Die zullen er ook vast zijn, alleen denk ik een stuk minder dan je wellicht zou denken. Ik geloof niet zo in intrinsiek slechte mensen, althans niet in die getallen van probleemjongeren als die er zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat wil je niet begrijpen aan het feit dat sommige mensen gewoon door en door verrot zijn?
Linkse onzinnige maakbare samenleving prietpraat die niets met de realiteit te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Die zullen er ook vast zijn, alleen denk ik een stuk minder dan je wellicht zou denken. Ik geloof niet zo in intrinsiek slechte mensen, althans niet in die getallen van probleemjongeren als die er zijn.
Wat is dit nu weer voor opmerking, natuurlijk is veel maakbaar, niet alles natuurlijk maar veel wel. Dit ontkennen is niet heel realistisch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Linkse onzinnige maakbare samenleving prietpraat die niets met de realiteit te maken heeft.
Zal het niet snel in z'n eentje doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef Hathor het volgende:
11 en 13 kijk ik niet eens van op, maar 7?!?
dan komen ze terug als killers..quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:07 schreef jogy het volgende:
Militair opvoedingskamp, lijkt me wel een goed plan, stiekem.
0,0 met de realiteit te maken. Heeft te maken met niets aan durven pakken. Verder dan benoemen komt men niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Linkse onzinnige maakbare samenleving prietpraat die niets met de realiteit te maken heeft.
Wat zou er aangepakt moeten worden dan ?quote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
0,0 met de realiteit te maken. Heeft te maken met niets aan durven pakken. Verder dan benoemen komt men niet.
Hoeven ze niet meteen met wapens te gaan werken hoor, lijkt me niet heel helder maar gewoon strikt opgelegde structuur met een beloning/straf systeem. Een beetje zoals men ook met honden doet, worden de honden ook gelukkiger van (ze weten wat ze wel en niet mogen) dus waarom zou het niet met losgeslagen jeugd kunnen? Super Nannies keer duizend.quote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dan komen ze terug als killers..
En wat gebeurt er daarna ? Doorsturen naar het CWI voor werk..met de tip dat ze kunnen zoeken op marktplaats naar een eventuele kamer om in te wonen. En aan de poort geef je ze met een kleine traan in je ogen ( Van het weer, want winter! ) nog een lekkere rookworst mee voor de eerste dagen !quote:Op maandag 19 november 2012 09:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoeven ze niet meteen met wapens te gaan werken hoor, lijkt me niet heel helder maar gewoon strikt opgelegde structuur met een beloning/straf systeem. Een beetje zoals men ook met honden doet, worden de honden ook gelukkiger van (ze weten wat ze wel en niet mogen) dus waarom zou het niet met losgeslagen jeugd kunnen? Super Nannies keer duizend.
Tja, het blijft een uitdaging, dat zeker. Maar als je op zulk jonge leeftijd gepakt wordt tijdens het inbreken moet er wel wat gebeuren in ieder geval. En mits het goed wordt aangepakt krijg je de meeste jongeren wel weer op de rails denk ik. Je kweekt ook een gevoel van ergens bij te horen en dat kan ook helpen. En iemand van 7 blijft niet tot zijn 18de in zo'n kamp lijkt me, (het is geen TBS) die kan daarna weer verder naar school.quote:Op maandag 19 november 2012 09:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
En wat gebeurt er daarna ? Doorsturen naar het CWI voor werk..met de tip dat ze kunnen zoeken op marktplaats naar een eventuele kamer om in te wonen. En aan de poort geef je ze met een kleine traan in je ogen ( Van het weer, want winter! ) nog een lekkere rookworst mee voor de eerste dagen !
Mij ook. Voor special forces training: Zonder dat iemand het kan horen een huis insluipen en training met allerlei wapens andere technieken om je tegenstander uit te schakelen. Daar hebben ze wat aan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:07 schreef jogy het volgende:
Er is deze school zag ik.quote:Op maandag 19 november 2012 09:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, het blijft een uitdaging, dat zeker. Maar als je op zulk jonge leeftijd gepakt wordt tijdens het inbreken moet er wel wat gebeuren in ieder geval. En mits het goed wordt aangepakt krijg je de meeste jongeren wel weer op de rails denk ik. Je kweekt ook een gevoel van ergens bij te horen en dat kan ook helpen. En iemand van 7 blijft niet tot zijn 18de in zo'n kamp lijkt me, (het is geen TBS) die kan daarna weer verder naar school.
Dat dus niet nee. Maar eventueel wel lekker streng het bed opmaken zodat er een tennisbal op af kan stuiteren, altijd alles netjes opgevouwen en gestreken, elke dag corveedienst en anders 15 rondjes om het complex en 100 push ups of zo. Militair strafkamp zonder de vechtsporten en wapentraining dusquote:Op maandag 19 november 2012 09:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mij ook. Voor special forces training: Zonder dat iemand het kan horen een huis insluipen en training met allerlei wapens andere technieken om je tegenstander uit te schakelen. Daar hebben ze wat aan.
Ow. Heropvoedingskamp.quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dus niet nee. Maar eventueel wel lekker streng het bed opmaken zodat er een tennisbal op af kan stuiteren, altijd alles netjes opgevouwen en gestreken, elke dag corveedienst en anders 15 rondjes om het complex en 100 push ups of zo. Militair strafkamp zonder de vechtsporten en wapentraining dus.
Ze kunnen gewoon in opleiding zijn geweest, hé, dus nog niet voor het echie.quote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef speknek het volgende:
Damn, als ze inbraken om te keten okay, maar echt om een laptop te jatten... Lijkt me dan niet recalcitrant gedrag van Marokkaantjes, maar eerder kampertjes of tokkies.
7 jarige militairenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:07 schreef jogy het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |