Aah, het oudhollandse schoenenzwaaien. De All Blacks zijn er niks bij met hun haka...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef tjoptjop het volgende:
Dat filmpje deed me een beetje denken aan die lampies in de bus
Die schoenen iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, het oudhollandse schoenenzwaaien. De All Blacks zijn er niks bij met hun haka...
Nou, de Pel is in ieder geval géén homo..quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is net 17. Benieuwd hoelang ze elkaar al kennen.
Straks komt er een Pelle de pedo schandaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, de Pel is in ieder geval géén homo..
Yo mang.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo mang.![]()
Tering zeg...wat is dit topic rustig. Kan iemand nog ff wat pics van pelle z'n chick posten anders?
quote:
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Wat een mooiboy ook he die gast. Met z'n sweatertjes quasi-nonchalant over z'n schouders gedrapeerd.
hij kan er mee wegkomenquote:
Mooi is wel dat als Pelle zo zou functioneren als spits Ajax dan hadden we er hier van gewalgd. Maar al draagt hij een zwarte leren string hij kan geen kwaad doen! 2 Goals voor de Pel zondag!quote:
precies, zolang ie ze erin blijft schieten mag ie dat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:33 schreef jakees het volgende:
[..]
Mooi is wel dat als Pelle zo zou functioneren als spits Ajax dan hadden we er hier van gewalgd. Maar al draagt hij een zwarte leren string hij kan geen kwaad doen! 2 Goals voor de Pel zondag!
Hij kan beter z'n draai gaan vinden en weer een beetje op niveau komen, heb je meer aan, de komende tegenstanders zijn toch niet zo zwaar, dat salaris moet toch betaald worden kan hij zich beter nuttig maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er niets aan doen en het zal vast een hele aardige gozer zijn, maar ik hoop stiekem dat Mathijsen een dezer dagen een spiertje afscheurt/verrekt tijdens de training. Het zal vast heel achterlijk klinken, maar dat is het beste wat Feyenoord kan overkomen op dit moment. De Vrij en BMI MOETEN samen centraal spelen. Tot zover mijn nachtelijke bijdrage.
Ja, als we hem toch betalen. Desnoods gaat ie op de bank zitten, dat is beter dan dat je als De Vrij weer eens helemaal afscheurt tegen pisvee je een jochie van 17 uit de A-jeugd voor de leeuwen moet gooien. Niet dat Kongolo slecht speelt, maar ervaring telt wel in dat soort wedstrijden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n draai gaan vinden en weer een beetje op niveau komen, heb je meer aan, de komende tegenstanders zijn toch niet zo zwaar, dat salaris moet toch betaald worden kan hij zich beter nuttig maken.
Klopt, maar hij blokkeert zo'n BMI gigantisch. Die blessure van hem was een uitkomst. Daar heeft BMI ook z'n debuut bij het NL elftal aan te danken. Imo is het een kwestie van tijd voor Koeman Mathijssen gaat slachtofferen voor BMI.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n draai gaan vinden en weer een beetje op niveau komen, heb je meer aan, de komende tegenstanders zijn toch niet zo zwaar, dat salaris moet toch betaald worden kan hij zich beter nuttig maken.
Heeft brunomartinsindi.com geen emailadres, volgens mij zouden ze hier een geniaal stukje over schrijvenquote:Als het aan Dick Advocaat ligt, dan gaat Jetro Willems op zoek naar een nieuw idool. De jonge linksback van PSV heeft Patrice Evra van Manchester United als voorbeeld en dat vindt de oefenmeester geen speler waar de tiener zich aan moet spiegelen.
/
"Jetro doet nog te vaak gekke dingen", zegt Advocaat zaterdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Louis van Gaal bij Oranje en ik bij PSV zijn hem vooral veel aan het afleren. Evra heeft dat ook in zich."
"Misschien moet hij zich aan iemand anders spiegelen. Bruno Martins Indi is wel een linksback die sober zijn taken uitvoert." De achttienjarige Willems maakte afgelopen seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van PSV en mocht zelfs mee naar het EK. De jongeling startte in alle groepsduels in de basis.
Altijd info@ contact@ reactie@ admin@ of gewoon *@ proberenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft brunomartinsindi.com geen emailadres, volgens mij zouden ze hier een geniaal stukje over schrijven![]()
Alle ballen op Lexie dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef asco het volgende:
Morgen maar weer eens werken aan het doelsaldo.
Niet alleen van hem, maar ook van Immersquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Willem II was toch altijd de club waar spelers als Cory Gibbs en Bruno Basto tegen scoorden?In dat kader verwacht ik morgen een hattrick van Mathijsen.
Lamprou is ook een mogelijke kandidaat, net als Verhoekquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Willem II was toch altijd de club waar spelers als Cory Gibbs en Bruno Basto tegen scoorden?In dat kader verwacht ik morgen een hattrick van Mathijsen.
Bruno Basto.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt, goeie typering. Alleen over het voetballende gedeelte was ik niet zo te spreken.quote:Op zondag 18 november 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Geweldige vent toch. Rechtstreeks van z'n Deadliest Catch boot afgelopen.
Scoorde ooit tegen Willem II de 7-0 ofzo in de laatste minuut, rende het veld over alsof ie de winnende in de CL-finale had gemaaktquote:
Wat dacht je van Philip Leonard? De enige linksback die niet tegen een rechtsbuiten kon voetballenquote:
Gewoon nog een keer danquote:Op zondag 18 november 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Pics van pelle en z'n chick please.
Ja die was het. Die twee op trainginge waren echt dramatisch. Trieste is wel dat je er toen ook om ging lachen ipv boos om werd. Dat seizoen.quote:
Soren Larsen, Van der Beukering, 'de nieuwe Dzsudzak' Simon en een Kazak.quote:Op zondag 18 november 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
Die lange gozer van 2 jaar terug mag ook wel in het rijtje van Gibbs en Bruno Basto. Larsen oid, die kon er ook echt geen kut van. Godverdomme zeg.En dan had je nog die cv die wel kon verdedigen maar niet kon voetballen dat seizoen.
Prima toch? Nelom weer wat minuutjes laten maken, deed het toch niet verkeerd en aanvallend denk ik nog wel wat beter dan Indi.quote:
Ik ga zijn sprint nooit meer vergeten, ik zat toen een keertje op Z1 en zag het zo recht voor mijn neus gebeuren.quote:Op zondag 18 november 2012 13:31 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Soren Larsen, Van der Beukering, 'de nieuwe Dzsudzak' Simon en een Kazak.
Wat een spitsen toen.
Die sprint van Van Beukering staat wel perfect symbool voor Feyenoord in 10/11quote:Op zondag 18 november 2012 13:31 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Soren Larsen, Van der Beukering, 'de nieuwe Dzsudzak' Simon en een Kazak.
Wat een spitsen toen.
Mwoah die staat niet met rugnummer 1 in ons doel gok ik. Of hij moet undercover zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
Bedoelen ze niet Hans Mulder van Willem 2?
Willem II gaat dus sowieso een keer scorenquote:Op zondag 18 november 2012 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lamprou staat gewoon op goal.
Prima.quote:Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Indi krijgt gewoon rust, zoals je wel mocht aannemen.
8 is toch ook aardig wat?quote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef eight het volgende:
Die verslaggever van EL roemt Immers vanwege zijn aantal doelpunten die hij tot op heden gemaakt heeft
Gezien het aantal 200% kansen die hij dit seizoen al gehad heeft is het schandalig weinigquote:
zeker waar, hij krijgt echt belachelijk veel kansen. Toch is 8 doelpunten voor een middenvelder echt goed.quote:Op zondag 18 november 2012 15:24 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien het aantal 200% kansen die hij dit seizoen al gehad heeft is het schandalig weinig
Die kun je ook niet echt vergelijken, kies dan Bakkal.quote:Op zondag 18 november 2012 15:33 schreef TC03 het volgende:
Immers scoort iig veel meer dan El Ahmadi.
Ja 2x zelfsquote:Op zondag 18 november 2012 15:42 schreef DaMart het volgende:
Hoorde ik het nou goed op de radio? Scoorde Feyenoord uit een hoekschop?.
Inderdaad ja, teert alleen op twente uit, voor de rest matig tot slecht.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
Op basis van wat denkt Vilhena trouwens dat hij in de positie is om moeilijk te doen over contractverlenging? Brengt echt zeer weinig...
Op basis van Rina Maiola denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
Op basis van wat denkt Vilhena trouwens dat hij in de positie is om moeilijk te doen over contractverlenging? Brengt echt zeer weinig...
Vind het beide 4-3-3 spitsen, dus nee.quote:Op zondag 18 november 2012 16:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Guidetti - Pelle voorhoede zou echt mooi zijn
Ik vind juist dat sinds hij speelt het middenveld veel beter staat, en dat mede door hem Clasie ook beter tot zijn recht komt.quote:Op zondag 18 november 2012 15:57 schreef nostra het volgende:
Inderdaad ja, teert alleen op twente uit, voor de rest matig tot slecht.
Vreemd, hij valt mij totaal niet op. Is ook zelden betrokken bij goals of kansrijke situaties.quote:Op zondag 18 november 2012 16:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat sinds hij speelt het middenveld veel beter staat, en dat mede door hem Clasie ook beter tot zijn recht komt.
Vind hem juist erg sterk spelen in vergelijking met Leerdam.
Het is het allemaal net niet, die kopbal zat er bijna in (geweldige redding). Maar laat hem maar lekker staan en zal hij zich wel verbeteren.quote:Op zondag 18 november 2012 15:36 schreef nostra het volgende:
Janmaat opnieuw de betere van het veld. Verhoek ook weer op z'n gebruikelijke niveau.
Beste rechtsback die Nederland heeft en met een grote voorsprongquote:
Weer net nietquote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Grifte het volgende:
Matchday
Eerst hattrickje van Pellè, kom er maar in
Ik vind Guidetti nog steeds beter, je wist nooit wat er zou gebeuren als hij aan de bal kwam in de 16quote:
Bij Pellè wel, hij gaat scorenquote:Op zondag 18 november 2012 17:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik vind Guidetti nog steeds beter, je wist nooit wat er zou gebeuren als hij aan de bal kwam in de 16
quote:
8quote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Pelle gaat me trouwens wel een krat bier kosten. Hoeveel heeft ie er ondertussen inliggen?
Dat gaat hem wel lukken.quote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 dit seizoen en ik ben die krat kwijt
OMG, in dit topic wordt er echt altijd geklaagd over de scheids.quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd zeg.... Ik vond Janmaat de enige die op niveau speelde.
Die scheidsrechter was ook een aanfluiting trouwens, dan heb ik nog liever de Braamharen en van Egmonds van deze wereld.
Zijn beide vergelijkbare spitsen, maar vind Pelle voorlopig beter mee voetballen.quote:
ik heb 'm een hoop foute passes zien geven vandaag. Tel je mee straks @ studio sport?quote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij speelde aardig goed vandaag anders
Kelvin Leerdam sloeg niet ech aan. Vreemd.quote:
Och ja, qua passes hield het niet over, al stak er op dat vlak bijna niemand positief bovenuit. Verdedigend erg zeker vandaag.quote:Op zondag 18 november 2012 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb 'm een hoop foute passes zien geven vandaag. Tel je mee straks @ studio sport?
Dat dacht ik ook eerlijk gezegd. vanaf W1 leek het alsof opa scoordequote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Och ja, qua passes hield het niet over, al stak er op dat vlak bijna niemand positief bovenuit. Verdedigend erg zeker vandaag.
Die goal die Pellè claimde, was dat niet eigenlijk Mathijsen zijn goal?
Absoluut niet.quote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Och ja, qua passes hield het niet over, al stak er op dat vlak bijna niemand positief bovenuit. Verdedigend erg zeker vandaag.
Pelle gaf hem nog een tikje in de goede richtingquote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leek vanaf Z4 dus ook precies zo, maar blijkbaar dus niet.quote:Op zondag 18 november 2012 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerlijk gezegd. vanaf W1 leek het alsof opa scoorde
Als Pelle zo doorgaat is onze favo Hagenees ook wat kratjes kwijt.quote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 dit seizoen en ik ben die krat kwijt
Goeie actie van Clasie bij nr 3quote:Op zondag 18 november 2012 18:21 schreef Muto het volgende:
Pellè. Heel de tijd applaudisseren als hij wordt toegezongen en vervolgens ook nog twee keer de bal erin knallen. Voor de rest waren Janmaat en Clasie goed bezig.
Vind je het gek met die bloedhond als zaakwaarnemerquote:Op zondag 18 november 2012 18:22 schreef Muto het volgende:
Trouwens, onderweg naar huis interviewtje met Vilhena op Rijnmond geluisterd, die gaat echt niet zomaar bijtekenen dus.
JD Stouten concludeerde dat de aanbieding van Feyenoord niet goed genoeg was schijnbaar. Toen zei Vilhena, daar ga ik niet over, maar mijn zaakwaarnemer oid.quote:Op zondag 18 november 2012 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je het gek met die bloedhond als zaakwaarnemer
Dat hadden we beter niet kunnen zingenquote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
EN GEEF DIE BAL MAAR AAN JEAN-PAUL
Dat idee heb ik juist ook, vind hem niet minder dan Leerdam maar het.mag wel allemaal dwingende maar das ook een kwestie van tijd.quote:Op zondag 18 november 2012 16:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat sinds hij speelt het middenveld veel beter staat, en dat mede door hem Clasie ook beter tot zijn recht komt.
Vind hem juist erg sterk spelen in vergelijking met Leerdam.
Gewoon Vormer of Singh daar naar gooien dan, desnoods mokotjo.quote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef TC03 het volgende:
Gaat Tony nou ook naar de tribune als hij niet verlengt?
Sleegers?quote:Op zondag 18 november 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon Vormer of Singh daar naar gooien dan, desnoods mokotjo.
En?quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze is net 17 geworden.
[ afbeelding ]
Blessurequote:
Caland zou nooit een chick van 17 aanraken, oh wacht..quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze mag 17 zijn, ik vind haar super knap. Jij niet?
Ik vind het niet veel bijzonders.quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze mag 17 zijn, ik vind haar super knap. Jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |