SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AppelCake op 15-11-2012 22:39:58 ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:34 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de puber en tiener slowchat!
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest! De user met de laatste post opent een nieuw topic
Post hier tractoren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]leila in op?SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar pas ik niet eens inquote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter dan stil in een hoekje zitten.
Ligt eraan wat voor hoekje, sommige dikke mensen passen niet in een hoekje.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter dan stil in een hoekje zitten.
Dat zou wel meevallen toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar pas ik niet eens in
Jij past er wel inquote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor hoekje, sommige dikke mensen passen niet in een hoekje.
Weet ik niet, beter hossel je zijn 06 nummer volgende keer.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waar is dat kind tbakkert nou weer gebleven![]()
ik ;s? w8 misschien ik heb z'n twitterquote:Op donderdag 15 november 2012 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik niet, beter hossel je zijn 06 nummer volgende keer.
Neeeequote:Op donderdag 15 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want je zou toch alles raken.
Tweet hem.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ;s? w8 misschien ik heb z'n twitter
sadquote:Op donderdag 15 november 2012 22:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van je.
Als je mij zou kiezen als ik naast uhm, Kate Upton zou staan.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen jou zou ik als eerste raken
Dan kies ik jou en dit meen ikquote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je mij zou kiezen als ik naast uhm, Kate Upton zou staan.
good for youquote:Op donderdag 15 november 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga pudding halen als het reclame is.
Ik zou voor jou kiezen,omdat ik jou al een beetje ken.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch zo, komt gewoon niet geloofwaardig over, sorry
Dat weet je niet, want je kent haar niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou voor jou kiezen,omdat ik jou al een beetje ken.
En Kate Upton zou wel een dom wijf zijn.
Toch kies ik voor jouquote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want je kent haar niet.
En wat maakt het uit, het is maar iemand raken, innerlijk telt niet mee.
ja dat is leuk om te zienquote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jawol want nu zie ik allemaal aapjes en driewielers
kom er wel is hasj jointjes kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die is slecht, hoe ken je die?
wat zie jij vaakquote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is leuk om te zien
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil je wel geloven, maar geloofwaardig is het niet.
Gr.
alleen?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kom er wel is hasj jointjes kopen
Ik snap deze woord met vraagteken niet?quote:
En je Nederlands ook niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik snap deze woord met vraagteken niet?
Dat bepaal jij toch niet?quote:
Ook niet dat ene uurtje?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Gvd die leuke vulploegleider werkt niet meer tegelijk met mij
Nee ik denk het nietquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lafjoe 2.
Ga je zondag nog naar Taken 2?
Kk ectoquote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
OMG!
IK KEEK NET IN DE SPIEGEL ONDER EN ZAG MIJN PERFECTE FIGUUR!
IK BEN ZO MOOI EN DUN EN GOED GEVORMD.
IK
Zorg ervoor dat je rooster word aangepastquote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef krullenbolletje het volgende:
ligt aan de boom, vaak heel grappigquote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe kijken ze dan allemaal naar jer je
Ik weet hoe je meer geld kan verdienen dan bij de AH, meisjequote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef krullenbolletje het volgende:
gespierde buik en schoudersquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mooie vorm, echt zo van dun bij de buik en wat breder bij de schouders.
Kan nietquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je rooster word aangepast![]()
en als ze opeens opstijgen naar het universumquote:Op donderdag 15 november 2012 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan de boom, vaak heel grappig
Ik werk bij de plusquote:Op donderdag 15 november 2012 23:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik weet hoe je meer geld kan verdienen dan bij de AH, meisje
ja dan mis ik ze wel maar daar kom ik wel weer overheenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en als ze opeens opstijgen naar het universum
Luierdquote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan nog lig te slapen
De dagen dat ik werk mijn filiaal dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee hij werkt alleen op vrijdag en zaterdag nu
Slaap lekker liefjequote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Luierd
Ik ga slapen, doeidoei
Mooie ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gespierde buik en schouders
tell me moar.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik weet hoe je meer geld kan verdienen dan bij de AH, meisje
Wie dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
Deze SC alleen maar koppels de laatste tijd.
je kan ze neit meer overheen komen want ze zijn al in de luchtquote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan mis ik ze wel maar daar kom ik wel weer overheen
Vrijdag werken lijkt mij niet chillquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De dagen dat ik werk mijn filiaal dan.
ik wil je wel doenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
Callcenter!!!!!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach tja je verdient overal het minimum op mijn leeftijd.
Doordeweeks wil ik niet want school gaat voor en vrijdag werk ik niet een 2 uurtjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrijdag werken lijkt mij niet chill
Koppels waar?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
lullig van zequote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je kan ze neit meer overheen komen want ze zijn al in de lucht
Ik doe toch amper wat aan schoolquote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doordeweeks wil ik niet want school gaat voor en vrijdag werk ik niet een 2 uurtjes.
Ohhhh dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij heeft gezegd!quote:
met oma's?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee want dan komen de bewgende koplampen
Ik ook niet, maar eindexamenjaar dus ik houd er graag rekening mee.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe toch amper wat aan schoolEn vrijdag&zaterdag zijn mijn afspreken/uitgaan dagen.
Welke a maatjequote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Chester waarom reageer je niet op mijn post dan.
jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohhhh dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij heeft gezegd!
(L) Ga.aguyim ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L) (K)quote:
Je bent hooguit 2 jaar ouder.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe niet aan pedopraktijken
Oh oke dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar eindexamenjaar dus ik houd er graag rekening mee.
Jij bent 14 en zij is 19quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent hooguit 2 jaar ouder.
yeah rightquote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent hooguit 2 jaar ouder.
ik dm je strak welquote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
(L) Ga.aguyim ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L) (K)
Ik stalkte laatst iemand maar toen wilde ik weer stalken en kreeg ik geen toegang meer tot de pagina nu weet ik niet of zij mij door heeft of dat ze het zo ingesteld heeft.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen met een afgeschermd fb profiel__! Hoe verwacht je dan dat mensen je kunnen stalken gvd
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
gaygay, mijn droomman, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je gaygay, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomman weer terug wil.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
gaygay, mijn droomman, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je gaygay, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomman weer terug wil.
niet in openbaarquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
oh sryquote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niet in openbaar
oceanview pls
dat lijkt me beter jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach, vrienden blijven dan?:$
Mijn profiel is ook afgeschermd stiekum, maar ik wil iemand stalken wat nu niet kan Gvdquote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stalkte laatst iemand maar toen wilde ik weer stalken en kreeg ik geen toegang meer tot de pagina nu weet ik niet of zij mij door heeft of dat ze het zo ingesteld heeft.
die kun je opetenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar de regen laat alles smelten en er komen chocolade teletubbies
Ik ben ouder dan jouquote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat lijkt me beter ja
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat lijkt me beter ja
maar de grap is van mij ik stond in de ochtend op en mn mobiel lag ergens verstooid en muziek dat nog afspeelde in bed en toen ik unlockte stond haar pagina open en nu ben ik toch bang dat ik perongeluk een vriendschapverzoek heb verstuurdquote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn profiel is ook afgeschermd stiekum, maar ik wil iemand stalken wat nu niet kan Gvd
omdat er aliens op andere planeten levenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom zijn we op deze wereld?
zijn wij geen aliens in hun ogen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er aliens op andere planeten leven
misschien wel, nooit over nagedachtquote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zijn wij geen aliens in hun ogen?
Ken je haar wel?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar de grap is van mij ik stond in de ochtend op en mn mobiel lag ergens verstooid en muziek dat nog afspeelde in bed en toen ik unlockte stond haar pagina open en nu ben ik toch bang dat ik perongeluk een vriendschapverzoek heb verstuurd, jouw profiel is niet zo afgeschermd ik had gewoon toegang tot foto's enzulks.
Dan is het wel awkward jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Van school alleen van gezicht nooit aangesproken
Ok: Callcenter, commerciele dingen en postsorteren verdient nog meer als bijbaantje.quote:
Heel erg.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan is het wel awkward ja
lukt het hem een beetje?quote:
postsorteren zat ik al over na te denken maar waarschijnlijk mag ik doorgroeien tot teamleider en dan ben ik opzich ook binnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ok: Callcenter, commerciele dingen en postsorteren verdient nog meer als bijbaantje.
Als je voor bigi money gaat heb ik nog wel een kelderbox te huur
als je iemand aankeek in de supermarktquote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Na hoeveel sociale interactie is het normaal om iemand een vrienden verzoek te sturen op Facebook eigenlijk?
sowieso na praten als het gesprek soepel verlooptquote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Na hoeveel sociale interactie is het normaal om iemand een vrienden verzoek te sturen op Facebook eigenlijk?
Hoeft eigenlijk geeneens, die sociale interactie kan ook komen na het fb verzoek...quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Meestal gingen sommige mij al na 1 sociale interactie toevoegenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je het 'awkward' gevoel niet hebt.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
1quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je iemand aankeek in de supermarkt
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je iemand aankeek in de supermarkt
drinken zij ook appelsap met nootjes?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er aliens op andere planeten leven
Dat heb ik altijd met mensen die ik leuk vindquote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het 'awkward' gevoel niet hebt.
Is niet erg toch, als je ze tenminste ook wel leuk vindtquote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Meestal gingen sommige mij al na 1 sociale interactie toevoegen
denk het wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
drinken zij ook appelsap met nootjes?
Nee vind ik ook niet ergquote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is niet erg toch, als je ze tenminste ook wel leuk vindt
als het goed voelt is het goedquote:Op donderdag 15 november 2012 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Jullie zeggen allemaal iets anders gvd
Doe gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Jullie zeggen allemaal iets anders gvd
Ja oke klopt als de ander dan geen 'awkward' gevoel heeft dan, 'oh krul stuurt mij verzoek, leuk' of iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met mensen die ik leuk vind
heb je een keer gesmaakt?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor zover ik weet niet
Ja of "Wie the fuck is dat waarom stuurt ze mij een verzoek wat een stalker"quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja oke klopt als de ander dan geen 'awkward' gevoel heeft dan, 'oh krul stuurt mij verzoek, leuk' of iets dergelijks.
Ik twijfel zoquote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe gewoonnee of weigeren heb je al ja of accepteren kan je krijgen(!!!)
Voor hetzelfde geld verandert zijn rooster weerquote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je werkt toch niet meer gelijk met hem dus kan niet misgaan!
msschien wel als jackie chan komtquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik kom er niet bij schat
Onnodige zorgen maken, jij vindt iemand leuk.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja of "Wie the fuck is dat waarom stuurt ze mij een verzoek wat een stalker"
het hangt er helemaal vanaf hoe je profiel foto is op facebook, niks anders, serieusquote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verandert zijn rooster weer
ja maar die heeft het drukquote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
msschien wel als jackie chan komt
dan highkickt ie een gat in z n agendaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar die heeft het druk
Pokerface en negeren. Gewoon toevoegen, ik heb ook allemaal mensjes van c1000 op fbquote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verandert zijn rooster weer
oh wat leukquote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan highkickt ie een gat in z n agenda
Gewoon een normale fotoquote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het hangt er helemaal vanaf hoe je profiel foto is op facebook, niks anders, serieus
Oke ik ga het doen denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pokerface en negeren. Gewoon toevoegen, ik heb ook allemaal mensjes van c1000 op fb
Zo ben ik nou een maal met dit soort dingenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Onnodige zorgen maken, jij vindt iemand leuk.
Iedereen hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo ben ik nou een maal met dit soort dingen
je ziet er leuk uit dus zou geen probleem moeten zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon een normale foto
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, koppijn
Slaaplekker
Dankjewel :pquote:Op donderdag 15 november 2012 23:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je ziet er leuk uit dus zou geen probleem moeten zijn
succes
Krulquote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dankjewel :p
En ik heb het gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu gaat je hart bonken en ga je zweten en stressen en dan zie je [naam] heeft je geaccepteerd schrijf iets op zijn/haar tijdlijn!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dankjewel :p
En ik heb het gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan flip ik altijd lichtelijk van binnen, pokerface aan de buitenkant maar ik word helemaal blij danquote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nu gaat je hart bonken en ga je zweten en stressen en dan zie je [naam] heeft je geaccepteerd schrijf iets op zijn/haar tijdlijn!
In het goede scenario jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nu gaat je hart bonken en ga je zweten en stressen en dan zie je [naam] heeft je geaccepteerd schrijf iets op zijn/haar tijdlijn!
En dan bespring je die pagina meteen en bekijk je elk detail.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan flip ik altijd lichtelijk van binnen, pokerface aan de buitenkant maar ik word helemaal blij dan.
Waarom is dit zo herkenbaarquote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan bespring je die pagina meteen en bekijk je elk detail.
Alle foto's even snel doorscrollenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan bespring je die pagina meteen en bekijk je elk detail.
morgen rond 14u kijken je raakt niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Half, ik vermijd Facebook nu wel voor de komende dagen waarschijnlijk
Fingers crossedquote:Op donderdag 15 november 2012 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
morgen rond 14u kijken je raakt niet teleurgesteld.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer ik hoopte dat je nooit meer wakker zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |