quote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou dan ook meteen een netwerkreceiver pakken als je toch een nieuwe koopt
Heb zelf toen bij een hunt ook iets van 400e afgetikt aan speakers, receiver en subwoofer. Jaartje later baalde ik een klein beetje dat ik geen netwerk receiver had, maar ja had er toen ook echt de ballen verstand van en het is een prima dingetje. Over een paar jaartjes schaf ik wel weer eens een nieuwe aan.quote:
Ik heb nu met mijn studentbudget een oud receivertje zonder HDMI en een paar boxen. Ik wil graag upgraden, wil toch wel graag over op HDMI. Maar niet met deze receiverquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb zelf toen bij een hunt ook iets van 400e afgetikt aan speakers, receiver en subwoofer. Jaartje later baalde ik een klein beetje dat ik geen netwerk receiver had, maar ja had er toen ook echt de ballen verstand van en het is een prima dingetje. Over een paar jaartjes schaf ik wel weer eens een nieuwe aan.
Dat heb ik nu dus.. wat doet een netwerk reciever extra?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb zelf toen bij een hunt ook iets van 400e afgetikt aan speakers, receiver en subwoofer. Jaartje later baalde ik een klein beetje dat ik geen netwerk receiver had, maar ja had er toen ook echt de ballen verstand van en het is een prima dingetje. Over een paar jaartjes schaf ik wel weer eens een nieuwe aan.
Succesquote:
Die heb ik alquote:Op donderdag 15 november 2012 10:16 schreef Karina het volgende:
Elke keer kijk ik weer mee, maar kopen ho maarGewoon leuk. Een Spongebob tostiapparaat zou wel leuk zijn
Dit is de top880 van de jaren 80, best leuke muziek.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:24 schreef Nizno het volgende:
qmusic draait gewoon 28 foute uren... veel lekkerder dan een rickroll van Veronica
28 uur lang foute uur is ook leukquote:Op donderdag 15 november 2012 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is de top880 van de jaren 80, best leuke muziek.
Niet veel verschil met tachtiger jaren muziek volgens mijquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
28 uur lang foute uur is ook leuk
Je hebt ook nieuwe foute nummersquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet veel verschil met tachtiger jaren muziek volgens mij
kwaliteitquote:Op donderdag 15 november 2012 10:28 schreef Karina het volgende:
Die handdoeken, van 130 euro voor 30... ik geloof geen klap van die 130 euro/
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef EDMAN- het volgende:
Alles binnen een straal van 1 meter wordt droog
Is ook zo, ik trap er ook niet in hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef EDMAN- het volgende:
Als er staat dat iets eerst 200 was en nu 100, kopen veel mensen het alleen daarom al. Ik zou het wel weten als ik verkoper was
Ik vaak welquote:Op donderdag 15 november 2012 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo, ik trap er ook niet in hoor
Ja lastig, omdat je niet weet van tevoren welke er langskomt natuurlijk. Anders vast even globaal kijken wat ze kosten normaal, type wat je zoekt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik vaak wel
Ik zoek dus een laptop trouwens, maar als er eens 1 voorbijkomt heb ik te weinig tijd om uit te zoeken of het ook écht waar voor je geld is. Vervelend
Ik heb het afgeleerd toen ik bij Bol.com iets wilde bestellen. Dat was ¤35, ik twijfelde, en toen ik een paar dagen later wilde bestellen, was het ¤40! En ja hoor, een dag later kwam ie in de aanbieding:quote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef bambino het volgende:
Niks gemist zo te ziendat scheelt weer
Dit is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef JDx het volgende:
Wat een BULLSHIT prijzen die originele prijzen met een streep erdoorheen, regelrechte oplichterij dit.
Morgenquote:
Ik check altijd ff snel wat vergelijkingssites, vaak is het wél de laagste prijs hier.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef JDx het volgende:
Wat een BULLSHIT prijzen die originele prijzen met een streep erdoorheen, regelrechte oplichterij dit.
het zijn vast ook de adviesprijzen van de fabrikant.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef JDx het volgende:
Ja iets meer dan 4 uur.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef essnhills het volgende:
Lekker een paar uurtjes geslapen?
Er zijn zoveel types en specsquote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lastig, omdat je niet weet van tevoren welke er langskomt natuurlijk. Anders vast even globaal kijken wat ze kosten normaal, type wat je zoekt.
Ik ook iets van 4 uurtjes, ik kwam juist weer rond 8 uurquote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja iets meer dan 4 uur.
Hield het rond 6 uur voor gezien.
En maar goed ook. De 1e posted kwam pas weer om 8 uur
ja daarom even heel globaal kijken. Want het is toch een hoop geld.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Er zijn zoveel types en specs. En ik zoek hyem in prijsklasse tot 500 euro. Dan heb je al niet veel
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook iets van 4 uurtjes, ik kwam juist weer rond 8 uur
Zullen we ze opschrijven voor haar..quote:
True that.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daarom even heel globaal kijken. Want het is toch een hoop geld.
Ze zei gister al dat het shotjes water waren, en dat ze nooit gezegd had wat er in zatquote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zullen we ze opschrijven voor haar..Goed begin van de dag
ook net wakker zekerquote:
Ik heb tot nu toe in hunts alleen dingen gekocht die ik nodig had, waar ik dus echt op wachtte. (ja oke, op die boxen na danquote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daarom even heel globaal kijken. Want het is toch een hoop geld.
Geen stagiaire in de buurt? (neem aan dat je op werk zitquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet straks wat dingen printen en van de printer afpakken, shit dan moet ik van mijn plek
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Ze zei gister al dat het shotjes water waren, en dat ze nooit gezegd had wat er in zatvalsspelert
ik moet zo 1 uur wegquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet straks wat dingen printen en van de printer afpakken, shit dan moet ik van mijn plek
Nee helaas niet... ja op mijn werk. Ik wacht wel op een item dat niet snel loopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen stagiaire in de buurt? (neem aan dat je op werk zit)
Vorige keer was er een pauze om 1 uur snachts van de 2e nacht, tot 7 uur.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef EDMAN- het volgende:
Gaat de hunt nu ook 2 dagen non-stop door?
Andere keren kwam er de tweede nacht van 2 tot 7 oid een pauze.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef EDMAN- het volgende:
Gaat de hunt nu ook 2 dagen non-stop door?
Zaklamp nuquote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helaas niet... ja op mijn werk. Ik wacht wel op een item dat niet snel loopt.
Ja ik zit nu nog even iets anders te doen ... komt vast nog wel iets stoms, nog een luchtje of zo.quote:
koud of warm waterquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zit nu nog even iets anders te doen ... komt vast nog wel iets stoms, nog een luchtje of zo.
Of een boxquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zit nu nog even iets anders te doen ... komt vast nog wel iets stoms, nog een luchtje of zo.
Bel je een van je vrienden of die het op kan halenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef essnhills het volgende:
Ik moet vandaag nog langs de Hema.. Morgen een themafeestje en m'n bestelling voor accessoires en knutsel dingen is eindelijk afgeleverd
Ik zit op Fok! Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Bel je een van je vrienden of die het op kan halen
Fok meeting.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee wacht, hoe kom ik dan aan zo'n feest
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit op Fok! Ik heb geen vrienden![]()
Ohnee wacht, hoe kom ik dan aan zo'n feest
En jullie zijn lekker niet uitgenodigdquote:
Zelfs ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jullie zijn lekker niet uitgenodigd
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:46 schreef bambino het volgende:
[..]
hahafeest voor jou en vriendlief alleen? Wordt wel een ander type feestje dan ik in eerste instantie gedacht had bij "thema" lolol
Zie daar ga je alquote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Het is wel bij vriendlief thuis
Ssst, tuurlijk wel, maar anders worden zij jaloersquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst, tuurlijk wel, maar anders worden zij jaloers![]()
Haha, om het nog fouter te maken, ik ga als verpleegsterquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, om het nog fouter te maken, ik ga als verpleegster![]()
nee dat niet, toevallig ben ik nu een paar dagen vrij. Maar normaal staat die wel aan op het werk op de achtergrond.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
Nemen mensen hier ook echt vrij voor de hunt?
Ik ben student en heb nu vooral veel zelfstudie, weinig contacturenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
Nemen mensen hier ook echt vrij voor de hunt?
Dit is eigenlijk wel een beetje heel foutquote:Op donderdag 15 november 2012 10:49 schreef Karina het volgende:
Morgen ben ik wel vrij, maar dan moet ik allerlei dingen in huis doen, eigenlijk mis ik dan meer dan nu op het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |