Het was een dappere jongen, zo zullen zijn 'vrienden' beamen
Op zijn tijd wat drinken was hem niet vreemd, hoewel vreemd in deze een rare uitspraak is
We gaan je missen Westside1993
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe dat water er uit zag maar misschien had ik het ook nog wel gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |