Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:33 schreef Suikertante het volgende:
Er staat jongetje achter mijn naam
Wat Kyara zegt dus. 24 weken is een flinke mijlpaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:42 schreef ohnee het volgende:
als je nog niks voelt zal dat niet lang meer duren hoor.Geloof dat idd rond week 26 levensvatbaar is, maar nog wel met redelijk kans op overlijden en complicaties.. Beter gewoon blijven zitten dus
vond 26 weken ook niet echt een mijlpaal daarom. Na 30 weken ongeveer hebben ze veel betere overlevingskansen.
En gefeliciteerd suikertante, met je jongetje! Kan je eindelijk gaan shoppen ^^
Instant kippenvel......quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Keshet het volgende:
26 weken en 4 dagen en ook nog eens gigantisch dysmatuur, ze woog 450 gram.
De levensvatbaarheidsgrens ligt officieel op 500 gram maar omdat ze huilend uit mijn buik kwam kreeg ze een kans.
30 weken is ook een flinke mijlpaal kyara, van daaraf doen die kleintjes het ook al een stuk beter! die 30 weken hielden ze bij mij toen aan. vanaf 32 weken hoef je niet meer naar de nicu en is (sans complicaties dan) het streekziekenhuis primaquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:41 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nu met de tweeling extra bang voor een vroeggeboorte dus voor mij zijn de 32 weken ook weer belangrijk. Dan kunnen ze namelijk naar een gewone neonatologie ipv naar een nicu. Maar goed, hoop natuurlijk dat ze gewoon tot de 38 weken blijven zitten en dan gewoon spontaan komen.
wat heftig Keshet. Ik las nog niet mee toen E geboren werd maar als je haar nu op 'foto's ziet dan zou je dat toch absoluut niet zeggen. Gelukkig heeft ze de kans gekregen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Keshet het volgende:
De levensvatbaarheidsgrens ligt officieel op 500 gram maar omdat ze huilend uit mijn buik kwam kreeg ze een kans.
Voegen we de 30 weken ook nog even toe aan de mijlpalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef simmu het volgende:
[..]
30 weken is ook een flinke mijlpaal kyara, van daaraf doen die kleintjes het ook al een stuk beter! die 30 weken hielden ze bij mij toen aan. vanaf 32 weken hoef je niet meer naar de nicu en is (sans complicaties dan) het streekziekenhuis prima
Ik heb alles van je stoere meisje toen altijd al meegelezen maar ik wist helemaal niet dat ze eigenlijk te licht was om een kans te krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Keshet het volgende:
gewoon doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
Voegen we de 30 weken ook nog even toe aan de mijlpalen.
Dat van die 32 weken wist ik inderdaad.
Weet je, ik doe gewoon vanaf nu elke week een mijlpaaljompel.
Juist! Elke week ik superbelangrijk!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
Voegen we de 30 weken ook nog even toe aan de mijlpalen.
Dat van die 32 weken wist ik inderdaad.
Weet je, ik doe gewoon vanaf nu elke week een mijlpaaljompel.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:26 schreef Suikertante het volgende:
Hoe meer jompels, hoe meer vreugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 16-11-2012 16:02:15 ]
Ja, die foto ken ik ook nog inderdaad. Die vergeet je inderdaad niet snel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Het beeld van keshet met piepkleine E op dr borst staat behoorlijk in mijn geheugen gegrift, wat was dat bijzonder om elke keer weer te lezen hoe het vooruit ging![]()
En dan sta je nu gewoon tweede in de beval-lijst met een flinke knul in je buik!
Nee niks ernstigs. Vriend heeft nachtdienst dus de week erna kont gewoon beter uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:07 schreef Suikertante het volgende:
F5! F5! Ze doen het echt weer hoor!
He jammer Vencodark, ik hoop niets ernstigs?
En Estrys, gefeliciteerd!! Gezellig je zoon instoppen
Jeetje Logi, heftig hoor zoveel harde buiken in rust...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:15 schreef Logician het volgende:
Zo even bij lezen, eerst een snelle update.
Net 2,5uur in het ziekenhuis gezeten, ze hebben heel erg uitgebreid gemonitord.
Met de mini is alles goed
Een half uur de baarmoedermond op de echo gehad, deze verspring telkens blijkbaar
Ook hebben ze wel 5 (pijnlijke) harde buiken waargenomen in rust, in een half uur.
Gelukkig geen ontsluiting, maar zoveel harde buiken zijn natuurlijk niet echt normaal ik moet nu extra magnesium gaan slikken in de hoop dat dit de harde buiken verminderen zal.
En aanbod gekregen dat ik wanneer ik maar wil (het niet meer trek) mag bellen en dan 24u aan een pethadine infuus mag liggen om tot rust te komen.
Over 2wk moet ik weer komen en dan gaan ze weer harde buiken monitoren en intern onderzoek doen.
Zo en nu ff een broodje eten en lang uit op de bank teruglezen, ben bekaf.
Bij onze laatste echo zei die mevrouw dat de kaaklijn stevig of duidelijk aanwezig is (zoiets) of ze daarmee nu het model bedoeld of gewoon de ontwikkeling, dat weet ik niet maar sindsdien zijn we erg met het idee dat het een jongen is. Ik denk amper meer aan een meisje!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef Suikertante het volgende:
Venco wat leuk zeg, ik had dus echt geen idee! Ik dacht eerst telkens een jongetje. Maar ik weet het al een paar weken niet meer. En toen ze zei "nou, dit is heel duidelijk een mannetje hoor!" toen was ik ineens verbaasd
Trouwens.. de echomevrouw zei ook nog dat de piem0l een beetje geplet werd omdat de navelstreng tussen de beentjes zat. Toen we terugfietsten zei mijn vriend "Pff. Ze bedoelde natuurlijk dat die navelstreng een beetje geplet werd door die enorme piem0l"![]()
Dat is indd lief! Hopelijk brengt het je geluk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef Estrys het volgende:
Haha suiker die vriend van jou![]()
Ik heb een geluksboeddha gekregen van mijn (mannelijke) collega en kamergenoot. Heel lief van hem.
Hij is iets van 15 cm hoogquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Suikertante het volgende:
Wat lief Estrys! Ik weet niet hoe groot die boeddha is, maar tis wel een slim idee om hem in je beha te dragen!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef Suikertante het volgende:
Oh, in dat geval misschien toch leuker om ergens neer te zetten Estrys
Ik had ook al mental picturesquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]Ik zie het al voor me dat zo'n ding in je bh zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |