Daarom juichen als Taliban weer een NL-er kapotmaaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
Wacht even.. Dus palestijnen gooien dit jaar eerst 1000 raketten (en dat is echt geen vuurwerk) op israel, en als je dan vervolgens 100 keer waarschuwt en dan eindelijk een keer terugslaat ben je de schurk? Hoe zouden wij reageren als Belgie al het hele jaar explosieven over de grens heen flikkert?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Daarom juichen als Taliban weer een NL-er kapotmaakt
Wacht even.. Dus Israeliers bezetten Palestijns grondgebied, verjagen de Palestijnen, en dan mogen de Palestijnen niet de indringers met alle mogelijkheden bestrijden ? Hoe reageerden wij toen de Duitsers binnenvielen in 1940 ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
Wacht even.. Dus palestijnen gooien dit jaar eerst 1000 raketten (en dat is echt geen vuurwerk) op israel, en als je dan vervolgens 100 keer waarschuwt en dan eindelijk een keer terugslaat ben je de schurk? Hoe zouden wij reageren als Belgie al het hele jaar explosieven over de grens heen flikkert?
Door ze hun gang te laten gaan en een groep op te richten om nog meer Joden te vangen genaamd de NSBquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wacht even.. Dus Israeliers bezetten Palestijns grondgebied, verjagen de Palestijnen, en dan mogen de Palestijnen niet de indringers met alle mogelijkheden bestrijden ? Hoe reageerden wij toen de Duitsers binnenvielen in 1940 ?
Israel laat bijna niks Palestinië in. Zelfs de import van muziekinstrumenten is verboden door israel. En dan niet te vergeten dat Israel al dat land heeft afgepakt, duizenden palestijnen het huis uit heeft uitgezet, palestijnen hun land niet meer uit laat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moet je je iets beter inlezen![]()
Israël
Niks indringers. Al voor 1948 leefden er tal van Joden in die omgeving, het enige wat veranderd is is dat ze een internationaal erkende staat hebben opgericht. De mensen uit de gazastrook zijn overigens veelal Egyptische haatbaarden die daar na '48 naartoe verhuisd zijn om Israel te porren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wacht even.. Dus Israeliers bezetten Palestijns grondgebied, verjagen de Palestijnen, en dan mogen de Palestijnen niet de indringers met alle mogelijkheden bestrijden ? Hoe reageerden wij toen de Duitsers binnenvielen in 1940 ?
Jij snapt er echt geen hol van he. Er is zijn verschillen tussen joden en israeliers:quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niks indringers. Al voor 1948 leefden er tal van Joden in die omgeving, het enige wat veranderd is is dat ze een internationaal erkende staat hebben opgericht. De mensen uit de gazastrook zijn overigens veelal Egyptische haatbaarden die daar na '48 naartoe verhuisd zijn om Israel te porren.
Ga jij eens gauw putjescheppen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef freeeman het volgende:
kijk eens hoe moslims zich overal gedragen.
Israel durft dat tuig wel aan te pakken zoals dat hoort.
Mijn zolder in Israel bedoel je waar ik ongeveer de helft van het jaar woon? Ik sta denk ik iets dichter bij het verhaal als jij. Toegegeven, ik bestond ook nog niet in '48, en ik weet ook de complete historie niet, maar jij evenmin.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:36 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen hol van he. Er is zijn verschillen tussen joden en israeliers:
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=PWvMJuHJ1fI
Nu snel weer je zolder in aub.
Get your facts straight. Bijna 1000 raketten dit jaar uit Gaza en ongeveer een half miljoen mensen wiens leven gedereguleerd is en om de haverklap een schuilkelder moeten opzoeken. Daarnaast mikken de Gazanen bewust op zoveel mogelijk burgerdoelen en probeert de IDF slechts terroristische doelwitten te raken, maar als je raketinstallies in een school, moskee of appartementengebouw plaatst dan lok je het natuurlijk ook wel een beetje uit. En maar huilen dat er bewust burgerslachtoffers vallen. Ja doeg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met TS, enorm buitensporige reacties altijd van Israël. 3 soldaten gewond, oh we werpen er wel wat bommen op waardoor er 20 vrouwen en kinderen omkomen.
Mijn hele leven lang heb ik minstens een maand per jaar mijn familie opgezocht in zowel israel (haifa, netanya) als de bezette gebieden. Ik heb van beide kanten veel gezien en ik kan je vertellen dat ik meer gezien heb van de problemen in die gebieden dan jij ooit zal zien vanuit jouw met bewapend beton gebouwde veilige appartement.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn zolder in Israel bedoel je waar ik ongeveer de helft van het jaar woon? Ik sta denk ik iets dichter bij het verhaal als jij. Toegegeven, ik bestond ook nog niet in '48, en ik weet ook de complete historie niet, maar jij evenmin.
Toegegeven heb ik geen drol te zoeken in de palestijnse gebieden, en ik weet dan ook weinig van de problematiek aldaar. Van gewapend beton is echter ook weer geen sprake, ook in niet betwiste gebieden is er zat problematiek. Daar van afgezien is Gaza gewoon een grote terroristenbende en het het vookomen van nog meer aanvallen op sderot, be'er sheva en omgeving gewoon een goede zaak. Aanpakken die handel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef RodeNek het volgende:
minn
[..]
Mijn hele leven lang heb ik minstens een maand per jaar mijn familie opgezocht in zowel israel (haifa, netanya) als de bezette gebieden. Ik heb van beide kanten veel gezien en ik kan je vertellen dat ik meer gezien heb van de problemen in die gebieden dan jij ooit zal zien vanuit jouw met bewapend beton gebouwde veilige appartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |