Mazzelaar!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef Braamyo het volgende:
Feescht weekend ! TT had het bijna goed, ik heb weekend !
Ik heb al sinds vorige week donderdag weekendquote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef Braamyo het volgende:
Feescht weekend ! TT had het bijna goed, ik heb weekend !
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vorige week donderdag weekend![]()
Geweldigquote:
Ik zou ook willen dat het vijf uur is of zo. Maar ik had niet door dat het al half drie was, dus ik vond het snel gegaanquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik voel me niet zo tof, dus de tijd kan me ff niet snel genoeg gaan
Had je mijn advies maar op moeten volgenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik voel me niet zo tof, dus de tijd kan me ff niet snel genoeg gaan
Tja, het staat ook nogal gek om zomaar naar huis te gaan he...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je mijn advies maar op moeten volgen
Nieuw van:quote:Op donderdag 15 november 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ja feit: Nieuwe album van Stone Sour is wel erg chill
Nee dat staat niet gek, tenzij je ze over mijn voorstel vertelt hebt natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, het staat ook nogal gek om zomaar naar huis te gaan he...
[..]
Nieuw van:
-Machinae Supremacy
-Dethklok
-Cradle Of Filth
-Kamelot
-Deftones
-Heartist
-Robbie Williams![]()
ook hoor![]()
(m'n huidige playlist
Machinae Supremacy toch wel een beetje?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat staat niet gek, tenzij je ze over mijn voorstel vertelt hebt natuurlijk
Maar de rest is niet zo mijn smaak...
Das ook prut, maar dat wordt vast ergens gecompenseerd?quote:
Machinae Supremacy... niet allesquote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Machinae Supremacy toch wel een beetje?
En anders Robbie Williams wel
[..]
Das ook prut, maar dat wordt vast ergens gecompenseerd?
Neequote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Machinae Supremacy toch wel een beetje?
En anders Robbie Williams wel
[..]
Das ook prut, maar dat wordt vast ergens gecompenseerd?
Dat noem ik pas een mazzelaar !quote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb al sinds vorige week donderdag weekend![]()
Mhua, alle uren die ik nu opneem heb ik begin van het jaar niet gebruikt... dus in die zin gewoon verschoven werktijdenquote:
en dan ga je naar ME?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:51 schreef DaMook het volgende:
Nog 1 nachtje werken en dan heb ik ook weekend.
Kan ik niet vergelijken, zo bekend ben ik niet met ze.quote:
Uhmm nee.. Hoe kom je daar nou weer bij ?quote:
quote:
Ik wil ook slapen... en vanavond denk ik: Mwah ik ben nog niet zo moe hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef DaMook het volgende:
[..]Slapen is lekker, maar ik heb nachtdienst, dus dit is best vroeg voor mijn doen
.
Ik denk dat ze sommige niet zo aardig meer vind ?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DaMook en ME hebben gemeet
Waar is ze eigenlijk? Al poosje niet gezien.
Ja, dat wist ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of dat dat andersom isquote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sommige niet zo aardig meer vind ?
Zou kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sommige niet zo aardig meer vind ?
Mij ook niet hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik.
En dat boeit me eigenlijk totaal niet.
Ze heeft fok vaarwel gezegd.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze dat a. hier en op tc zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |