Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen. Sowieso op tijd naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:17 schreef Actaeon het volgende:
Wat gaan jullie altijd hard 's avonds/'s nachts.
Ja ik bedoelde meer dat er weer een nieuw topic was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen. Sowieso op tijd naar bed gegaan.
Dat is niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer dat er weer een nieuw topic was.![]()
Ik heb een keer uitgeslapen! Lekker vrij vandaag.
Hmm sowieso even rustig aan doen alles. En misschien wat aan de studie werken (heb nog een opdracht liggen voor een vak dat volgende week klaar moet zijn). En vanavond training geven e.d.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerdGa je wat leuks doen?
Aan het werk. Het lijkt een rustige vrijdag te gaan worden dus dat is mooi. Wat voor trainingen geef je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm sowieso even rustig aan doen alles. En misschien wat aan de studie werken (heb nog een opdracht liggen voor een vak dat volgende week klaar moet zijn). En vanavond training geven e.d.
You?
Lekker. Voor je het weet sta je alweer te borrelen vanavond toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Aan het werk. Het lijkt een rustige vrijdag te gaan worden dus dat is mooi. Wat voor trainingen geef je?
Alsof het een straf isquote:
Als een ekte ekte baas zit ik gewoon fris, fruitig en casual gekleed op kantoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nu dreuge bek en pien in de harses?
Soms al dezelfde avond/nacht/ochtend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het kan wel een straf zijn de andere dag
Heb je casual friday's daar? Of had je gewoon geen zin?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Maharbal het volgende:
Ja, zwaar leven.
[..]
Als een ekte ekte baas zit ik gewoon fris, fruitig en casual gekleed op kantoor.
loonslaafquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Maharbal het volgende:
Ja, zwaar leven.
[..]
Als een ekte ekte baas zit ik gewoon fris, fruitig en casual gekleed op kantoor.
Elk kantoor op Zuid hanteert eigenlijk wel een casual friday. Het hangt ook sterk van de afdeling af. Sommige partners vinden casual friday onzin en staan het oogluikend toe. Maar daar kom je dan wel erg conservatief casual friday aankakkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je casual friday's daar? Of had je gewoon geen zin?
Ik vind het aandoenlijk hoe je elke keer weer tegen de gevestigde orde rebelleert. Rebel for a cause en zulks.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elk kantoor op Zuid hanteert eigenlijk wel een casual friday. Het hangt ook sterk van de afdeling af. Sommige partners vinden casual friday onzin en staan het oogluikend toe. Maar daar kom je dan wel erg conservatief casual friday aankakken. Sommigen maakt het niets uit, en dan zie je mensen soms in kleding lopen...
[..]
Ik vind het aandoenlijk hoe je elke keer weer tegen de gevestigde orde rebelleert. Rebel for a cause en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |