Ik zou dit nooit kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
megh..
overigens, wie zegt dat dit lekker slaapt, slaapt normaal in een isoleercel zeker
Ze hebben het wel eens gezegd hoor, dat er een pauze zou komen.quote:
Zo een hele dikke is ook al voorbijgekomen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zou dit nooit kopen
Toen ik in Finland was had die vriend van me zo'n ding. Hij zegt hier kun je wel op slapen.
Dan ga ik nog liever naar een Hotel
Uiteindelijk maar zo'n luchtbed gekocht en die ligt daar nuelke keer als ik er kom kan ik daar op pitten
2 meter lang, 1,50 breed en 70CM hoog.
Ja thuis heb ik hem niet nodigquote:Op donderdag 15 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hele dikke is ook al voorbijgekomen.
Ja die hebi k besteld wij zoude er op gaan slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hele dikke is ook al voorbijgekomen.
Hehe ja dat zou kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja die hebi k besteld wij zoude er op gaan slapen
Jariquote:Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef G-NiLES het volgende:
Die Finnen van jou heten ook allemaal Jari zeker.
Nee wel 3 beginnen met een Jquote:Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef G-NiLES het volgende:
Die Finnen van jou heten ook allemaal Jari zeker.
De 3J's zijn niet Finsquote:
Je eigen geld?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb m gewoon lekker gekocht
Zat vandaag toch een brief bij de post dat de overheid weer lief 1200e aan mij doneert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |