SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou jij doen als je firstpick bent, je locked Darius, en je 4th picked gaat Gangplank met Exhaust/Heal? In een ranked potje wel te verstaanquote:
Zeker vs een Morgana.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is er mis met GP met Exhaust heal? Goede midpick tbh
Hij ging top. Dat zei hij. Duo top waren zijn woordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is er mis met GP met Exhaust heal? Goede midpick tbh
maar er staat geen bg in de TT.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hmm ik vind hem wel degelijk eigenlijk.
Heb een support ticket gestuurd, ik las ook op forum dat er vandaag issues met server zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan.. leuk zijn. Print screen + mailtje naar Riot geen optie? Kost je misschien een minuutje of vijf, kan evt. wel een leave minder betekenen.
indd, ik kocht het ook geregeld als ik als boots lucidity had.quote:
Ik heb het nog nooit serieus gekocht volgens mij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
indd, ik kocht het ook geregeld als ik als boots lucidity had.
Ja ik dus ook, kut is dat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:41 schreef kensei het volgende:
Actives zijn stom, ik vergeet ze altijd
Samequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Zeroku het volgende:
Zo tyfustreurig weer, door die mongooltjes van 800 elo die nu eindelijk keer 1200 zijn weer lekker naar de elohell.
Je weet van te voren dat na de reset mensen hoger/lager zitten dan ze horen en je dus kans hebt dat je mensen in je team hebt die niet op dat elo horen. Simpel.quote:
Omdat je toch nooit wint, je bent te noob voor rankedquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef Xetran het volgende:
waarom is ineens mijn ranked queue knop weg? ik speelde gister nog een potje..
jajong terzijde (want die carried zichzelf nergens omhoog) (quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Je weet van te voren dat na de reset mensen hoger/lager zitten dan ze horen en je dus kans hebt dat je mensen in je team hebt die niet op dat elo horen. Simpel.
En als je echt zo goed bent carry je jezelf net zo snel weer omhoog.
dan nog, er moeten toch mensen zijn om de elo hell te veroorzaken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat je toch nooit wint, je bent te noob voor ranked
Geen idee man, bij mij kan ik gewoon een ranked que starten nu. Misschien was ranked tijdelijk disabled?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
dan nog, er moeten toch mensen zijn om de elo hell te veroorzaken?
Daarom zou ik ook wachten tot iedereen weer op zijn plek zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jajong terzijde (want die carried zichzelf nergens omhoog) () vind ik dat wat kort door de bocht, een team vol 500 elo sjappies carry je niet zomaar even, als de meeste plats daar al moeite mee hebben..
dat is iets wat zelfs diamond elos niet altijd lukt, vooral als er 2 diamonds in het andere team zitten en de 500 elo's in jouw.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook wachten tot iedereen weer op zijn plek zit.
Keer reloggen loste het voor een vriend van me op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Geen idee man, bij mij kan ik gewoon een ranked que starten nu. Misschien was ranked tijdelijk disabled?
Je hebt gelijk maar ik vind 't tegelijkertijd ook wel spannendquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef znarch het volgende:
[..]
was ik ook wel van plan, ik wacht to season 3 rewards bekend zijn, zelfde gedaan in season 2, geen ranked gespeeld tot ik wist waar ik het voor deed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Je doet het toch hoofdzakelijk voor je elo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
was ik ook wel van plan, ik wacht to season 3 rewards bekend zijn, zelfde gedaan in season 2, geen ranked gespeeld tot ik wist waar ik het voor deed.
nee dat vind ik niet belangrijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je doet het toch hoofdzakelijk voor je elo?
Haha kom op BGtjequote:
Die Xin-buildquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Jajong het volgende:
Nou, 4 500 ELO's carryen kán wel.
[ afbeelding ]
Die Xin was supportquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
37min. en 60cs
Jezus, die kregen hun verstand zeker bij de Douwe Egbertszegeltjes? Daar is toch niks mee te beginnen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Douwe Egbertszegeltjes
Sarcasme? Ik volg je echt niet namelijk. Het is duidelijk punish maar niet zo extreem dat ik inzie waarom jouw post sarcastisch zou zijn ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef Zeroku het volgende:
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/428709/
Hiervoor een ban krijgen.
tis zene NEUKENPOP.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:47 schreef dustbrain het volgende:
Vinden jullie het utierlijk van die nieuwe mermaid champ niet vreemd?
-Ze heeft een vissenstaart
-Over die staart zitten vissenschalen, logisch want het is een vissenstaart
-Diezelfde visenchalen lopen over tot haar romp waar ze haar tieten half ontbloten
-.... DA FUCK?
Het lijkt net of ze innovatief willen zijn betreft champ-design maar tegelijkertijd heel wanhopig naar veel tiet.quote:
Malphite all the way. Zijn q is de meest veilige single target. Zijn pussy schild passive laat je veilig harrashen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef knight18 het volgende:
Ben top aan het mainen. Wie raden jullie aan? Ik zoek iets tanky en t liefst ranged omdat ik een pussy ben.
Malphite, Jayce en Cho zijn de sterkste tops momenteel imoquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef knight18 het volgende:
Ben top aan het mainen. Wie raden jullie aan? Ik zoek iets tanky en t liefst ranged omdat ik een pussy ben.
Als je Irelia wegdenkt zijn dit inderdaad de sterkste tops. Irelia is gewoon de meest belachelijke, overpowerd champion die je kunt spelen op top. De Orianna van Toplane als het ware.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Malphite, Jayce en Cho zijn de sterkste tops momenteel imo
Gooi full AD runes/masteries op Garen en hak er gewoon op in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef knight18 het volgende:
Meh Irelia wordt hard gecountered door veel champsquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je Irelia wegdenkt zijn dit inderdaad de sterkste tops. Irelia is gewoon de meest belachelijke, overpowerd champion die je kunt spelen op top. De Orianna van Toplane als het ware.
Irelia heeft de meest absurde kit in het spel. Gapcloser (met reset), Stun/Slow, CC reduction, sustain, true damage, wave clear. Irelia, wanneer gespeeld op haar volle potentie, wordt enkel gecounterd door een Jayce die tevens op volle potentie wordt gespeeld. Dit gebeurt niet beneden de 2400 Elo en dus ligt het aan de Irelia speler hoe goed de lane zal gaan. Plus is ze end-game een absolute pain in the ass. Springt op je carry en haalt hem binnen enkele seconden neer terwijl je geen vat op Irelia kan krijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Meh Irelia wordt hard gecountered door veel champs
turrets schieten niet door je ultimate heen hoor, hij was al weg toen de hit kwam waarschijnlijk. toch wel netjes. als je nog meer noobstomp champions wil spelen moet je eens akali proberenquote:Op zaterdag 17 november 2012 03:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Mid Tryn.
Helaas ging ik op het eind dood omdat ik wou spawnkillen maar de spawn turrets schieten door m'n ultimate heen. Dus eigenlijk heb ik 2 deads. Dat had ik namelijk niet kunnen weten.
Nee, ik e'e (en mijn item aan) er vol in toen Q'e ik met full fury toen mijn ultimate. Ik kreeg hem tot 20% (Teemo) maar die turrets schoten er dwars doorheen. Ik zat er net 1 seconde in. En mijn ult stond op CD daarna.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
turrets schieten niet door je ultimate heen hoor, hij was al weg toen de hit kwam waarschijnlijk. toch wel netjes. als je nog meer noobstomp champions wil spelen moet je eens akali proberen
Maar ik ben zelf noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 03:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
turrets schieten niet door je ultimate heen hoor, hij was al weg toen de hit kwam waarschijnlijk. toch wel netjes. als je nog meer noobstomp champions wil spelen moet je eens akali proberen
Mwah vind ik niet helemaal. Ze wordt inderdaad door best veel tops uit de lane gepest en als dat gebeurt is ze lategame helemaal niet zo'n PITA, want dan blaast zo'n team je gewoon op voordat je bij de carry bent. En lanen tegen bijv. Jax, Yorick, Renekton, Olaf en Malphite is ook geen pretje als Irelia.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je Irelia wegdenkt zijn dit inderdaad de sterkste tops. Irelia is gewoon de meest belachelijke, overpowerd champion die je kunt spelen op top. De Orianna van Toplane als het ware.
Je hebt wss je ult al aangezet toen je er in ging, doe dat pas net voordat je dood gaat, je ult houd geen dmg tegen alleen de killingblow.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee, ik e'e (en mijn item aan) er vol in toen Q'e ik met full fury toen mijn ultimate. Ik kreeg hem tot 20% (Teemo) maar die turrets schoten er dwars doorheen. Ik zat er net 1 seconde in. En mijn ult stond op CD daarna.
Ik heb het opgenomen dus zal het zo nog even nakijken.
Turrets niet, maar de fountain killed je wel door je ulti heenquote:Op zaterdag 17 november 2012 03:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Irelia heeft geen counters. Ook Jayce niet, iig niet meer na zijn E nerf.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Meh Irelia wordt hard gecountered door veel champs
Geen van deze champs countered Irelia. Ze verliest tot level 8/9 en daarna poept ze op allemaal. En met Irelia onder tower farmen is doodsimpel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 08:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet helemaal. Ze wordt inderdaad door best veel tops uit de lane gepest en als dat gebeurt is ze lategame helemaal niet zo'n PITA, want dan blaast zo'n team je gewoon op voordat je bij de carry bent. En lanen tegen bijv. Jax, Yorick, Renekton, Olaf en Malphite is ook geen pretje als Irelia.
Ook door je GAquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:27 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Turrets niet, maar de fountain killed je wel door je ulti heen
Dit dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet helemaal. Ze wordt inderdaad door best veel tops uit de lane gepest en als dat gebeurt is ze lategame helemaal niet zo'n PITA, want dan blaast zo'n team je gewoon op voordat je bij de carry bent. En lanen tegen bijv. Jax, Yorick, Renekton, Olaf en Malphite is ook geen pretje als Irelia.
tbh vind ik dat extreem debiel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:06 schreef knight18 het volgende:
Er komt een nieuw item bij waardoor je eigenlijk geen wards meer hoeft te kopen right?
word wel extreem makkelijk voor een support. Geen wards meer kopen. Vraag me af waarom ze niet direct de wards uit de shop hebben gehaald.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tbh vind ik dat extreem debiel.
maar mikaels en last breath zijn wel gave support items imo.
Omdat 2 wards per 3 minuten lang niet genoeg is. De eerste 10 minuten is het misschien genoeg, maar als je rond de 20 minuten zit zijn er al gauw 5-6 plaatsen die constant geward horen te zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef knight18 het volgende:
[..]
word wel extreem makkelijk voor een support. Geen wards meer kopen. Vraag me af waarom ze niet direct de wards uit de shop hebben gehaald.
Je kan nu maar 5 items hebben als support. Dat is ook nietecht tof..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tbh vind ik dat extreem debiel.
maar mikaels en last breath zijn wel gave support items imo.
Uhm dan neem je 2 items. Kan je 4 wards tegelijk zetten?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Omdat 2 wards per 3 minuten lang niet genoeg is. De eerste 10 minuten is het misschien genoeg, maar als je rond de 20 minuten zit zijn er al gauw 5-6 plaatsen die constant geward horen te zijn.
das echt kut.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan nu maar 5 items hebben als support. Dat is ook nietecht tof..
Ik koop er zeker 1, misschien zelfs als eerste item voor een gp10, omdat je dan de laning phase doorkomt zonder nog een ward te kopen. Daarna zal ik wel weer gewoon stacks van 5 wards halen dat ik altijd wanneer ik dat wil een ward neer kan plempen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:48 schreef knight18 het volgende:
[..]
Uhm dan neem je 2 items. Kan je 4 wards tegelijk zetten?
Ik word zo fucking ziek van dit soort tyfuszuigertjes die maar blijven kankeren als het erop lijkt dat je gaat verliezen. Eén van de teams is nu eenmaal beter, of maakt soms net wat betere keuzes. Soms zit er een feeder bij, die dat in 9 van de 10 gevallen écht niet expres doet, maar gewoon domme keuzes maakt, of een tegenstander heeft die net wat beter is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef Zeroku het volgende:
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/428709/
Hiervoor een ban krijgen.
21 november om 10 over 2.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:18 schreef knight18 het volgende:
wanneer komen de nieuwe interface en de nieuwe items?
dat is wel waar maar ik vond het toch wel prettig dat er enigzins een gap was tussen supports, nu is elke support even supportig zeg maar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Omdat 2 wards per 3 minuten lang niet genoeg is. De eerste 10 minuten is het misschien genoeg, maar als je rond de 20 minuten zit zijn er al gauw 5-6 plaatsen die constant geward horen te zijn.
dat was wel het uitgangspunt van riot om die ward items te maken, dat je je daarna kunt instellen op fullbuilds.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik koop er zeker 1, misschien zelfs als eerste item voor een gp10, omdat je dan de laning phase doorkomt zonder nog een ward te kopen. Daarna zal ik wel weer gewoon stacks van 5 wards halen dat ik altijd wanneer ik dat wil een ward neer kan plempen.
Heb nog nooit gehad als support dat ik 5 end-game items complete had en geld over had, hoort eigenlijk ook niet te gebeuren als support. De 6e slot voor wards heb je altijd wel nodig. Tevens doe je iets verkeerd als je na de 20 minuten bij iedere back niet minstens 3 wards haalt (als support)
Wat? Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan nu maar 5 items hebben als support. Dat is ook nietecht tof..
Krijg jij alle slots dan vol als support? Daarnaast gebruik ik op support meestal 2 spots voor wardsquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moet altijd 1 slot vrijhouden voor wards
ik ward meestal niet als support na 15 minuten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Krijg jij alle slots dan vol als support? Daarnaast gebruik ik op support meestal 2 spots voor wards
Het is gewoon irritant dat je amper in delen kan kopen, soms loop je met 1500g rond en kan je nog niks kopen omdat je alleen ruimte hebt als je gelijk het enditem koopt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Krijg jij alle slots dan vol als support? Daarnaast gebruik ik op support meestal 2 spots voor wards
Niet zo handig aangezien wards dan pas echt belangrijk wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:50 schreef knight18 het volgende:
[..]
ik ward meestal niet als support na 15 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |