Wat had je dan gelezen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef dapmar het volgende:
Maar als je die lossen hebt gedaan in veelvoud van 3 dan moet je vasten haken bij die granny stripe en dan die stokjes in de vasten daar loop ik al vast hihihi.
Ik las ergens over lossen en dan vasten erin haken in het vtje?
of een ijsje die je moeder dan afleverdequote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al die traktaties voor school! Toen ik klein was kreeg je een zakje chips en was t klaar
Dat ook! Maar ik ben in de winter jarig dus dat was bij mij nooit het gevalquote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een ijsje die je moeder dan afleverde
moet nog 15 popcorn vierkantjes, en dan dank ik god op me blote knieen dat het af is, dan aan elkaar naaien en een mooie rand er nog om heen en dan nooit, ik herhaal NOOIT meer een popcorndekenquote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ook! Maar ik ben in de winter jarig dus dat was bij mij nooit het geval
Ik wil ook nog eens een ripple maken! Eerst maar eens verder aan mijn square deken, heb er pas 3
ga ik morgen voor je posten ..............quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat fire deken op ravelry ook helemaal fantastisch. Wat is een popcorndeken?
wat is fire deken??quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat fire deken op ravelry ook helemaal fantastisch. Wat is een popcorndeken?
ja deze wordt langer meer kleuren enzo, zal morgen eens foto maken van alles, ondertussen had ik weer AH tas gepimt en ben aan het breien een poncho en een trui........quote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef EsseEi het volgende:
[..]
wat is fire deken??
haha Toverheks je bent er echt al een eeuw mee bezig toch? Dit is toch nr 2?? naja het resultaat wordt waarschijnlijk geweldig dus nog even volhouden!!!
Leuke onderzetters, I <3 de kleuren!
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik morgen voor je posten ..............
schitterde kleurtjes lijkt me erg zacht ook en mooi patroontje zo in de rondte, welk garen heb je gebruiktquote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Dit is de fire blanket:
http://www.ravelry.com/patterns/library/fire-blanket
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet van mij! Ik wil die graag nog eens makenquote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schitterde kleurtjes lijkt me erg zacht ook en mooi patroontje zo in de rondte, welk garen heb je gebruikt
oke vind hem wel gaaf, en volgens mij heeft de Wibra ook iets wol met moihair erinquote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet van mij! Ik wil die graag nog eens maken
oh k daht dat het een bepaalde handeling was die je dan verkeerd doet?quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef BrainTeaser het volgende:
Als je in het rond haakt, krult je haakwerk bijna altijd zo om, dat je inderdaad binnenstebuiten haakt. Zodra mijn haakwerkje begint te krullen, duw ik 'm meteen de andere kant op, zodat ik verder 'goed' haak.
Hier kun je goed zien wat de binnen- en buitenkant is
Edit: Hier staat het ook goed uitgelegd, met meerdere foto's en uitleg over dat omkrullen
eerst tekst posten dan editten en je hebt een fotoicoontje of je url tussen [IMG ] [/ img ] zetten zonder de spatiesquote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef CREADO het volgende:
Slofjes klaar drie paar nu de kerstsloffies nog :-) iemand enig idee hoe je fotos vanaf een tablet. Ik zie geen buttons hiervoor :-(
Nee hoor, de steken blijven precies hetzelfde, het zit 'm puur in dat omkrullen. Daarom doe ik dat altijd zo vroeg mogelijk, zodat je er daarna geen omkijken meer naar hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh k daht dat het een bepaalde handeling was die je dan verkeerd doet?
quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
prachtig mooi :! daarom vroeg ik al of je ook niet de oma van mijn mogelijk toekomstige kinderen kunt wordenquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DEZE IS KLEINER WAS VOOR MIJN KLEINDOCHTER SOORT SPEELKLEED.......DE ANDERE WAAR IK NU MEE BEZIG BEN SMALLER MAAR MEER KLEUREN .......IN HET MIDDEN ALLEMAAL POPCORNSTEKEN. RANDJE WIT DAN RAND VAN DE KLEUR WAAR JE MEE BEZIG BENT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |