je begrijpt darwin niet.quote:Op zondag 9 december 2012 12:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Vette zooi is ook goedkoper.
Darwin heeft meer met het economisch stelsel te maken dan met de biologische ontwikkeling van de hedendaagse mens.
Dat je Darwin koppelt aan overleving van de mens in hun maatschappij laat zien dat jij het niet begrijpt.quote:
Gohquote:Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef Dance99Vv het volgende:
Crisis - Hoe slecht kan het worden?
Iemand dit al gezienRutte genoemd als opvolger Juncker
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lger_Juncker___.html
nogmaals, je begrijpt geen bal van darwin.quote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat je Darwin koppelt aan overleving van de mens in hun maatschappij laat zien dat jij het niet begrijpt.
Zeg es eerlijk, heb je ooit wel eens een druk van On the Origin Of Species opengeslagen? De eerste bladzijde gelezen?
Eerlijk zeggen, hè?
Gewoon letterlijk blijven herhalen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nogmaals, je begrijpt geen bal van darwin.
omdat jij gewoon te stom bent om het te begrijpen - gezien je reacties - heeft het ook geen zin om het je uit te leggen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk blijven herhalen.
De derde keer klink je vast ineens wél overtuigend.
Als ik volgens jou iets niet goed begrijp, dan leg je het uit. Als dat niet lukt, dan ben je klaarblijkelijk incapabel. Aangezien je het niet eens probeert, heb je dat zelf ook al door. Goede eigenschap trouwens, weten waar je beperkingen liggen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat jij gewoon te stom bent om het te begrijpen - gezien je reacties - heeft het ook geen zin om het je uit te leggen.
jouw spelregels blijkbaar. niet de mijne. als je stom bent ben je het niet waard om iets uit te leggen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Als ik volgens jou iets niet goed begrijp, dan leg je het uit. Als dat niet lukt, dan ben je klaarblijkelijk incapabel. Aangezien je het niet eens probeert, heb je dat zelf ook al door. Goede eigenschap trouwens, weten waar je beperkingen liggen.![]()
Maar ga je gang, koppel die ouwe vogelaar maar eens aan het frietje van Ingrid!
M'n ouwe prof moleculaire celbiologie.quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw spelregels blijkbaar. niet de mijne.
Ik hoop dan maar voor je dat je het wel voor jezelf uit kan leggen!quote:als je stom bent ben je het niet waard om iets uit te leggen.
een prof is er om jou iets te leren. -edit, niet doen-quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef Gray het volgende:
[..]
M'n ouwe prof moleculaire celbiologie.
[..]
Ik hoop dan maar voor je dat je het wel voor jezelf uit kan leggen!
Hij heeft het me hartstikke goed uitgelegd; Darwin was zijn idool, maar wat hem vooral fascineerde was hoe men met zijn ontdekkingen aan de haal is gegaan en die koppelen aan ideologieën die daar los van staan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een prof is er om jou iets te leren.
quote:Waar je pas echt het schuim van op je bek krijgt, is Lid 12
Het is onwaarschijnlijk dat 13 december 2012 de geschiedenisboekjes haalt. Toch is de kans groot dat donderdag in Brussel een onomkeerbare stap naar Europese integratie wordt gezet. Die dag vergadert de Europese Raad namelijk over de plannen van raadsvoorzitter Van Rompuy, die van de krakkemikkige monetaire unie van 1992 een 'echte' moeten maken.
Hiermee verwijst Van Rompuy vijf eeuwen felbevochten volkssoevereiniteit zomaar naar de mestvaalt van de geschiedenis. 2012 zou wel eens het jaar kunnen worden waarin u door het zogenaamde 'redden' van de euro niet alleen veel armer bent geworden, maar u ook uw burgerschapsrechten bent kwijtgeraakt. En als het aan Rutte en Timmermans ligt zonder slag of stoot. Hen is er alles aan gelegen om dit revolutionaire moment in de Nederlandse geschiedenis voor u verborgen te houden. Er mocht eens een referendum komen.
http://www.parool.nl/paro(...)ijgt-is-Lid-12.dhtml
Wat voor cursus ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou je echt niet zeggen, slechte cursus getroffen en nooit het huis uitgekomen.
Ja.quote:
Patat en doner kebab bij mij in de buurt is 4.50 euro.quote:Op zondag 9 december 2012 11:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bot gesteld, maar helemaal waar. Ik heb ooit een cursus gegeven om dat soort volk bewust te maken van het feit dat aardappels koken, groente klaarmaken en een gehaktbal rollen goedkoper is dan friet halen.
Lees eens terug. Er zijn diverse opties gegeven om voor veel minder dan 4,50 een gezonde maaltijd op tafel te zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Patat en doner kebab bij mij in de buurt is 4.50 euro.
Ik denk niet dat je ben veel goedkoper uit als je moet naar de supermarkt,.....koken dan afwas kost ook wat in stroom.
Momenteel ben ik gelukkig dat ik hoeft niet te zorgen nog niet.....ik heb toch dat allemeaal meegemaakt in die jaren 80. Geen tv,geen auto,geen mobieltje,geen PC.....wel zelf bier brouwen....dus ik was toch wel 'n beetje blij af en toe
Dat zeg ik: gemakzucht. En dat uit zich zelfs al door niet eens de tips te lezen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lees eens terug. Er zijn diverse opties gegeven om voor veel minder dan 4,50 een gezonde maaltijd op tafel te zetten.
Lamballen. Ik ga vanavond een salade eten met gemarineerde kipkluifjes (naar een idee van Gray). Alles bij elkaar toch ¤ 2,80 per persoon!quote:Op maandag 10 december 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik: gemakzucht. En dat uit zich zelfs al door niet eens de tips te lezen.
Klinkt goedquote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lamballen. Ik ga vanavond een salade eten met gemarineerde kipkluifjes (naar een idee van Gray). Alles bij elkaar toch ¤ 2,80 per persoon!
Maar wel lekker en nog best gezond ook!
En dan komt er stroom kosten en tijd erbij.....als ik laat thuis komt heb ik geen zin om te koken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik spinazie , ei, tartaartje(aanbieding) en vanillevla.
Nog geen 3 euro pp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |