omdat ik benieuwd qwaSquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zou je uberhaupt op tong80 zoekensneu figuur
ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tel je dan ook de topics over Tong80 mee?
ook niet als adele er 38 keer in staat?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef CytiseChromatique het volgende:
We noemen de top 40 toch ook geen Adele discografie
Je vergeet de puntjes op de u te zetten.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zou je uberhaupt op tong80 zoekensneu figuur
1 maanvis brengt wel oneindig veel meer geld in het laatje voor FOK! dan 1 heatwave en 80 tongs bij elkaarquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Liever 80 tongs, dan 1 maanvis zullen we maar zeggen.
Ja, dat zal het zijn iddquote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 maanvis brengt wel oneindig veel meer geld in het laatje voor FOK! dan 1 heatwave en 80 tongs bij elkaar.
och huilebalk, jankzak eens een eind weg!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn idd.
Voornamelijk door mensen af te raden op FOK! te kijken zeker? Of constant te zuigen ten nadelen van de site in FB?
we vergeten allemaal wel eens wat.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet de puntjes op de u te zetten.
het umlaut monster komt je halen!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet de puntjes op de u te zetten.
Door Tong80 al ruim een half miljoen keer.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:55 schreef CytiseChromatique het volgende:
Hoe vaak zou deal gebruikt zijn op dit forum?
Jij eerstquote:Op donderdag 15 november 2012 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
och huilebalk, jankzak eens een eind weg!
Vandaar de spaarlampquote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we vergeten allemaal wel eens wat.
Friso ookquote:
Legt eens uit.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 maanvis brengt wel oneindig veel meer geld in het laatje voor FOK! dan 1 heatwave en 80 tongs bij elkaar.
Beter iemand die 1000 posts plaatst waarvan er 500 leuk zijn dan iemand die 100 posts plaatst waarvan er 0 leuk zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef zovty het volgende:
Ik zat ook net even de tellen. Ik heb niet zoveel geteld, maar de helft van de aktieve ONZ topics was van tong.
En als het nou allemaal top kwaliteit was... maar het zijn allemaal flauwe patty brard grappen. Wat mij betreft passen die beter in een centraal flauwe vergezochte patty brard grappen.
Game seth Gaaikema en matchquote:Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef zovty het volgende:
Ik zat ook net even de tellen. Ik heb niet zoveel geteld, maar de helft van de aktieve ONZ topics was van tong.
En als het nou allemaal top kwaliteit was... maar het zijn allemaal flauwe patty brard grappen. Wat mij betreft passen die beter in een centraal flauwe vergezochte patty brard grappen.
Gast je bent al 10 jaar mod en in die tijd is FOK! niets beter geworden dankzij jou, rot gewoon een eind op. En waarom ik FOK! niet aanraad bij bijv. mijn moeder? Omdat ik me schaam voor FOK! en de posts op de FP. Ook niet verwonderlijk als er posts staan waarin Djeez bijv. schrijft over de 'bazenacties' van iemand wiens 'paarsgepunte lans' aan 'breezersletjes van 15' door hemzelf getoond werden.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:59 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Beter iemand die 1000 posts plaatst waarvan er 500 leuk zijn dan iemand die 100 posts plaatst waarvan er 0 leuk zijn
Maar wel terug blijven komen... Briljant gewoon.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gast je bent al 10 jaar mod en in die tijd is FOK! niets beter geworden dankzij jou, rot gewoon een eind op. En waarom ik FOK! niet aanraad bij bijv. mijn moeder? Omdat ik me schaam voor FOK! en de posts op de FP. Ook niet verwonderlijk als er posts staan waarin Djeez bijv. schrijft over de 'bazenacties' van iemand wiens 'paarsgepunte lans' aan 'breezersletjes van 15' door hemzelf getoond werden.
Dat scheelt. Dan hoeven we ze niet door bushokjes heen te tiefen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Klopt.
Een overdaad aan flauwe kutzooi schrikt ONZ newbies af.
Jep want ík vind het wel leuk. Net zoals ik sex voor de buch leuk vond, maar daar praatte ook niemand overquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar wel terug blijven komen... Briljant gewoon.
Onzin, daar praten we nog steeds overquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep want ík vind het wel leuk. Net zoals ik sex voor de buch leuk vond, maar daar praatte ook niemand over
leuk die subtiele humor.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gast je bent al 10 jaar mod en in die tijd is FOK! niets beter geworden dankzij jou, rot gewoon een eind op. En waarom ik FOK! niet aanraad bij bijv. mijn moeder? Omdat ik me schaam voor FOK! en de posts op de FP. Ook niet verwonderlijk als er posts staan waarin Djeez bijv. schrijft over de 'bazenacties' van iemand wiens 'paarsgepunte lans' aan 'breezersletjes van 15' door hemzelf getoond werden.
je schaamt je voor FOK! maar vindt het wel leuk. Met andere woorden schaam je je dus voor jezelfquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep want ík vind het wel leuk. Net zoals ik sex voor de buch leuk vond, maar daar praatte ook niemand over
jep.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je schaamt je voor FOK! maar vindt het wel leuk. Met andere woorden schaam je je dus voor jezelf
Och och och, wat ben je toch ook een droeftoeter he? Alsof FOK! beter wordt van mensen die er al 10 jaar alles aan doen om de site in discrediet te brengen, op alles lopen te zuigen alsof ze ergens recht op hebben en verder alles eraan doen om mensen een mes in hun rug te steken.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in diskrediet brengen? dat doe ik niet. jankzakkerij van jou altijd. FOK! brengt zichzelf genoeg in diskrediet door gewoon de site bewust te laten verbaggeren en niets te doen aan de feedback die daarover komt. niet voor niets verdienen andere sites met veel minder bezoekers veel meer aan hun site.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och och och, wat ben je toch ook een droeftoeter he? Alsof FOK! beter wordt van mensen die er al 10 jaar alles aan doen om de site in discrediet te brengen, op alles lopen te zuigen alsof ze ergens recht op hebben en verder alles eraan doen om mensen een mes in hun rug te steken.
Get a life. echt...
Je veter zit losquote:Op donderdag 15 november 2012 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in diskrediet brengen? dat doe ik niet. jankzakkerij van jou altijd. FOK! brengt zichzelf genoeg in diskrediet door gewoon de site bewust te laten verbaggeren en niets te doen aan de feedback die daarover komt. niet voor niets verdienen andere sites met veel minder bezoekers veel meer aan hun site.
Wie de neuk denk jij toch al jaren te zijn om te bepalen wat FOK! moet en kan etc? Echt die misplaatste arrogantie is echt zo achterlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in diskrediet brengen? dat doe ik niet. jankzakkerij van jou altijd. FOK! brengt zichzelf genoeg in diskrediet door gewoon de site bewust te laten verbaggeren en niets te doen aan de feedback die daarover komt. niet voor niets verdienen andere sites met veel minder bezoekers veel meer aan hun site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |