ja dat is waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Vet duur manwat moet je der mee. Het is nog verboden om bij je te hebben ook nog.
Hey Karinaquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:30 schreef Karina het volgende:
Toch nog maar even een uurtje meekijken weerAl heb ik de hoop op de box alweer opgegeven vanwege de errors ja
Haha maar natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ola nummer 1 zag ik in de daglijst
Ik had het even gehad gisteren, vanmorgen wel af en toe even gekeken, maar ik was een beetje gaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha maar natuurlijk
880 posts
Vandaag moet ik nog ff me best doen, zit nu nog maar op 160
Dat had ik vannacht dus rond kwart over 3 toen ik na 45 minuten weltrusten zeggen toch maar ben gegaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het even gehad gisteren, vanmorgen wel af en toe even gekeken, maar ik was een beetje gaar.
fixedquote:
Komt er precies dan een box: 'EEN BOX!!' *gooit telefoon neer* .... 'Ja sorry meneer de directeur maar de box kwam!quote:
Ik heb om 5 uur nog een halfuur naar een parfummetje zitten staren in m'n eentjequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht dus rond kwart over 3 toen ik na 45 minuten weltrusten zeggen toch maar ben gegaan
Ik had het serieus gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt er precies dan een box: 'EEN BOX!!' *gooit telefoon neer* .... 'Ja sorry meneer de directeur maar de box kwam!
Welcome to my world all previous hunts I attendedquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb om 5 uur nog een halfuur naar een parfummetje zitten staren in m'n eentje
yayquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef rickyszz het volgende:
Hehe dat Gerben mes is eindelijk pleite
quote:
NJa goed lezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:35 schreef rickyszz het volgende:
Op maat gemaakte overhemd zonder verzendkosten!
quote:
Nouja met Sinterklaas voor de deur kan je nog geluk hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:36 schreef bambino het volgende:
[..]
die zijn lelijk te verkopen, dus dan gaat die misschien terug
Band Hero die heb ik ook voor de Wii. Alleen geen instrumentenquote:
hehe ja zou kunnen, als de box er dan isquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja met Sinterklaas voor de deur kan je nog geluk hebben
Ja die instrumenten voor de Wii zitten dus in de boxquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:36 schreef Waffle het volgende:
[..]
Band Hero die heb ik ook voor de Wii. Alleen geen instrumenten
Verkoop ik ze aan Wafflequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja die instrumenten voor de Wii zitten dus in de box
100 heeft niemand nog van fok, of 1dkquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
Had iemand hier gisteren nog die 100 euro boxen? Ik las dat die vannacht voorbij waren gekomen.
Ja rond half 1 net nadat jij weg wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
Had iemand hier gisteren nog die 100 euro boxen? Ik las dat die vannacht voorbij waren gekomen.
heb geen Wii meerquote:
Ach ja ik heb altijd pechquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja rond half 1 net nadat jij weg was
IK neem er een. Betalen. DATABASE ERROR! FFUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
Zal ik je masseren? Of voor je dansen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren zo lang achter mijn laptop gezeten dat mijn tafeltje nu een beetje krakkemikkig is geworden ::')
Is styloquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef rickyszz het volgende:
Die dude heeft z'n kraag niet goed zitten!
Hmm.. tafel is nog niet langs geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren zo lang achter mijn laptop gezeten dat mijn tafeltje nu een beetje krakkemikkig is geworden ::')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |