quote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou dan ook meteen een netwerkreceiver pakken als je toch een nieuwe koopt
Heb zelf toen bij een hunt ook iets van 400e afgetikt aan speakers, receiver en subwoofer. Jaartje later baalde ik een klein beetje dat ik geen netwerk receiver had, maar ja had er toen ook echt de ballen verstand van en het is een prima dingetje. Over een paar jaartjes schaf ik wel weer eens een nieuwe aan.quote:
Ik heb nu met mijn studentbudget een oud receivertje zonder HDMI en een paar boxen. Ik wil graag upgraden, wil toch wel graag over op HDMI. Maar niet met deze receiverquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb zelf toen bij een hunt ook iets van 400e afgetikt aan speakers, receiver en subwoofer. Jaartje later baalde ik een klein beetje dat ik geen netwerk receiver had, maar ja had er toen ook echt de ballen verstand van en het is een prima dingetje. Over een paar jaartjes schaf ik wel weer eens een nieuwe aan.
Dat heb ik nu dus.. wat doet een netwerk reciever extra?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb zelf toen bij een hunt ook iets van 400e afgetikt aan speakers, receiver en subwoofer. Jaartje later baalde ik een klein beetje dat ik geen netwerk receiver had, maar ja had er toen ook echt de ballen verstand van en het is een prima dingetje. Over een paar jaartjes schaf ik wel weer eens een nieuwe aan.
Succesquote:
Die heb ik alquote:Op donderdag 15 november 2012 10:16 schreef Karina het volgende:
Elke keer kijk ik weer mee, maar kopen ho maarGewoon leuk. Een Spongebob tostiapparaat zou wel leuk zijn
Dit is de top880 van de jaren 80, best leuke muziek.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:24 schreef Nizno het volgende:
qmusic draait gewoon 28 foute uren... veel lekkerder dan een rickroll van Veronica
28 uur lang foute uur is ook leukquote:Op donderdag 15 november 2012 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is de top880 van de jaren 80, best leuke muziek.
Niet veel verschil met tachtiger jaren muziek volgens mijquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
28 uur lang foute uur is ook leuk
Je hebt ook nieuwe foute nummersquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet veel verschil met tachtiger jaren muziek volgens mij
kwaliteitquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef Karina het volgende:
Die handdoeken, van 130 euro voor 30... ik geloof geen klap van die 130 euro/
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef EDMAN- het volgende:
Alles binnen een straal van 1 meter wordt droog
Is ook zo, ik trap er ook niet in hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef EDMAN- het volgende:
Als er staat dat iets eerst 200 was en nu 100, kopen veel mensen het alleen daarom al. Ik zou het wel weten als ik verkoper was
Ik vaak welquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo, ik trap er ook niet in hoor
Ja lastig, omdat je niet weet van tevoren welke er langskomt natuurlijk. Anders vast even globaal kijken wat ze kosten normaal, type wat je zoekt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik vaak wel
Ik zoek dus een laptop trouwens, maar als er eens 1 voorbijkomt heb ik te weinig tijd om uit te zoeken of het ook écht waar voor je geld is. Vervelend
Ik heb het afgeleerd toen ik bij Bol.com iets wilde bestellen. Dat was ¤35, ik twijfelde, en toen ik een paar dagen later wilde bestellen, was het ¤40! En ja hoor, een dag later kwam ie in de aanbieding:quote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef bambino het volgende:
Niks gemist zo te ziendat scheelt weer
Dit is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef JDx het volgende:
Wat een BULLSHIT prijzen die originele prijzen met een streep erdoorheen, regelrechte oplichterij dit.
Morgenquote:
Ik check altijd ff snel wat vergelijkingssites, vaak is het wél de laagste prijs hier.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef JDx het volgende:
Wat een BULLSHIT prijzen die originele prijzen met een streep erdoorheen, regelrechte oplichterij dit.
het zijn vast ook de adviesprijzen van de fabrikant.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef JDx het volgende:
Ja iets meer dan 4 uur.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef essnhills het volgende:
Lekker een paar uurtjes geslapen?
Er zijn zoveel types en specsquote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lastig, omdat je niet weet van tevoren welke er langskomt natuurlijk. Anders vast even globaal kijken wat ze kosten normaal, type wat je zoekt.
Ik ook iets van 4 uurtjes, ik kwam juist weer rond 8 uurquote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja iets meer dan 4 uur.
Hield het rond 6 uur voor gezien.
En maar goed ook. De 1e posted kwam pas weer om 8 uur
ja daarom even heel globaal kijken. Want het is toch een hoop geld.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Er zijn zoveel types en specs. En ik zoek hyem in prijsklasse tot 500 euro. Dan heb je al niet veel
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook iets van 4 uurtjes, ik kwam juist weer rond 8 uur
Zullen we ze opschrijven voor haar..quote:
True that.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daarom even heel globaal kijken. Want het is toch een hoop geld.
Ze zei gister al dat het shotjes water waren, en dat ze nooit gezegd had wat er in zatquote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zullen we ze opschrijven voor haar..Goed begin van de dag
ook net wakker zekerquote:
Ik heb tot nu toe in hunts alleen dingen gekocht die ik nodig had, waar ik dus echt op wachtte. (ja oke, op die boxen na danquote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daarom even heel globaal kijken. Want het is toch een hoop geld.
Geen stagiaire in de buurt? (neem aan dat je op werk zitquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet straks wat dingen printen en van de printer afpakken, shit dan moet ik van mijn plek
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Ze zei gister al dat het shotjes water waren, en dat ze nooit gezegd had wat er in zatvalsspelert
ik moet zo 1 uur wegquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet straks wat dingen printen en van de printer afpakken, shit dan moet ik van mijn plek
Nee helaas niet... ja op mijn werk. Ik wacht wel op een item dat niet snel loopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen stagiaire in de buurt? (neem aan dat je op werk zit)
Vorige keer was er een pauze om 1 uur snachts van de 2e nacht, tot 7 uur.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef EDMAN- het volgende:
Gaat de hunt nu ook 2 dagen non-stop door?
Andere keren kwam er de tweede nacht van 2 tot 7 oid een pauze.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef EDMAN- het volgende:
Gaat de hunt nu ook 2 dagen non-stop door?
Zaklamp nuquote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helaas niet... ja op mijn werk. Ik wacht wel op een item dat niet snel loopt.
Ja ik zit nu nog even iets anders te doen ... komt vast nog wel iets stoms, nog een luchtje of zo.quote:
koud of warm waterquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zit nu nog even iets anders te doen ... komt vast nog wel iets stoms, nog een luchtje of zo.
Of een boxquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zit nu nog even iets anders te doen ... komt vast nog wel iets stoms, nog een luchtje of zo.
Bel je een van je vrienden of die het op kan halenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef essnhills het volgende:
Ik moet vandaag nog langs de Hema.. Morgen een themafeestje en m'n bestelling voor accessoires en knutsel dingen is eindelijk afgeleverd
Ik zit op Fok! Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Bel je een van je vrienden of die het op kan halen
Fok meeting.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee wacht, hoe kom ik dan aan zo'n feest
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit op Fok! Ik heb geen vrienden![]()
Ohnee wacht, hoe kom ik dan aan zo'n feest
En jullie zijn lekker niet uitgenodigdquote:
Zelfs ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jullie zijn lekker niet uitgenodigd
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef bambino het volgende:
[..]
hahafeest voor jou en vriendlief alleen? Wordt wel een ander type feestje dan ik in eerste instantie gedacht had bij "thema" lolol
Zie daar ga je alquote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Het is wel bij vriendlief thuis
Ssst, tuurlijk wel, maar anders worden zij jaloersquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst, tuurlijk wel, maar anders worden zij jaloers![]()
Haha, om het nog fouter te maken, ik ga als verpleegsterquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, om het nog fouter te maken, ik ga als verpleegster![]()
nee dat niet, toevallig ben ik nu een paar dagen vrij. Maar normaal staat die wel aan op het werk op de achtergrond.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
Nemen mensen hier ook echt vrij voor de hunt?
Ik ben student en heb nu vooral veel zelfstudie, weinig contacturenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
Nemen mensen hier ook echt vrij voor de hunt?
Dit is eigenlijk wel een beetje heel foutquote:Op donderdag 15 november 2012 10:49 schreef Karina het volgende:
Morgen ben ik wel vrij, maar dan moet ik allerlei dingen in huis doen, eigenlijk mis ik dan meer dan nu op het werk.
Ik zit nu de post open te maken, maar gaat niet zo vlotquote:Op donderdag 15 november 2012 10:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een beetje heel fout
Maar goed dat je baas niet kan meelezen
Haha eind van de dag, vraagt je baas. Wat heb je vandaag allemaal gedaan?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu de post open te maken, maar gaat niet zo vlot
EDMAN komt zo vanuit thuis zonder werk terugquote:Op donderdag 15 november 2012 10:51 schreef EDMAN- het volgende:
k, same here, moet gewoon werken. helaas moet ik dan s nachts wel slapen
ik ga richting beoordelingsgesprek. hopelijk is mn internetgebruik niet geregistreerd
Ik zou het net posten jaquote:
Niznoquote:
moggequote:
Goedemorrrrrrgenquote:
Haha slimmerikken zijn het bij postnlquote:Op donderdag 15 november 2012 10:54 schreef Nizno het volgende:
zit te wachten op postNL die een pakket van mij gisteren al zou bezorgen maar niet gelukt is... denk dat de bezorger uit Turijn moest komen ofzo......
staat er nu ook echt eerste afleverpoging niet gelukt.... alsof ik niet thuis zou zijn geweest..... tsssk
I feel special nowquote:Op donderdag 15 november 2012 10:54 schreef Nizno het volgende:
ja heuj ik was er al!!
Ik zei mogge tegen bambino
Ik had een paar weken terug een hele mooie. Ik verwachtte 2 pakketjes, van het zelfde bedrijf ook nog eens (het paste niet in 1 pakketje blijkbaar). Toen kwamen ze, met 1 pakketje, die andere hadden ze niet, maar volgens de track & trace was ik niet thuisquote:Op donderdag 15 november 2012 10:54 schreef Nizno het volgende:
zit te wachten op postNL die een pakket van mij gisteren al zou bezorgen maar niet gelukt is... denk dat de bezorger uit Turijn moest komen ofzo......
staat er nu ook echt eerste afleverpoging niet gelukt.... alsof ik niet thuis zou zijn geweest..... tsssk
ja echt... en nu komen ze tussen 11.30 en 13.30... en ik moet om 11.45u richting mn werk....quote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha slimmerikken zijn het bij postnl
ouch dat gaat em niet wordenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja echt... en nu komen ze tussen 11.30 en 13.30... en ik moet om 11.45u richting mn werk....
ook een leuke grap inderdaad...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een paar weken terug een hele mooie. Ik verwachtte 2 pakketjes, van het zelfde bedrijf ook nog eens (het paste niet in 1 pakketje blijkbaar). Toen kwamen ze, met 1 pakketje, die andere hadden ze niet, maar volgens de track & trace was ik niet thuis
ze zetten het maar in de garage..... dat principe kennen ze hier nog in dit gehuchtquote:
hehequote:Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zetten het maar in de garage..... dat principe kennen ze hier nog in dit gehucht
Probleem alleen was dat ie dag erna niemand thuis zou zijn, dus dan zou de tweede bezorgpoging ook mislukken. Maar toen heb ik even gebeld, en toen moesten ze toch echt toegeven dat hier iets fout was gegaan, en dat ze het nog een extra keer zouden aanbiedenquote:
het is toch maar een sinterklaascadeautje voor het nichtje van lief.......quote:
Bij mijn ouders thuis komen ze regelmatig gewoon via de achterdeur binnenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zetten het maar in de garage..... dat principe kennen ze hier nog in dit gehucht
ik heb gehad toen mn nieuwe foon kwam dat deze tegelijk bezorgd werd met een proefpakketdingetje van Buzzer...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probleem alleen was dat ie dag erna niemand thuis zou zijn, dus dan zou de tweede bezorgpoging ook mislukken. Maar toen heb ik even gebeld, en toen moesten ze toch echt toegeven dat hier iets fout was gegaan, en dat ze het nog een extra keer zouden aanbieden
Bij mij bellen ze bij de buren aan en leggen het dan bij mij voor de deur (ik woon op 1 hoog). Iedereen die voorbijloopt kan het dan zo meenemen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis komen ze regelmatig gewoon via de achterdeur binnen
Met aangetekende post gaat ook niet altijd echt goed. Zo heeft mijn moeder getekend voor ontvangst van mijn creditcard.. Ze moest haar ID laten zijn, en dat was toch prima..quote:Op donderdag 15 november 2012 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij bellen ze bij de buren aan en leggen het dan bij mij voor de deur (ik woon op 1 hoog). Iedereen die voorbijloopt kan het dan zo meenemen.
2 woorden, 9 letters!quote:
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 woorden, 9 letters en een smiley!
quote:
ow dat gebeurd hier ook... ouders tekenen zo vaak namens mij... dat is ook een puntje van goed vertrouwen van de postbode vind ik.... wel prettig ergens....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met aangetekende post gaat ook niet altijd echt goed. Zo heeft mijn moeder getekend voor ontvangst van mijn creditcard.. Ze moest haar ID laten zijn, en dat was toch prima..
Meeste pakketbezorgers krijgen betaald per pakket. Dus die willen zo graag mogelijk er van af. Die gaan er blind vanuit dat het wel goed is en "hope for the best".quote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat gebeurd hier ook... ouders tekenen zo vaak namens mij... dat is ook een puntje van goed vertrouwen van de postbode vind ik.... wel prettig ergens....
maar in Dev is het zelfs zo erg dat ik heb kunnen tekenen voor lief terwijl we echt niet dezelfde achternaam hebben en ik daar ook niet ingeschreven sta,
Ik zit nog in fase 1,5quote:Op donderdag 15 november 2012 11:07 schreef essnhills het volgende:
Ik ben weer helemaal wakker.. Eerder vanmorgen doezelde ik iedere keer weg om wakker te schrikken van de bel bij 1dagskoopjes
Ik vind het ook wel handig, en het kan over het algemeen wel als het op hetzelfde adres is. Mijn huisgenootjes tekenen ook regelmatig pakketjes voor me, maar ik had verwacht dat dat met aangetekende post toch wel iets strenger zou zijn. Gelukkig niet, anders had ik hem zelf op kunnen halenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat gebeurd hier ook... ouders tekenen zo vaak namens mij... dat is ook een puntje van goed vertrouwen van de postbode vind ik.... wel prettig ergens....
maar in Dev is het zelfs zo erg dat ik heb kunnen tekenen voor lief terwijl we echt niet dezelfde achternaam hebben en ik daar ook niet ingeschreven sta,
Box!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Nizno het volgende:
ja mee eens.... weg![]()
Even spullen inpakken![]()
Tot later!
Scherp, box ouwe (HAHA)quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Box!(ja oke met dvd's, maar het is wel een box)
Niet echt, je kunt nog wel printen deze duurt wel ffquote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
Ik had even rookpauze, volgens mij niets gemist.
Jawel! Een box!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
Ik had even rookpauze, volgens mij niets gemist.
Na de lunch doe ik dat meestalquote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet echt, je kunt nog wel printen deze duurt wel ff
Ja dat is hetzelfde als wat je vroeger had: dat je niet 2 keer heel snel achter elkaar kunt posten, alleen word je nu naar de index doorverwezen in plaats van dat je een melding krijgt. Ik heb er trouwens geen last van omdat ik een abo hebquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef bambino het volgende:
Weet jij hier iets over Karina? FB / Meldingen -> terug naar index
Je krijgt nu nog steeds de melding, alleen na sluiten van melding kom je bij index IPV huidige topic.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als wat je vroeger had: dat je niet 2 keer heel snel achter elkaar kunt posten, alleen word je nu naar de index doorverwezen in plaats van dat je een melding krijgt. Ik heb er trouwens geen last van omdat ik een abo heb
OK ja dat is dus nieuw blijkbaar... kan me voorstellen dat het irritant is, moet je weer helemaal terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Je krijgt nu nog steeds de melding, alleen na sluiten van melding kom je bij index IPV huidige topic.
Dat is het gene wat me stoort.
Je en zeker met de hunt dan zit je op zo'n "live" topicquote:Op donderdag 15 november 2012 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ja dat is dus nieuw blijkbaar... kan me voorstellen dat het irritant is, moet je weer helemaal terug.
dat dus idd, zoiets wil ik voor zo'n bedrag in mn handen hebben en testen.... en niet bij iBood het risico lopen van de slechte klantenservice als het wel terug moet.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef Karina het volgende:
Nah ik vind het teveel geld om zomaar eventjes te kopen.
een tab heb je nooit nodig.... die wil je of die wil je niet.....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef bambino het volgende:
Je moet het ook wel enigszins nodig hebben anders is het wel een hele dure impulsieve aankoop
Hopelijk missen jullie niks leuksquote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Nizno het volgende:
![]()
ja ik ga ook de boel uitgooien hiero....
misschien tot vanmiddag oid.
quote:
Tot laterquote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Nizno het volgende:
![]()
ja ik ga ook de boel uitgooien hiero....
misschien tot vanmiddag oid.
Er KAN heel wat leuks in zitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef Nixx- het volgende:
Wat is er zo goed aan die Hunt dozen?
Ik heb nu geen apparaat bij me om ideal te betalenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef Karina het volgende:
Er komt vast nog wel een spellenpakket langs
Oh, alleen het woord KAN trekt me dan al niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Er KAN heel wat leuks in zitten.
Ah eentje lenen van een collega? Of Paypal? Als je je wachtwoord uit je hoofd weet tenminste.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nu geen apparaat bij me om ideal te betalen
Nee was al sinds 10 uur weer terugquote:Op donderdag 15 november 2012 11:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Haai. Zijn wij nou zo goed aan elkaar afgestemd?
Goeiemorrrrgenquote:
http://www.ibood.com/nl/n(...)_WiFi_en_Android_32/quote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef very het volgende:
[..]
Tab 7.0 ja...volgens iBood waarde van iets van 560 euro
Echter: tweakers pricewatch
Alleen de 50 en de 100.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Koelkast meld zich weer.
Geen boxen gemist? En ik schijndel nu een nieuwe wekker te moeten.
Goeiemorgen! Iedereen is weer wakker zo te zienquote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Koelkast meld zich weer.
Geen boxen gemist? En ik schijndel nu een nieuwe wekker te moeten.
Denk dat het hier bij blijftquote:
Ik zit alweer vanaf een uur of 8quote:
En alleen maar voor de iPhone. Als het nou ook nog eens voor een andere telefoon wasquote:Op donderdag 15 november 2012 11:38 schreef Karina het volgende:
Die dockingstations komen ook elke hunt weer voorbij he
Ook dat nog eens inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En alleen maar voor de iPhone. Als het nou ook nog eens voor een andere telefoon was
Tja meest populaire marktquote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En alleen maar voor de iPhone. Als het nou ook nog eens voor een andere telefoon was
Ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah eentje lenen van een collega? Of Paypal? Als je je wachtwoord uit je hoofd weet tenminste.
De spellenpakketten gaan meestal niet zo heel vlot. Dus wie weet heb je mazzel.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel.
Alleen heb ik geen tijd om constant op Ibood te kijken.
Dus het waren gewoon smoesjesquote:Op donderdag 15 november 2012 11:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel.
Alleen heb ik geen tijd om constant op Ibood te kijken.
Dockingstation? Niet dat ik het nodig hebquote:Op donderdag 15 november 2012 11:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Roept iets over Samsung
Ik heb nog maar 1 of 2x iets gekocht op Ibood. Ben vergeten hoe het afrekenen daar ging.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus het waren gewoon smoesjes
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
Zo, ik mag nog een jaar blijven
veel gemist?
Gefeli!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
veel gemist?
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
veel gemist?
Als je echt op zoek was naar een Galaxy Tab dan zou het wel een paar tientjes goedkoper zijn dan de goedkoopste winkel I guess.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
Die galaxy tabs, is dat nou een goede deal?
Je mag trouwens nog een jaar blijven, en gaat meteen weer Fokken?quote:
en 3 mnd garantiequote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef bambino het volgende:
Refurbished, advies prijs 0 want was kapot.
Nu weer 69,95
Dafuqquote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef bambino het volgende:
Refurbished, advies prijs 0 want was kapot.
Nu weer 69,95
Scherp!quote:
Tuurlijk, non-stop tot 5quote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je mag trouwens nog een jaar blijven, en gaat meteen weer Fokken?
Koop er eentje danquote:Op donderdag 15 november 2012 11:50 schreef bambino het volgende:
Black and dekme heeft niet echt haast
Heb je een leuke rijinstructeur? Ik moet eigenlijk ook nodig gaan lessenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:50 schreef Renn het volgende:
Ben d'r weer. Rijles overleefd
Nog leuke dingen gemist? ( Enig tablet, HiFi artikel of oordopjes)
is dat zo? die kan ik eigenlijk wel gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Adelante het volgende:
goede bril deze, ideaal voor erbij in de auto
Nee. Maar het was goedkoop.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je een leuke rijinstructeur? Ik moet eigenlijk ook nodig gaan lessen
jup, heb 'm zelf vorige keer besteld, polaroid glazen zijn goed!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
is dat zo? die kan ik eigenlijk wel gebruiken
Ik ook! PHP Errorquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef essnhills het volgende:
Hmm.. ik heb nu onder (en er dwars door eigenlijk) de prijs 'Severity: warning' staan...
Zal wel 5/6 euro zijn toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef Renn het volgende:
Wat zijn de verzendkosten voor die bril? Ik wil hem eigenlijk wel hebben maar mijn iBood doet raar.
Mwah, mijn huisgenootje was ook aan het lessen, en zij en haar instructeur konden dus écht niet overweg met elkaar. Lagen elkaar totaal niet. Uiteindelijk heeft hij het contract opgezegd.. Zij werd ook iedere keer gestresster..quote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef Renn het volgende:
[..]
Nee. Maar het was goedkoop.
Wie er naast me zit doet me niet zoveel, ik heb 400¤ bespaard met een groupon.
Nou, als je bij 1dagskoopjes kijkt staan daar ook geen verzendkosten bij.. Ben bang dat het weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:55 schreef Karina het volgende:
Ik probeer even met IE. misschien ligt het aan Chrome.
Klopt ik kreeg in IE de error zelfs meteen zonder op ik neem er een te klikken.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, als je bij 1dagskoopjes kijkt staan daar ook geen verzendkosten bij.. Ben bang dat het weinig uitmaakt.
Ja bij mij staat hij er ook gewoon op de voorpagina (in chrome)quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt ik kreeg in IE de error zelfs meteen zonder op ik neem er een te klikken.
Bij mij doet die het nu weer goed (behalve dat de balk vol blijft) FF16quote:
Hij komt vast nog een keerquote:
Bij mij nietquote:
Welke grapquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef bambino het volgende:
Niemand reageerde op mijn grap
WAT DOE JE
/foreveralone
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef bambino het volgende:
Niemand reageerde op mijn grap
WAT DOE JE
/foreveralone
Niet lief jij!quote:
quote:
Nee hoor, dat was gewoon mannenhumor waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef bambino het volgende:
Hunt van 18-19 sept all over again
Alle vrouwen tegen bambino
Dat komt door al dat geflash van je, raken vrouwen gedesoriënteerd vanquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef bambino het volgende:
Hunt van 18-19 sept all over again
Alle vrouwen tegen bambino
geflash?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt door al dat geflash van je, raken vrouwen gedesoriënteerd van
Ow, de hunt lamp?quote:
(dat blauwe ronddraaiende dingetje)quote:
Ik zat al te denken, wtf gaat dit overquote:Op donderdag 15 november 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
je lampje, hopelijk heb je verder niets anders geflashed
+1quote:
Ik ben er nog hoor, ik eet altijd aan mijn bureauquote:Op donderdag 15 november 2012 12:09 schreef essnhills het volgende:
Ik voel me zo verdomd, alleeeeeen
I'm here for joeeequote:Op donderdag 15 november 2012 12:09 schreef essnhills het volgende:
Ik voel me zo verdomd, alleeeeeen
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, ik eet altijd aan mijn bureau
quote:
Ja hoor die heb ik welquote:Op donderdag 15 november 2012 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]Heb je ook twee zachte armen die mij altijd beschermen zouwe?
Hier is het juist lekker weg aan het trekken.quote:
Tja als we dat wisten...quote:Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Om de hoeveel uur komt er een box ongeveer?
quote:
als je een man was had ik gelachen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het juist lekker weg aan het trekken.
Onbekend. Er zijn er al 2 geweest. Zou best kunnen dat morgen de volgende pas komt, of niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef EDMAN- het volgende:
Om de hoeveel uur komt er een box ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |