Nee want het is een directe copy/paste van de site en daar staat gewoon "kwalificatie"quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef WEST het volgende:
Ik zie anders de normale 24u tijden staan. Zit jij niet op de engelse gedeelte?
Dat moet een modje doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien moet de OP ook aangepast worden.
zal straks eentje in elkaar klussen, moet eerst wat huishoudelijke taken doen. Ik hoop dat ie er voor 16 uur zal zijn, tenzij iemand anders zich geroepen voelt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien moet de OP ook aangepast worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Sinister-D- op 16-11-2012 15:28:13 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Goed gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
BBC-tijden zijn nog van vorige race. Dit zijn de juiste tijden (Nederlandse tijd)
USA Grand Prix
Saturday 17 November
Qualifying highlights: 2330-0045, BBC Two
Sunday 18 November
Race highlights: 2330-0130 BBC One
Highlights repeat: 0300-0500, BBC Two
Met andere woorden: kut met peren. De race staat waarschijnlijk ook pas ergens in de nacht online. Maar om nou naar Mol te kijken...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef nils7 het volgende:
Euh ik zie zowaar een grindbak op die foto's
in ''mijn'' OP die halverwege de pagina staat, denk dat een mod die niet naar de nieuwe OP mocht kopierenquote:
Denk dat het de US-tak van Vodafone isquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe sponsor op de neus van de McLaren?
Neem aan bij Schumacher?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
En Mercedes weer met problemenUitlaat die brandde
quote:
En dan krijgt hij hem mee van Mercedesquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die zal blij zijn als hij van die baggerbak af is.
Ach van de andere kant: als je 75% van je weekend niet hoeft te werken in 20 weekends, en je krijgt er toch nog zo'n $15 miljoen voor......quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Mercedes voor volgend jaar een race winnende auto heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan Mercedes moeilijk ongelijk geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
En dan krijgt hij hem mee van MercedesMercedes wil er gewoon zelf ook vanaf!
Anders ik wel!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ach van de andere kant: als je 75% van je weekend niet hoeft te werken in 20 weekends, en je krijgt er toch nog zo'n $15 miljoen voor......
Daar zou ik ook wel voor willen tekenen
Twijfel of ik 'm aan zal klikken hier op 't werk...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
c
[..]
in ''mijn'' OP die halverwege de pagina staat, denk dat een mod die niet naar de nieuwe OP mocht kopieren
hier dus
Doen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Twijfel of ik 'm aan zal klikken hier op 't werk...
Snap die nieuwe trend ook niet. Het haalt de spanning eruit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Al dat asfalt naast het circuit en de bizar brede curbstones.
Jammer dat elk nieuw circuit dat moet hebben schijnbaar.
En daarnaast krijg je ook situaties als bij de vorige race waar sommige coureurs met vier wielen over de witte streep gaan rijden (en dus volledig op de curbstone zitten) en andere, eerlijkere, coureurs niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Snap die nieuwe trend ook niet. Het haalt de spanning eruit.
Weet nog goed dat ik een discussie heb gehad toen Raikkonen buitenom ging in La Source toen Fisichella (da's lang terug.....) op pole stond in België. Hij ging volop buitenom en kon daardoor eerder zijn KERS gebruiken. Ik wil gewoon weer grind!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En daarnaast krijg je ook situaties als bij de vorige race waar sommige coureurs met vier wielen over de witte streep gaan rijden (en dus volledig op de curbstone zitten) en andere, eerlijkere, coureurs niet.
Maar schijnbaar wordt dat nu door de vingers gezien omdat de circuits uitnodigen om buiten de baan te rijden.![]()
Bij de vorige GP was sowieso de kwalificatie een aanfluiting omdat de helft van de coureurs de zogenaamde 'track limits' negeerden, maar alle ronden werden gewoon geldig verklaard.
Al daarvoor had hij bestraft moeten worden voor het buiten de baan inhalen van Sutil (meen ik), waardoor hij Fisichella kon aanvallen. De afgelopen jaren passen ze dat in ieder geval redelijk consequent toe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet nog goed dat ik een discussie heb gehad toen Raikkonen buitenom ging in La Source toen Fisichella (da's lang terug.....) op pole stond in België. Hij ging volop buitenom en kon daardoor eerder zijn KERS gebruiken. Ik wil gewoon weer grind!
Ja, dat dus. Er moet gewoon meer grind komen om dit te voorkomen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al daarvoor had hij bestraft moeten worden voor het buiten de baan inhalen van Sutil (meen ik), waardoor hij Fisichella kon aanvallen. De afgelopen jaren passen ze dat in ieder geval redelijk consequent toe.
mja, het asfalt mag er wel liggen, maar dan zou je het met een soort van richeltje moeten doen, waardoor je minder makkelijk weer de baan op komt. Het lastige is om het zo te maken dat het niet loont, maar ook niet onveilig isquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Er moet gewoon meer grind komen om dit te voorkomen.
Geklikt maar hij doet 't hier nietquote:
er goed bij?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus, Vettel is wel weer belachelijk snel.
Maar Alonso zit er goed bij, ik hoop nog altijd dat hij kampioen kan worden met een beetje pech voor Vettel.
Er zijn sowieso nogal wat grote gaten. Vettel heeft veel in de simulator bij RBR gezeten dus dit komt nog wel goed. Verschil word kleiner.quote:
Dat deed Vettel alleen in z'n laatste twee rondjes, in de lange stints zat er weinig verschil tussen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
er goed bij?
Vettel heeft een gat getrokken van 1.5s tot hamilton, en 2.2 tot Alonso. Das ehm... er niet goed bij zitten
Ik heb de rondes/stints niet in detail gevolgd. Ik weet dat ze een set harde banden banden extra kregen voor FP1, maar reed Vettel misschien de laatste rondes op de zachte band?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat deed Vettel alleen in z'n laatste twee rondjes, in de lange stints zat er weinig verschil tussen.
Uhm WTFquote:Lange tijd reden Lewis Hamilton en Fernando Alonso omstebeurten de snelste tijd, tot Sebastian Vettel aan het einde van de sessie de baan op ging voor een run op de intermediates, wat hij waarschijnlijk deed om een setje slicks uit te sparen. Hierop ging de Duitser eerst naar een 1.38.692, waarmee hij al acht tienden sneller was dan de rest van het veld, maar bij het zwaaien van de vlag wist hij er ook nog een 1.38.125 uit te persen, waarmee hij het verschil met de nummer twee in de tijdenlijst op bijna anderhalve seconde bracht. Hamilton was 'best of the rest' met een 1.39.543. Alonso eindigde als derde en was met een 1.40.337 al meer dan twee seconden langzamer dan de Red Bull-coureur, die dit weekend zijn honderdste Grand Prix rijdt.
Was het niet flow viz?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, ze hadden wel de groene rand.
Er was ontzettend weinig grip op de baan, het zou kunnen.
Dat zeiden de commentatoren. Maar Webber had toch echt intermediates onder zijn wagen toen hij binnenkwam, dat was duidelijk te zien.quote:
Ok, dat is dan wel apart. Zal wel een manier zijn geweest om de droogweerbanden te sparen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeiden de commentatoren. Maar Webber had toch echt intermediates onder zijn wagen toen hij binnenkwam, dat was duidelijk te zien.
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Uhm WTF![]()
Bron: www.gpupdate.net
Inderdaad, ook al is het glad met intermediates kan je op droog toch nooit meer grip hebben dan op slicksquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan had ElmarO dat dus zeer goed geraden als je die foto zo ziet [ afbeelding ]
Zit wat in, zou best kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Joene het volgende:
Is het niet verboden op inters te rijden ? Bij droog weer ?
geverfde mediumsquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef Tarado het volgende:
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden die intermediates, er is ook maar 1 site die er melding van maakt en dat is gpudate
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tijd van Vettel in FP1 zou ook in FP2 de snelste zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Tarahumara het volgende:
Ik heb een theorie over de snelheid van Vettel in FP2![]()
De eerste helft van de training heeft hij niet gereden vanwege een waterlek. Toen reden de andere coureurs hun snelste tijden, quali simulatie. Daarna begon iedereen aan de racesim met volle tanks.
Vettel kwam toen pas de baan op om een paar snelle rondes te doen. Inmiddels meer rubber op de baan, dus snellere baan.
Ik hoop dat dit een beetje hout snijdt en dat Vettel niet (weer) met twee vingers in z'n neus pole pakt morgen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
De tijd van Vettel in FP1 zou ook in FP2 de snelste zijn geweest.
Dat had ik afgelopen week ook al zelf uitgerekend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:27 schreef opreis het volgende:
Vettel wordt kampioen als
- Vettel wint en Alonso niet hoger eindigt dan vijfde
- Vettel als tweede finisht en Alonso niet hoger dan negende
- Vettel als derde finisht en Alonso geen punten behaalt
Ik zie dit niet gebeuren, tenzij Alonso uitvalt. Zou wel leuk zijn als de kampioen pas in de laatste race bekend wordt.
Als hij die 1:37 dus niet gereden had.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
FP1: 1:38.125
FP2: 1.37.718
Met die tijd uit FP1 zou Vettel nog steeds de snelste zijn geweest. Dat ondersteunt de geopperde theorie dat Vettel sneller was dan de rest omdat er meer rubber op de baan lag niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
FP1: 1:38.125
FP2: 1.37.718
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als hij die 1:37 dus niet gereden had.
WTF op zn fiets?!?!?!? Nou dan kan ie wel mee doen aan de tour volgend jaar!!!quote:
Veel toch. maar is ook vaak doorzichtigquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:39 schreef LWD-Godius het volgende:
Hebben alle coureurs tegenwoordig zo'n spoilertje achterop de helm?
Komt vaker voor hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef Nober het volgende:
Kwalificatie om 19 uur maar de race om 20 uur?
Die lijkt het wel een beetje kwijt te zijn na zijn contract bij McLaren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:21 schreef Tarahumara het volgende:
Perez tikt Pic even in de rondte. Lekker bezig de laatste races
Net als Button, Senna, Schumacher, Kobayashi, Di Resta, Grosjean, Vergne, Pic niet in de buurt van hun teamgenoten komen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Webber komt weer gewoon niet in de buurt van Vettel.
Die zijn dan ook allemaal duidelijk minder dan hun teamgenoten, net als Webber.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Button, Senna, Schumacher, Kobayashi, Di Resta, Grosjean, Vergne, Pic niet in de buurt van hun teamgenoten komen.
Halve seconde op Vettel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef Rodawa het volgende:
Maldonado verliest veel tijd in de laatste sector. De achterkant van zijn auto gleed ook lekker weg in die snelle rechterbocht. In de S'es had hij blijkbaar minder problemen, gezien zijn sectortijd. Ik ben benieuwd of hij het in de kwalificatie voor elkaar krijgt om een strakkere derde sector te rijden, dan zit P2 of P3 er wel weer in voor Williams.
United States GP: Perez and Pic escape penalties for clashquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:28 schreef JohnB52 het volgende:
Zou Perez nog straf krijgen? Had al 2 waarschuwingen. ...
107% in FP3 zou 1:43.244. Dus je telt ergens iets misquote:
Jep. Ik las ook al berichten dat HRT had gezegd dat ze waarschijnlijk gingen proberen om de auto vol te tanken om zo te kijken of de banden wel op temp kwamen. Dat was een probleem. Banden waren na een run compleet nog als nieuw.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef darkshadow16 het volgende:
Betekent dus dat nummer 23 en 24 in VT3 buiten de 107% zitten
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef darkshadow16 het volgende:
misschien kunnen ze gewoon gaan rijden met de bandenwarmers er nog om.
Hebben ze iig warme banden en kwa grip maakt het voor hun toch niet uit.
http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.htmlquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:
godver, valt m'n stream weg. Zit ik nog opgscheept met dat Frans
edit: terug![]()
Ik ben al blij dat ik überhaupt een stream heb zodat ik niet naar olav hoef te luisteren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Er heeft zeker nog niemand een manier gevonden om de stream 3 seconden eerder binnen te krijgen?
3 sec. valt nog mee, ik heb 28 seconden aan m'n broekquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Er heeft zeker nog niemand een manier gevonden om de stream 3 seconden eerder binnen te krijgen?
Kun je toch zien in vergelijking met livetimingquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:14 schreef darkshadow16 het volgende:
Ik heb geen idee hoever vipbox achterloopt.
http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.htmlquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef darkshadow16 het volgende:
Welke stream gebruiken jullie trouwens?
In zijn verdediging is het verschil ook moeilijk te zien tussen een rijdende HRT en een stilstaande. Qua snelheid is het verschil tussen die twee niet heel groot.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In zijn verdediging is het verschil ook moeilijk te zien tussen een rijdende HRT en een stilstaande. Qua snelheid is het verschil tussen die twee niet heel groot.
Via de Xbox, heb Navi-X script draaien in XBMC zodat ik op TV geluid en beeld heb. Als ik een stream heb draaien op de laptop, die een beetje veroudert is ondertussen, dan pauzeert de stream geregeld en moet ik kijken op een klein stukje van mijn scherm, aangezien ik ook LT en het forum open heb staan met Tiles, en heb ik kut geluid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef darkshadow16 het volgende:
Welke stream gebruiken jullie trouwens?
Gisteren ook al bij de eerste 2 vt's. Dan merk je toch wel het verschil met een zandbak GP waar er totaal geen belangstelling is van het volk en er enkel theedoek-hoofden met oliebronnen rondhangen voor wat vermaakquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:25 schreef Schunckelstar het volgende:
sowieso behoorlijk druk daar volgens mij
Wat te denken van de GP van China die volgens de organisatie aldaar absoluut geen last heeft van lege tribunes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gisteren ook al bij de eerste 2 vt's. Dan merk je toch wel het verschil met een zandbak GP waar er totaal geen belangstelling is van het volk en er enkel theedoek-hoofden met oliebronnen rondhangen voor wat vermaak
Gewoon een doekje over de tribunes en dan roepen dat je helemaal vol zit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat te denken van de GP van China die volgens de organisatie aldaar absoluut geen last heeft van lege tribunes.
En als ze het druk willen hebben dan zetten betalen ze wel acteurs voor er te gaan juichenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat te denken van de GP van China die volgens de organisatie aldaar absoluut geen last heeft van lege tribunes.
Inderdaad, en dan denken ze dat er mensen zijn die daar intrappen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:30 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Gewoon een doekje over de tribunes en dan roepen dat je helemaal vol zit.
Wie welquote:
't blijft dan ook een Mercedes motor die er aan verbonden is hèquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Weer business as usual bij McLaren.
Het feit dat Vettel hier iedereen (tot nu toe) zoek rijdt -inclusief Webber- geeft wel aan wat voor rijderstalent hij heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef Nattekat het volgende:
1:35.796 Vettel![]()
Wat een anti-climax gaat het seizoeneinde kennen zeg...
Outlap van MSC ja. Niet van Alonso dacht ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan zou ik het even terug moeten kijken, momentje.
Allebei in een outlap, maar Alonso was sneller daarin. Dus hij voelde zich opgehouden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Outlap van MSC ja. Niet van Alonso dacht ik.
Nee, het is de Red Bull die dominant is, dankzij Newey. Vettel voegt eigenlijk niks toe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Het feit dat Vettel hier iedereen (tot nu toe) zoek rijdt -inclusief Webber- geeft wel aan wat voor rijderstalent hij heeft.
Gebroken nagel.quote:
De rest van het seizoen gemist?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Schumacher goed, Rosberg slecht. De rollen zijn omgedraaid vandaag
nope. Massa heeft de pace wel te pakken. Is eigenlijk al het hele weekend zo helaasquote:
Nee, jij wel lijkt me. De afgelopen kwalificaties van Schumacher waren erg triest.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote: Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef Nattekat het volgende:Schumacher goed, Rosberg slecht. De rollen zijn omgedraaid vandaag De rest van het seizoen gemist?
Niet mee eens, want Webber wordt ook zoekgereden door Vettel. Allebei nagenoeg dezelfde auto. Dus dat betekent dat Vettel iets beter doet dan Webber en dat is dus het verschil in coureurskwaliteit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het is de Red Bull die dominant is, dankzij Newey. Vettel voegt eigenlijk niks toe.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik denk eerder dat zijn nagellak nog niet droog was
ik vind Webber dan ook weinig speciaals..quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet mee eens, want Webber wordt ook zoekgereden door Vettel. Allebei nagenoeg dezelfde auto. Dus dat betekent dat Vettel iets beter doet dan Webber en dat is dus het verschil in coureurskwaliteit.
Totdat er een alternator in het spel komtquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jammer voor de fans in de USA. Eindelijk weer een race, is er een team met idioot dominante auto.
Weer kunnen ze zeggen dat er geen spanning is.
True. Maar Weltschmerz wilt niet toegeven dat het niet alleen de wagen is maar ook een deel coureur. Want als je zijn bewering volgt dan zou Alonso ook niet beter zijn dan Massa, want de auto bepaalt de snelheid. Tja...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
ik vind Webber dan ook weinig speciaals..
Ik wou dat ik Mol had, want ik hoor hier: ''ces't Q deux finish, maitenant Q trois''quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef Nober het volgende:
Mol mist gewoon die onboard van Rosberg in Q1 want hij wilde nog graag een onboard zien van een ronde in Q2.
Mol beweert dat Red Bull 5 punten nodig heeft voor de Constructeurstitel dus als Vettel wint en Alonso finisht 2de dan hebben ze de titel binnen want Webber en Massa doen kennelijk niet mee.
Ken heel die man niet maar Ferrari gaat weer slipstreamen na het succes in Monza met Alonso op P10.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat doet George Lucas daar in de VIP-box?
Vast bedenken welke film van hem hij weer kan remasteren en opnieuw uitbrengen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat doet George Lucas daar in de VIP-box?
Lucas niet kennenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ken heel die man niet maar Ferrari gaat weer slipstreamen na het succes in Monza met Alonso op P10.
quote:
Ik wordt al jaren moe van het constant verdraaien van de feiten in het nadeel van Vettel. Verslaggevers die dan eerst deden alsof Webber minstens zo goed was en een serieuze kanshebber was voor de titel omdat hij Vettel kon verslaan nu roepen dat de Red Bull zo dominant is als Webber wéér eens op een halve seconde wordt gezet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet mee eens, want Webber wordt ook zoekgereden door Vettel. Allebei nagenoeg dezelfde auto. Dus dat betekent dat Vettel iets beter doet dan Webber en dat is dus het verschil in coureurskwaliteit.
Ga dan slapenquote:
Speelt hij daarin mee dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Lucas niet kennenNooiit gehoord van Star Wars of Indiana Jones
Nee die klets kijk ik niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Lucas niet kennenNooiit gehoord van Star Wars of Indiana Jones
Regisseur, director, schrijver, special effect specialist.quote:
Als jij nou even je F1-inzichten met ons deelt dommel ik veel makkelijker in.quote:
Hij speelt Jabba the Hutt toch?quote:
Mensen die films maken waarbij de regisseur of special effects specialist per ongeluk in beeld komt worden niet snel uitgenodigd voor dit soort evenementen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Regisseur, director, schrijver, special effect specialist.
Das goed. Of typ je ook in je slaap? want anders heeft het geen zin.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij nou even je F1-inzichten met ons deelt dommel ik veel makkelijker in.
Alonso P9, inderdaad erg slechtquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer, Ferrari is echt helemaal nergens. Alonso zelf verprutst het ook. Kampioenschap afgelopen.
Vettel uiteraard verdiend, ongelooflijk hoe snel hij is.
Knap hoor. Vettel nog even helpen door hem voor Alonso te zetten.quote:
Die Vettel weet de dominante McLaren toch nog te snel af te zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef darkshadow16 het volgende:
Toch niet slecht 1 tiende van vettel af
Dat was sowieso al het geval, als het niet nu gebeurde dan in Brazilië natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:04 schreef darkshadow16 het volgende:
Alonso kan alleen nog kampioen worden als vettel uit valt.
Vanavond beetje suiker bij de benzine dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het geval, als het niet nu gebeurde dan in Brazilië natuurlijk wel.
Wat vaker voor Caterham, maar ook niet meer. Althans, dat denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vraag me af waar de Marussia had gestaan met een degelijke motor ipv die Cosworth.
Ze hebben net zoveel downforce als een fiat panda en die gaat met een ferrari motor ook niet hard door de bocht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat vaker voor Caterham, maar ook niet meer. Althans, dat denk ik.
George Lucas is de rijkste en slechtste filmregisseur ter wereld, hij heeft een vermogen van ongeveer ¤4 miljard, allemaal met Star Wars en Indiana Jones verdiend.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
George Lucas is de rijkste en slechtste filmregisseur ter wereld
Ik ken de naam wel, maar als hij regisseert of anderzins achter en niet op het scherm werkt, dan is het niet zo raar dat hij niet herkend wordt. Maar ik dacht dat Indiana Jones van Spielberg was, en Star Wars haal ik altijd door elkaar met Startrek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
George Lucas is de rijkste en slechtste filmregisseur ter wereld, hij heeft een vermogen van ongeveer ¤4 miljard, allemaal met Star Wars en Indiana Jones verdiend.
Massa voor Alonso?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel een echt rijderscircuit dit of niet? Vettel ruim voor Webber, Schumacher heel ruim voor Rosberg, Grosjean ruim voor Raikkonen, en ook bij de overige teams is er vaak een halve seconde tussen teamgenoten.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
en Star Wars haal ik altijd door elkaar met Startrek.
Spielberg was ook de regisseur van Indiana Jones, maar George Lucas was executive producer en eigenaar van de studio die de film maakte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken de naam wel, maar als hij regisseert of anderzins achter en niet op het scherm werkt, dan is het niet zo raar dat hij niet herkend wordt. Maar ik dacht dat Indiana Jones van Spielberg was, en Star Wars haal ik altijd door elkaar met Startrek.
En het is allebei kut...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Is toch allebei met star in de naam
Kijk jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
En het is allebei kut...
OT: vettelen Schumacher
En dat bedrijf incl. film rechten is deze week verkocht voor $4,0 miljard aan Disney, Zo'n zaken zorgen meestal ook wel dat je met je kop op tv komtquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Spielberg was ook de regisseur van Indiana Jones, maar George Lucas was executive producer en eigenaar van de studio die de film maakte.
Ik heb Alonso wel heel erg hoog zitten als coureur, maar als het er echt om gaat is hij lang niet altijd op zijn sterkst. 2 jaar geleden was het ook helemaal niks in het laatste weekend dat het beslist zou worden. Jacques Villeneuve had nog wat commentaren over volwassenheid in relatie tot Alonso en Vettel, en we weten allemaal dat hij het op het gebied van onvolwassenheid ervaringsexpert is, maar Vettel is dan weliswaar wat druistig tijdens een SC, hij staat er wel weer als het erom gaat terwijl Alonso zijn teammaatje niet eens weet te verslaan. Juist nu niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef Fokkingvet het volgende:
Afgang voor Alonso, WK is over.
Kans is 99% dat hij wordt geraakt in de eerste bocht.
De McLaren is even snel, ook illegaal?quote:En die RBROnvoorstelbaar hoe dat ding ligt in de bocht; die bak lijkt me zo illegaal als de kont van Sinterklaas.
Net als Spa, met Webber voor Vettel, Button voor Hamilton en Raikkonen voor Grosjean.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel een echt rijderscircuit dit of niet? Vettel ruim voor Webber, Schumacher heel ruim voor Rosberg, Grosjean ruim voor Raikkonen, en ook bij de overige teams is er vaak een halve seconde tussen teamgenoten.
Wie de regisseur is vind ik altijd nog wel interessant, hoe die eruit ziet dan alweer niet. Wie produceert enzo, tja, je hebt toch met het eindresultaat te maken. Ik vind het in ieder geval niet vanzelfsprekend dat je zo'n man van gezicht kent.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Spielberg was ook de regisseur van Indiana Jones, maar George Lucas was executive producer en eigenaar van de studio die de film maakte.
A Star is born en All Stars heb ik wel gezien. Maar die verwar ik er nooit mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Is toch allebei met star in de naam
Hamilton met lockups en gemiste apex bijna net zo snel als Vettel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef Fokkingvet het volgende:
En die RBROnvoorstelbaar hoe dat ding ligt in de bocht; die bak lijkt me zo illegaal als de kont van Sinterklaas.
Toen had Vettel een bandensparende setup gekozen, Hamilton was er met zijn kop weer eens niet bij en Button is wel een rijder voor de rijderscircuits lijkt me.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Net als Spa, met Webber voor Vettel, Button voor Hamilton en Raikkonen voor Grosjean.
Zo traag is die wagen niet. Als hij een goede kwalificatie heeft staat hij gewoon 4e achter Webber. Dan kom je als 3e bocht 1 uit en dan doe je gewoon mee om de overwinning. Nu lijkt het gat in tijd met Hamilton en Vettel me iets te groot om op racepace goed te maken, maar dan kan het best zijn dat in een fase van de race wel even snel of ietsje sneller is. Zit het dan mee met een SC of zo, kun je er misschien voor komen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef MoriniStylr het volgende:
Alonso die wil te graag. Die bak van hem is gewoon te langzaam. Hij moet gewoon wat meer risico nemen met zo'n trage wagen en een achterstand in het kampioenschap, enerzijds wel jammer dat die autos niet even snel zijn voor een echt 1 op 1 gevecht.
Of Monaco...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Net als Spa, met Webber voor Vettel, Button voor Hamilton en Raikkonen voor Grosjean.
Had Vettel ook, beide heren zaten gewoon op de limiet in Q3, jammer dat McLaren zoveel fouten gemaakt heeft anders hadden we een leuker kampioenschap.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hamilton met lockups en gemiste apex bijna net zo snel als Vettel.
nou nou, Alonso heeft een keer een slechte quali en het is gelijk chokenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo traag is die wagen niet. Als hij een goede kwalificatie heeft staat hij gewoon 4e achter Webber. Dan kom je als 3e bocht 1 uit en dan doe je gewoon mee om de overwinning. Nu lijkt het gat in tijd met Hamilton en Vettel me iets te groot om op racepace goed te maken, maar dan kan het best zijn dat in een fase van de race wel even snel of ietsje sneller is. Zit het dan mee met een SC of zo, kun je er misschien voor komen.
Geluk inderdaad, maar geluk hoort er ook bij alleen je moet jezelf wel in de situatie manoeuvreren dat je ervan profiteert. Als je choket en je als 9e kwalificeert vraag je wel om heel erg veel geluk.
Niet na afloop van de kwalificatie, maar na afloop van Q1. Ik krijg ook de indruk dat die niet voor iedereen verplicht is, maar dat er coureurs voor worden uitgekozen en blijkbaar had Webber niet door dat het zijn beurt was.quote:Op zondag 18 november 2012 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
Webber heeft een waarschuwing aan zijn broek gekregen. Zijn bolide miste de verplichte keuring die na afloop van de kwalificatie is. Red Bull kwam er snel achter en heeft toen meteen de auto naar de keuring gebracht.
Als ik Bernie was dan regelde ik gewoon voor 1 GP alle coureurs dezelfde auto.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef MoriniStylr het volgende:
enerzijds wel jammer dat die autos niet even snel zijn voor een echt 1 op 1 gevecht.
Hij heeft niet gewoon een slechte dag, hij heeft een slechte dag op het moment dat hij het WK kan verliezen. Dat kan gebeuren maar het gebeurt kampioenen niet zo vaak, aangezien het niet helpt om kampioen te worden. 2 jaar geleden had hij ook al een slecht weekend net in het weekend dat het WK beslist ging worden. Dat maakt dan het verschil.quote:Op zondag 18 november 2012 10:06 schreef kepler het volgende:
[..]
nou nou, Alonso heeft een keer een slechte quali en het is gelijk chokenHij had gewoon e een slechte dag, kan gebeuren. Vandaag zullen we zien wat er gebeurt.
Hij was helemaal niet briljant.quote:Nu was hij vorige race briljant
Mercedes is echt een aanfluiting dat ze al (uit mn hoofd) 5 races op rij zero points (op zn frans/olav's) hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 13:41 schreef opreis het volgende:
Enige objectiviteit is ver te zoeken bij sommigen. Anyways, kheb wel zin in de race, Alonso mag laten zien wat ie waard is en naar voren klimmen. Vettel zal wel zoals vaker weg rijden bij de rest, Webber zal een plek of 3 verliezen bij de start. Ben ook wel benieuwd naar Maldonado, die doet het nu toch ook wel steeds beter weer. En zal Mercedes punten pakken? Beide Mclarens in de punten?
In 2009 heeft Brawn superveel geluk gehad dat ze én geld, én de vooral door Honda ontworpen auto én de double diffuser van Super Aguri tot zijn beschikking had.quote:Op zondag 18 november 2012 14:20 schreef LWD-Godius het volgende:
Mercedes werkt volgens mij aan de auto van volgend jaar, maar dat roepen ze zo onderhand elk jaar weer na zo ongeveer 10 races. Ze missen echt de miljoenen van de honda-dagen nadat ze een onafhankelijk team zijn geworden.
Dat lijkt me niet , want de "vuile" kant is sowieso de betere kant om op te starten ivm de heuvel na de start.quote:Op zondag 18 november 2012 15:28 schreef Rodawa het volgende:
Het schijnt dat Ferrari de versnellingsbak van Massa heeft gewisseld, zodat Alonso één positie verder naar voren (en op de schone kant van de baan) kan starten. Massa komt dus op P11 terecht.
Red Bull heeft een startsimulatie gedaan. Ze zeggen dat je vanaf de vuile kant 6 à 7 posities kan verliezen bij de start (ervan uitgaande dat de reactiesnelheid van iedereen gelijk is). Hamilton heeft ook nog een proefstart gedaan vanaf de vuile kant. Hij vergelijkt het met starten op de natte baan, er is totaal geen grip. P1, P3, P5 etc staan beter omdat op die lijn het hele weekend al is gereden. De vuile kant van de baan is écht behoorlijk vuil.quote:Op zondag 18 november 2012 15:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet , want de "vuile" kant is sowieso de betere kant om op te starten ivm de heuvel na de start.
Dat is Button z'n theorie. Maar Vergeet niet dat het zeer stoffig is bij de even plaatsen.quote:Op zondag 18 november 2012 15:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet , want de "vuile" kant is sowieso de betere kant om op te starten ivm de heuvel na de start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |