Nee want het is een directe copy/paste van de site en daar staat gewoon "kwalificatie"quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef WEST het volgende:
Ik zie anders de normale 24u tijden staan. Zit jij niet op de engelse gedeelte?
Dat moet een modje doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien moet de OP ook aangepast worden.
zal straks eentje in elkaar klussen, moet eerst wat huishoudelijke taken doen. Ik hoop dat ie er voor 16 uur zal zijn, tenzij iemand anders zich geroepen voelt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien moet de OP ook aangepast worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Sinister-D- op 16-11-2012 15:28:13 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Goed gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
BBC-tijden zijn nog van vorige race. Dit zijn de juiste tijden (Nederlandse tijd)
USA Grand Prix
Saturday 17 November
Qualifying highlights: 2330-0045, BBC Two
Sunday 18 November
Race highlights: 2330-0130 BBC One
Highlights repeat: 0300-0500, BBC Two
Met andere woorden: kut met peren. De race staat waarschijnlijk ook pas ergens in de nacht online. Maar om nou naar Mol te kijken...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef nils7 het volgende:
Euh ik zie zowaar een grindbak op die foto's
in ''mijn'' OP die halverwege de pagina staat, denk dat een mod die niet naar de nieuwe OP mocht kopierenquote:
Denk dat het de US-tak van Vodafone isquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe sponsor op de neus van de McLaren?
Neem aan bij Schumacher?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
En Mercedes weer met problemenUitlaat die brandde
quote:
En dan krijgt hij hem mee van Mercedesquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die zal blij zijn als hij van die baggerbak af is.
Ach van de andere kant: als je 75% van je weekend niet hoeft te werken in 20 weekends, en je krijgt er toch nog zo'n $15 miljoen voor......quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Mercedes voor volgend jaar een race winnende auto heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan Mercedes moeilijk ongelijk geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
En dan krijgt hij hem mee van MercedesMercedes wil er gewoon zelf ook vanaf!
Anders ik wel!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ach van de andere kant: als je 75% van je weekend niet hoeft te werken in 20 weekends, en je krijgt er toch nog zo'n $15 miljoen voor......
Daar zou ik ook wel voor willen tekenen
Twijfel of ik 'm aan zal klikken hier op 't werk...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
c
[..]
in ''mijn'' OP die halverwege de pagina staat, denk dat een mod die niet naar de nieuwe OP mocht kopieren
hier dus
Doen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Twijfel of ik 'm aan zal klikken hier op 't werk...
Snap die nieuwe trend ook niet. Het haalt de spanning eruit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Al dat asfalt naast het circuit en de bizar brede curbstones.
Jammer dat elk nieuw circuit dat moet hebben schijnbaar.
En daarnaast krijg je ook situaties als bij de vorige race waar sommige coureurs met vier wielen over de witte streep gaan rijden (en dus volledig op de curbstone zitten) en andere, eerlijkere, coureurs niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Snap die nieuwe trend ook niet. Het haalt de spanning eruit.
Weet nog goed dat ik een discussie heb gehad toen Raikkonen buitenom ging in La Source toen Fisichella (da's lang terug.....) op pole stond in België. Hij ging volop buitenom en kon daardoor eerder zijn KERS gebruiken. Ik wil gewoon weer grind!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En daarnaast krijg je ook situaties als bij de vorige race waar sommige coureurs met vier wielen over de witte streep gaan rijden (en dus volledig op de curbstone zitten) en andere, eerlijkere, coureurs niet.
Maar schijnbaar wordt dat nu door de vingers gezien omdat de circuits uitnodigen om buiten de baan te rijden.![]()
Bij de vorige GP was sowieso de kwalificatie een aanfluiting omdat de helft van de coureurs de zogenaamde 'track limits' negeerden, maar alle ronden werden gewoon geldig verklaard.
Al daarvoor had hij bestraft moeten worden voor het buiten de baan inhalen van Sutil (meen ik), waardoor hij Fisichella kon aanvallen. De afgelopen jaren passen ze dat in ieder geval redelijk consequent toe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet nog goed dat ik een discussie heb gehad toen Raikkonen buitenom ging in La Source toen Fisichella (da's lang terug.....) op pole stond in België. Hij ging volop buitenom en kon daardoor eerder zijn KERS gebruiken. Ik wil gewoon weer grind!
Ja, dat dus. Er moet gewoon meer grind komen om dit te voorkomen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al daarvoor had hij bestraft moeten worden voor het buiten de baan inhalen van Sutil (meen ik), waardoor hij Fisichella kon aanvallen. De afgelopen jaren passen ze dat in ieder geval redelijk consequent toe.
mja, het asfalt mag er wel liggen, maar dan zou je het met een soort van richeltje moeten doen, waardoor je minder makkelijk weer de baan op komt. Het lastige is om het zo te maken dat het niet loont, maar ook niet onveilig isquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Er moet gewoon meer grind komen om dit te voorkomen.
Geklikt maar hij doet 't hier nietquote:
er goed bij?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus, Vettel is wel weer belachelijk snel.
Maar Alonso zit er goed bij, ik hoop nog altijd dat hij kampioen kan worden met een beetje pech voor Vettel.
Er zijn sowieso nogal wat grote gaten. Vettel heeft veel in de simulator bij RBR gezeten dus dit komt nog wel goed. Verschil word kleiner.quote:
Dat deed Vettel alleen in z'n laatste twee rondjes, in de lange stints zat er weinig verschil tussen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
er goed bij?
Vettel heeft een gat getrokken van 1.5s tot hamilton, en 2.2 tot Alonso. Das ehm... er niet goed bij zitten
Ik heb de rondes/stints niet in detail gevolgd. Ik weet dat ze een set harde banden banden extra kregen voor FP1, maar reed Vettel misschien de laatste rondes op de zachte band?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat deed Vettel alleen in z'n laatste twee rondjes, in de lange stints zat er weinig verschil tussen.
Uhm WTFquote:Lange tijd reden Lewis Hamilton en Fernando Alonso omstebeurten de snelste tijd, tot Sebastian Vettel aan het einde van de sessie de baan op ging voor een run op de intermediates, wat hij waarschijnlijk deed om een setje slicks uit te sparen. Hierop ging de Duitser eerst naar een 1.38.692, waarmee hij al acht tienden sneller was dan de rest van het veld, maar bij het zwaaien van de vlag wist hij er ook nog een 1.38.125 uit te persen, waarmee hij het verschil met de nummer twee in de tijdenlijst op bijna anderhalve seconde bracht. Hamilton was 'best of the rest' met een 1.39.543. Alonso eindigde als derde en was met een 1.40.337 al meer dan twee seconden langzamer dan de Red Bull-coureur, die dit weekend zijn honderdste Grand Prix rijdt.
Was het niet flow viz?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, ze hadden wel de groene rand.
Er was ontzettend weinig grip op de baan, het zou kunnen.
Dat zeiden de commentatoren. Maar Webber had toch echt intermediates onder zijn wagen toen hij binnenkwam, dat was duidelijk te zien.quote:
Ok, dat is dan wel apart. Zal wel een manier zijn geweest om de droogweerbanden te sparen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeiden de commentatoren. Maar Webber had toch echt intermediates onder zijn wagen toen hij binnenkwam, dat was duidelijk te zien.
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Uhm WTF![]()
Bron: www.gpupdate.net
Inderdaad, ook al is het glad met intermediates kan je op droog toch nooit meer grip hebben dan op slicksquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan had ElmarO dat dus zeer goed geraden als je die foto zo ziet [ afbeelding ]
Zit wat in, zou best kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Joene het volgende:
Is het niet verboden op inters te rijden ? Bij droog weer ?
geverfde mediumsquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef Tarado het volgende:
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden die intermediates, er is ook maar 1 site die er melding van maakt en dat is gpudate
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tijd van Vettel in FP1 zou ook in FP2 de snelste zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Tarahumara het volgende:
Ik heb een theorie over de snelheid van Vettel in FP2![]()
De eerste helft van de training heeft hij niet gereden vanwege een waterlek. Toen reden de andere coureurs hun snelste tijden, quali simulatie. Daarna begon iedereen aan de racesim met volle tanks.
Vettel kwam toen pas de baan op om een paar snelle rondes te doen. Inmiddels meer rubber op de baan, dus snellere baan.
Ik hoop dat dit een beetje hout snijdt en dat Vettel niet (weer) met twee vingers in z'n neus pole pakt morgen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
De tijd van Vettel in FP1 zou ook in FP2 de snelste zijn geweest.
Dat had ik afgelopen week ook al zelf uitgerekend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:27 schreef opreis het volgende:
Vettel wordt kampioen als
- Vettel wint en Alonso niet hoger eindigt dan vijfde
- Vettel als tweede finisht en Alonso niet hoger dan negende
- Vettel als derde finisht en Alonso geen punten behaalt
Ik zie dit niet gebeuren, tenzij Alonso uitvalt. Zou wel leuk zijn als de kampioen pas in de laatste race bekend wordt.
Als hij die 1:37 dus niet gereden had.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
FP1: 1:38.125
FP2: 1.37.718
Met die tijd uit FP1 zou Vettel nog steeds de snelste zijn geweest. Dat ondersteunt de geopperde theorie dat Vettel sneller was dan de rest omdat er meer rubber op de baan lag niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
FP1: 1:38.125
FP2: 1.37.718
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als hij die 1:37 dus niet gereden had.
WTF op zn fiets?!?!?!? Nou dan kan ie wel mee doen aan de tour volgend jaar!!!quote:
Veel toch. maar is ook vaak doorzichtigquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:39 schreef LWD-Godius het volgende:
Hebben alle coureurs tegenwoordig zo'n spoilertje achterop de helm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |