Om eerlijk te zijn , die cardioversie leek mij eng...achteraf niets gemerkt, je krijgt een slaapmiddeltje ingespoten , daarna een kortdurend roesje...en opeens ben je er weer, ze voeren het allemaal op de hartbewaking uit (op je eigen kamer dus)quote:Op zondag 2 december 2012 17:46 schreef Gia het volgende:
Brr, cardioversie. Heb ik gelukkig nog nooit gehad. Schijnt een shocking experience te zijn. Je bent dan wel onder zeil, maar toch.
Hoewel, bij die openhartoperatie heb ik dat misschien wel gehad. Maar dat weet ik niet meer
Waarop testen ze je nu ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef msacras het volgende:
Jeetje wat heftig zeg Loedertje.
Tevens heb ik zelf vandaag weer bloed laten prikken. Naast koortsaanvallen, vermoeidheid en lusteloosheid ook last van nachtzweten. Ik hoop echt dat er niks wordt gevonden..
Op heel erg veel (15 buisjes bloedquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarop testen ze je nu ?
Koorts heb ik overigens nooit gehad ( zelfs als ik doodziek was kreeg ik geen koorts, hooguit een beetje verhoging)
Ik hoop voor jou dat het niets ernstigs is !
Zelf ben ik inmiddels doodmoe, 2 keer de marathon lopen met een hartslag van boven de 180 en het bestralingsgebeuren zorgen er wel voor dat ik afgemat ben nu , trekt na een paar dagen lui zijn vast wel weer bij
Eten hou ik al ruim een week niet meer binnen, bestraling zorgde voor een prikkelbare slokdarm, ben gelukkig nog maar 2 kg kwijt, eet ik er volgende week wel weer aan zodra het eten binnen gaat blijven
Heb je opgezette klieren dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Op heel erg veel (15 buisjes bloed), maar relevant voor dit topic o.a op Hodgkin en andere vormen van lymfeklierkanker.
Jeetje wat heftig zeg, maar ik moet zeggen dat deze post er al een stuk beter uit ziet dan de laatste 2 daarvoor. 180 is ook wel erg hoog inderdaad, en je hebt nu sondevoeding ofzo? Je wordt nu zeker wel heel goed in de gaten gehouden lijkt me!
Slagroom, creme fraiche of roomijs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef Loedertje het volgende:
Eten hou ik al ruim een week niet meer binnen, bestraling zorgde voor een prikkelbare slokdarm, ben gelukkig nog maar 2 kg kwijt, eet ik er volgende week wel weer aan zodra het eten binnen gaat blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |