Ging beter dan zij en ik hadden verwachtquote:
*piep*piep*piep* BAM Zzzzzzquote:
Nice! Goed om te horen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging beter dan zij en ik hadden verwacht
Over een week of 2 beginnen we met hardlopenDaar zie ik nog wel tegenop
Herkenbaarquote:
Ja, ik doe ook echt braaf wat ze me allemaal opdraagt, want ik wil weer kunnen wandelen. En ook die kutstukken die ik "gewend" benquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Goed om te horen!
Wow, dat is best wel vlotAl heb ik geen idee hoe je knie voelt natuurlijk.
[..]
Dat is alleen maar goed van jequote:Op vrijdag 16 november 2012 08:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook echt braaf wat ze me allemaal opdraagt, want ik wil weer kunnen wandelen. En ook die kutstukken die ik "gewend" ben
Doe er alles aan om er sterker uit te komen dan hoe het was
Je kunt ook later komen, rond 7 uur komen de meesten pas denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:50 schreef DaMook het volgende:
Damn, arnhem is dichterbij, maar toch langer rijden dan dordrecht. En al helemaal rond 5 a 6 uur gok ik
.
Andere keer maar denk ik.
Ow, dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed van jeEn de enige goede instelling eigenlijk
[..]
Je kunt ook later komen, rond 7 uur komen de meesten pas denk ik.
Ik wil gewoon m'n tochten kunnen lopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed van jeEn de enige goede instelling eigenlijk
Het was zo vroeg, omdat ik er langs kom uit mijn werk. Maar aangezien ik eerst naar de HA moet, weet ik nog niet hoe laat ik kom.quote:
Oja, jij loopt de Nijmeegse Vierdaagse altijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon m'n tochten kunnen lopenDan moet ik nu niet m'n knie voor altijd naar de tering helpen
Naja, altijd. Heb 'm 2 keer gelopen jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was zo vroeg, omdat ik er langs kom uit mijn werk. Maar aangezien ik eerst naar de HA moet, weet ik nog niet hoe laat ik kom.
[..]
Oja, jij loopt de Nijmeegse Vierdaagse altijdDan wil je 'm niet verneuken nee
Dodentocht, whut?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, altijd. Heb 'm 2 keer gelopen ja
Ik moet en zal de Dodentocht een keer lopen
Damnquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wandeltocht van 100 kilometer. Dien je te lopen binnen 24 uur
En hoe wat en waar is het dan ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was zo vroeg, omdat ik er langs kom uit mijn werk. Maar aangezien ik eerst naar de HA moet, weet ik nog niet hoe laat ik kom.
quote:
Ik vind 10km wandelen al eeeeeeerg verquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen waar ik voldoening uit haal
Mwoah, dat doe ik in ongeveer anderhalf uurquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind 10km wandelen al eeeeeeerg ver.
In Arnhemquote:
Tof welquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen waar ik voldoening uit haal
Brrrquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, dat doe ik in ongeveer anderhalf uurAls ik op tempo kan lopen
Lekker man, helemaal hier in de omgevingquote:
Zegt me nietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In ArnhemWaarschijnlijk in 't Huys, dat is vlakbij 't station op de Korenmarkt meen ik.
Die zit onder het stationquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt me niets. En stations boeien me niet
, parkeergarages zijn meer mijn ding
.
Als ik wandel dan heb ik een gps in mijn hand en loop ik te zoeken welke kant ik op moetquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker man, helemaal hier in de omgeving
Muziekje op, vetertjes strak en gáán
Ik lees dat je om 21:00 start en dat ze de eerste al om 7:00 terug verwachten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wandeltocht van 100 kilometer. Dien je te lopen binnen 24 uur
Ahhhquote:
hihiquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft tissue voor de mondhoeken
Hardlopendquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik lees dat je om 21:00 start en dat ze de eerste al om 7:00 terug verwachten.
Hoe doen die het?
Dat is een gemiddelde van 10 km per uur.
Rollen doe ik niet nuchter en aangezien ik dan met de auto zou komen, blijf ik dat wrs ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En vanaf daar kun je naar de kroeg rollenIs 400 meter ofzo
Dat is echt ziek... en vergt jaren voorbereiding, maarja je hebt gekken die er tussen zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik lees dat je om 21:00 start en dat ze de eerste al om 7:00 terug verwachten.
Hoe doen die het?
Dat is een gemiddelde van 10 km per uur.
Jup, ik had mijn trainingsschema voor 2013 ook vanaf oktober dit jaar geschrevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is echt ziek... en vergt jaren voorbereiding, maarja je hebt gekken die er tussen zitten
Is ook figuurlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rollen doe ik niet nuchter en aangezien ik dan met de auto zou komen, blijf ik dat wrs ook. Lijkt me ook weer niet een stad die interessant genoeg is voor een hotel
.
Dat is zonde ja, maar het enige wat je kan doen is bezig zijn met een goed herstel, plus je hebt langer de tijd om je spieren en conditie te trainen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ik had mijn trainingsschema voor 2013 ook vanaf oktober dit jaar geschrevenKomend jaar gaat 'm nog niet worden ben ik bang.
Dat kloptquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zonde ja, maar het enige wat je kan doen is bezig zijn met een goed herstel, plus je hebt langer de tijd om je spieren en conditie te trainen.
Ik hoop dat ik volgend jaar wel hardlopend de 5 km haal
Ik sla hem over denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook figuurlijk natuurlijkMaar dat is wel zo verstandig ja.
Ik heb altijd zorgen, maar niks wat ik hier met iemand ga bespreken hoorquote:
ninja editquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt
Zodra ik weer kan en mag begin ik weer met de kleine stukjes lopen
Ennnn, jij ook goed oefenen, dan lukt het je wel
Goh die doelstelling heb ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zonde ja, maar het enige wat je kan doen is bezig zijn met een goed herstel, plus je hebt langer de tijd om je spieren en conditie te trainen.
Ik hoop dat ik volgend jaar wel hardlopend de 5 km haal
Mwehehehe, zou goed kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sla hem over denk ik, als ik het tempo van de meets zie tot nu toe dan is er volgende week weer een en de week erop en en en
.
Ik was goed op weg dit jaar... Trainde met het suffe schema Evy maar werkte wel enorm motiverend voor mezelf. Ik ben tot ruim halverwege gekomen ....quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goh die doelstelling heb ik ook, moet alleen wel langzaam aan eens beginnen met trainen dan
.
Die schoenen staan hier al 2 jaar werkeloos in de kast volgens mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was goed op weg dit jaar... Trainde met het suffe schema Evy maar werkte wel enorm motiverend voor mezelf. Ik ben tot ruim halverwege gekomen ....
Kan niet wachten om mijn hardloop schoenen weer aan te doen
Mijn schoenen die ik had gekocht voor de Dodentocht 2011 staan ook nog op zolder stof te happenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die schoenen staan hier al 2 jaar werkeloos in de kast volgens mij.
Dat is ook zondequote:Op vrijdag 16 november 2012 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die schoenen staan hier al 2 jaar werkeloos in de kast volgens mij.
Zijn nog nieuw in doos hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook zonde
Dan kan je ze bij wijze van well weggooien ook
(of iig even laten checken bij de hardloopstore )
Dan nog, rubber droogt uit en kan voor een slechtere demping zorgen (wat niet ten goede komt voor je spieren en gewrichten)quote:
Zo erg is dat allemaal niet, is gewoon een verkooppraatje zodat jij na elke 2 jaar nieuwe schoenen gaat kopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog, rubber droogt uit en kan voor een slechtere demping zorgen (wat niet ten goede komt voor je spieren en gewrichten)
Klopt wel wat ze zegt hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo erg is dat allemaal niet, is gewoon een verkooppraatje zodat jij na elke 2 jaar nieuwe schoenen gaat kopen
Tuurlijk zit er een kern van waarheid inquote:
Als je ze gebruikt kan jij er, als beginneling prima langer dan 2 jaar erop lopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo erg is dat allemaal niet, is gewoon een verkooppraatje zodat jij na elke 2 jaar nieuwe schoenen gaat kopen
Kan dan toch geen kwaad om het even te laten checken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk zit er een kern van waarheid inMaar je moet niet alles 100% serieus nemen
Goed dat je dat zegt, moet ik met mijn schoenen eigenlijk ook eens doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan dan toch geen kwaad om het even te laten checken?
Niet echt sportief ben je zo te lezenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:25 schreef DaMook het volgende:
Ik moet onderhand maar eens naar de fitness gaan, wilde ik vorige week al doen, maar zal er ook dit weekend wrs niet van komen
, maandag misschien
.
Misschien kan je fysio er naar laten kijken? Of even vragen of hij/zij tijd heeftquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, moet ik met mijn schoenen eigenlijk ook eens doen
Ik ook niet.. lak aan discipline.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet echt sportief ben je zo te lezen
Zal zij verstand hebben van wandelschoenen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kan je fysio er naar laten kijken? Of even vragen of hij/zij tijd heeft
Ik ben een voorbeeld voor een asportief iemandquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet echt sportief ben je zo te lezen
Heeeeeel herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.. lak aan discipline.
Brrquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar sporten is zo
Ik sta zelf 5 dagen per week op het hockeyveld, en ben daarnaast ook nog regelmatig met gewichten enzo bezig
Dan beter naar de winkelquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal zij verstand hebben van wandelschoenen?Ik weet dat het de juiste schoenen zijn voor me, maar ik weet zo niet wat de conditie van de schoenen is
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heeeeeel herkenbaar. Terwijl ik zo graag sportief zou willen zijn
.
Respect, maar ik heb daar 1 de tijd niet voor, 2 de puf er niet voor, en 3 de discipline niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar sporten is zo
Ik sta zelf 5 dagen per week op het hockeyveld, en ben daarnaast ook nog regelmatig met gewichten enzo bezig
Ik heb het nooit gekundquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voetballen is nice
Kans zit er alleen in dat ik het nooit meer echt mag
Meh, dat is wel stomquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voetballen is nice
Kans zit er alleen in dat ik het nooit meer echt mag
Ik niet eensquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik deed een goede poging dit jaar
Mja, balletje trappen met wat vrienden kan natuurlijk wel, maar niet "echt" voetballen bij een club ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is wel stom
Uitgaan van het slechtste, kan het alleen maar goed uitpakken
Goed plan, slapen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef DaMook het volgende:
Maar.... Flashpoint kijken, dan jullie een fijne dag wensen terwijl ik ga slapen en dan, tsja slapen.
Dat is toch wel heel anders ja. En dan te bedenken dat er van die schoften rondlopen die met gestrekt been inkomen enzo, dan kun je helemaal toedeledokie zeggen tegen je kniequote:Op vrijdag 16 november 2012 09:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, balletje trappen met wat vrienden kan natuurlijk wel, maar niet "echt" voetballen bij een club ofzo
Fijne dagquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef DaMook het volgende:
Maar.... Flashpoint kijken, dan jullie een fijne dag wensen terwijl ik ga slapen en dan, tsja slapen.
Ja inderdaad. Dat probleem heb je bij gewoon wandelen toch niet zo ergquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel anders ja. En dan te bedenken dat er van die schoften rondlopen die met gestrekt been inkomen enzo, dan kun je helemaal toedeledokie zeggen tegen je knie
Toedelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef DaMook het volgende:
Neuh, ik heb nog nooit mensen rond zien vliegen met een gestrekt been op straatquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat probleem heb je bij gewoon wandelen toch niet zo erg
Vroeg? Het is half 10 manquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:36 schreef Flamoesje het volgende:
vroeg opstaat wie heeft dat uitgevonden
van piemeltjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:
van wie is Flamoesje nou de kloon?
he we wonen in dezelfde stad, ik neem jou.. jij buktquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Arnhem, 't Huys, vanavond om 7 uur.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Arnhem, 't Huys, vanavond om 7 uur.
Kom danquote:
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En dan rokje hem in elkaar laten beuken
he watquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En dan rokje hem in elkaar laten beuken
volgens mij zit je met mij te FOK!kenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik een rokje aan doe die jou in elkaar beukt
Klopt, ik zit op FOK!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:42 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
volgens mij zit je met mij te FOK!ken
Hoe laat ben je er?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga vanmiddag fijn met de trein naar Arnhem, een keertje geen auto mee
tzz wat is dezen. ik moet nog tot 5 uur werkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, en weer thuisstraks nog een paar uur pitten..
Vanuit Rotterdam?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga vanmiddag fijn met de trein naar Arnhem, een keertje geen auto mee
Ik ben onverwacht 4 uur eerder vrijquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
tzz wat is dezen. ik moet nog tot 5 uur werken
Via Utrecht. Klaaaaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam?
Veel succes
rotterdam ruikt naar kontquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam?
Veel succes
Ik heb al gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
tzz wat is dezen. ik moet nog tot 5 uur werken
Heb het jaren gedaan, niks mis meequote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam?
Veel succes
sowieso is de trein kutquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Utrecht overstappen, heb je 10 minuten. Valt best mee.
Al had ik het niet, of vond je het niet goed, dat kan mij geen ene ruk schelenquote:
nounounouquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al had ik het niet, of vond je het niet goed, dat kan mij geen ene ruk schelen
Tijd zatquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Utrecht overstappen, heb je 10 minuten. Valt best mee.
INholland?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn school is waarschijnlijk binnen nu en een aantal maanden failliet.. Ben ik ff blij dat ik in januari afstudeer
Ik weet niet zeker of ik het red, even kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijd zat
Maar komt nou niemand meer om 5 uur?
Zadkinequote:
Dan 5 uur CS iigquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het red, even kijken.
Tevens: http://www.ns.nl/calamiteiten/actualiteiten/actueel%5B2%5D.html
/edit: 5 uur kan ik er wel gewoon zijn.
Duim duim duim!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Duimen jullie even mee voor mijn vriendje
Hij heeft zo een gesprek en hij is serieus al een week zenuwachtig
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, jouw Steen is net zo groot als die van Vin?
Awwquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet ook terug?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan 5 uur CS iigEn dat bericht is pas voor vanavond, dat boeit niet
Rotterdamsquote:
Dan maakt het niet uit hoe laat het wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaan we doen!
[..]
Je moet ook terug?
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook nietMoet je vanmiddag nog werken?
Ah okequote:Op vrijdag 16 november 2012 09:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit hoe laat het wordtws sowieso in de ochtend vrij.. miss hele dag.. Dat weet ik na 15:00 vanmiddag..
Meh, that sucksquote:
Hahaha. Oke je maakt me een klein beetje aan het lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vechten dan?
kom dan ik eet je op
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Oke je maakt me een klein beetje aan het lachen.
Verder ga ik in een hoekje huilen.quote:
zal ik je een dekentje en hete chocomel komen brengen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verder ga ik in een hoekje huilen.
Als dat kon had ik dat niet getypt. Helaas moe ik werken etcc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik je een dekentje en hete chocomel komen brengen?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Collega's hebben het over iemand die Fera heet, ik denk de hele tijd aan Fera van hier
Trustenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:24 schreef DaMook het volgende:
Aanbeland bij het jullie fijne dag wensen.
Fijne dag allemaal, ik kruip mijn bedje in
.
![]()
![]()
.
Veel plezier vanavondquote:
Thanks!quote:
Jawel, wat wil je weten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:27 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand wel eens ontslag genomen?
Ja, al een paar keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:27 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand wel eens ontslag genomen?
Good luckquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga ook studeren
later allemaal
Je hebt geen vrije uren opgebouwd? Of bedoel je 0-uren contract? Met 0-uren contract heb ik geen ervaring.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Meh heb 0uren dus kan gelijk weg toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef Evie het volgende:
You're big in JAPAAAAAN lalalala meezing!..hey!
Jah dat kan, of beter gezegd, dat kan niet, net hoe je het zien wilt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Heeeeeeee'héhé'jaaaaaaaaaaaaaaá !quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef Evie het volgende:
You're big in JAPAAAAAN lalalala meezing!..hey!
Geen. Ik werd bij een bedrijf in de wacht gezet, omdat hij een collega moest bellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welke helpdesk ben je aan het bellen?
Mwoa, kan beterquote:
Hoe zit dat eigenlijk wettelijk gezien? Een nul-uren contract?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dat kan, of beter gezegd, dat kan niet, net hoe je het zien wilt.
Je hebt een (0-uren) contract, je hebt dus een contract, je mag niet weg wanneer je wilt. Maar omdat het 0-uren is heb jij het recht om te zeggen dat het je gewoon niet uitkomt. En dat jij de rest van jou contractsduur gewoon niet werkt.
Omgedraaid geeft het hun ook het recht wanneer zij willen om jou niet in te roosteren, maar dat is in deze situatie denk ik van weinig belang om te weten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heeeeeeee'héhé'jaaaaaaaaaaaaaaá !
Héhé'jaaa !
Andre 3000
Moguh
Waar ben je zenuwachtig voor?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, kan beterFucking zenuwachtig.
Oke dankje, dat dacht ik al wel. Maar ik vraag me af als ik zeg dat ik ontslag neem helemaal niet meer hoef te werken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dat kan, of beter gezegd, dat kan niet, net hoe je het zien wilt.
Je hebt een (0-uren) contract, je hebt dus een contract, je mag niet weg wanneer je wilt. Maar omdat het 0-uren is heb jij het recht om te zeggen dat het je gewoon niet uitkomt. En dat jij de rest van jou contractsduur gewoon niet werkt.
Omgedraaid geeft het hun ook het recht wanneer zij willen om jou niet in te roosteren, maar dat is in deze situatie denk ik van weinig belang om te weten
Dat weet ik niet omdat WW (zeg ik dit goed?) uitgaat van 70% van het laatst verdiende loon. Als je dan net ff 3 uur gewerkt hebt die maand dan zou dat een bizarre situatie zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk wettelijk gezien? Een nul-uren contract?
Als de baas je eruitflikkerd en in de WW komt, dan heb je geen recht op WW?
JIJ HEBT EEN ANDRE 3000 AANSTEKERquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:00 schreef Evie het volgende:
Het is gewoon jammer dat ik mijn sigaretje van zo niet aan kan steken met mn andre 3000 aansteker, omdat die stuk is
Daarom vroeg ik het ook, dat is toch van de zotte. Hoe moet je dan rondkomen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet omdat WW (zeg ik dit goed?) uitgaat van 70% van het laatst verdiende loon. Als je dan net ff 3 uur gewerkt hebt die maand dan zou dat een bizarre situatie zijn...
Dat hoef je niet, dat mag je als je dat wil. Het rooster van iemand met een nul uren contract moet altijd in overleg gemaakt worden. Jij werkt niet wanneer je dat niet wilt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke dankje, dat dacht ik al wel. Maar ik vraag me af als ik zeg dat ik ontslag neem helemaal niet meer hoef te werken?
Ohh wacht, dan heb ik verkeerd gelezen, sorryquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Maar Tamashii wil ontslag nemen, dat is wat anders dan ontslagen worden.
True that, maar erwin kijkt nu ff verder en betrekt een "what if" senario op hem zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Maar Tamashii wil ontslag nemen, dat is wat anders dan ontslagen worden.
Klopt, maar het ging om Tamashi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True that, maar erwin kijkt nu ff verder en betrekt een "what if" senario op hem zelf.
En kort door de bocht samen gevat...quote:
Nah daar zijn regelingen voor maar hoe die exact zitten weet ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, je bent dus goed gefucked als je een nul, tien, of 20-uren contract hebt en de baas bonjoured je eruit, dan heb je niks om van te leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is idd fijn, maar er moet in haar geval wel voldoende zijn om van te levenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En kort door de bocht samen gevat...
Die kan lekker doen wat ze zelf wil zonder enige vorm van verplichtingen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:09 schreef Braamyo het volgende:
Anyways, ik dacht dat dit de seks-SC was....:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Denk dat we daar niet over na hoeven te denken, dat heeft ze zelf waarschijnlijk al goed genoeg doordacht voordat ze besloot ontslag te willen nemenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat laatste is idd fijn, maar er moet in haar geval wel voldoende zijn om van te leven
Dat hoop ik wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Denk dat we daar niet over na hoeven te denken, dat heeft ze zelf waarschijnlijk al goed genoeg doordacht voordat ze besloot ontslag te willen nemen
Mijn ervaring in WGR is dat men elkaar soms tegenspreekt, dan weet je nog niksquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
En een SC mag je alles bespreken, dus lekker boeiend.
Maar wellicht dat je in WGR daar beter antwoord op krijgt
Mogguhhquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde slapen tot 3 uur, faal, want ik moet half 4 al op station zijn
Oke, kijk. Vandaag stond ik eigenlijk ingeroosterd tot half 11. Nu belde ze maandag van ja kan je langer werken. Ik dacht er niet bij na en zei ja. Nu heb ik eergister laten weten joh het kan niet, moet wat anders doen. Nu moet ik na dat andere vanmiddag terugkomen om alsnog verder te werken. Terwijl ik vannochtend 6 uur begonnen ben en dan om 3 uur nog moet. Voor wie weet hoelang.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat hoef je niet, dat mag je als je dat wil. Het rooster van iemand met een nul uren contract moet altijd in overleg gemaakt worden. Jij werkt niet wanneer je dat niet wilt.
Echter, vaak geld voor het bedrijf de regel "voor jou tien andere" dus kom jij wanneer zij dat willen.
Ma'aar, jij wilt niet meer werken, dus heeft het bedrijf geen 'macht' over jou met die regel.
Met wederzijds toestemmen zou je het contract per direct kunnen laten verbreken (ontslag nemen). Is het bedrijf het daar niet mee eens, dat kan. Dan zeg jij gewoon prima, rooster mij maar gewoon niet meer in. Je kunt immers niet verplicht worden te komen met het 0-uren contract. Dat weten zij ook
Hmm ja ik kom er verder nooitquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ervaring in WGR is dat men elkaar soms tegenspreekt, dan weet je nog niks
De neukquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Braamyo het volgende:
Short story....
Krijg een invite voor een avondje flink seksen, nog ff een paar daagjes elkaar opwarmen met geilen sms'jes, het leven is goed. Kom daar uiteindelijk aan, op tijdstip 'laat'. Doet ze in eens maximaal afstandelijk en krijg ik de volgende morgen de mededeling dat ik toch niet echt haar type ben...![]()
Vrouwen !!!![]()
Nja, wel lief van dr dat ik nog wel in hetzelfde bed mocht slapen ipv de bank, dat dan weer wel. Owja, wilde ze me nog naar de trein brengen, dat was ook wel lief, mja.... vrouwen
Al sinds 0600quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj ook eindelijk je nest uit
true story, dat is inderdaad achtelijk. Maar als ik het goed begrijp heb je, zonder na te denken, eerst ingestemd met hun voorstel om op bepaalde tijden ff iets langer te werken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, kijk. Vandaag stond ik eigenlijk ingeroosterd tot half 11. Nu belde ze maandag van ja kan je langer werken. Ik dacht er niet bij na en zei ja. Nu heb ik eergister laten weten joh het kan niet, moet wat anders doen. Nu moet ik na dat andere vanmiddag terugkomen om alsnog verder te werken. Terwijl ik vannochtend 6 uur begonnen ben en dan om 3 uur nog moet. Voor wie weet hoelang.
Dat is toch achterlijk?
Dat kunnen ze nieteens doen geloof ik..quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, kijk. Vandaag stond ik eigenlijk ingeroosterd tot half 11. Nu belde ze maandag van ja kan je langer werken. Ik dacht er niet bij na en zei ja. Nu heb ik eergister laten weten joh het kan niet, moet wat anders doen. Nu moet ik na dat andere vanmiddag terugkomen om alsnog verder te werken. Terwijl ik vannochtend 6 uur begonnen ben en dan om 3 uur nog moet. Voor wie weet hoelang.
Dat is toch achterlijk?
Niet bepaalde tijden, alleen vandaag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
true story, dat is inderdaad achtelijk. Maar als ik het goed begrijp heb je, zonder na te denken, eerst ingestemd met hun voorstel om op bepaalde tijden ff iets langer te werken.
Nu veranderd de situatie omdat jij heb ingestemd met het 'te maken' rooster. (of in dit geval het veranderde rooster) Dit houd in dat je nu wel de verplichting hebt om te komen werken...![]()
Hate to break it to you, but you are sh*t out of luck
Dat bedoel ik dus, worden bepaalde verwachtingen geschept, en mevrouw lult zich er tussen uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nou eigenlijk alles behalve dat dus Erwin
Iemand van hier/Fok! trouwens?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Braamyo het volgende:
Short story....
Krijg een invite voor een avondje flink seksen, nog ff een paar daagjes elkaar opwarmen met geilen sms'jes, het leven is goed. Kom daar uiteindelijk aan, op tijdstip 'laat'. Doet ze in eens maximaal afstandelijk en krijg ik de volgende morgen de mededeling dat ik toch niet echt haar type ben...![]()
Vrouwen !!!![]()
Nja, wel lief van dr dat ik nog wel in hetzelfde bed mocht slapen ipv de bank, dat dan weer wel. Owja, wilde ze me nog naar de trein brengen, dat was ook wel lief, mja.... vrouwen
Nou die lul ging dus nergens tussen uit... was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, worden bepaalde verwachtingen geschept, en mevrouw lult zich er tussen uit.
Fraai van haar, not
Oe feescht, mischien moest ik hier dan maar eens in de herkansing gaan... any volunteerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, zulke dingen gebeuren van hier ook weleens
Tja, lullig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nou die lul ging dus nergens tussen uit... was het maar zo'n feest.
Neej ff zonder dollen, ik snap het ergens wel. We hadden elkaar hiervoor nog niet eerder gezien (interweb date). En dat kan gewoon tegenvallen. Mja, jammer maar helaas, no hard feelings. Alleen een beetje jammere samenloop van omstandigheden. Geloof ook niet dat zij het erg leuk vond, dus helaas pech ofzo.
Vond in ieder geval een goed verhaal om te vertellen dat ik ge-reject ben door m'n eigen booty call
Nee sorry, ik ben van de vrouwtjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe feescht, mischien moest ik hier dan maar eens in de herkansing gaan... any volunteerd
Whehehehehehehe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vond in ieder geval een goed verhaal om te vertellen dat ik ge-reject ben door m'n eigen booty call
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee sorry, ik ben van de vrouwtjes
Momenteel zijn er hier dus geen vrouwtjes.. Weinig vrijwilligers dusquote:
True, al weet ik meestal wel de goeien eruit te vissenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Het kan online zo goed klikken, en IRL zo erg tegenvallen... Dat risico loop je altijd.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, al weet ik meestal wel de goeien eruit te vissen
Ik niet. Maar nu dus welquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Braamyo, wat lul je. Iedereen hier weet dat dit over mij gaat
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, ik wist het wel eigenlijkquote:
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik wist het wel eigenlijk![]()
Hield expres m'n mond..
Iedereen behalve mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Soms heb je datquote:
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms heb je dat
Maar als ze er zelf niet mee kwam had ik 't alsnog niet laten weten..
Behalve ik.quote:
Wtf, wat boeit het. Ze wilde hem niet, case closed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Probeer je er niet onderuit te lullen joh
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf, wat boeit het. Ze wilde hem niet, case closed.
Ehm... ik dacht dat ik het heel netjes verwoord had, zonder beschuldigende vinger, dat probeerde ik iig wel. Mja, als jij details hebt die jij relevant vind, feel free to share.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan me ook niet schelen of mensen het wel of niet weten.
Maar het verhaal ziet er inderdaad wel erg mooi uit zo, zonder de details.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een goed verhaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Behalve ik.
Maar even serieus, waarom kom je hier nou huiliehuilie doen?
Hij mag toch wel zeggen dat het op niets uit liep?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Behalve ik.
Maar even serieus, waarom kom je hier nou huiliehuilie doen?
Dat "Zomaar afstandelijk doen" stukje klopt niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag toch wel zeggen dat het op niets uit liep?
Misschien mis ik essentiele details maar het is.niet.dat hij je zwart maakt of zo. Volgens mij vindt hij het alleen jammer.
ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
Misschien mis ik essentiele details maar het is niet.dat hij je zwart maakt of zo. Volgens mij vindt hij het alleen jammer.
Precies. Het is een prima correcte verwoording... Snap het probleem ook niet zo. Some times things don't work out. En dat mag je best jammer vinden, en het zo verwoorden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien mis ik essentiele details maar het is.niet.dat hij je zwart maakt of zo. Volgens mij vindt hij het alleen jammer.
Je hoeft ook niet te antwoorden, ik heb wel een idee. Echter was het geen serieuze vraag, zie PIquote:
Wel als de desbetreffende dame zich in dat topic bevind en er mensen zijn die mij erover tippen dat jij dit hier post. Omdat zij dus weten dat dit over mij gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vond het een goed verhaal![]()
Er zijn hier lui die al X jaar geen seks hebben gehad en er hier over typen. Ik faal een keertje gruwelijk, kan er best om lachen, en besluit het te delen. Das toch niet zo verkeerd?
Dat dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vond het een goed verhaal![]()
Er zijn hier lui die al X jaar geen seks hebben gehad en er hier over typen. Ik faal een keertje gruwelijk, kan er best om lachen, en besluit het te delen. Das toch niet zo verkeerd?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga geen details vrijgeven, mocht zij daar baat bij hebben dan doet ze dat zelf wel. Maar het verhaal klopt niet 100%.
Was alleen hoe het op mij overkwam...quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat "Zomaar afstandelijk doen" stukje klopt niet.
And frankly no one gives a rat's fart.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga geen details vrijgeven, mocht zij daar baat bij hebben dan doet ze dat zelf wel. Maar het verhaal klopt niet 100%.
Dat idee mag je hebben, en ik denk wel dat het klopt wat jij denkt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te antwoorden, ik heb wel een idee. Echter was het geen serieuze vraag, zie PI.
Werkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Zo, wie gaat er wat leuks doen dit weekend?
Meet, vrijgezellenfeest, meetquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel als de desbetreffende dame zich in dat topic bevind en er mensen zijn die mij erover tippen dat jij dit hier post. Omdat zij dus weten dat dit over mij gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Behalve de meet vanavond, geen idee.. Ligt eraan of ik moet werken of niet..quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]maakt je geen minder mens .. if it didn't work out
We vinden je nog steeds lief hoorIk zeg altijd gewoon eerlijk dat het niet werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb niks kwalijks over je gezegd, sterker nog. Ik blijf er bij dat ik het lief van je vond dat je me nog op de trein wilde zetten. En dat ik toch nog op het bed mocht blijven slapen, ik had oprecht de bank verwacht. Dus dank je daarvoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel als de desbetreffende dame zich in dat topic bevind en er mensen zijn die mij erover tippen dat jij dit hier post. Omdat zij dus weten dat dit over mij gaat.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]maakt je geen minder mens .. if it didn't work out
We vinden je nog steeds lief hoorIk voel me ook niet minder mens. Dat heb ik nergens gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Doe ik ook, en daarna negeren. Tenzij ze liegen over dat ze een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon eerlijk dat het niet werkt.
Daar heb je een punt, en heb ik niet over na gedacht. Sorry, ik zal er mijn mond verder over houden...quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt misschien aan mij, maar ik voel me er niet prettig bij. En ik heb alle recht om dat aan te geven en daar een eventuele discussie over aan te gaan.
En toch staat je post me tegen. Zelfs nu ik het nog eens gelezen heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb niks kwalijks over je gezegd, sterker nog. Ik blijf er bij dat ik het lief van je vond dat je me nog op de trein wilde zetten. En dat ik toch nog op het bed mocht blijven slapen, ik had oprecht de bank verwacht. Dus dank je daarvoor(laat iemand je hierover maar tippen)
En je ziet er oprecht knap uit, en ook dat mag gezegd worden
Dankje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, en heb ik niet over na gedacht. Sorry, ik zal er mijn mond verder over houden...
rijden door de poldersquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Leuk werk? Ik moet ook werken (maar dat ben ik nu aant doen) dus vermaak me prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |