abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119255905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is dan weer vrij overdreven. Zolang het niet in de TT komt te staan, heeft niemand er last van.
Maar dat is dus heel vaak..
pi_119255947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Om 1 topic niet op het forum komen moet niet mogen. Lekker neutrale TT, klaar!
Doe dan gewoon Expeditie Robinson 2012 - Episode x nr. x
  donderdag 15 november 2012 @ 21:55:53 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_119255957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Maar dat is dus heel vaak..
Ja, omdat er altijd wel mensen bij zijn die niet nadenken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_119255987
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja, omdat er altijd wel mensen bij zijn die niet nadenken.
Ja dus als je het echt niet wilt weten kun je beter even wegblijven :P
pi_119256041
Volgens mij is het gewoon een soort van gentlemen's agreement om geen spoilers in de TT te zetten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:58:57 #56
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_119256092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Sjappel het volgende:
Min Hee moet eruit, achterlijke debiel die ze is
Min Hee had verleden keer al weggemoeten toen het pokertrio dat aangaf. Wat een vreselijk wijf.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_119256231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dat dat hele pokertrio Lodewijk gebackstabbed had. en dat vond Chris onzin wat er was geen afspraak geschonden. en ook Mattie had Lodewijk niet gebackstabbed. Nee, die zat met zijn paarsgepunte lans in t chocoladehol van z'n broer natuurlijk :')
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_119256764
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

hij is veranderd maar goed
Ja al te laat, want ik weet nu wel dat ruud eruit ligt, zonder te kijken...
PSN: Metal_Akilla
pi_119256792
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:13 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ja al te laat, want ik weet nu wel dat ruud eruit ligt, zonder te kijken...
Ja ik bedoelde ook zo van maar goed daar heb je nu niks meer aan
  donderdag 15 november 2012 @ 22:17:01 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_119256903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dat dat hele pokertrio Lodewijk gebackstabbed had. en dat vond Chris onzin wat er was geen afspraak geschonden. en ook Mattie had Lodewijk niet gebackstabbed. Nee, die zat met zijn paarsgepunte lans in t chocoladehol van z'n broer natuurlijk :')
M.a.w. Chris heeft Matti gebackstabbed :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_119257273
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde ook zo van maar goed daar heb je nu niks meer aan
Njah goed, kan er nog wel van genieten, maar is gewoon vervelend. Meestal kijk ik pas vrijdags, maar zit ik in de tussentijd wel andere topics te volgen..
Maargoed klaar nu :)
PSN: Metal_Akilla
  donderdag 15 november 2012 @ 22:43:52 #62
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_119258146
Zet je ff de stop volgen aan, ook een manier.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_119259614
Dit programma herinnert me er elke keer weer aan waarom ik toch zo'n schijthekel aan Belgen heb :r
En aan Fatima. Ze heeft betere tijden gehad.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119259672
De zwarte stem op Peggy had Ruud kunnen gebruiken om z'n hachje nog te redden. Als hij het gevaar had geroken.
That's all folks!
pi_119260343
Ze kunnen het programma beter Expeditie Eilandraad noemen. Heb het idee dat ik 3 kwartier naar complotten heb zitten kijken met 1 proef er tussendoor.
pi_119260589
Ik heb het idee dat ze ook veel meer eten dan anders hebben. Die Fatima heeft gewoon nog een buikje! In andere seizoenen waren ze in dit stadium al wel uitgemergeld.
Shine bright like a diamond.
pi_119262521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
De zwarte stem op Peggy had Ruud kunnen gebruiken om z'n hachje nog te redden. Als hij het gevaar had geroken.
Makkelijk, met z'n munten. Hij dacht dat hij al in de volgende ronde zat. Echt dom gespeeld.

En die belgen gaan ook direct aan iedereen vertellen dat ze de munt hebben. En joke kan d'r mond niet dichthouden dus iedereen weet het :')
pi_119263697
Wat geniaal hoe Fajah een uitroepteken achter Gene zette en hoe Ruud Min Hee debiel noemde. _O-
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:44:21 #69
330855 ejiraM
for the greater good
pi_119263976
Ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat Ruud het sportief opvatte door ze te complimenteren met hun complot, en dat hij iedereen uitlachte dat ze geen munten inzetten, maar dat dat ineens omgedraaid was :') Beetje jammer, die trappen na nog..

Wel sneu dat zelfs die drie munten hem niet hadden kunnen redden.. Zijn enige optie was Peggy geweest omdat zij al de zwarte stem had, én die drie munten inzetten. Dan hadden ze een gelijkspel gehad, en hadden ze moeten strijden..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_119264077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.... voor het pokerduo/Peggy is dat Belgische blok nu een groter gevaar dan Fajah... als ze Fajah aan haar kant hebben lopen ze rechtstreeks door richting de laatste 4
Misschien is dat mogelijk. Fatima is de enige die 3 aanwijzingen heeft voor die gouden munt, dus die zal er dan ook wel snel achterkomen, dat het al gevonden is. Die zal er een beetje spijt van hebben dat ze aan Joke nog een aanwijzing heeft gegeven. Best kans dat ze dan Fajah aan hun kant proberen te krijgen. Maar ja, andere kant, die Chris is natuurlijk ook nog pissig op Fajah vanwege z'n broertje.
  vrijdag 16 november 2012 @ 06:34:07 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119264962
Joke is niet Robinson waardig. Beetje duf dat die er nog in zit. En Min Hee heb ik de afgelopen afleveringen ook vooral zien zitten, zeiken over eten en puffen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_119265480
Ruud was ook wel irritant de laatste tijd, en te arrogant. En dat heeft hem de kop gekost.

Enige waar ik nu voor vrees is een volledig BE kamp. Fatima geniet nog wel wat bescherming gelukkig, maar Peggy is een slappe die er zo uit ligt. Fajah is slim en die maakt nog wel een kans als ze met Fatima samenwerkt.

Ik hoop dat Minhee en Joke de volgende ronden eruit gaan.
pi_119265546
Het 'belgische' kamp is nu wel heel sterk he? Gene en Min Hee hebben nog munten en ze hebben de gouden munt. Zelfs als de pokerkant samenwerkt met Fajah wordt het lastig om de komende uitzending iemand er uit te stemmen.
pi_119265573
Neehee! Fajah mag er niet uit.. Hoop dat ze volgende week en de week daarna en daarna etc. immuniteit haalt!
De tv-makers hebben de eilandraad overigens niet echt spannend gemaakt. Je wist bij voorbaat al dat Ruud eruit zou gaan. En dan laten ze ook nog eens de stemmen van Fatima en Min Hee zien dat ze op Ruud hadden gestemd.
pi_119267064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:43 schreef Bayswater het volgende:
Zet je ff de stop volgen aan, ook een manier.
Zo, dat ga ik zeker doen. Heb het gister ook niet helemaal gezien en dacht hier nog even te lezen hoe of wat. Is er alleen maar discussie over een tt. Gadver, gezeik!! Een spoiler is een spoiler als het vooraf verklapt wordt, dit is gewoon bekend. Ik vind het in ieder geval heel wat storender dat er een half topic aan verspild wordt, sjezus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')