SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Frosty the snowman van Tyler-Girl
Eenhorn van Dottey
Kerstversiering van Spuuglokje
Padmafamilie van SunshineFlower
Hook on!
[ Bericht 11% gewijzigd door EsseEi op 15-11-2012 10:17:21 ]
Ik zou willen dat dat bij ons kon haha. Jaloers!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef BrainTeaser het volgende:
En op m'n werk haken doe ik ook niet. Ik lunch gewoon achter m'n pc, zodat ik 's middags eerder weg kan!
zolang 't echt om haken gaat is dat allemaal relevant toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:18 schreef EsseEi het volgende:
Trouwens: om afgeronde haaksels te vinden van 4 verschillende haaksters moest ik behoorlijk terug bladerenwat een geklets haha
Dit is echt supernice!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Succes J0ycie88!
Ik heb een heel leuk boek gekocht om sneeuwvlokken te haken (voor 7,95). Deze:
[ afbeelding ]
En ik heb er net een af, met suikerwater behandeld en laten drogen. Dit is het resultaat (balancerend op mijn vinger zodat te zien is dat ie goed hard geworden is!):
[ afbeelding ]
Heel mooi! Heb je het "recept" voor het suikerwater?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Succes J0ycie88!
[ afbeelding ]
En ik heb er net een af, met suikerwater behandeld en laten drogen. Dit is het resultaat (balancerend op mijn vinger zodat te zien is dat ie goed hard geworden is!):
[ afbeelding ]
Oh die is mooi!! Mag is astublieft dat patroon hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Succes J0ycie88!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh ik zie nu dat ik à la Lijnloos een voet in beeld heb.
ik ook ^^. Of komt dat uit dat boek?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Oh die is mooi!! Mag is astublieft dat patroon hebben![]()
Bij Boekenvoordeel (dit boek komt uit Hoogezand, maar er zijn nog veel meer van deze winkels in Nederland).quote:Op donderdag 15 november 2012 11:32 schreef DonnaRush het volgende:
Waar komt dat sneeuwvlokken boek vandaan?
Dank je!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:38 schreef Spuuglokje het volgende:
YogaLove, dat suikerwaterrecept is een half glaasje suiker, aanvullen met heet water, roeren tot de suiker opgelost is, klaar. Die geniale tip stond in het vorige haaktopic (nog dank daarvoor, ik ben alleen kwijt wie het precies opschreef). En dat suikerwater heb ik in een plantenspuit gedaan en het sneeuwvlokje daarmee goed ingespoten, daarna opgespannen en laten drogen. En het patroon komt uit het boek, het is nr. 91. Ik wil wel even een fotootje posten van de beschrijving, maar ik weet niet of het mag? Als het niet mag, haal ik de foto weer weg uiteraard!
[ afbeelding ]
100% katoen, met een dikte voor haaknaald 1,5 of 2 (ik haakte met nr. 2).quote:Op donderdag 15 november 2012 11:43 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Dank je!
Wat voor garen heb jij er voor gebruikt?
Dat is een Esbelotta patroon: http://www.ravelry.com/pa(...)es-the-little-donkeyquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit op ravelry te kijken. En zag bij Brainteaser haar pagina, Gonzales staan. Alleen ik kom maar niet bij een patroon. Weet iemand hoe ik dat kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |