SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AppelCake op 15-11-2012 22:39:58 ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:34 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de puber en tiener slowchat!
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest! De user met de laatste post opent een nieuw topic
Post hier tractoren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]leila in op?SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar pas ik niet eens inquote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter dan stil in een hoekje zitten.
Ligt eraan wat voor hoekje, sommige dikke mensen passen niet in een hoekje.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter dan stil in een hoekje zitten.
Dat zou wel meevallen toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar pas ik niet eens in
Jij past er wel inquote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor hoekje, sommige dikke mensen passen niet in een hoekje.
Weet ik niet, beter hossel je zijn 06 nummer volgende keer.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waar is dat kind tbakkert nou weer gebleven![]()
ik ;s? w8 misschien ik heb z'n twitterquote:Op donderdag 15 november 2012 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik niet, beter hossel je zijn 06 nummer volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |