Dat klinkt hoopvol , je maakt m'n dag goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Weet iig van iemand die bestraald werd, dat hij er veel baat bij had.
Je gaat toch niet soft worden Loedertjequote:Op vrijdag 23 november 2012 07:12 schreef Loedertje het volgende:
Jullie zijn hier allemaal ook lief !! Helpt toch echt als er mensen zijn die je virtueel steunen .
quote:Op zondag 25 november 2012 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat toch niet soft worden Loedertje
Hoop dat je hebt kunnen "genieten" van het weekend!
Mocht je ooit een persoonlijke verzorgster nodig hebben dan kan ik je mijn schoondochter aanraden! Inmiddels heeft ze mijn cavia gezien (kan m'n poes niet meer scheren vanwege de bloedverdunners , dus heb nu een cavia tussen m'n benenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:07 schreef MacBright het volgende:
Dat klinkt heel wat beter, Loeder.
Fijn ook dat je thuis lekker vertroeteld wordt. Pluimpje voor de kids!
Ik hoop dat ze je vandaag niet te veel mangelen, zodat je nog een beetje puf voor het weekend overhoudt.
Ben gestopt met de morfine snuif voor m'n neus, denk zelf dat het teveel van het goede was en ik daar kotsmisselijk van was. Nu alleen nog pleisters 37,5 om de twee dagen en paracetamol (Re, je had gelijk, als je het om de zoveel uur doet dan vangt het alle scherpe randjes (nog) goed op )quote:Op zondag 25 november 2012 10:29 schreef Isabeau het volgende:
En een pijnpoli in een ander ziekenhuis, zou dat wel wat kunnen zijn? Niet elk team/arts is hetzelfde en vervelende ervaringen hebben vaak met bepaalde mensen te maken (niet luisteren etc). Al begrijp ik ook wel als je de zorg liever onder 1 dak houdt.
En zo'n vader als medicijn, daar kan ook niets tegenop natuurlijk
En nog steeds niet misselijk ?quote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinds vandaag minder misselijk en meteen aan de hemaworst gegaan
quote:
Over een uurtje weer naar Vlissingen. 16.00 afspraak, kwartiertje binnen en dan weer terug.quote:
cmv of ebv misschien, die kunnen lymfklier kanker veroorzaken of althans symptomen die er op lijken... Vooral als je immuunsysteem plat ligt of aangetast.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:06 schreef msacras het volgende:
Ik heb een tijdje lopen lurken in dit topic, wel een keer wat achter gelaten in het vorige topic maar verder niet, gewoon omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Dat weet ik eigenlijk nog steeds niet, maar ik wou toch even aan Loedertje melden dat ik je een heel sterke vrouw vind, geweldig hoe je je hier allemaal doorheen slaat.![]()
Zelf zit ik ook wel een beetje in m'n maag met deze kutziekte, m'n oma is onlangs geopereerd aan haar nier waar een tumor op zat. Hele nier eruit gehaald, en nog steeds heeft ze last van de gevolgen terwijl die inmiddels al bijna 2 maanden geleden is. Verder heb ik zelf al weken last van onverklaarbare klachten die op een vorm van lymfeklier kanker zouden kunnen duiden en sinds een week is het echt toegeslagen en zit ik ziek thuis, niet in staat om iets anders te doen dan in bed liggen. Morgen moet ik weer naar de huisarts waar weer een aantal testen worden gedaan. Ik hoop dat dat wat meer duidelijkheid geeft, en dat de uitslag een beetje positief is en dat het maar gewoon een heel, heel zwaar virus is...
(beetje zeikerig in vergelijking met andere verhalen hier, maar ik wou toch eventjes m'n ei kwijt )
Overigens wel gister donateur voor het KWF geworden in een opwelling terwijl mijn budget eigenlijk helemaal niet toereikend genoeg daarvoor is, hehe oeps. Ik merk wel dat nu ik even geen ritalin slik ik veel meer (soms erg domme) impulsieve acties doe, zoals dit haha. Het is voor een goed doel zullen we dan maar zeggen!![]()
LIF / Mijn eerste chemo../Loeder's kankertopic en inmiddels hebben ze vorige week ontdekt dat de zenuw in mn rug waardoor ik amper meer kon slapen ook een tumor is die ze meteen afgelopen woensdag hebben meegenomen in de bestralingsbehandeling.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef Shivo het volgende:
Loedertje, misschien had je het al eerder gezegd maar ik kon het niet vinden. Wat voor kanker heb je? Sterkte met de behandeling.
Yepquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Fijn dat je kunt slapen weer na al die nachten niet.
Beter voor gemoedstoestand ook.
Gvd Loeders. Blijf je bezig?quote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep
Afgelopen nacht rond 1 uur wakker geworden vanwege hartkloppingen, moest vanwege een lage bloeddruk de medicatie voor m'n hart terugbrengen naar 1/3 . Enfin, kon geen pap meer zeggen dus heb ik de dokterspost gebeld , binnen 10 minuten wederom een ambulance voor de deur. Hartslag blaak boven de 180 te zijn, tot vanmorgen aan een infuus gehangen op de hartbewaking geen enkele verbetering, was wel verschrikkelijk moe en zelfs bewegen was teveel moeite.
Rond 11 uur hebben ze een cardioversie gedaan, deze ging goed (vanwege embolieen was dit weer een risico volgens de dame die het roesje gaf maar het was kiezen tussen twee kwaden o.i.d.)
Enfin, alles ging perfect en om 14.00 was ik weer thuis alwaar ik tot net heb liggen slapen.
Wist niet dat een mens zoveel kon slapen, voel mij echt superlui nu
Een ijzeren oprij-plaat voor de brancard zou inmiddels wel handig zijnquote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Gvd Loeders. Blijf je bezig?
Je moet van jullie tuin een standplaats maken. Hoeven die ambulances niet meer uit te rukken iedere keer. Allemaal knappe kerels die de hele dag koffie drinken bij je.
Je hebt er niks aan, maar dikke knuffel.
Om eerlijk te zijn , die cardioversie leek mij eng...achteraf niets gemerkt, je krijgt een slaapmiddeltje ingespoten , daarna een kortdurend roesje...en opeens ben je er weer, ze voeren het allemaal op de hartbewaking uit (op je eigen kamer dus)quote:Op zondag 2 december 2012 17:46 schreef Gia het volgende:
Brr, cardioversie. Heb ik gelukkig nog nooit gehad. Schijnt een shocking experience te zijn. Je bent dan wel onder zeil, maar toch.
Hoewel, bij die openhartoperatie heb ik dat misschien wel gehad. Maar dat weet ik niet meer
Waarop testen ze je nu ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef msacras het volgende:
Jeetje wat heftig zeg Loedertje.
Tevens heb ik zelf vandaag weer bloed laten prikken. Naast koortsaanvallen, vermoeidheid en lusteloosheid ook last van nachtzweten. Ik hoop echt dat er niks wordt gevonden..
Op heel erg veel (15 buisjes bloedquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarop testen ze je nu ?
Koorts heb ik overigens nooit gehad ( zelfs als ik doodziek was kreeg ik geen koorts, hooguit een beetje verhoging)
Ik hoop voor jou dat het niets ernstigs is !
Zelf ben ik inmiddels doodmoe, 2 keer de marathon lopen met een hartslag van boven de 180 en het bestralingsgebeuren zorgen er wel voor dat ik afgemat ben nu , trekt na een paar dagen lui zijn vast wel weer bij
Eten hou ik al ruim een week niet meer binnen, bestraling zorgde voor een prikkelbare slokdarm, ben gelukkig nog maar 2 kg kwijt, eet ik er volgende week wel weer aan zodra het eten binnen gaat blijven
Heb je opgezette klieren dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Op heel erg veel (15 buisjes bloed), maar relevant voor dit topic o.a op Hodgkin en andere vormen van lymfeklierkanker.
Jeetje wat heftig zeg, maar ik moet zeggen dat deze post er al een stuk beter uit ziet dan de laatste 2 daarvoor. 180 is ook wel erg hoog inderdaad, en je hebt nu sondevoeding ofzo? Je wordt nu zeker wel heel goed in de gaten gehouden lijkt me!
Slagroom, creme fraiche of roomijs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef Loedertje het volgende:
Eten hou ik al ruim een week niet meer binnen, bestraling zorgde voor een prikkelbare slokdarm, ben gelukkig nog maar 2 kg kwijt, eet ik er volgende week wel weer aan zodra het eten binnen gaat blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |