DAFAQ IS DITquote:
Waar zit jij in godsnaam op te googelen o_O fuck gekquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar zit jij in godsnaam op te googelen o_O fuck gek
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef essnhills het volgende:
Oke even een Rookie question tussendoor..
Hoe quote je een post uit een vorig topic?
Gewoon daar heen gaan en quoten, dan de info uit de reply copyen en hier postenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef essnhills het volgende:
Oke even een Rookie question tussendoor..
Hoe quote je een post uit een vorig topic?
Ja en dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dit ding drukken in de post die je wil quoten.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon daar heen gaan en quoten, dan de info uit de reply copyen en hier posten
Op die manier.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon daar heen gaan en quoten, dan de info uit de reply copyen en hier posten
Dit dingetje staat rechts boven elke post, daarop klikken en dan kun je eronder typenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en dan?Dan zit ik toch niet in het goede topic?
Of gaat die automatisch mee?
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en dan?Dan zit ik toch niet in het goede topic?
Of gaat die automatisch mee?
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:42 schreef Melleyn het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)UoAQ&biw=873&bih=914
Ik kan wel quoten, maar ik vroeg hoe ik quotte vanuit een ander topicquote:
Oooh ik dacht al, ja dan gewoon copy pasten. Kan niet anders.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel quoten, maar ik vroeg hoe ik quotte vanuit een ander topic
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh ik dacht al, ja dan gewoon copy pasten. Kan niet anders.
Ze is famous.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef bambino het volgende:
Als je op melleyn zoekt in google, kom je heel veel fok shit tegen, ibood hunt shit, en foto van mij auto
Wat doet Melleyn met een foto van jouw auto?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef bambino het volgende:
Als je op melleyn zoekt in google, kom je heel veel fok shit tegen, ibood hunt shit, en foto van mij auto
mijn foto staat in een topic op fok, waar melleyn in gepost heeftquote:Op donderdag 15 november 2012 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doet Melleyn met een foto van jouw auto?
quote:
Ga jezelf lekker googlenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef bambino het volgende:
Das niet grappig, weet je hoeveel mensen mijn naam hebben -_-"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
op bambino krijg je veel baby's iddquote:Op donderdag 15 november 2012 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]dan zie je allemaal Italiaanse kindjes denk ik...
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:46 schreef OhNoes het volgende:
Oké, waarom heb ik dit gemist ?He die weet ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:46 schreef OhNoes het volgende:
Oké, waarom heb ik dit gemist ?Er was er maar 1 vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Will doquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef OhNoes het volgende:
Nou ik ga eten, als er een box langs komt moeten jullie die maar ff kopen
Ja heel veel ibood spulquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef Melleyn het volgende:
Toch wel briljant dat ik dit krijg bij m'n naam:
[ afbeelding ]
Oh die is ook leukquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef Melleyn het volgende:
Toch wel briljant dat ik dit krijg bij m'n naam:
[ afbeelding ]
Ja zoiets... Pannen ook!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Je zou toch denken dat iedereen zo langzamerhand wel oordopjes heeft he?
Mjah alles eigenlijk welquote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef essnhills het volgende:
Tsjah.. dat zou je ook kunnen zeggen van de NAS, Philips Living Colors..
Er zijn nooit genoeg boxenquote:
Ik ook maar zijn ze het echt waard?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]Nee daar zijn er weer altijd te weinig van
Ik zit er echt elke keer net naast.
Eigenlijk kan het me niet eens schelenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ook maar zijn ze het echt waard?
Nou ik denk als ik nu nog 1 box krijg dat ik gewoon me eigen ding weer ga doenquote:
Hmm dat is waar!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me niet eens schelenDie 50 euro kom ik wel overheen. Gewoon leuk, net een kerstpakket
Dit ook, maar het is toch leuk meegenomen als je iets heel moois krijgt, of iets wat je goed kan verkopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me niet eens schelenDie 50 euro kom ik wel overheen. Gewoon leuk, net een kerstpakket
Mannetje met zijn 2 boxen wil er nog eenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou ik denk als ik nu nog 1 box krijg dat ik gewoon me eigen ding weer ga doen
3 boxen en dan vind ik het wel mooi geweest
Dan kan ik weer gewoon slapen, eten tv kijken gamen etc
Ik heb nog geen 1 ding gezien waarvan ik denk, ok die ga ik echt kopen.
Heb 2 producten gehad met twijfel (black ops en die carcasonne versie) en beide niet gekocht.
Jamaarquote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou ik denk als ik nu nog 1 box krijg dat ik gewoon me eigen ding weer ga doen
3 boxen en dan vind ik het wel mooi geweest
Dan kan ik weer gewoon slapen, eten tv kijken gamen etc
Ik heb nog geen 1 ding gezien waarvan ik denk, ok die ga ik echt kopen.
Heb 2 producten gehad met twijfel (black ops en die carcasonne versie) en beide niet gekocht.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannetje met zijn 2 boxen wil er nog een
Tuurlijk is ook zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit ook, maar het is toch leuk meegenomen als je iets heel moois krijgt, of iets wat je goed kan verkopen.
Die vorige 3 die ik had zijn mij ook erg goed bevallen, dus ik wil ook nog een boxquote:
Wat zat erin?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die vorige 3 die ik had zijn mij ook erg goed bevallen, dus ik wil ook nog een box
Calvin Klein zonnebril,quote:
Niet? Ik heb de topics daarna niet meer doorgelezen over wat er in zat.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:00 schreef Melleyn het volgende:
Vorige keer was die van 90 ook een stuk beter dan die van 60 ja
Klinkt erg goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Calvin Klein zonnebril,
Philips lampjes ding,
portemonnee
creditcardhouder
shampoo
radiografisch bestuurbare helikopter
Mediaspeler
Popcorn hour c-200
Smartphone: Acer Liquid mt
Zoiets zal het geweest zijn, in de 3 boxen samen.. De laatste 2 items waren nieuw zo al gauw ¤500 waard
En ik zal vast nog wel wat vergeten zijnHeb meerdere dingen verkocht
Jawel ik was serieus. Ik gebruik 'quote:Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Ik heb de topics daarna niet meer doorgelezen over wat er in zat.
Ohquote:Op donderdag 15 november 2012 19:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jawel ik was serieus. Ik gebruik '' alleen te vaak
Heb hem verkocht, op marktplaats, en dat bracht al meer op dan dat de boxen samen kosttenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
OK een popcorn wil ik wel, zou ik nooit zo kopen, maar in een box is het mooi meegenomen.
quote:
Wat is dat jelly wash ding?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:05 schreef Melleyn het volgende:
Nog maar eens
60
[ afbeelding ]
Ook 60
[ afbeelding ]
90
[ afbeelding ]
ZO te zien een stukje plakband.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat ligt er op die heater?
UK Stekker en een creditcardhouderquote:Op donderdag 15 november 2012 19:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Dat creditcardhoudertje bedoel je? Die heeft vriendlief hier in beslag genomen, zat er bij ons in. Hij is er erg blij meequote:Op donderdag 15 november 2012 19:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ja die doos was helemaal vergaan en aan elkaar getaped. Schandalig dat ze dat erin durven doen eigenlijkquote:
Zeker refurbishedquote:Op donderdag 15 november 2012 19:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja die doos was helemaal vergaan en aan elkaar getaped. Schandalig dat ze dat erin durven doen eigenlijk
Ja, dat is wel erg slechtquote:Op donderdag 15 november 2012 19:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja die doos was helemaal vergaan en aan elkaar getaped. Schandalig dat ze dat erin durven doen eigenlijk
Volgende keer als je weer een box besteld krijg je dat ding weer terugquote:Op donderdag 15 november 2012 19:09 schreef Melleyn het volgende:
Ze hebben hem in ieder geval weer teruggekregen
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer als je weer een box besteld krijg je dat ding weer terug
Lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef Adelante het volgende:
open haard is aan, laptop op de bank en hunten
Er zijn ondertussen 2 boxen geweest!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef The_Dean het volgende:
Zit nu te schaften, iets bijzonders gemist?
Het dondert en het bliksemtquote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef Melleyn het volgende:
Toch maar radio veronica, van q word ik wel heel gaar
50 en 500 euroquote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen 2 boxen geweest!
Sharequote:
We gaan de doos pakken! Maar volgens mij komt er vandaag geen doos meer?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
LekkerIk zit achter mijn bureau, helemaal niet relaxt eigenlijk. Maar op mijn laptop is het beeld te klein om 2 schermen naast elkaar te zetten.
Ik zet zo de tv aan, DWDD even tussendoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef Melleyn het volgende:
Toch maar radio veronica, van q word ik wel heel gaar
Niemand die het weet van fokquote:Op donderdag 15 november 2012 19:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
We gaan de doos pakken! Maar volgens mij komt er vandaag geen doos meer?
Tja wisten we dat maar he? Dat is hun manier om ons te laten blijven zittenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
We gaan de doos pakken! Maar volgens mij komt er vandaag geen doos meer?
Ja dat klopt wel weer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wisten we dat maar he? Dat is hun manier om ons te laten blijven zitten
is die van The Mist?quote:
Dan liet ik de telefoon liggenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze was er niet, zul je zien, belt ze terug als die box net voorbij komt
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
GODVERDOMME! Ik ging dus de magnetron checken om nog een broodje bapao te maken. Sta ik met mijn lompe poten in de appeltaart die mijn moeder gebakken heeft.
Dan ben je gewoon even douchen of lingeriesetjes passen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het gelijkertijd is, ja inderdaad
Haha nee mijn smoes is altijd: oh ik hoorde hem niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon even douchen of lingeriesetjes passen.
Haha.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee mijn smoes is altijd: oh ik hoorde hem niet.
Waarom staat er in godsnaam appeltaart op de grondquote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
GODVERDOMME! Ik ging dus de magnetron checken om nog een broodje bapao te maken. Sta ik met mijn lompe poten in de appeltaart die mijn moeder gebakken heeft.
En op de grond?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nu dus niet meer.Waarom zetten ze die ook in een pikkedonkere bijkeuken.
Wat slecht weerquote:Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waarom staat er in godsnaam appeltaart op de grond
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waarom staat er in godsnaam appeltaart op de grond
Ja om af te koelen.quote:
Lekker, die heb ik echt in tijden niet gegeten. Misschien morgen maar weer eens halen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef bambino het volgende:
Zo Broodjes liggen in de oven
Zometeen broodje unox
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Je bent echt lief, al die plaatjes die je overal opduikt!
Nog nooit gezien, wel een massagedingquote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
Komt er ook lingerie langs bij de hunt?
Jammer ik dacht ik ga de dames hier op een setje trakteren!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, wel een massageding
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jammer ik dacht ik ga de dames hier op een setje trakteren!
Moet het wel je favoriete kleur zijn! Of print.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]OK als het TOCH langskomt dan houden we je er natuurlijk aan
Oh ik ben niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Moet het wel je favoriete kleur zijn! Of print.
Haha nou de kans dat het voorbij komt is miniemquote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet leuk.
Ja ik koop mezelf ook een string als het komt.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou de kans dat het voorbij komt is miniemEn wat duurt dit lang zeg...
Koop liever wat geheugenstaafjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik koop mezelf ook een string als het komt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Koop liever wat geheugenstaafjes.
In het Duits zou het beter klinken.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme naam eigenlijk, geheugenstaafjes
Bril is dan weer wat minder in het Duitsquote:Op donderdag 15 november 2012 19:36 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
In het Duits zou het beter klinken.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Bril is dan weer wat minder in het Duits
dan had je hem vanmiddag moeten kopenquote:
Niet lief.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had je hem vanmiddag moeten kopen
Ik had 'm al Truus.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had je hem vanmiddag moeten kopen
yup, zelfs dezelfde info:quote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Was dat dezelfde dan? Volgens mij niet hoor.
Wat een stinkerdsquote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
yup, zelfs dezelfde info:
"De lente is in aantocht, en dat is te merken"
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een stinkerdsIk weet niet meer waar je de historie kunt bekijken, als zou ik het toch nog even checken
ctrl f polaroidquote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik kan hem niet zo snel vinden op die pagina...
Moment. Ik heb nog wat interessants.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik kan hem niet zo snel vinden op die pagina...
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef Ailuranthrope het volgende:
[ afbeelding ]
10 euro verheuging?![]()
Procentueel gezien is het een flinke verhoging. Toch wel een beetje een naaistreek.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nouja denk ook strategisch, om 5 uur kopen vast minder mensen dan om 12:40.
Ja voor 9.95 had ik hem gekocht maakt altijd een goed cadeau.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef Melleyn het volgende:
9,95 is ook wel heel erg goedkoop, ik denk dat dat een foutje was.
Zeer zeker, ik zag dat eerder al, en nu jullie het over prijzen hadden vond ik het wel interessant om te laten zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Procentueel gezien is het een flinke verhoging. Toch wel een beetje een naaistreek.
Ik heb laatst nog beschimmeld brood gegeten en pudding van 2 maanden over de datum. Ik sta nog.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef bambino het volgende:
Nou ik heb voorlopig weer ff genoeg gegeten
Heb nog 2 schnitzels en 2 verse worsten in de koelkast, maar die liggen er al wel een dag of 4dus weet niet of die nog goed zijn
Mijn moeder zei altijd dat je ongelukkige kindjes krijgt van het eten van beschimmeld broodquote:Op donderdag 15 november 2012 19:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog beschimmeld brood gegeten en pudding van 2 maanden over de datum. Ik sta nog.
Ja dat is dus niks voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog beschimmeld brood gegeten en pudding van 2 maanden over de datum. Ik sta nog.
Jupjupquote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat je ongelukkige kindjes krijgt van het eten van beschimmeld brood
Je kan er weer een paar uurtjes tegen bambino?
Het ligt in de koelkast, niet in de vriezer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Vier dagen kan toch geen kwaad? Als het in de ijskast ligt.
Je had de hongersnood moeten meemaken.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat is dus niks voor.
Als ik brood heb en ik zie 1 vlekje, flikker ik het hele brood weg.
Zelfde geld voor broodjes, als er 1 bolletje is met schimmel gaat het de prullenbak in.
Denk als je al het brood en vleeswaren bij elkaar zou hebben wat ik weggeflikkerd heb, kunnen zeker een hele boel mensen een paar dagen van eten
Dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Jupjup
[..]
Het ligt in de koelkast, niet in de vriezer.
Dat is een vrouwen snufjequote:
Hier koelkast of diepvries. Of om precies te zijn. Keulkast en deepvrezer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookCultuurverschilletje denk ik
Wij noemen hier de koelkast de ijskast.
Ja en dan? Dan had ik geleefd naar wat er was. Je kunt dat niet vergelijken. Ik leef nu met de middelen die ik heb.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Je had de hongersnood moeten meemaken.
Pff je nam het serieuzer dan ik het meende!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:55 schreef bambino het volgende:
middelen die ik heb.
Is het zonde? absoluut. Gooi ik veel geld weg? absoluut.
Maar als ik in de supermarkt loop koop ik voor meerdere dagen. Als er dan ineens iets ver
Just making surequote:Op donderdag 15 november 2012 19:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pff je nam het serieuzer dan ik het meende!
quote:
wbquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef Melleyn het volgende:
* Melleyn duwt essnhills richting Ailuranthrope
Maar ik heb al een vriendliefquote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ze kan mijn romantiek niet handelen.
Ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb al een vriendlief
Karina!!! Doe hier eens wat aan!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb al een vriendlief
Aan jou ja, beetje stoken in goede huwelijken, dat doe je toch nietquote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Karina!!! Doe hier eens wat aan!
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Karina!!! Doe hier eens wat aan!
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan jou ja, beetje stoken in goede huwelijken, dat doe je toch niet
Ik zorg liever eerst voor mezelfquote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]Karina moet zorgen voor single dames?
Vriendlief zei ze, niet getrouwd!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan jou ja, beetje stoken in goede huwelijken, dat doe je toch niet
Ja die vriendjes van jullie afpakken met der charme.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]Karina moet zorgen voor single dames?
Ik stel mezelf op als availible.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zorg liever eerst voor mezelf
Dat is hetzelfdequote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Vriendlief zei ze, niet getrouwd!
[..]
Niemand pakt mij mijn vriendlief afquote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Vriendlief zei ze, niet getrouwd!
[..]
Ja die vriendjes van jullie afpakken met der charme.
Hmm prima dan respecteer ik dat en hoop ik dat jullie gelukkig blijven.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand pakt mij mijn vriendlief afZelfs Karina niet!
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand pakt mij mijn vriendlief afZelfs Karina niet!
Misschien is ze wel met een hele oude maar rijke manquote:Op donderdag 15 november 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]Ik gok dat ik misschien wel twee keer zo oud ben als je vriend? Dus weer maar niet bang.
Ja wiens kloon ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 20:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb er best veel per dag, misschien moet ik me zorgen gaan maken.
Nah zo ben ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Misschien is ze wel met een hele oude maar rijke man
Misschien wordt ie dat ooit wel..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Misschien is ze wel met een hele oude maar rijke man
Dan zat ik er niet ver naastquote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wordt ie dat ooit wel..Nu is hij 23 en student
Dat weet alleen opa bakkebaard.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wiens kloon ben jij eigenlijk
[..]
Nah zo ben ik niet
Dat is precies de helftquote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef Melleyn het volgende:
Die van mij is 25, dus ook te jong voor Karina
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat weet alleen opa bakkebaard.
Nee geen idee. Ik ken ook niet alle users natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Aah dat klopt ja. Ontken ik niet, enig idee wie?
Haha dan is het goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Nee geen idee. Ik ken ook niet alle users natuurlijk.
OK maar ik kom in heel veel topics, dus ik ben je vast weleens tegengekomenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Haha dan is het goed.Hier kwam ik eigenlijk niet, pas nu ik de kloon heb.
Ja je kent me welquote:Op donderdag 15 november 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OK maar ik kom in heel veel topics, dus ik ben je vast weleens tegengekomen![]()
Die tablet zal wel een prutsding zijn trouwens. Raar merk weer.
Befaamd nog welquote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja je kent me welDenk ik ik was best befaamd
Aah je kan altijd een dm sturen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Befaamd nog welNu word ik nieuwsgierig. Ik heb wel een naam in mijn hoofd, maar ik ga niet raden verder, zo stom als het niet goed is namelijk
Ik ga eerst nog even bewijzen verzamelen in mijn hoofd, is leukerquote:Op donderdag 15 november 2012 20:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Aah je kan altijd een dm sturen.
Meer kans op een box dusquote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef Melleyn het volgende:
Bambino wordt inmiddels afgevoerd naar het ziekenhuis met voedselvergiftiging
Klopt haha.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even bewijzen verzamelen in mijn hoofd, is leuker
Ik wil ook de box.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef Melleyn het volgende:
Bambino wordt inmiddels afgevoerd naar het ziekenhuis met voedselvergiftiging
quote:
Dusquote:
Wel met uitgeven hoop ik voor jequote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Dus?
Ik stop toch ook niet met geld verdienen als ik genoeg heb voor die maand
Laatste keer dat ik meer geld uitgaf dan ik had (rood staan dus) is al zeker 8 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel met uitgeven hoop ik voor je
Heel goed! Ik sta ook nooit rood, laatste keer is ook heel lang geleden en dat was maar een paar euro.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik meer geld uitgaf dan ik had (rood staan dus) is al zeker 8 jaar geleden.
Ik ga elke keer verwachtingsvol alvast met mijn muis op het vlakje staan MOCHT Hij er komen, maar elke keer voor niks.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja..Ik hoop dat we samen een doos te pakken krijgen.
hehequote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga elke keer verwachtingsvol alvast met mijn muis op het vlakje staan MOCHT Hij er komen, maar elke keer voor niks.
Ik hoop dat er zo nog een nieuwe lever voorbij komtquote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef bambino het volgende:
Melleyn moet het hele weekend afkicken van de alcohol
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zo nog een nieuwe lever voorbij komt
Zelfde hier.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga elke keer verwachtingsvol alvast met mijn muis op het vlakje staan MOCHT Hij er komen, maar elke keer voor niks.
Je mag de mijne hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zo nog een nieuwe lever voorbij komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |