drinken zij ook appelsap met nootjes?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er aliens op andere planeten leven
Dat heb ik altijd met mensen die ik leuk vindquote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het 'awkward' gevoel niet hebt.
Is niet erg toch, als je ze tenminste ook wel leuk vindtquote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Meestal gingen sommige mij al na 1 sociale interactie toevoegen
denk het wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
drinken zij ook appelsap met nootjes?
Nee vind ik ook niet ergquote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is niet erg toch, als je ze tenminste ook wel leuk vindt
als het goed voelt is het goedquote:Op donderdag 15 november 2012 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Jullie zeggen allemaal iets anders gvd
Doe gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Jullie zeggen allemaal iets anders gvd
Ja oke klopt als de ander dan geen 'awkward' gevoel heeft dan, 'oh krul stuurt mij verzoek, leuk' of iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met mensen die ik leuk vind
heb je een keer gesmaakt?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor zover ik weet niet
Ja of "Wie the fuck is dat waarom stuurt ze mij een verzoek wat een stalker"quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja oke klopt als de ander dan geen 'awkward' gevoel heeft dan, 'oh krul stuurt mij verzoek, leuk' of iets dergelijks.
Ik twijfel zoquote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe gewoonnee of weigeren heb je al ja of accepteren kan je krijgen(!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |