abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119362718
Ik denk dat ik maar verstandig ben en geen pannenlappen ga maken. Even wat anders verzinnen..

Deze wel afgemaakt, denk dat ik hiervan nog maar een setje maak, voor mijn moeder. Morgen even stijfsel halen.

pi_119363154
Mooie onderzetters!
Heb je iets van permanent stijfsel? Dat er niet uitgaat als de onderzetter bv nat wordt?
pi_119364066
20 van die groene gevallen :D petje af hoor! Ben benieuwd hoe ze alle 20 bij elkaar zijn :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119365173
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef dapmar het volgende:
Maar als je die lossen hebt gedaan in veelvoud van 3 dan moet je vasten haken bij die granny stripe en dan die stokjes in de vasten daar loop ik al vast hihihi.

Ik las ergens over lossen en dan vasten erin haken in het vtje?
Wat had je dan gelezen?
Bedoel je met de lossen, de beginketting? (chain). Dan moet je inderdaad in het v-tje steken. Je kunt ook in de achterkant steken (zoek maar eens op youtube op 'crochet in bump of chain', maar dat is vaak lastig als je nog niet zo vaak gehaakt hebt. Dan is het nog moeilijk om de steken te herkennen.
Als dit inderdaad je vraag is, adviseer ik je om eens op youtube te kijken naar video's voor beginners. Daar wordt dit allemaal duidelijk uitgelegd.
Succes!

Ik vind zelf de zigzag (riple toch?) niet zo moeilijk. Als je al stokjes kunt haken en kunt meerderen en minderen, dan ben je er al!
pi_119365698
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al die traktaties voor school! Toen ik klein was kreeg je een zakje chips en was t klaar :@
of een ijsje die je moeder dan afleverde :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119365776
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

of een ijsje die je moeder dan afleverde :Y
Dat ook! Maar ik ben in de winter jarig dus dat was bij mij nooit het geval :P

Ik wil ook nog eens een ripple maken! Eerst maar eens verder aan mijn square deken, heb er pas 3 :@
pi_119365943
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat ook! Maar ik ben in de winter jarig dus dat was bij mij nooit het geval :P

Ik wil ook nog eens een ripple maken! Eerst maar eens verder aan mijn square deken, heb er pas 3 :@
moet nog 15 popcorn vierkantjes, en dan dank ik god op me blote knieen dat het af is, dan aan elkaar naaien en een mooie rand er nog om heen en dan nooit, ik herhaal NOOIT meer een popcorndeken :(
pi_119366056
Ik vind dat fire deken op ravelry ook helemaal fantastisch. Wat is een popcorndeken? :D
pi_119366099
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat fire deken op ravelry ook helemaal fantastisch. Wat is een popcorndeken? :D
ga ik morgen voor je posten ..............
  zondag 18 november 2012 @ 22:38:17 #285
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_119366248
quote:
wat is fire deken??

haha Toverheks je bent er echt al een eeuw mee bezig toch? Dit is toch nr 2?? naja het resultaat wordt waarschijnlijk geweldig dus nog even volhouden!!!

Leuke onderzetters, I <3 de kleuren!
pi_119366358
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef EsseEi het volgende:

[..]

wat is fire deken??

haha Toverheks je bent er echt al een eeuw mee bezig toch? Dit is toch nr 2?? naja het resultaat wordt waarschijnlijk geweldig dus nog even volhouden!!!

Leuke onderzetters, I <3 de kleuren!
ja deze wordt langer meer kleuren enzo, zal morgen eens foto maken van alles, ondertussen had ik weer AH tas gepimt en ben aan het breien een poncho en een trui........
pi_119366487
en ik wil lleren mozaieke :@
pi_119366594
Kan iemand mij uitleggen hoe dat nou zit met binnenstebuiten haken en normaal haken?
Ik snap er weinig van maar volgens mij haak ik ook binnenstebuiten aangezien k altijd mijn werkjes om moet draaien als ze klaar zijn.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119366796
Als je in het rond haakt, krult je haakwerk bijna altijd zo om, dat je inderdaad binnenstebuiten haakt. Zodra mijn haakwerkje begint te krullen, duw ik 'm meteen de andere kant op, zodat ik verder 'goed' haak.

Hier kun je goed zien wat de binnen- en buitenkant is :)

Edit: Hier staat het ook goed uitgelegd, met meerdere foto's en uitleg over dat omkrullen
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119366841
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ga ik morgen voor je posten ..............
Ik ben benieuwd!

Dit is de fire blanket:
http://www.ravelry.com/patterns/library/fire-blanket

pi_119366931
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd!

Dit is de fire blanket:
http://www.ravelry.com/patterns/library/fire-blanket

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schitterde kleurtjes lijkt me erg zacht ook en mooi patroontje zo in de rondte, welk garen heb je gebruikt
pi_119366972
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

schitterde kleurtjes lijkt me erg zacht ook en mooi patroontje zo in de rondte, welk garen heb je gebruikt
Dat is niet van mij! Ik wil die graag nog eens maken :Y
pi_119367016
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat is niet van mij! Ik wil die graag nog eens maken :Y
oke vind hem wel gaaf, en volgens mij heeft de Wibra ook iets wol met moihair erin
pi_119367045
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef BrainTeaser het volgende:
Als je in het rond haakt, krult je haakwerk bijna altijd zo om, dat je inderdaad binnenstebuiten haakt. Zodra mijn haakwerkje begint te krullen, duw ik 'm meteen de andere kant op, zodat ik verder 'goed' haak.

Hier kun je goed zien wat de binnen- en buitenkant is :)

Edit: Hier staat het ook goed uitgelegd, met meerdere foto's en uitleg over dat omkrullen
oh k daht dat het een bepaalde handeling was die je dan verkeerd doet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 november 2012 @ 22:52:44 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119367063
n
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef CREADO het volgende:
Slofjes klaar drie paar nu de kerstsloffies nog :-) iemand enig idee hoe je fotos vanaf een tablet. Ik zie geen buttons hiervoor :-(
eerst tekst posten dan editten en je hebt een fotoicoontje of je url tussen [IMG ] [/ img ] zetten zonder de spaties
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_119367108
Ik denk wel dat het super veel werk is met die kleurovergangen trouwens. Je ziet dat na rijden een 'solid' kleur ze de kleur die erna komt ook bij neemt, heeeel mooi
pi_119367210
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh k daht dat het een bepaalde handeling was die je dan verkeerd doet?
Nee hoor, de steken blijven precies hetzelfde, het zit 'm puur in dat omkrullen. Daarom doe ik dat altijd zo vroeg mogelijk, zodat je er daarna geen omkijken meer naar hebt.
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119367247
quote:

DEZE IS KLEINER WAS VOOR MIJN KLEINDOCHTER SOORT SPEELKLEED.......DE ANDERE WAAR IK NU MEE BEZIG BEN SMALLER MAAR MEER KLEUREN .......IN HET MIDDEN ALLEMAAL POPCORNSTEKEN. RANDJE WIT DAN RAND VAN DE KLEUR WAAR JE MEE BEZIG BENT.
  zondag 18 november 2012 @ 23:00:09 #299
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_119367464
wow die fire blanket is echt heeel mooi ja, mooie kleuren!!

En Toverheks je deken blijft geweldig! :D:D
pi_119367549
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

DEZE IS KLEINER WAS VOOR MIJN KLEINDOCHTER SOORT SPEELKLEED.......DE ANDERE WAAR IK NU MEE BEZIG BEN SMALLER MAAR MEER KLEUREN .......IN HET MIDDEN ALLEMAAL POPCORNSTEKEN. RANDJE WIT DAN RAND VAN DE KLEUR WAAR JE MEE BEZIG BENT.
prachtig mooi :! daarom vroeg ik al of je ook niet de oma van mijn mogelijk toekomstige kinderen kunt worden :P en zei je nog wel TUURLIJK :D

Maar dat je er helemaal van moet gillen (hoofdletters) geeft wel aan dat je er krankjorem van bent geworden.... dus het is je alvast vergeven als je het niet nakomen gaat ;) :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')