nou, niet in hele NL..quote:
Zoals ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
nou, niet in hele NL..
sommige plekken heb je nog mensen die wel bereid handen uit mouw steken.
Eigenaardig inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:09 schreef Selestha het volgende:
Waarom zou je voor een zwerver geen 112 of iets dergelijks bellen? Is dat geen mens ofzo?
Die reacties hier zijn nogal bedroevend, en verklaren precies wat er daar is gebeurd
?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zelden zo'n onnozele post gelezen.
Wie moet er mee 'dealen' dan? Of moeten we ons berusten in het feit dat niemand blijkbaar helpt? Wat is nou wat je wil zeggen?quote:
Een groot man zei ooit: 'you can't handle the truth'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wie moet er mee 'dealen' dan? Of moeten we ons berusten in het feit dat niemand blijkbaar helpt? Wat is nou wat je wil zeggen?
Verder cliché en zulks.
Laat ook maar, ik kan de leegheid niet meer verdragenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Een groot man zei ooit: 'you can't handle the truth'.
Ga jij de wereld maar verbeterenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat ook maar, ik kan de leegheid niet meer verdragen
Wil jij dat verslechteren dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ga jij de wereld maar verbeteren
Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:32 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wil jij dat verslechteren dan?
Ik begrijp je niet.
Ben het met je eens. Ik ga hier ook nooit mee dealen maar als een normaal mens een ander mens helpen. En verder afkeuring laten blijken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wie moet er mee 'dealen' dan? Of moeten we ons berusten in het feit dat niemand blijkbaar helpt? Wat is nou wat je wil zeggen?
Verder cliché en zulks.
Berust er in ja. Ik denk dat dat zijn boodschap was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Verder cliché en zulks.
Laten liggen zonder hulp in te schakelen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:36 schreef CasB het volgende:
Ik zou diegene waarschijnlijk ook laten liggen.
Als ik niet de aanleiding zou weten wel ja. Misschien maakt dat me een slecht persoon, maar ik ga iig niet schijnheilig verkondigen dat ik diegene zou helpen en het dan vervolgens niet doe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Laten liggen zonder hulp in te schakelen?
Hoezo meet je je meteen aan schijnheilige mensen? De meeste mensen zijn niet schijnheilig en helpen elkaar gewoon hoor. Dat is normaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Als ik niet de aanleiding zou weten wel ja. Misschien maakt dat me een slecht persoon, maar ik ga iig niet schijnheilig verkondigen dat ik diegene zou helpen en het dan vervolgens niet doe.
Denk het ook. Hoop het in ieder geval wel. Maar ik schrik wel als ik reacties lees van "oh joh, zo'n vent zou ik ook laten liggen". Het is te hopen dat dit niet de nieuwe norm gaat worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef BasEnAad het volgende:
Feit is natuurlijk wel dat in veruit de meeste gevallen de slachtoffers gewoon geholpen worden. Maar dat verschijnt niet zo in het nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |