Mazzelaar!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef Braamyo het volgende:
Feescht weekend ! TT had het bijna goed, ik heb weekend !
Ik heb al sinds vorige week donderdag weekendquote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef Braamyo het volgende:
Feescht weekend ! TT had het bijna goed, ik heb weekend !
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vorige week donderdag weekend![]()
Geweldigquote:
Ik zou ook willen dat het vijf uur is of zo. Maar ik had niet door dat het al half drie was, dus ik vond het snel gegaanquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik voel me niet zo tof, dus de tijd kan me ff niet snel genoeg gaan
Had je mijn advies maar op moeten volgenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik voel me niet zo tof, dus de tijd kan me ff niet snel genoeg gaan
Tja, het staat ook nogal gek om zomaar naar huis te gaan he...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je mijn advies maar op moeten volgen
Nieuw van:quote:Op donderdag 15 november 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ja feit: Nieuwe album van Stone Sour is wel erg chill
Nee dat staat niet gek, tenzij je ze over mijn voorstel vertelt hebt natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, het staat ook nogal gek om zomaar naar huis te gaan he...
[..]
Nieuw van:
-Machinae Supremacy
-Dethklok
-Cradle Of Filth
-Kamelot
-Deftones
-Heartist
-Robbie Williams![]()
ook hoor![]()
(m'n huidige playlist
Machinae Supremacy toch wel een beetje?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat staat niet gek, tenzij je ze over mijn voorstel vertelt hebt natuurlijk
Maar de rest is niet zo mijn smaak...
Das ook prut, maar dat wordt vast ergens gecompenseerd?quote:
Machinae Supremacy... niet allesquote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Machinae Supremacy toch wel een beetje?
En anders Robbie Williams wel
[..]
Das ook prut, maar dat wordt vast ergens gecompenseerd?
Neequote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Machinae Supremacy toch wel een beetje?
En anders Robbie Williams wel
[..]
Das ook prut, maar dat wordt vast ergens gecompenseerd?
Dat noem ik pas een mazzelaar !quote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb al sinds vorige week donderdag weekend![]()
Mhua, alle uren die ik nu opneem heb ik begin van het jaar niet gebruikt... dus in die zin gewoon verschoven werktijdenquote:
en dan ga je naar ME?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:51 schreef DaMook het volgende:
Nog 1 nachtje werken en dan heb ik ook weekend.
Kan ik niet vergelijken, zo bekend ben ik niet met ze.quote:
Uhmm nee.. Hoe kom je daar nou weer bij ?quote:
quote:
Ik wil ook slapen... en vanavond denk ik: Mwah ik ben nog niet zo moe hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef DaMook het volgende:
[..]Slapen is lekker, maar ik heb nachtdienst, dus dit is best vroeg voor mijn doen
.
Ik denk dat ze sommige niet zo aardig meer vind ?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DaMook en ME hebben gemeet
Waar is ze eigenlijk? Al poosje niet gezien.
Ja, dat wist ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of dat dat andersom isquote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sommige niet zo aardig meer vind ?
Zou kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sommige niet zo aardig meer vind ?
Mij ook niet hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik.
En dat boeit me eigenlijk totaal niet.
Ze heeft fok vaarwel gezegd.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze dat a. hier en op tc zeiquote:
Suc7quote:Op donderdag 15 november 2012 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ook
Ennieweej. Ik ga door de kou
Wat jullie al zeiden, niet iedereen vind haar aardig en zij vind niet iedereen aardig.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ook
Ennieweej. Ik ga door de kou
Dat ze zich daar iets van aan trektquote:Op donderdag 15 november 2012 14:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat jullie al zeiden, niet iedereen vind haar aardig en zij vind niet iedereen aardig.
Als ik overal weg zou moeten blijven waar iemand mij niet mag, dan heb ik geen leven meerquote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ze zich daar iets van aan trektEr zijn altijd wel mensen die je niet mogen.
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaarquote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol... iddquote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik overal weg zou moeten blijven waar iemand mij niet mag, dan heb ik geen leven meer.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik overal weg zou moeten blijven waar iemand mij niet mag, dan heb ik geen leven meer.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
Hehequote:Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En das maar mooi ook, anders liep fok leeg
Of als een eckte FOK!er op je zolderkamertje lekker FOK!enquote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lol... idd
of overal weg gaan waar jij iemand niet mag... kan je ook in je eentje op de wc gaan zitten als je jezelf tenminste mag
Ik ben een eckte nep FOK!erquote:Op donderdag 15 november 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of als een eckte FOK!er op je zolderkamertje lekker FOK!en.
Nee, want ook op Fok komen mensen die je niet mag... dus ook virtueel moet je wegblijven natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of als een eckte FOK!er op je zolderkamertje lekker FOK!en.
Ik ook... geen pc op de zolder, gezin, geen 14...quote:
Daarom zei ze toch ook dat ze geen leven meer had als ze weg moest blijven?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, want ook op Fok komen mensen die je niet mag... dus ook virtueel moet je wegblijven natuurlijk![]()
Ik wel. Ik doelde op dat ik geen lul heb van 30cmquote:[..]
Ik ook... geen pc op de zolder, gezin, geen 14...
Enige punten die ik score, ik heb een bril, en een pc op de slaapkamer.![]()
Ik mag iedereen op FOK!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, want ook op Fok komen mensen die je niet mag... dus ook virtueel moet je wegblijven natuurlijk
[..]
Ik ook... geen pc op de zolder, gezin, geen 14...
Enige punten die ik score, ik heb een bril, en een pc op de slaapkamer.![]()
Ik had al zo'n vermoedde ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag iedereen op FOK!.
Uiteraard lieg ik.
True story !quote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is deze?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag iedereen op FOK!.
Uiteraard lieg ik.
Dat ik iedereen mag? Dat klopt niet. Al vind ik de mensen die momenteel hier posten allemaal leukquote:
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Really?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
Dat ik iedereen mag? Dat klopt niet. Al vind ik de mensen die momenteel hier posten allemaal leuk.
Oké, jij gaat bij deze op de 'Ban-lijst'quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Really?Score !
![]()
Hey Samzzz.... how you doing
Ik deed even trollen met de interpretatie van letterlijk het tegenovergestelde van iedereen mogenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik iedereen mag? Dat klopt niet. Al vind ik de mensen die momenteel hier posten allemaal leuk.
awwwwwwquote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
Oké, jij gaat bij deze op de 'Ban-lijst'.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat er niemand hier is die niet mag.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat er niemand hier is die niet mag.
Daar integen ken ik ook niet iedereen
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook maar net wat je via internet van iemand meekrijgt. Ik heb wel eens mensen die ik online enorm irritand vond ontmoet in het echt en het was plotsklaps over.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat er niemand hier is die niet mag.
Daar integen ken ik ook niet iedereen
Dit dus. Al heb ik het ook al andersom gehoord.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook maar net wat je via internet van iemand meekrijgt. Ik heb wel eens mensen die ik online enorm irritand vond ontmoet in het echt en het was plotsklaps over.
Je doelt op mij nu he? geef maar toequote:Op donderdag 15 november 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Al heb ik het ook al andersom gehoord.
Nee, jou bedoel ik niet. En ik ga ook niet zeggen wie wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je doelt op mij nu he? geef maar toe
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op donderdag 15 november 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, jah dat helemaal... zoveel (2) meets gehad die echt zo enorm tegen vielen. Toen ben ik er maar mee gestopt. Forum blijft lekker forum voor mijquote:Op donderdag 15 november 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
Klopt, dat is soms ook wel lastig. Maar meestal kom je er uiteindelijk wel uitquote:Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd lastig om uit te gaan van letters.
Al meerdere discussies gehad, omdat de tekst zoals ik het opnam anders bedoeld was.
Tekst mist emotie en intonatie, en dat kan soms heel belangrijk zijn.
Grote meets of 1-op-1 meets ?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Haha, jah dat helemaal... zoveel (2) meets gehad die echt zo enorm tegen vielen. Toen ben ik er maar mee gestopt. Forum blijft lekker forum voor mij
Het ergste is nog als je elkaar zoveel te vertellen hebt op een forum of chat-iets, om dan vervolgens helemaal niks meer te melden te hebben als je elkaar dan eindelijk meet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef Cryothic het volgende:
![]()
Ik vind het altijd lastig om uit te gaan van letters.
Al meerdere discussies gehad, omdat de tekst zoals ik het opnam anders bedoeld was.
Tekst mist emotie en intonatie, en dat kan soms heel belangrijk zijn.
Eerst een grote, maar je merkte daar gewoon dat ik echt niet in de groep viel. Dan probeer je er nog wel het beste van te maken, mja, lukt het niet dan lukt het niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat is soms ook wel lastig. Maar meestal kom je er uiteindelijk wel uit
[..]
Grote meets of 1-op-1 meets ?
Bivakmutsquote:Op donderdag 15 november 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Was gvd koud buiten met m'n gisteren kaal geschoren kneiter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |