Het is het dunne broertje en dat is een slapjanus, Fatima is de dikkert, ze snappen als enige wel het spelletje en de subtiliteitenquote:
Zijn geen verder regels gegeven, dus je kan hem gewoon doorgeven aan wie hem nodig heeft lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:40 schreef Revanches het volgende:
Is de gouden munt nu voor een persoon of niet?
Oh was hij de slapjanus, had ik het verkeerdquote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het is het dunne broertje en dat is een slapjanus, Fatima is de dikkerd, ze snappen als enige wel het spelletje en de subtiliteiten
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Fatima mag er niet uitgestemd worden. Die moet opgegeten worden door het engste beest wat daar zit
Inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
ik vertrouw het pokerduo voor geen meter
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Islands_of_Belgiumquote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef ZaZoe het volgende:
Fajah voorlopig niet meer op vakantie in België![]()
Go girl
Ze heeft geen keus, anders is Fajah kansloos.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
ooh Fajah neeee geloof ze niet!
Dan zegt Fatima ja bladiebla we hebben Gene en Min Hee etc doen laten geloven dat we met zijn allen op jou gaan stemmen, maar hee Fajah dat gaan we niet doen, laten wij met zijn 3-en op Min Hee gaan stemmen.
Ehhh tegen wie lieg je nou Fatima? Dus dat. Waarom zou je haar moeten geloven?
en als ze nou met Gene, Min Hee, Joke en Peggy een plan maakt om Fatima eruit te stemmen? Maar goed, de vraag is of dat lukt om met die 4 af te spreken.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze heeft geen keus, anders is Fajah kansloos.
Rustig, rustigquote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
Dan zegt Fatima tegen Fajah ja bladiebla we hebben Gene en Min Hee etc doen laten geloven dat we met zijn allen op jou gaan stemmen, maar hee Fajah dat gaan we niet doen, laten wij met zijn 3-en op Min Hee gaan stemmen.
Joke heeft een ontbijtje gehad van Fatima dus die is nu voor pokerteamquote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
en als ze nou met Gene, Min Hee, Joke en Peggy een plan maakt om Fatima eruit te stemmen? Maar goed, de vraag is of dat lukt om met die 4 af te spreken.
sorry, ik leef helemaal meequote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef ZaZoe het volgende:
Ze moet gewoon weer immuniteit pakken, live by the day
oh ja, das waar jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Joke heeft een ontbijtje gehad van Fatima dus die is nu voor pokerteam
Fatima liegt niet hoor, dit is haar weg naar de finale. Zij kijkt verder dan deze ronde.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
Dan zegt Fatima tegen Fajah ja bladiebla we hebben Gene en Min Hee etc doen laten geloven dat we met zijn allen op jou gaan stemmen, maar hee Fajah dat gaan we niet doen, laten wij met zijn 3-en op Min Hee gaan stemmen.
Neehoor, Joke ookquote:Op donderdag 22 november 2012 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je de previews niet gezien?
Trouwens, alleen Gene en Min hee weten dat Gene de gouden munt heeft, dus die 'fake' (?) zie ik niet gebeuren.
peggy stemt toch ook op minhee?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:50 schreef qwerty-nl het volgende:
Kan iemand mij de plan uitleggen? Ik snap het niet... Ok stel dat fatima, chris en fajah op min hee stemmen... en die andere 3 op fajah... dan is het toch 3 tegen 3?
ow ja dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
peggy stemt toch ook op minhee?
Fatimaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
Jij ook hier?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Belgen trekken weer naar elkaar toe.
Ze zei compleet terecht dat ze niet te vertrouwen was, en zomaar omging door een ontbijtje van Fatima.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
Wat heeft Fajah gedaan dan tegen dat Belgische loeder? Ik volg dit programma niet wekelijks.
op plus heequote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Paul99 het volgende:
Op wie gaan ze stemmen als Min Hee immuniteit wint?
Fajahquote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Paul99 het volgende:
Gene zou slim zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Paul99 het volgende:
Je bent een van de weinigequote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef NotGuilty het volgende:
Lijkt wel of ze vorig seizoen hebben meegelezen hier. Toen ze suffe proeven met stukjes worst snijden en gekleurde balletjes raden hadden. De proeven lijken nu meer op Survivor, zelfs de manier van editten. Ik zag zelfs Evy aan de kant live commentaar geven zoals bij Survivor. Ook ligt de nadruk nu meer bij complotten en zoals dat in Survivor heet "blindsides" . Ik vind het prachtig.
inderdaad. dat worst snijden was echt een dieptepunt.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef NotGuilty het volgende:
Lijkt wel of ze vorig seizoen hebben meegelezen hier. Toen ze suffe proeven met stukjes worst snijden en gekleurde balletjes raden hadden. De proeven lijken nu meer op Survivor, zelfs de manier van editten. Ik zag zelfs Evy aan de kant live commentaar geven zoals bij Survivor. Ook ligt de nadruk nu meer bij complotten en zoals dat in Survivor heet "blindsides" . Ik vind het prachtig.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Okee, vooruit dan maar. Jij mag ook een fokker zijn.
Gelukkig is er wat aan gedaanquote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
inderdaad. dat worst snijden was echt een dieptepunt.
Ik vind het ook niet verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |