Jij ook hier?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Belgen trekken weer naar elkaar toe.
Ze zei compleet terecht dat ze niet te vertrouwen was, en zomaar omging door een ontbijtje van Fatima.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
Wat heeft Fajah gedaan dan tegen dat Belgische loeder? Ik volg dit programma niet wekelijks.
op plus heequote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Paul99 het volgende:
Op wie gaan ze stemmen als Min Hee immuniteit wint?
Fajahquote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Paul99 het volgende:
Gene zou slim zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Paul99 het volgende:
Je bent een van de weinigequote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef NotGuilty het volgende:
Lijkt wel of ze vorig seizoen hebben meegelezen hier. Toen ze suffe proeven met stukjes worst snijden en gekleurde balletjes raden hadden. De proeven lijken nu meer op Survivor, zelfs de manier van editten. Ik zag zelfs Evy aan de kant live commentaar geven zoals bij Survivor. Ook ligt de nadruk nu meer bij complotten en zoals dat in Survivor heet "blindsides" . Ik vind het prachtig.
inderdaad. dat worst snijden was echt een dieptepunt.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef NotGuilty het volgende:
Lijkt wel of ze vorig seizoen hebben meegelezen hier. Toen ze suffe proeven met stukjes worst snijden en gekleurde balletjes raden hadden. De proeven lijken nu meer op Survivor, zelfs de manier van editten. Ik zag zelfs Evy aan de kant live commentaar geven zoals bij Survivor. Ook ligt de nadruk nu meer bij complotten en zoals dat in Survivor heet "blindsides" . Ik vind het prachtig.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Okee, vooruit dan maar. Jij mag ook een fokker zijn.
Gelukkig is er wat aan gedaanquote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
inderdaad. dat worst snijden was echt een dieptepunt.
Ik vind het ook niet verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |