http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
Ga eerst maar eens de TT aan passenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Alle ballen op Fajah!!!!!
Inderdaad, echt jammer, als Fajah eruit gaat kijk ik echt niet meer...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fajah kan het wel vergeten zonder immuniteit.
Dat denk ik niet.... voor het pokerduo/Peggy is dat Belgische blok nu een groter gevaar dan Fajah... als ze Fajah aan haar kant hebben lopen ze rechtstreeks door richting de laatste 4quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fajah kan het wel vergeten zonder immuniteit.
Waardeloos is dat jaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Tof, ik wilde m terugkijken, nog niet gezien.
Zo slim om dat te bedenken zijn ze niet, geloof mequote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.... voor het pokertrio is dat Belgische blok nu een groter gevaar dan Fajah... als ze Fajah aan haar kant hebben lopen ze rechtstreeks door richting de laatste 4
In de dikke van Dale staat inderdaad een afbeelding van hem bij de beschrijving voor hypocriet. Wat een lul is dat zeg.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef zoem het volgende:
Chris is een eersteklas hypocriet.
Fajah gaat los volgende week
Ja, jammer van de TT. Niet iedereen heeft het al gezien, maar het komt wel in MyAT.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Tof, ik wilde m terugkijken, nog niet gezien.
Sommige mensen nemen ook gewoon opquote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef tralalala het volgende:
Ach als je hier niet ziet dat Ruud eruit gaat dan zie je het op RTLXL wel.
Inderdaad, wilde de vorige aflevering van de week terug zien, kreeg ik direct het interview met afvaller Paul in m'n schermquote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef tralalala het volgende:
Ach als je hier niet ziet dat Ruud eruit gaat dan zie je het op RTLXL wel.
Daar zag ik het ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, jammer van de TT. Niet iedereen heeft het al gezien, maar het komt wel in MyAT.
hij is veranderd maar goedquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Akilla het volgende:
wat een kut tt altijd zeg, zijn er ook nog mensen die aan andere denken zonder de hele zooi te spoilen??
Als je het echt niet wilt weten bekijk je dit forum ook gewoon niet totdat je de aflevering heb gezien. Als ik een voetbalwedstrijd van PSV heb gemist zorg ik ook dat ik volledig internetloos ben voordat ik PSV heb gezien. Maar een beetje meer oppassen voor anderen kan wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Akilla het volgende:
wat een kut tt altijd zeg, zijn er ook nog mensen die aan andere denken zonder de hele zooi te spoilen??
Net als Joke, wat een domme kut is dat zegquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Sjappel het volgende:
Min Hee moet eruit, achterlijke debiel die ze is
Als je de uitzending later nog wilt terugkijken, maar toch een topictitel met de afvaller ziet is dat wel irritant.. In het topic zelf kan je het wel gewoon er over hebben, natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap dat spoilen niet zo
Ik bedoel de uitzending is toch al geweest..... Dus valt er niks meer te spoilen toch?
Er zijn altijd mensen die het niet live kunnen zien. Natuurlijk kom je dan niet in dit topic, maar als je het dood leuk in je MyAt ziet staan, ben je niet blij natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel de uitzending is toch al geweest..... Dus valt er niks meer te spoilen toch?
^^quote:Op donderdag 15 november 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als Joke, wat een domme kut is dat zeg
niet iedereen kijkt tegelijkertijd, maar het topic verschijnt wel in je active topics. bovendien klopt je redenatie niet. Als een film 1 dag in de bios draait kun je em niet meer spoilen...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Is gewoon kut als je het nog niet gezien hebt en je dat meteen ziet, maar als ik nog moet terugkijken kijk ik gewoon niet meer op Fok in de tussentijdquote:Op donderdag 15 november 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ja als ik dat heb, dan kom ik gewoon niet op het forumquote:Op donderdag 15 november 2012 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het niet live kunnen zien. Natuurlijk kom je dan niet in dit topic, maar als je het dood leuk in je MyAt ziet staan, ben je niet blij natuurlijk.
Ik open dan gewoon topics niet. En verder stond dit topic al in mn MyAT, dus niet in dit forum komen lost het niet op.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik dat heb, dan kom ik gewoon niet op het forum
dat dat hele pokertrio Lodewijk gebackstabbed had. en dat vond Chris onzin wat er was geen afspraak geschonden. en ook Mattie had Lodewijk niet gebackstabbed. Nee, die zat met zijn paarsgepunte lans in t chocoladehol van z'n broer natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef iAvani het volgende:
Weet iemand wat Ruud zei over Chris z'n broer? Ik kon dat niet goed verstaan.
Het forum helemaal is het beste, ook niet op nieuwe topics klikkenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik open dan gewoon topics niet. En verder stond dit topic al in mn MyAT, dus niet in dit forum komen lost het niet op.
Dat is dan weer vrij overdreven. Zolang het niet in de TT komt te staan, heeft niemand er last van.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Om 1 topic niet op het forum komen moet niet mogen. Lekker neutrale TT, klaar!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |