Ze heeft het zelf gezegt hoor. :squote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een "aah oke" maakt je een kreng, maar het is wel top in orde om te zeggen dat het raar is dat ze zegt dat ze haar opa gaat missen, omdat ze volgens jou niks met hem had?
You make me sad
Ah oke een normale reactie vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een "aah oke" maakt je een kreng, maar het is wel top in orde om te zeggen dat het raar is dat ze zegt dat ze haar opa gaat missen, omdat ze volgens jou niks met hem had?
You make me sad
Was het erg, of op een erge natuurlijke manier?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus ik heb een ex. Haar opa is afgelopen nacht overleden. Heel erg natuurlijk..
Dan met iemand een relatie beginnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Daarnaast speelt ook mee dat toen mijn oma overleden was begin dit uaar dat ze toen ook antwoorden met een ' aah oke '. ( dat was nog voordat we iets hadden )
Dat vind ik niet. Zeg ik ook niet. Maar dat afkeuren, en vervolgens zelf met een nog debielere reactie komen, dat is natuurlijk helemaal om sip van te worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ah oke een normale reactie op iemands overlijden vindenKijk eerst eens naar jezelf voordat je weer je vingertje naar anderen wijst. En gebruik gewoon Nederlands, ben je 12 jaar oud ofzo?
Het was een hele grote fout, daarom ook binnen een week uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dan met iemand een relatie beginnenen dan na een week al uitmaken
Hersenbloeding las ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef amst3l het volgende:
[..]
Was het erg, of op een erge natuurlijke manier?
Ik geef ook toe dat het niet zon lekkere actie is en mischien niets moest zeggen, maar je geeft wat je krijgt, denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Zeg ik ook niet. Maar dat afkeuren, en vervolgens zelf met een nog debielere reactie komen, dat is natuurlijk helemaal om sip van te worden.
Of je blijft bij jezelf. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat het niet zon lekkere actie is en mischien niets moest zeggen, maar je geeft wat je krijgt, denk ik dan.
Dus het is eerder wraak om haar reactie, dan dat het je ook echt om die social media berichten ging?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat het niet zon lekkere actie is en mischien niets moest zeggen, maar je geeft wat je krijgt, denk ik dan.
Beide, want ik irriteer me daar gewoon aan net als dat bericht van die tim wat ik zei een pagina terug. Ga niet treuren over iets wat je ook niet gebt gedaan toen je het nog 'had 'quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus het is eerder wraak om haar reactie, dan dat het je ook echt om die social media berichten ging?
En vind je de dood van een man de goede manier om die wraak te bewerkstelligen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Beide, want ik irriteer me daar gewoon aan net als dat bericht van die tim wat ik zei een pagina terug. Ga niet treuren over iets wat je ook niet gebt gedaan toen je het nog 'had '
Nah, snap wel beetje wat TS bedoelt. Mijn opa is dit jaar ook overleden, was een norse en zwaar demente man en niemand had er ooit meer contact mee dan: 'zoooo wa bende weer gegroeid jongen'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:08 schreef timmmmm het volgende:
Het komt werkelijk geen moment in je op dat je wanneer een familielid overlijdt dingen in een ander licht gaat zien, of voelt wat je gemist hebt hè? Ik zou echt die test doen, want je faalt een beetje TS
Nee, dat niet. Eerst doen en dan denken, het was niet zo slim, in tegendeel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En vind je de dood van een man de goede manier om die wraak te bewerkstelligen?
Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat hebben we allemaal wel eens. Misschien verdient iemand wel excuses hè?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Eerst doen en dan denken, het was niet zo slim, in tegendeel.
Zeggen terwijl ze helemaal geen normale band hadden met die persoon.quote:Wow, deze zag ik echt niet aankomen. Ik moest even huilen hoor... Gecondoleerd.
quote:Wauw... Jij bent echt harteloos.
Ze heeft me geblokt, dus zegt genoeg. Heb haar nummer ook verwijderd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat hebben we allemaal wel eens. Misschien verdient iemand wel excuses hè?
Autisten als jij en TS die niet begrijpen dat een dood erg confroterend kan werken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef Donnis het volgende:
[..]
Nah, snap wel beetje wat TS bedoelt. Mijn opa is dit jaar ook overleden, was een norse en zwaar demente man en niemand had er ooit meer contact mee dan: 'zoooo wa bende weer gegroeid jongen'.
Beetje raar als je dan sommige nichtjes ziet die echt over de top heel twitter en facebook er over vol gooien, kan je mij een autist vinden maar volgens mij hangt dat ook beetje samen met aandacht trekken.
Dit is bs. Als je dat naderhand zegt kon je er ook eerder naartoe gaan, maar nu spreek je over een ziekte oid, dit was van een gevolg van hersenbloeding dus kon ze makkelijk eerder een keer gaan, maar nee, wel zeggen dat je geen band ermee had enzo, maar wel huilen als die dood is, dát is het punt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Autisten als jij en TS die niet begrijpen dat een dood erg confroterend kan werken.Misschien denken ze wel van; had ik maar meer contact gehouden. Maar dat begrijp jij natuurlijk niet met je schrijnend gebrek aan empathie.
Doe nou maar even lekker normaal en rustig jongen, je verwijt me allemaal dingen waarvan ik toch weet dat ze totaal niet kloppen dus houdt maar op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Autisten als jij en TS die niet begrijpen dat een dood erg confroterend kan werken.Misschien denken ze wel van; had ik maar meer contact gehouden. Maar dat begrijp jij natuurlijk niet met je schrijnend gebrek aan empathie.
bull shit. zulke zaken als TS noemt komen vaak voor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:
Lolquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
He dat schrijft ze zelf hé, het is mijn opa, maar ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |