Dat rijmtquote:Op donderdag 15 november 2012 10:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vuile vieze klootzak! Ik zeg lul eraf als gepaste straf!
Dit snap ik niet goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
AMSTERDAM - De naar de Filippijnen gevluchte Nederlandse pedofiel Richard B. heeft daar opnieuw een minderjarige jongen seksueel misbruikt.
Dat geeft B. toe in een gesprek met nrc.next, meldt de krant donderdag.
Een 17-jarige jongen deed op 4 september bij de Filippijnse politie aangifte van vier gevallen van misbruik tegen de Nederlandse pedofiel. "Er is wat gebeurd met hem, dat geef ik eerlijk toe. Op seksueel gebied, ja", biechtte B. in een telefonische reactie aan de krant op.
.B. werd in 2008 in Nederland veroordeeld voor jarenlang misbruik van drie minderjarige familieleden. Zijn hoger beroep mocht hij in vrijheid afwachten, waarop hij naar de Filippijnen vertrok. Zijn straf heeft hij nooit uitgezeten.
Bron
Vuile vieze klootzak! Ik zeg lul eraf als gepaste straf!
17 is minderjarig, dus voor de wet telt dit gewoon als pedofilie. Dat dat jochie aangifte heeft gedaan maakt ook wel duidelijk dat het niet geheel vrijwillig ging.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit snap ik niet goed.
Een 17 jarige jongen. Wat heeft dat precies met pedofilie van doen?![]()
Meer homoseksualiteit.
Een echte pedo heeft echt geen affiniteit met 17-jarigen.![]()
Volgens mij is die gast dus gewoon homoseksueel.
Je hebt pedofielen die zich zowel aangetrokken voelen tot kinderen (tot ongeveer 12 jaar) als op 'volwassenen' (laten we zeggen vanaf 16 jaar). Maar ik begrijp wat je bedoelt en ben het met je eens dat dit niets te maken heeft met pedofiliequote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit snap ik niet goed.
Een 17 jarige jongen. Wat heeft dat precies met pedofilie van doen?![]()
...
Een echte pedo heeft echt geen affiniteit met 17-jarigen.![]()
...
In Nederland is het legaal om als volwassenen seks te hebben met iemand van 16 jaar of ouder. Heeft absoluut niets met pedofilie te maken. En volgens mij wordt pedofilie in geen enkele wetboek genoemd.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Escapist het volgende:
[..]
17 is minderjarig, dus voor de wet telt dit gewoon als pedofilie. Dat dat jochie aangifte heeft gedaan maakt ook wel duidelijk dat het niet geheel vrijwillig ging.
Ik zeg ook niet dat die homo goed zit met zijn acties, alleen het betreft hier dus een homo (maar goed dat is politiek incorrect) en geen pedo.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Escapist het volgende:
[..]
17 is minderjarig, dus voor de wet telt dit gewoon als pedofilie. Dat dat jochie aangifte heeft gedaan maakt ook wel duidelijk dat het niet geheel vrijwillig ging.
in de wetboeken komt het woord pedofiel niet voor...quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Escapist het volgende:
[..]
True, mijn gedachtengang was een beetje/nogal krom ivm het leeftijdsverschil en omdat er waarschijnlijk sprake zal zijn geweest van dwang.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef Re het volgende:
[..]
in de wetboeken komt het woord pedofiel niet voor...
Nou, zo gewoon vind ik het niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Escapist het volgende:
[..]
True, mijn gedachtengang was een beetje/nogal krom ivm het leeftijdsverschil en omdat er waarschijnlijk sprake zal zijn geweest van dwang.
Het is dus gewoon een pedofiel die een minderjarige heeft verkracht/aangerand/misbruikt.
Ja opzich mag zn piemeltje er best af gehakt worden. Maar dat is gemeen natuurlijk, lekker vrij rond laten lopen om hem, als ie daar ooit zin in heeft, misschien een keertje op te sluiten in een veel te luxe gevangenis.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, zo gewoon vind ik het niet.
Zeg "zedenmisdrijfplegers". Het is veel vriendelijker naar de samenleving als je dat woord gebruikt in jouw zin.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:19 schreef El_Matador het volgende:
Alle bewezen pedo's aan hun ballen ophangen bitte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |