Aah, het oudhollandse schoenenzwaaien. De All Blacks zijn er niks bij met hun haka...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef tjoptjop het volgende:
Dat filmpje deed me een beetje denken aan die lampies in de bus
Die schoenen iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, het oudhollandse schoenenzwaaien. De All Blacks zijn er niks bij met hun haka...
Nou, de Pel is in ieder geval géén homo..quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is net 17. Benieuwd hoelang ze elkaar al kennen.
Straks komt er een Pelle de pedo schandaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, de Pel is in ieder geval géén homo..
Yo mang.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo mang.![]()
Tering zeg...wat is dit topic rustig. Kan iemand nog ff wat pics van pelle z'n chick posten anders?
quote:
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Wat een mooiboy ook he die gast. Met z'n sweatertjes quasi-nonchalant over z'n schouders gedrapeerd.
hij kan er mee wegkomenquote:
Mooi is wel dat als Pelle zo zou functioneren als spits Ajax dan hadden we er hier van gewalgd. Maar al draagt hij een zwarte leren string hij kan geen kwaad doen! 2 Goals voor de Pel zondag!quote:
precies, zolang ie ze erin blijft schieten mag ie dat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:33 schreef jakees het volgende:
[..]
Mooi is wel dat als Pelle zo zou functioneren als spits Ajax dan hadden we er hier van gewalgd. Maar al draagt hij een zwarte leren string hij kan geen kwaad doen! 2 Goals voor de Pel zondag!
Hij kan beter z'n draai gaan vinden en weer een beetje op niveau komen, heb je meer aan, de komende tegenstanders zijn toch niet zo zwaar, dat salaris moet toch betaald worden kan hij zich beter nuttig maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er niets aan doen en het zal vast een hele aardige gozer zijn, maar ik hoop stiekem dat Mathijsen een dezer dagen een spiertje afscheurt/verrekt tijdens de training. Het zal vast heel achterlijk klinken, maar dat is het beste wat Feyenoord kan overkomen op dit moment. De Vrij en BMI MOETEN samen centraal spelen. Tot zover mijn nachtelijke bijdrage.
Ja, als we hem toch betalen. Desnoods gaat ie op de bank zitten, dat is beter dan dat je als De Vrij weer eens helemaal afscheurt tegen pisvee je een jochie van 17 uit de A-jeugd voor de leeuwen moet gooien. Niet dat Kongolo slecht speelt, maar ervaring telt wel in dat soort wedstrijden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n draai gaan vinden en weer een beetje op niveau komen, heb je meer aan, de komende tegenstanders zijn toch niet zo zwaar, dat salaris moet toch betaald worden kan hij zich beter nuttig maken.
Klopt, maar hij blokkeert zo'n BMI gigantisch. Die blessure van hem was een uitkomst. Daar heeft BMI ook z'n debuut bij het NL elftal aan te danken. Imo is het een kwestie van tijd voor Koeman Mathijssen gaat slachtofferen voor BMI.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n draai gaan vinden en weer een beetje op niveau komen, heb je meer aan, de komende tegenstanders zijn toch niet zo zwaar, dat salaris moet toch betaald worden kan hij zich beter nuttig maken.
Heeft brunomartinsindi.com geen emailadres, volgens mij zouden ze hier een geniaal stukje over schrijvenquote:Als het aan Dick Advocaat ligt, dan gaat Jetro Willems op zoek naar een nieuw idool. De jonge linksback van PSV heeft Patrice Evra van Manchester United als voorbeeld en dat vindt de oefenmeester geen speler waar de tiener zich aan moet spiegelen.
/
"Jetro doet nog te vaak gekke dingen", zegt Advocaat zaterdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Louis van Gaal bij Oranje en ik bij PSV zijn hem vooral veel aan het afleren. Evra heeft dat ook in zich."
"Misschien moet hij zich aan iemand anders spiegelen. Bruno Martins Indi is wel een linksback die sober zijn taken uitvoert." De achttienjarige Willems maakte afgelopen seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van PSV en mocht zelfs mee naar het EK. De jongeling startte in alle groepsduels in de basis.
Altijd info@ contact@ reactie@ admin@ of gewoon *@ proberenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft brunomartinsindi.com geen emailadres, volgens mij zouden ze hier een geniaal stukje over schrijven![]()
Alle ballen op Lexie dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef asco het volgende:
Morgen maar weer eens werken aan het doelsaldo.
Niet alleen van hem, maar ook van Immersquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Willem II was toch altijd de club waar spelers als Cory Gibbs en Bruno Basto tegen scoorden?In dat kader verwacht ik morgen een hattrick van Mathijsen.
Lamprou is ook een mogelijke kandidaat, net als Verhoekquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Willem II was toch altijd de club waar spelers als Cory Gibbs en Bruno Basto tegen scoorden?In dat kader verwacht ik morgen een hattrick van Mathijsen.
Bruno Basto.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt, goeie typering. Alleen over het voetballende gedeelte was ik niet zo te spreken.quote:Op zondag 18 november 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Geweldige vent toch. Rechtstreeks van z'n Deadliest Catch boot afgelopen.
Scoorde ooit tegen Willem II de 7-0 ofzo in de laatste minuut, rende het veld over alsof ie de winnende in de CL-finale had gemaaktquote:
Wat dacht je van Philip Leonard? De enige linksback die niet tegen een rechtsbuiten kon voetballenquote:
Gewoon nog een keer danquote:Op zondag 18 november 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Pics van pelle en z'n chick please.
Ja die was het. Die twee op trainginge waren echt dramatisch. Trieste is wel dat je er toen ook om ging lachen ipv boos om werd. Dat seizoen.quote:
Soren Larsen, Van der Beukering, 'de nieuwe Dzsudzak' Simon en een Kazak.quote:Op zondag 18 november 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
Die lange gozer van 2 jaar terug mag ook wel in het rijtje van Gibbs en Bruno Basto. Larsen oid, die kon er ook echt geen kut van. Godverdomme zeg.En dan had je nog die cv die wel kon verdedigen maar niet kon voetballen dat seizoen.
Prima toch? Nelom weer wat minuutjes laten maken, deed het toch niet verkeerd en aanvallend denk ik nog wel wat beter dan Indi.quote:
Ik ga zijn sprint nooit meer vergeten, ik zat toen een keertje op Z1 en zag het zo recht voor mijn neus gebeuren.quote:Op zondag 18 november 2012 13:31 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Soren Larsen, Van der Beukering, 'de nieuwe Dzsudzak' Simon en een Kazak.
Wat een spitsen toen.
Die sprint van Van Beukering staat wel perfect symbool voor Feyenoord in 10/11quote:Op zondag 18 november 2012 13:31 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Soren Larsen, Van der Beukering, 'de nieuwe Dzsudzak' Simon en een Kazak.
Wat een spitsen toen.
Mwoah die staat niet met rugnummer 1 in ons doel gok ik. Of hij moet undercover zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
Bedoelen ze niet Hans Mulder van Willem 2?
Willem II gaat dus sowieso een keer scorenquote:Op zondag 18 november 2012 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lamprou staat gewoon op goal.
Prima.quote:Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Indi krijgt gewoon rust, zoals je wel mocht aannemen.
8 is toch ook aardig wat?quote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef eight het volgende:
Die verslaggever van EL roemt Immers vanwege zijn aantal doelpunten die hij tot op heden gemaakt heeft
Gezien het aantal 200% kansen die hij dit seizoen al gehad heeft is het schandalig weinigquote:
zeker waar, hij krijgt echt belachelijk veel kansen. Toch is 8 doelpunten voor een middenvelder echt goed.quote:Op zondag 18 november 2012 15:24 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien het aantal 200% kansen die hij dit seizoen al gehad heeft is het schandalig weinig
Die kun je ook niet echt vergelijken, kies dan Bakkal.quote:Op zondag 18 november 2012 15:33 schreef TC03 het volgende:
Immers scoort iig veel meer dan El Ahmadi.
Ja 2x zelfsquote:Op zondag 18 november 2012 15:42 schreef DaMart het volgende:
Hoorde ik het nou goed op de radio? Scoorde Feyenoord uit een hoekschop?.
Inderdaad ja, teert alleen op twente uit, voor de rest matig tot slecht.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
Op basis van wat denkt Vilhena trouwens dat hij in de positie is om moeilijk te doen over contractverlenging? Brengt echt zeer weinig...
Op basis van Rina Maiola denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
Op basis van wat denkt Vilhena trouwens dat hij in de positie is om moeilijk te doen over contractverlenging? Brengt echt zeer weinig...
Vind het beide 4-3-3 spitsen, dus nee.quote:Op zondag 18 november 2012 16:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Guidetti - Pelle voorhoede zou echt mooi zijn
Ik vind juist dat sinds hij speelt het middenveld veel beter staat, en dat mede door hem Clasie ook beter tot zijn recht komt.quote:Op zondag 18 november 2012 15:57 schreef nostra het volgende:
Inderdaad ja, teert alleen op twente uit, voor de rest matig tot slecht.
Vreemd, hij valt mij totaal niet op. Is ook zelden betrokken bij goals of kansrijke situaties.quote:Op zondag 18 november 2012 16:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat sinds hij speelt het middenveld veel beter staat, en dat mede door hem Clasie ook beter tot zijn recht komt.
Vind hem juist erg sterk spelen in vergelijking met Leerdam.
Het is het allemaal net niet, die kopbal zat er bijna in (geweldige redding). Maar laat hem maar lekker staan en zal hij zich wel verbeteren.quote:Op zondag 18 november 2012 15:36 schreef nostra het volgende:
Janmaat opnieuw de betere van het veld. Verhoek ook weer op z'n gebruikelijke niveau.
Beste rechtsback die Nederland heeft en met een grote voorsprongquote:
Weer net nietquote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Grifte het volgende:
Matchday
Eerst hattrickje van Pellè, kom er maar in
Ik vind Guidetti nog steeds beter, je wist nooit wat er zou gebeuren als hij aan de bal kwam in de 16quote:
Bij Pellè wel, hij gaat scorenquote:Op zondag 18 november 2012 17:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik vind Guidetti nog steeds beter, je wist nooit wat er zou gebeuren als hij aan de bal kwam in de 16
quote:
8quote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Pelle gaat me trouwens wel een krat bier kosten. Hoeveel heeft ie er ondertussen inliggen?
Dat gaat hem wel lukken.quote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 dit seizoen en ik ben die krat kwijt
OMG, in dit topic wordt er echt altijd geklaagd over de scheids.quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd zeg.... Ik vond Janmaat de enige die op niveau speelde.
Die scheidsrechter was ook een aanfluiting trouwens, dan heb ik nog liever de Braamharen en van Egmonds van deze wereld.
Zijn beide vergelijkbare spitsen, maar vind Pelle voorlopig beter mee voetballen.quote:
ik heb 'm een hoop foute passes zien geven vandaag. Tel je mee straks @ studio sport?quote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij speelde aardig goed vandaag anders
Kelvin Leerdam sloeg niet ech aan. Vreemd.quote:
Och ja, qua passes hield het niet over, al stak er op dat vlak bijna niemand positief bovenuit. Verdedigend erg zeker vandaag.quote:Op zondag 18 november 2012 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb 'm een hoop foute passes zien geven vandaag. Tel je mee straks @ studio sport?
Dat dacht ik ook eerlijk gezegd. vanaf W1 leek het alsof opa scoordequote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Och ja, qua passes hield het niet over, al stak er op dat vlak bijna niemand positief bovenuit. Verdedigend erg zeker vandaag.
Die goal die Pellè claimde, was dat niet eigenlijk Mathijsen zijn goal?
Absoluut niet.quote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Och ja, qua passes hield het niet over, al stak er op dat vlak bijna niemand positief bovenuit. Verdedigend erg zeker vandaag.
Pelle gaf hem nog een tikje in de goede richtingquote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leek vanaf Z4 dus ook precies zo, maar blijkbaar dus niet.quote:Op zondag 18 november 2012 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerlijk gezegd. vanaf W1 leek het alsof opa scoorde
Als Pelle zo doorgaat is onze favo Hagenees ook wat kratjes kwijt.quote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 dit seizoen en ik ben die krat kwijt
Goeie actie van Clasie bij nr 3quote:Op zondag 18 november 2012 18:21 schreef Muto het volgende:
Pellè. Heel de tijd applaudisseren als hij wordt toegezongen en vervolgens ook nog twee keer de bal erin knallen. Voor de rest waren Janmaat en Clasie goed bezig.
Vind je het gek met die bloedhond als zaakwaarnemerquote:Op zondag 18 november 2012 18:22 schreef Muto het volgende:
Trouwens, onderweg naar huis interviewtje met Vilhena op Rijnmond geluisterd, die gaat echt niet zomaar bijtekenen dus.
JD Stouten concludeerde dat de aanbieding van Feyenoord niet goed genoeg was schijnbaar. Toen zei Vilhena, daar ga ik niet over, maar mijn zaakwaarnemer oid.quote:Op zondag 18 november 2012 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je het gek met die bloedhond als zaakwaarnemer
Dat hadden we beter niet kunnen zingenquote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
EN GEEF DIE BAL MAAR AAN JEAN-PAUL
Dat idee heb ik juist ook, vind hem niet minder dan Leerdam maar het.mag wel allemaal dwingende maar das ook een kwestie van tijd.quote:Op zondag 18 november 2012 16:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat sinds hij speelt het middenveld veel beter staat, en dat mede door hem Clasie ook beter tot zijn recht komt.
Vind hem juist erg sterk spelen in vergelijking met Leerdam.
Gewoon Vormer of Singh daar naar gooien dan, desnoods mokotjo.quote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef TC03 het volgende:
Gaat Tony nou ook naar de tribune als hij niet verlengt?
Sleegers?quote:Op zondag 18 november 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon Vormer of Singh daar naar gooien dan, desnoods mokotjo.
En?quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze is net 17 geworden.
[ afbeelding ]
Blessurequote:
Caland zou nooit een chick van 17 aanraken, oh wacht..quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze mag 17 zijn, ik vind haar super knap. Jij niet?
Ik vind het niet veel bijzonders.quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze mag 17 zijn, ik vind haar super knap. Jij niet?
Hey, ik veroordeel het nergens.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland zou nooit een chick van 17 aanraken, oh wacht..
''Ja tuurlijk wil ik bijtekenen. ''quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou ook lichtelijk hypocriet zijn.
Gaat die tennisser de nieuwe hoofdsponsor aankondigen?quote:Op zondag 18 november 2012 20:22 schreef Muto het volgende:
Koevermans nu bij Rijnmond. Feyenoord vreest zware blessure Immers
Bwin komt, 22 miljoen p/jaar.quote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat die tennisser de nieuwe hoofdsponsor aankondigen?
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat die tennisser de nieuwe hoofdsponsor aankondigen?
Er is eigenlijk geen speler die hem kan vervanger zonder dat je opeens heel anders moet gaan spelen.quote:
Wellicht Goossens.quote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen speler die hem kan vervanger zonder dat je opeens heel anders moet gaan spelen.
Nee.quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook. Maar toch geen 22 per jaar?
Ik denk nog steeds dat het juist VW gaat worden. Ik krijg het idee dat dat bedrijf keihard verweven is met een aantal mensen binnen de club.quote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef Muto het volgende:
Raar ventje, die Koevermans. VolkerWessel in ieder geval niet.
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk nog steeds dat het juist VW gaat worden. Ik krijg het idee dat dat bedrijf keihard verweven is met een aantal mensen binnen de club.
Maakt me eigenlijk niet uit wat het wordt. Zolang die bakken met geld maar komen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja.
Toch hoop ik op zo'n bazenbedrijf als Boskalis ofzo.
Grappig dat je Volkerwessel noemt, daar ging het de vorige periode van mijn opleiding overquote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef Muto het volgende:
Raar ventje, die Koevermans. VolkerWessel in ieder geval niet.
Nee, het wordt Blokland Spanbandjes BV heb ik gehoord.quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het juist VW gaat worden. Ik krijg het idee dat dat bedrijf keihard verweven is met een aantal mensen binnen de club.
Niet Pim Plakband BV?quote:Op zondag 18 november 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het wordt Blokland Spanbandjes BV heb ik gehoord.
Pim InstantKrediet BVquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blokland Bevestigingsmechanieken B.V.
Deze snap ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Pim Irrigatie En Motor Onderhoud Limburg VOF
De Gouden Gids is ook cult en om nou te zeggen dat dat er geweldig bij kleurde...quote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
Als het maar geen shirtverneukende sponsor wordt, zoals unibet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ABN-AMRO ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
Als het maar geen shirtverneukende sponsor wordt, zoals unibet.
Ik hoop op Salomon communicatie wetenschappen BVquote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Pim Irrigatie En Motor Onderhoud Limburg VOF
Gudde Management Cursussen & Lezingen VOFquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop op Salomon communicatie wetenschappen BV
Stad Rotterdamquote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
Weer 'Rotterdam' op het shirt zou wel gaaf zijn. Maar dan zijn de opties erg beperkt.
Ik denk dat de potentiële kandidaten afwachten totdat er groen licht wordt gegeven over een nieuw stadion.
quote:
Boiet 't nou wie of wat er op komt. Zolang ze maar de knaken betalen en het niks is dat naar Amsterdam verwijst.quote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aegon komt weer vrij [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boiet 't nou wie of wat er op komt. Zolang ze maar de knaken betalen en het niks is dat naar Amsterdam verwijst.
Toen met Juve waren dat bazenshirts, ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop op iets internationaals, sony of iets in die richting.
Hoeveel betaalt de huidige sponsor eigenlijk?quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop op iets internationaals, sony of iets in die richting.
4 miljoen ongeveer dacht ik.quote:Op zondag 18 november 2012 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel betaalt de huidige sponsor eigenlijk?
Hoe lang is dat nu alweer dicht?quote:
Beetje onhandig pand he.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe lang is dat nu alweer dicht?
Tijd dat ze wat met die locatie gaan doen. Schitterend uitzicht op de Maas.
Geweldig voor housepartys!quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
Doe mij maar Shell ofzo.Of anders gewoon een of ander bedrijf van een Sjeikje.
Gewoon een dikke discotheek achtig iets er in doen, is echt een perfecte locatie daarvoor.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In elk geval genoeg water voor na de houseparty.quote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gewoon een dikke discotheek achtig iets er in doen, is echt een perfecte locatie daarvoor?
Evenement locatie lijkt me logischer.quote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gewoon een dikke discotheek achtig iets er in doen, is echt een perfecte locatie daarvoor?
De jeugd van Sparta hengelt ook naar deze sponsor, elke keer de tongelreep is ook weer zo ver!quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je dan de verkrachtende Marokkaantjes erbij?
Betekent dat ze genoeg te verdelen hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Milan, PSG en Arsenal gingen u voor
De tongelreep ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De jeugd van Sparta hengelt ook naar deze sponsor, elke keer de tongelreep is ook weer zo ver!
Gewoon het tegenovergestelde dusquote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wordt dus een seniorencomplex.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eniorencomplex.dhtml
Worden dan ook gewoon keiharde houseparty's gegeven hoorquote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gewoon het tegenovergestelde dus
House.quote:Op zondag 18 november 2012 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Worden dan ook gewoon keiharde houseparty's gegeven hoorpillen genoeg!
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 18-11-2012 om 17:04:13Lex Immers vorig seizoen: 31 wedstrijden, 8 goals | Lex Immers dit seizoen: 13 wedstrijden, 8 goals. | #FEYwil reageer retweet
Pelle is eigenlijk helemaal geen typische Feyenoord-speler, als je het zo bekijkt. Anyway, zolang hij op deze manier doorgaat wordt het wel een held hoor. 8 goals in 9 wedstrijden, dat zijn prima stats.quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
Het juichen van Pelle vandaag bij die 1-0 is zo typisch Italiaans.
quote:
Koevermans: 'Volgend jaar nieuwe grote hoofdsponsor'
Op het rood-witte voetbalshirt van Feyenoord zal vanaf volgend seizoen een nieuwe grote sponsornaam pronken, die miljoenen in de club zal steken voor het hoofdsponsorschap. Dat is althans de stellige overtuiging van commercieel directeur Mark Koevermans.'We zijn in gesprek met diverse grote partijen. Volgend jaar zal er een nieuwe Feyenoord-waardige hoofdsponsor zijn', aldus het directielid tegenover RTV Rijnmond. Het contract met ASR verzekeringen loopt af en de Rotterdammers zijn dan ook op zoek naar een nieuwe grote geldschieter.
'Er zijn nog enkele kandidaten, die mogelijk vanaf 1 juli 2013 op het shirt van Feyenoord zal staan. Het gaat er alleen om of we ondanks de huidige economische situatie kunnen krijgen, wat wij Feyenoord waard vinden. We blijven vasthouden aan een bepaald bedrag. Uit onderzoek blijkt dat Ajax (die 10+ miljoen opstrijkt, red.) en Feyenoord, mits zij beide om het kampioenschap strijden en Europees voetbal spelen, evenveel waard zijn. Dat geeft een idee over wat wij willen.'
Bouwconcern Volker Wessels zou volgens ingewijden de nieuwe shirtsponsor van Feyenoord worden. Het bedrijf is ook betrokken bij de plannen voor een nieuw te bouwen stadion. Koevermans wilde dit gerucht bevestigen noch ontkennen.
Maar ondertussen staat er een vervallen leegstaand gebouw. Wel zonde ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee ze domineerden de hele pot.quote:Op maandag 19 november 2012 06:54 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet live kunnen zien helaas, maar was Feyenoord echt zo slecht als de samenvatting deed vermoeden?
Een gokbedrijf is het laatste wat je op je shirt wilt hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee ze domineerden de hele pot.
Qua sponsor hoop ik op iets van Unibet. Wetgeving is recent veranderd waardoor NL clubs nu ook de namen van gokbedrijven op hun shirts mogen.
Ajax en Psv zitten nog een paar jaar vast maar Aegon is ook al weg daar wij hebben mazzel.
Omdat?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een gokbedrijf is het laatste wat je op je shirt wilt hebben.
Shirtvervuiling.quote:Op maandag 19 november 2012 09:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat?
Boeit mij geen fuck als ze 3x zoveel betalen als ASR prima toch worden wij alleen maar beter van.
Nee, ongeveer elke seconde dat Willem II balbezit heeft gehad in die 90 minuten zat in die samenvatting van de NOS.quote:Op maandag 19 november 2012 06:54 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet live kunnen zien helaas, maar was Feyenoord echt zo slecht als de samenvatting deed vermoeden?
Goksites gaan het niet worden, misschien op z'n vroegst over enkele jaren.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee ze domineerden de hele pot.
Qua sponsor hoop ik op iets van Unibet. Wetgeving is recent veranderd waardoor NL clubs nu ook de namen van gokbedrijven op hun shirts mogen.
Ajax en Psv zitten nog een paar jaar vast maar Aegon is ook al weg daar wij hebben mazzel.
quote:Goksites willen legaal worden en gaan voorlopig weg uit Nederland
Door: Victor de Kok − 23/10/12, 09:20
Unibet.
Goksites als Unibet, Bwin en Ladbrokes bieden hun sites niet meer aan in het Nederlands en adverteren niet meer in Nederlandse media. In de hoop straks legaal te kunnen opereren, hebben ze hun aanbod gericht op de Nederlandse gokker voorlopig gestaakt. Alleen bedrijven die zich nu aan de regels houden, maken straks kans op plek in een gereguleerde markt.
Vrijwel alle vormen van onlinegokken (van pokeren tot sportweddenschappen) in Nederland zijn illegaal. Het monopolie voor het aanbieden van kansspelen ligt bij de Staatsloterij, Holland Casino en de Lotto. Alleen die laatste heeft een vergunning om de loterij online aan te bieden.
De afgelopen jaren is er een illegale markt ontstaan waarop naar schatting tussen de 500 en 800 duizend Nederlanders gokspelletjes spelen. Ze doen dat op Nederlandstalige sites van grote beursgenoteerde bedrijven als Unibet en Bwin, die jaarlijks tientallen miljoenen omzetten. Unibet zette in 2011 bijvoorbeeld 154 miljoen euro om. Maar ook kleinere onlinegokbedrijven richten zich op de Nederlandse markt, veelal opererend vanuit belastingparadijzen als Malta en Costa Rica.
De Kansspelautoriteit, een waakhond die in april in het leven is geroepen, schreef veertig onlinegokbedrijven aan met de eis zich niet meer te richten op de Nederlandse markt. Meer dan de helft gaf gehoor, zij zijn goed voor een gezamenlijk marktaandeel van zo'n 60 tot 80 procent. De bedrijven deden dat vooral door het vooruitzicht dat Kansspelautoriteit-voorzitter Jan Suyver hun schetste: 'Zij kunnen zo al voorsorteren op een vergunning, voor het geval er wordt gereguleerd.'
Demissionair staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) probeerde onlinekansspelen te legaliseren, maar hij stuitte op een twijfelende Kamer. Die wilde eerst meer preventie, strengere straffen en beter toezicht. Om aan de laatste twee eisen te voldoen, werd de Kansspelautoriteit opgericht.
'Daarom leggen wij in de handhaving nadruk op de maatschappelijke verantwoordelijkheid', zegt Paul Tang, bestuurslid van de Kansspelautoriteit. 'Zo scheiden we het kaf van het koren. Bedrijven die nu al meewerken aan preventie van gokverslaving, laten weten dat ze zich in de toekomst willen laten reguleren.' Gokwebsites die zich toch blijven richten op de Nederlandse markt kunnen een boete verwachten van minimaal 780 duizend euro, oplopend tot 10 procent van de geschatte omzet.
Volgens kansspeladvocaat Justin Franssen, vertegenwoordiger van Engelse bookmakers als Unibet en Betfair, hanteert de Kansspelautoriteit de goede strategie. 'Feitelijk is het een gedoogbeleid, een voorbereiding op legalisering. Op deze manier weet de overheid waar consumenten op een verantwoorde manier terechtkunnen.'
Een volgend kabinet besluit waarschijnlijk welk model wordt gehanteerd om het onlinegokken te legaliseren. Dat model zal ergens liggen tussen twee uitersten: het Belgisch model en het Deense model. In België zijn er enkele spelers toegelaten, onder de voorwaarde dat ze ook een fysiek casino in het land hebben. In Denemarken mogen kansspelaanbieders over de hele wereld online de strijd aangaan met Danske Spil, de Deense equivalent van Holland Casino.
De VVD wil meerdere vormen van kansspelen op internet toestaan. Naast pokeren moeten ook casinospelen, bingo en sportweddenschappen legaal worden. De PvdA heeft in het verleden laten weten alleen het pokeren te willen reguleren. De oproep van de Kansspelautoriteit ligt al klaar. Bestuurslid Tang: 'Elk reguleringsmodel is een verbetering. Internet bestaat, gokkers vinden er hun weg. Dat kan de overheid niet langer negeren.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-uit-Nederland.dhtml
Ach man we zuipen in de rust amsterdams bier en de spelers rijden in duitse auto'squote:
Ergens gelezen dat ze het compleet gaan verbouwen, het wordt een senioren centrum ofzo met appartementen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef onlogisch het volgende:
In het lokale suffertje hadden ze het zelfs over volledig slopen. Hopelijk een mooie toren lekker hoog dat ding ziet er niet meer uit.quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat ze het compleet gaan verbouwen, het wordt een senioren centrum ofzo met appartementen.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wordt dus een seniorencomplex.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eniorencomplex.dhtml
quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef Luni het volgende:
Daar gelezen?
[..]
Ergens gelezen dat ze het compleet gaan verbouwen, het wordt een senioren centrum ofzo met appartementen.
dit moet je toch niet willen man....quote:Op maandag 19 november 2012 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Qua sponsor
[ afbeelding ]
Wie stuurt er ff een gaaf youtube filmpje?
Liever dan zo'n bemoeizuchtige rus of arabier.quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dit moet je toch niet willen man....
Nee een stonende amerikaanse rapper die 1 keer in de vijf jaar naar voetbal kijkt en die ook nog eens inspraak wil hebben in de club is inderdaad veel beterquote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liever dan zo'n bemoeizuchtige rus of arabier.
Hij wil af en toe feestjes organiseren in de vipboxen jaquote:Op maandag 19 november 2012 12:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee een stonende amerikaanse rapper die 1 keer in de vijf jaar naar voetbal kijkt en die ook nog eens inspraak wil hebben in de club is inderdaad veel beter
Jip.quote:Op maandag 19 november 2012 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Qua sponsor
[ afbeelding ]
Wie stuurt er ff een gaaf youtube filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat niet in de tekstquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij wil af en toe feestjes organiseren in de vipboxen jaNiks mis mee.
En beckham neemt ie mee
Hij doet het echt goed op dot moment, en als hij zo doorgaat haalt hij zeker de 20+ doelpunten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef DonRaja het volgende:
'De jonge gasten die bij Feyenoord zijn opgeleid strijden alsof ze voor hun familie spelen'
Spits Graziano Pellè voelt zich prima in De Kuip waar de inzet hem doet denken aan zijn eigen (jeugd)tijd bij het Italiaanse Lecce (AD).
Mathijsen gaf vooraf eerlijk toe dat winnen van Willem II hem toch wel pijn doet.quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, hij haalt op deze manier de 20+ inderdaad wel, en Immers dalijk ook nogOndanks dat hij vaak zo veel mist maakt hij er toch ook wel redelijk wat
Immers speelde gisteren best wel aardig trouwens
PS Mathijsen ook weinig fout gedaan en was voorin nog wel dreigend, wilde iemand aangestipt hebben toch? Was niet bepalend verder, en werd natuurlijk niet erg onder druk gezet (want Willem II) maar toch...
Dus eigenlijk moet je ze beiden in de selectie hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
Immers is exact het tegenovergestelde van Bakkal. Laatstgenoemde zag je niet in de potjes tegen pak 'em beet VVV, maar speelde altijd geweldig in de topwedstrijden.
Mag het toch hopen van niet. Zelfs Elabdinges zit nog eerder bij de selectie dan kindsoldaatquote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Is er al iets duidelijk over de kwetsuur van Lexie? Hopen dat het meevalt want we hebben hem echt nodig de komende weken.
Als hij daadwerkelijk enkele weken niet kan spelen verwacht ik overigens dat Tonny doorschuift naar 10 en dat Kelvin Leerdam 'gewoon' weer naast Clasie komt te staan.
Ik vind het nog steeds verbazend hoe Elab bij ons van linksbuiten naar rechtback is gegaan...quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag het toch hopen van niet. Zelfs Elabdinges zit nog eerder bij de selectie dan kindsoldaat
Gewoon laten staan en Singh op de plek van Immers dan liever.quote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Is er al iets duidelijk over de kwetsuur van Lexie? Hopen dat het meevalt want we hebben hem echt nodig de komende weken.
Als hij daadwerkelijk enkele weken niet kan spelen verwacht ik overigens dat Tonny doorschuift naar 10 en dat Kelvin Leerdam 'gewoon' weer naast Clasie komt te staan.
Hoe deed Singh het gisteren?quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon laten staan en Singh op de plek van Immers dan liever.
Vormer, Mokotjo, Singhquote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Als hij daadwerkelijk enkele weken niet kan spelen verwacht ik overigens dat Tonny doorschuift naar 10 en dat K
Die heeft toch al getekend bij Twente? Joop ontkende het namelijk ten stelligste.quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vormer, Mokotjo, Singh
Waarom Kindsoldaat inzetten? Gewoon verpatsen aan de lampjes in de winter.
Viel me mee. Die jongen kan echt wel voetballen, maar het lijkt af en toe net iets te snel te gaan.quote:
Lijkt me te licht voor die positie, die had al moeite op de vleugel met Xerxes.quote:Op maandag 19 november 2012 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Gewoon Goossens op 10 dan, kan hij zich ook eens bewijzen op zijn positie.
Maar die wedstrijd speelde dan ook echt niemand goed, tegen vvv vond ik hem dan weer goed.quote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me te licht voor die positie, die had al moeite op de vleugel met Xerxes.
Nee, niet op basis van de prestatie die dag. Gaat me meer om de indruk die ik van hem heb, lijkt me niet het persoon die kan bikkelen op het middenveld. Beetje man-van-glas-syndroom.quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd speelde dan ook echt niemand goed, tegen vvv vond ik hem dan weer goed.
imo hoeft een nummer 10 ook niet echt te bikkelen. Mooi dat Immers dat wel doet, maar het is niet waarvoor je een 10 het veld opstuurt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, niet op basis van de prestatie die dag. Gaat me meer om de indruk die ik van hem heb, lijkt me niet het persoon die kan bikkelen op het middenveld. Beetje man-van-glas-syndroom.
Het ging toch over de geschikte vervanger voor Immers? Ik denk dat de druk voor Clasie anders te groot wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
imo hoeft een nummer 10 ook niet echt te bikkelen. Mooi dat Immers dat wel doet, maar het is niet waarvoor je een 10 het veld opstuurt.
twitter:jdeguz twitterde op maandag 19-11-2012 om 14:30:34This is where I started. #010 http://t.co/XFXsco5o reageer retweet
Is ook weer zo.quote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging toch over de geschikte vervanger voor Immers? Ik denk dat de druk voor Clasie anders te groot wordt.
Lijkt mij ook beter tegen AZ. Vormer als balafpakker en Vilhena op z'n natuurlijke positie.quote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef Typisch het volgende:
Vilhena naar voren schuiven en Vormer naast Clasie trouwens?
Hij speelt echt goed nu bij Swansea.quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
twitter:jdeguz twitterde op maandag 19-11-2012 om 14:30:34This is where I started. #010 http://t.co/XFXsco5o reageer retweet
Ik dacht dat zijn natuurlijke positie was waar hij nu stond eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter tegen AZ. Vormer als balafpakker en Vilhena op z'n natuurlijke positie.
Is gewoon een hele goede speler, snap niet dat hij geen kans krijgt van Van Gaal. Je kunt hem op dit moment beter gebruiken dan een maher en Van Ginkel en die hebben wel al een kans gehad.quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij speelt echt goed nu bij Swansea.
Is al wat ouder natuurlijk, van Gaal is wel heel erg voor de jeugd inpassen. Aan de ander kant zet ie Vermeer ook ineens weer in de goal terwijl die in principe 4e keus is voor het wk in 2014.quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn natuurlijke positie was waar hij nu stond eigenlijk.
[..]
Is gewoon een hele goede speler, snap niet dat hij geen kans krijgt van Van Gaal. Je kunt hem op dit moment beter gebruiken dan een maher en Van Ginkel en die hebben wel al een kans gehad.
De Guzman is uit 87 toch? Kan dan nog prima 2 toernooien mee. Jeugd inpassen is leuk, maar niet als je gewoon betere spelers hebt lopen die nog mee kunnen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al wat ouder natuurlijk, van Gaal is wel heel erg voor de jeugd inpassen. Aan de ander kant zet ie Vermeer ook ineens weer in de goal terwijl die in principe 4e keus is voor het wk in 2014.
Edit: Maduro beetje zelfde verhaal trouwens![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Guzman is uit 87 toch? Kan dan nog prima 2 toernooien mee. Jeugd inpassen is leuk, maar niet als je gewoon betere spelers hebt lopen die nog mee kunnen.
Dat de Guzman, Maduro en Douglas er niet bij zitten en Mathijsen, Clasie en dit keer Van Ginkel wel is echt ongelofelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Guzman is uit 87 toch? Kan dan nog prima 2 toernooien mee. Jeugd inpassen is leuk, maar niet als je gewoon betere spelers hebt lopen die nog mee kunnen.
Ben er bang voor, heeft nog niet eens bij de voorselectie gezeten.quote:Op maandag 19 november 2012 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Als hij zo blijft spelen komt z'n kans ook nog wel, denk ik.
Clasie is natuurlijk wel een ander type speler dan maduro, dus daar kan ik nog enigszins in komen. Over die andere twee heb je natuurlijk gelijk. En als je dan toch jongere spelers de kans wil geven, selecteer Schaken dan niet.quote:Op maandag 19 november 2012 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat de Guzman, Maduro en Douglas er niet bij zitten en Mathijsen, Clasie en dit keer Van Ginkel wel is echt ongelofelijk.
Sowieso lijkt het wel alsof je als je niet bij de absolute top speelt in het buitenland je al snel over het hoofd wordt gezien. Krul keepte ook al tijden de sterren van de hemel in Engeland voordat hij er eens bij kwam.quote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie is natuurlijk wel een ander type speler dan maduro, dus daar kan ik nog enigszins in komen. Over die andere twee heb je natuurlijk gelijk. En als je dan toch jongere spelers de kans wil geven, selecteer Schaken dan niet.
Ach, wat zal het ook allemaal. Onze vriend Van Gaal zorgt er in ieder geval voor dat de Feyenoord spelers in the picture komen. Wie had dat ooit gedacht.quote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het wel alsof je als je niet bij de absolute top speelt in het buitenland je al snel over het hoofd wordt gezien. Krul keepte ook al tijden de sterren van de hemel in Engeland voordat hij er eens bij kwam.
En bovendien zijn we na 4 wedstrijdjes al zo goed als geplaatst voor het WKquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, wat zal het ook allemaal. Onze vriend Van Gaal zorgt er in ieder geval voor dat de Feyenoord spelers in the picture komen. Wie had dat ooit gedacht.
Naar mijn weten speelde hij in de jeugd altijd achter de spits, bv. Achahbar bij U17/U19.quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn natuurlijke positie was waar hij nu stond eigenlijk.
Opmerkelijk inderdaad. Had eerder linksback verwacht, maar als hij het een beetje fatsoenlijk kan doen op rechtsback. Prima tochquote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verbazend hoe Elab bij ons van linksbuiten naar rechtback is gegaan...
Ja sowieso, maar het contrast kon bijna niet groter. Van linksvoor naar rechtsachter.quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Opmerkelijk inderdaad. Had eerder linksback verwacht, maar als hij het een beetje fatsoenlijk kan doen op rechtsback. Prima toch
Hij wordt in de winterstop hoogst waarschijnlijk ook terug gestuurd, stond een paar dagen geleden op fr12.nlquote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Opmerkelijk inderdaad. Had eerder linksback verwacht, maar als hij het een beetje fatsoenlijk kan doen op rechtsback. Prima toch
Ja, tenzij hij een goede standin voor Janmaat blijkt te zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hij wordt in de winterstop hoogst waarschijnlijk ook terug gestuurd, stond een paar dagen geleden op fr12.nl
Misschien is het wel een goeie keeper..quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar het contrast kon bijna niet groter. Van linksvoor naar rechtsachter.
Hij is zo mogelijk nog kleiner dan Lamprou. Misschien dat ze samen een goede keeper zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 17:53 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Misschien is het wel een goeie keeper..
Hij heeft zeker talent, maar het komt er nu nog niet uit. En volgens mij is het ook geen type wat tijdens een invalbeurt veel kan laten zien of forceren. En het is een jonge gozer die misschien ook nog zijn draai in Nederland moet vinden. Ik denk dat ie het uiteindelijk wel gaat laten zien.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef jelfrikandel het volgende:
Jongens wat vinden we van Singh? Heeft in zijn speeltijd (wat niet veel is, I know) niet echt iets kunnen laten zien..
Ik vond hem zondag niet slecht spelen in dat half uur. Hij moet gewoon knokken voor zijn plek en daarna zien we het wel. Het is veel te makkelijk om hem af te rekenen op wat invalbeurten. Hij heeft flink wat spelers op zijn positie. Kijk even naar alle middenvelders die we hebben: Immers, Clasie, Vilhena, Leerdam, Vormer, Mokotjo en goossens. Weet niet precies welke rol hij heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef jelfrikandel het volgende:
Jongens wat vinden we van Singh? Heeft in zijn speeltijd (wat niet veel is, I know) niet echt iets kunnen laten zien..
typischquote:Op maandag 19 november 2012 09:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer elke seconde dat Willem II balbezit heeft gehad in die 90 minuten zat in die samenvatting van de NOS.
twitter:Brug17 twitterde op maandag 19-11-2012 om 20:08:02Een verschrikkelijke schreeuw van Kongolo na een botsing met Vormer, per brancard het veld af, zag er heel ernstig uit #jongtwejongfey reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |