Je hoeft niemand te overtuigen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef qtip het volgende:
[..]
nee ik voel niet de behoefte om anderen, vooral hier op FOK! en al helemaal in nws, proberen te overtuigen van mijn meningen.
Daar geef ik je gelijk in, hier in europa hebben we ook lange geschiedenis van oorlog.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:07 schreef qtip het volgende:
[..]
het is altijd al overal op de wereld "een potje"
wat de imam altijd zegt op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hoeft niemand te overtuigen.
Waar baseer jij je mening eigenlijk op? serieus antwoord pls.
weet ik ook niet eigenlijk, waar is frank als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, hier in europa hebben we ook lange geschiedenis van oorlog.
Nu hebben we het even rustig. Maar mijn geschiedenis over israel en het heilige land schiet me even tekort,... is het daar ooit rustig geweest?
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef qtip het volgende:
[..]
wat de imam altijd zegt op de vrijdagmiddag
Ja.quote:
Jawel, zo veel mogelijk.quote:dus niet echt objectief over deze shit
?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef qtip het volgende:
[..]
maar jij bent moslim toch? dus niet echt objectief over deze shit
ik ben helemaal geen moslimquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jawel, zo veel mogelijk.
[..]
?
Hij zal vast snel komen met het verlossende woord.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:21 schreef qtip het volgende:
[..]
weet ik ook niet eigenlijk, waar is frank als je hem nodig hebt
Illegale middelen proberen te verkopen, tr gemacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:32 schreef qtip het volgende:
[..]
wil je anders wat pep kopen heb vet goeie 1 lijn en je slaapt 3 nachten niet
pr is handiger mssquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Illegale middelen proberen te verkopen, tr gemacht.
mijn opa heeft jouw volk nog op de zolder gehad en nu ga je snitchen wat is dit a mattiquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je zit meer dan op een pagina, tr dus.
slacknessquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef qtip het volgende:
[..]
mijn opa heeft jouw volk nog op de zolder gehad en nu ga je snitchen wat is dit a matti
Beste FiPo allertijden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:32 schreef WH141 het volgende:
Gewoon beide partijen elkaar laten afmaken. Hoe minder religie, hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |