Sukkel! Had hem voor mij gekocht danquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef tralalala het volgende:
Ik zat wel bij de aankoop knop maar heb me in kunnen houden.
De spanning, dat je niet weet wat je krijgt.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef The_Dean het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die box?
Oh dan zet ik mijn laptop naast mijn pcquote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nou de andere dozen kwamen rond 1 uur of zo achter elkaar geloof ik. Anderhalf misschien.
2:41:51quote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vannacht kwam de 2e box toch redelijk snel daarna?
Mijn vorige viel heel erg tegen en aangezien er dit keer honderden boxen verkocht worden (gokje) denk ik dat het dit keer niet beter zal zijn.quote:
Ja maar ik zie nu nog alleen maar uitverkocht met de doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zet ik mijn laptop naast mijn pc
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef Nooxx het volgende:
Shit hee! Rot iphone was te langzaam met inloggen!
Ach dan neem je dat bedje wat er nu staatquote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nu nog alleen maar uitverkocht met de doos.__!
quote:
Als jij bij me komt liggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dan neem je dat bedje wat er nu staat
Hij staat bij mij zowel in mijn bestelling als een bevestigingsmailtje.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Renn het volgende:
Hij staat alleen niet in mijn bestellingen, maar heb hem wel betaald.
Ik wil hem wel voor 56quote:
Haha als je naast een ouwe vrouw wilt liggenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:48 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
IK WIL NIEUWE AANBIEDING. Klote lucht ding.
[..]
Als jij bij me komt liggen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |