Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat waren ze toch al?
Liever terug naar hun eigen huis lijkt me
Jij denkt serieus dat een groed gesprek zin heeft als hun kind van 7 aan het inbreken geslagen is?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Een goed pak slaag geven. En een gesprek met de ouders.
Ja, inbrekertje, zoals hun broer het ook altijd doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het spelen?
Net als oorlogje spelen, hoef je nie eg serieus te nemen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, inbrekertje, zoals hun broer het ook altijd doet.
Dit. Ik stond op mijn 6e ook gewoon crack te dealen op het schoolplein, verdiende je tenminste meer mee dan die paar knaken zakgeld iedere week.quote:
Wie doet dat nou nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit. Ik stond op mijn 6e ook gewoon crack te dealen op het schoolplein, verdiende je tenminste meer mee dan die paar knaken zakgeld iedere week.
http://www.bndestem.nl/re(...)ak-tilburg-1.3419406quote:TILBURG (ANP) - Twee broers van 7 en 11 jaar en hun 13-jarige neef zijn donderdag opgepakt voor een woninginbraak in Tilburg. Een getuige zag de oudste jongens over de schutting klimmen. De 7-jarige stond op de uitkijk, aldus de politie vrijdag.
De politie trof het drietal later aan. In de tas van een van de jongens werd een laptop gevonden die uit de woning was verdwenen.
De broers uit Rijsbergen zijn op het politiebureau in het bijzijn van hun moeder verhoord en vrijgelaten. De oudste verdachte is vastgezet. Jeugdzorg en de Kinderbescherming zijn geïnformeerd.
Niet, die zijn volledig verziekt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Luigi het volgende:
Sneu.
Hoe komt dat ooit nog goed vraag je je af.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef Hathor het volgende:
11 en 13 kijk ik niet eens van op, maar 7?!?
Waarschijnlijk worden de oudste beinvloed door oudere familie leden die dit doen, en die van 7 word weer beïnvloed door die 2.quote:
Harrie Vermeegen en Henk Spaan ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:57 schreef gijs412 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden de oudste beinvloed door oudere familie leden die dit doen, en die van 7 word weer beïnvloed door die 2.
Een laptop stelen is kattekwaad?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Een beetje kattenkwaad en gelijk alweer Jeugdzorg. Dit gaat niet goed komen met die jongens.
Ja, mietjes. Neem dan een hele PC.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een laptop stelen is kattekwaad?
Yep, normaliter is het winkeldiefstal of beroven ze omaatjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Anno 2012 ?, ja ik durf het er onder te scharen in sommige omstandigheden. Maar goed is het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Het is inbraak met diefstal. Niks kattekwaad. Ga het vooral bagatelliserenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Anno 2012 ?, ja ik durf het er onder te scharen in sommige omstandigheden. Maar goed is het natuurlijk niet.
En wat ik als laatste zou adviseren is organisaties als Jeugdzorg on the case plaatsen, dan weet je zeker dat het niet goed komt. Al was het alleen al om het feit dat dwang en bemoeizorg maar zelden tot goede resultaten leidt.
Zo jong al niet op de railsquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Het is inbraak met diefstal. Niks kattekwaad. Ga het vooral bagatelliseren![]()
En als je er geen JZ op wilt zetten , hoe had je dan gedacht deze kinderen weer op het goede spoor te krijgen? Want dat ze op deze jonge leeftijd al ontspoord zijn moge duidelijk zijn.
Geen idee, ik ken hun situatie niet, maar vaak is het zo dat ze uit een omgeving komen die er niet zo florissant voorstaat, met andere woorden slechte rolmodellen en vooruitzichten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Het is inbraak met diefstal. Niks kattekwaad. Ga het vooral bagatelliseren![]()
En als je er geen JZ op wilt zetten , hoe had je dan gedacht deze kinderen weer op het goede spoor te krijgen? Want dat ze op deze jonge leeftijd al ontspoord zijn moge duidelijk zijn.
Mogelijk een uiting van onderliggende ontevredenheid met hun situatie, alles heeft een oorzaak.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt, het is toch om te janken? En dan mensen die dit als kattekwaad bestempelen.
Ach kom nou toch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Mogelijk een uiting van onderliggende ontevredenheid met hun situatie, alles heeft een oorzaak.
Snap je dat nu echt niet ?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Mogelijk een uiting van onderliggende ontevredenheid met hun situatie, alles heeft een oorzaak.
Dit is waar. Door nu de problemen aan te pakken kan er i.i.g. geprobeerd worden om ernstigere misdrijven in de toekomst te voorkomen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Not sure if trolling, maar nee, die ken ik niet.quote:
NWS / Grote schoonmaak is begonnen in Zaltbommelquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Not sure if trolling, maar nee, die ken ik niet.
Mee eens, en straf kun je in vele vormen gietend enk ik om effectief te zijn, en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is waar. Door nu de problemen aan te pakken kan er i.i.g. geprobeerd worden om ernstigere misdrijven in de toekomst te voorkomen..
Tuurlijk hoort hier ook straf bij, maar dat is zeker niet de enige oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |