abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119353345
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 17:01 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ikke! Mail me je adres maar, dan kan ik de bol naar je opsturen!
Maakt het uit als de kleurbadnummers niet overeen komen? /autist

En ik weet nog steeds niet hoeveel ik eigenlijk nodig heb, 2 bollen is voor een muts wel genoeg toch? Stuur je zo ff een pm als mijn laptop aanstaat, mobiel is kut.
pi_119353414
Haha :-) ik twijfel een beetje, was ook bang dat ze niet tegen de hitte zouden kunnen. Ik wil ze als kado voor mijn moeder maken, en nu heb ik iets in de keuken omhaakt met zeeman baby soft. Dit wil ik voor de pannenlappen ook gebruiken. Het bestaat uit 80% acryl en 20% polyamide. Katoenen stofje er onder.

Trovey , jij hebt dus wel pannenlappen van acryl?
pi_119353455
Voor mijn slouchy muts van laatst heb ik anderhalve bol gebruikt en die lijkt ruimer dan die van jouw patroon.
150 gram dus
pi_119353618
Ik heb laatst expres kokend water over mijn acryl gegoten in een wanhopige poging het te laten krimpen. Er gebeurde niets :+
Denk dat het relatief veilig is zolang je het als onderzetter gebruikt. Niet met je handen in aanraking laten komen als het heet is.
pi_119354561
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:26 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Wat hebben jullie de afgelopen dagen al weer veel geschreven en ook veel gehaakt. Ik heb niet meer alles teruggelezen, want jullie gaan zo snel.

Gisteren heb ik eindelijk de kraamcadeautjes kunnen geven aan ons nichtje, nu kan ik dus ook de foto's showen :)

[ afbeelding ]
De teckel had ik al eerder laten zien, maar was toen nog niet af.

[ afbeelding ]
Voor ons nichtje een lekker dekentje voor in de wandelwagen of het bedje en voor alle gezinsleden een muis. (Hun achternaam is Muijs)
wat leuk allemaal ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119356133
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb laatst expres kokend water over mijn acryl gegoten in een wanhopige poging het te laten krimpen. Er gebeurde niets :+
Denk dat het relatief veilig is zolang je het als onderzetter gebruikt. Niet met je handen in aanraking laten komen als het heet is.
Serieus? :o
Op mijn acrylbollen staat altijd dat t met handwas op 30 graden moet, vreemd :P
pi_119356348
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Haha :-) ik twijfel een beetje, was ook bang dat ze niet tegen de hitte zouden kunnen. Ik wil ze als kado voor mijn moeder maken, en nu heb ik iets in de keuken omhaakt met zeeman baby soft. Dit wil ik voor de pannenlappen ook gebruiken. Het bestaat uit 80% acryl en 20% polyamide. Katoenen stofje er onder.

Trovey , jij hebt dus wel pannenlappen van acryl?
Ja, nooit last gehad van brandende/smeulende lappen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119357580
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Serieus? :o
Op mijn acrylbollen staat altijd dat t met handwas op 30 graden moet, vreemd :P
het werd wel wat minder fluffig maar is niet aan elkaar gesmolten ofzo.
pi_119358789
Ik zou het risico met acryl niet nemen om er pannelappen van te maken! Maar goed, dat is ieder voor zich! Mocht je het risico wel willen nemen zou ik het zeker tegen de ontvanger zeggen, want acryl wat je lichaam insmelt geeft geen leuk effect kan ik je zeggen.....
pi_119358865
link

[ Bericht 6% gewijzigd door CREADO op 18-11-2012 21:25:03 ]
By DMB
pi_119359056
Slofjes klaar drie paar nu de kerstsloffies nog :-) iemand enig idee hoe je fotos vanaf een tablet. Ik zie geen buttons hiervoor :-(
By DMB
pi_119359088
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe heet jouw pannen worden maar bij mij smelt er niets....ovenschalen doen ook geen schade. ;)
Nou ik denk zo heet als bij de meeste die bijvoorbeeld aardappels koken.. HEET dus... en dus smelt acryl dan fijne meteen tegen de onderkant van je pan aan lijkt me... acryl is een soort plasticachtig iets al is het dan met een hele lage waarde.. plastic en hoge warmte gaan nu eenmaal niet samen...
pi_119359735
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef CREADO het volgende:
Slofjes klaar drie paar nu de kerstsloffies nog :-) iemand enig idee hoe je fotos vanaf een tablet. Ik zie geen buttons hiervoor :-(
Ben ik ook nog niet achter. Ik plaats foto's daarom meestal maar vanaf mijn pc of mijn laptop.

Ik ben trouwens begonnen met 20(!) evil green pigs, van het patroon van EsseEi. Deze zijn om uit te delen voor mijn ukje die vrijdag 1 wordt!
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_119360290
Hier een plastic expert op de bank zitten, die het toch echt afraadt om acryl te gebruiken bij zulke temperaturen :N
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119360473
Ik ben een beginnende haker, kan wel een basic granny square maken. En de steken ken ik ook nu wel geloof ik. MAar wat is nou het "makkelijkst" om te doen. Granny stripe hoor je iedereen over... maar is dat wel zo makkelijk? Zigzag deken is nog lastiger of niet.

En las ook ergens toen straks over vasten aan de lossen haken, doe je dus door 2 lussen? Dan krijg je het strakker?

Groetjes Dapmar
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_119360504
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef BrainTeaser het volgende:
Hier een plastic expert op de bank zitten, die het toch echt afraadt om acryl te gebruiken bij zulke temperaturen :N
_O_
  zondag 18 november 2012 @ 21:28:30 #267
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_119360727
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Ben ik ook nog niet achter. Ik plaats foto's daarom meestal maar vanaf mijn pc of mijn laptop.

Ik ben trouwens begonnen met 20(!) evil green pigs, van het patroon van EsseEi. Deze zijn om uit te delen voor mijn ukje die vrijdag 1 wordt!
hee wat leuk!! en wat een klus!!! ik loop te miepen over 17 vogels, maar dit is nog wel meer werk geloof ik ;) (nog maar 4 te gaan trouwens :D)

Welkom Dapmar! ik vind een Granny Stripe wel lekker makkelijk, het is een beetje als een granny square maar dan heen en weer. ik weet eingelijk niet waarvoor, voor een deken? want je kan bijvoorbeeld ook een reuze granny square deken maken :D Zigzag is best lastig ja...
(en dat over die lossen snap ik niet helemaal wat je bedoeld?)
pi_119360950
Maar als je die lossen hebt gedaan in veelvoud van 3 dan moet je vasten haken bij die granny stripe en dan die stokjes in de vasten daar loop ik al vast hihihi.

Ik las ergens over lossen en dan vasten erin haken in het vtje?
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_119361897
20 wattes.... linkje? :D ben wel nieuwschierig :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119361964
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef EsseEi het volgende:

[..]

hee wat leuk!! en wat een klus!!! ik loop te miepen over 17 vogels, maar dit is nog wel meer werk geloof ik ;) (nog maar 4 te gaan trouwens :D)

Welkom Dapmar! ik vind een Granny Stripe wel lekker makkelijk, het is een beetje als een granny square maar dan heen en weer. ik weet eingelijk niet waarvoor, voor een deken? want je kan bijvoorbeeld ook een reuze granny square deken maken :D Zigzag is best lastig ja...
(en dat over die lossen snap ik niet helemaal wat je bedoeld?)
Ik ben je erg dankbaar voor het patroon. ;)

Ik heb mijn verstand maarop nul gezet en ben (veel te laat, I know) aan de slag gegaan. Tot nu toe heb ik 20 oortjes af... Ik wil vandaag alle oortjes af hebben, morgen alle oogjes en 10 snuiten. Dan de rest van de snuiten op woensdag en nog 5 hoofdjes. De rest van de hoofden op donderdag en vrijdag. Ze gaat pas op maandag uitdelen. Dus ik heb nog even.
pi_119361975
Al die traktaties voor school! Toen ik klein was kreeg je een zakje chips en was t klaar :@
pi_119362008
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:41 schreef Dottey het volgende:
EsseEi, kun jij een linkje doen? Gaat veel te irritant op de iPad.
pi_119362113
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al die traktaties voor school! Toen ik klein was kreeg je een zakje chips en was t klaar :@
Dat is wel zo. Ik wil alleen geen lekkers uitdelen en al helemaal geen fruit. Het ene vind ik niet verantwoord en het andere gewoon niet leuk. Ze zit in een verticale groep, waardoor ik iets voor alle leeftijden moest bedenken. Dit leek me dan het meest handig!
pi_119362256
Het is ook heel leuk, toen ik klein was knutselde wij wel dingen om bestaande dingen heen. Bijvoorbeeld een muis van karton en dan wat snoep erin. Maar ik denk dat het in 10 jaar tijd ook wel anders is geworden met snoep trakteren enzo :Y
  zondag 18 november 2012 @ 21:48:19 #275
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_119362437
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:41 schreef Dottey het volgende:
Deze

Wel een foto plaatsen he MizzEnroe! (Op Ravelry ook ;) vind ik leuk)

ja bij ons was took: of je deelde zakje chips uit (vond ik saaaai) of je maakte wat ervan, spiesjes ofzo of iets met karton en dan wat snopejes. Maar nu zit er altijd een cadeau bij heb ik begrepen (cadeautje, niet overdrijven ;))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')